|
|
| (26 ενδιάμεσες εκδόσεις από 4 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 1: |
Γραμμή 1: |
| | {{process | | {{process |
| − | |process_official_title=Έκδοση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου. | + | |process_official_title=Έκδοση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου |
| | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου. Απευθύνεται σε πολίτες, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ιδιωτικές επιχειρήσεις και σε δημόσιους φορείς. | | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου. Απευθύνεται σε πολίτες, Οργανισμούς Τοπικής Αυτοδιοίκησης, ιδιωτικές επιχειρήσεις και σε δημόσιους φορείς. |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=21847 | | |process_org_owner=21847 |
| | + | |process_provision_org_owner_directory=718665, 875157 |
| | |process_provision_org_group=8210 | | |process_provision_org_group=8210 |
| − | |process_provision_org_directory=Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. | + | |process_provision_org_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΩΝ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΩΝ |
| − | Διεύθυνση εποπτείας αεροναυτιλίας και αεροδρομίων.
| + | ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΕΠΟΠΤΕΙΑΣ ΑΕΡΟΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΑΕΡΟΔΡΟΜΙΩΝ |
| − | Τμήμα κανονισμών και εποπτείας ελικοδρομίων, χαρτών και εμποδίων.
| |
| | |process_remarks=Η διαδικασία αφορά στη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου. Απευθύνεται σε πολίτες, ιδιωτικές επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς. | | |process_remarks=Η διαδικασία αφορά στη χορήγηση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου. Απευθύνεται σε πολίτες, ιδιωτικές επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς. |
| | Ο αναφερόμενος μέσος εκτιμώμενος χρόνος αφορά στις διοικητικές διαδικασίες που απαιτούνται. Δεν συνυπολογίζεται ο χρόνος που απαιτείται προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να ολοκληρώσει την κατασκευή των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού του ελικοδρομίου, καθώς και στις όποιες αναγκαίες παρεμβάσεις που ενδεχομένως θα απαιτηθούν μετά την τελική επιθεώρηση του ελικοδρομίου από επιθεωρητές της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας. | | Ο αναφερόμενος μέσος εκτιμώμενος χρόνος αφορά στις διοικητικές διαδικασίες που απαιτούνται. Δεν συνυπολογίζεται ο χρόνος που απαιτείται προκειμένου ο ενδιαφερόμενος να ολοκληρώσει την κατασκευή των εγκαταστάσεων και του εξοπλισμού του ελικοδρομίου, καθώς και στις όποιες αναγκαίες παρεμβάσεις που ενδεχομένως θα απαιτηθούν μετά την τελική επιθεώρηση του ελικοδρομίου από επιθεωρητές της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας. |
| Γραμμή 27: |
Γραμμή 27: |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο |
| | |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχικη προσφυγή σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει από τη διοικητική αρχή (αίτηση θεραπείας) την ακύρωσή της. Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της το αργότερο εντός τριάντα ημερών, εκτός και αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετικά. | | |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχικη προσφυγή σύμφωνα με το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει από τη διοικητική αρχή (αίτηση θεραπείας) την ακύρωσή της. Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της το αργότερο εντός τριάντα ημερών, εκτός και αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετικά. |
| − | |process_total_duration_steps_min=12960000 | + | |process_total_duration_steps_min=15638400 |
| − | |process_total_duration_steps_max=28512000 | + | |process_total_duration_steps_max=33868800 |
| − | |process_cost_min=0.00 | + | |process_cost_min=900.00 |
| − | |process_cost_max=0.00 | + | |process_cost_max=900.00 |
| | |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| | |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| Γραμμή 39: |
Γραμμή 39: |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| | + | |process_sdg_codes=N1 |
| | |process_application_type=Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση | | |process_application_type=Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση |
| | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | | |process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_application_description=Αίτηση χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργιας ελικοδρομίου | | |process_application_description=Αίτηση χορήγησης άδειας ίδρυσης και λειτουργιας ελικοδρομίου |
| − | |process_application_note=Η αίτηση υποβάλλεται ιδιοχειρώς ή ηλεκτρονικά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πληρη στοιχεία του ενδιαφερόμενου, προκειμένου δε περί νομικού προσώπου, η αίτηση θα πρέπει να υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί θα υποβάλλεται και το κατασταστικό του νομικού προσώπου. | + | |process_application_note=Η αίτηση υποβάλλεται ιδιοχειρώς στην ταχυδρομική διεύθυνση Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας, Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών/ΔΑΑ, Κτιριο 45 Τ.Κ. 190 19 Σπάτα ή ηλεκτρονικά (μέσω email: info@hcaa.gov.gr) στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας/Διεύθυνση Εποπτείας Αεροναυτιλίας και Αεροδρομίων/Τμήμα Κανονισμών και Εποπτείας Ελικοδρομίων, Χαρτών και Εμποδίων. |
| − | Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει α. τον τύπο και τις διαστάσεις του μεγαλύτερου ελικοπτέρου που θα χρησιμοποιεί το ελικοδρόμιο, β. την περιγραφή του χώρου και των φυσικών χαρακτηριστικών του (χερσαίο ή υπερυψωμένο και εάν ευρίσκεται σε κατοιμημένη περιοχή), γ. τις μετεωρολογικές συνθήκες εκτέλεσης πτήσεων στο ελικοδρόμιο (VMC-IMC), δ. την πρόθεση πραγματοποίησης πτήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας, ε. την πρόθεση χρησιμοποίησης οπτικών βοηθημάτων και συχνοτήτων επικοινωνίας. Η αίτηση θα περιλαμβάνει το ονοματεπώνυμο, τη διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη του χώρου, τοπογραφικούς χάρτες της περιοχής με την ακριβή θέση του ελικοδρομίου σε κλίμακα α. 1:50.000 και β. 1:5.000, καθώς και τις συντεταγμένες του χώρου σε φ και λ (σύστημα αναφοράς WGS 84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε χ και y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ87) καθώς και το υψόμετρο του χώρου από (ΜΣΘ) μέση στάθμη θάλασσας. | + | Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πλήρη στοιχεία του ενδιαφερόμενου, προκειμένου δε περί νομικού προσώπου, η αίτηση θα πρέπει να υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί θα υποβάλλεται και το καταστατικό του νομικού προσώπου. |
| | + | Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει α. τον τύπο και τις διαστάσεις του μεγαλύτερου ελικοπτέρου που θα χρησιμοποιεί το ελικοδρόμιο, β. την περιγραφή του χώρου και των φυσικών χαρακτηριστικών του (χερσαίο ή υπερυψωμένο και εάν ευρίσκεται σε κατοικημένη περιοχή), γ. τις μετεωρολογικές συνθήκες εκτέλεσης πτήσεων στο ελικοδρόμιο (VMC-IMC), δ. την πρόθεση πραγματοποίησης πτήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας, ε. την πρόθεση χρησιμοποίησης οπτικών βοηθημάτων και συχνοτήτων επικοινωνίας. Η αίτηση θα περιλαμβάνει το ονοματεπώνυμο, τη διεύθυνση και τα στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη του χώρου, τοπογραφικούς χάρτες της περιοχής με την ακριβή θέση του ελικοδρομίου σε κλίμακα α. 1:50.000 και β. 1:5.000, καθώς και τις συντεταγμένες του χώρου σε φ και λ (σύστημα αναφοράς WGS 84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε χ και y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ87) καθώς και το υψόμετρο του χώρου από (ΜΣΘ) μέση στάθμη θάλασσας. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 52: |
Γραμμή 54: |
| | |process_conditions_name=Ύπαρξη εννόμου συμφέροντος για την έναρξη της διαδικασίας, μέσω της υποβολής της σχετικής αιτήσεως, για τη δημιουργία ελικοδρομίου, ιδιωτικού, δημοτικού ή δημόσιου φορέα. Χορηγειται σε υπηρεσία του Δημοσίου, σε φυσικό πρόσωπο ή σε νομικό πρόσωπο δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης. | | |process_conditions_name=Ύπαρξη εννόμου συμφέροντος για την έναρξη της διαδικασίας, μέσω της υποβολής της σχετικής αιτήσεως, για τη δημιουργία ελικοδρομίου, ιδιωτικού, δημοτικού ή δημόσιου φορέα. Χορηγειται σε υπηρεσία του Δημοσίου, σε φυσικό πρόσωπο ή σε νομικό πρόσωπο δημοσίου ή ιδιωτικού δικαίου, συμπεριλαμβανομένων των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης. |
| | Σχετική διάταξη Π.Δ. 19/2009 (Α΄ 35) αρθρ. 4 παρ. 1, 2 και 3. | | Σχετική διάταξη Π.Δ. 19/2009 (Α΄ 35) αρθρ. 4 παρ. 1, 2 και 3. |
| | + | |process_conditions_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=391303 |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| | |process_conditions_num_id=2 | | |process_conditions_num_id=2 |
| | |process_conditions_alternative=Όχι | | |process_conditions_alternative=Όχι |
| | + | |process_conditions_type=Εννόμου συμφέροντος |
| | |process_conditions_name=Υποβολή αιτήσεως ιδιοχειρώς ή ηλεκτρονικά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πληρη στοιχεία του έχοντος έννομο συμφέρον από τη δημιουργία του ελικοδρομίου, προκειμένου δε περί νομικού προσώπου η αίτηση υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί υποβάλλεται και το κατασταστικό του νομικού προσώπου. | | |process_conditions_name=Υποβολή αιτήσεως ιδιοχειρώς ή ηλεκτρονικά στην Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας. Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει: τα πληρη στοιχεία του έχοντος έννομο συμφέρον από τη δημιουργία του ελικοδρομίου, προκειμένου δε περί νομικού προσώπου η αίτηση υποβάλλεται από τον εκπρόσωπό του νομικού προσώπου και μαζί υποβάλλεται και το κατασταστικό του νομικού προσώπου. |
| | Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει τον τύπο και τις διαστάσεις του μεγαλύτερου ελικοπτέρου που θα χρησιμοποιεί το ελικοδρόμιο, την περιγραφή του χώρου και των φυσικών χαρακτηριστικών του (χερσαίο ή υπερυψωμένο και εάν ευρίσκεται σε κατοιμημένη περιοχή), οι μετεωρολογικές συνθήκες εκτέλεσης πτήσεων στο ελικοδρόμιο (VMC-IMC), πρόθεση πραγματοποίησης πτήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας, πρόθεση χρησιμοποίησης οπτικών βοηθημάτων, συχνοτήτων επικοινωνίας, όνομα, διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη του χώρου, χάρτες περιοχής με την ακριβή θέση του ελικοδρομίου σε κλίμακα 1:50000 και 1:5000, καθώς και οι συντεταγμένες του χώρου σε φ και λ (σύστημα αναφοράς WGS 84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε χ και y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ87) καθώς και το υψόμετρο του χώρου από (ΜΣΘ) μέση στάθμη θάλασσας. Σχετ. άρθρ. 5 Π.Δ. 19/2009 (Α΄ 35) | | Η αίτηση θα πρέπει να περιλαμβάνει τον τύπο και τις διαστάσεις του μεγαλύτερου ελικοπτέρου που θα χρησιμοποιεί το ελικοδρόμιο, την περιγραφή του χώρου και των φυσικών χαρακτηριστικών του (χερσαίο ή υπερυψωμένο και εάν ευρίσκεται σε κατοιμημένη περιοχή), οι μετεωρολογικές συνθήκες εκτέλεσης πτήσεων στο ελικοδρόμιο (VMC-IMC), πρόθεση πραγματοποίησης πτήσεων κατά τη διάρκεια της νύχτας, πρόθεση χρησιμοποίησης οπτικών βοηθημάτων, συχνοτήτων επικοινωνίας, όνομα, διεύθυνση και στοιχεία επικοινωνίας του ιδιοκτήτη του χώρου, χάρτες περιοχής με την ακριβή θέση του ελικοδρομίου σε κλίμακα 1:50000 και 1:5000, καθώς και οι συντεταγμένες του χώρου σε φ και λ (σύστημα αναφοράς WGS 84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε χ και y (σύστημα αναφοράς HATT και ΕΓΣΑ87) καθώς και το υψόμετρο του χώρου από (ΜΣΘ) μέση στάθμη θάλασσας. Σχετ. άρθρ. 5 Π.Δ. 19/2009 (Α΄ 35) |
| Γραμμή 61: |
Γραμμή 65: |
| | {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| | |process_evidence_cost_num_id=1 | | |process_evidence_cost_num_id=1 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο (κυμαινόμενο) |
| | + | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει προϋπόθεσης |
| | + | |process_evidence_cost_code=3391 |
| | + | |process_evidence_cost_description=Μετακινήσεις εσωτερικού υπαλ. ΑΠΑ (για τρίτους) |
| | + | Ο κωδικός παραβόλου 3391 αφορά τα έξοδα δαπάνης υπηρεσιακής μετακίνησης των στελεχών της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας. |
| | + | Σχετ. Απόφαση καθιέρωσης τελών και παραβόλων για παρεχόμενες από την ΑΠΑ υπηρεσίες ΦΕΚ Β΄ 2658/2019. |
| | + | |process_evidence_cost_min=0 |
| | + | |process_evidence_cost_max=0 |
| | + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=2 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο (κυμαινόμενο) |
| | + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| | + | |process_evidence_cost_code=3392 |
| | + | |process_evidence_cost_description=Απομάκρυνση από την ΑΠΑ(100€ ανά ημέρα/υπάλληλο) |
| | + | |
| | + | Ο κωδικός παραβόλου 3392 αφορά στην αποζημίωση της Αρχής για απομάκρυνση υπαλλήλου από τον τόπο υπηρεσίας του. |
| | + | Σχετ. Απόφαση καθιέρωσης τελών και παραβόλων για παρεχόμενες από την ΑΠΑ υπηρεσίες ΦΕΚ Β΄ 2658/2019. |
| | + | |process_evidence_cost_min=100 |
| | + | |process_evidence_cost_max=100 |
| | + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=3 |
| | |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο | | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| − | |process_evidence_cost_calculation=Βάσει προϋπόθεσης | + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| − | |process_evidence_cost_code=3391, 3392, 3868, 3869, 3871, 3873, 3874, 3875 | + | |process_evidence_cost_code=3868 |
| − | |process_evidence_cost_description=Οι κωδικοί παραβόλου 3391, 3392 αφορούν τα έξοδα της ημερήσιας αποζημίωσης των στελεχών της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας για μετακίνηση τους προς επιθεώρηση χώρου. | + | |process_evidence_cost_description=Ιδιωτικα Ελικοδρόμια |
| − | Οι κωδικοι παραβόλου 3868 (ιδιωτικό ελικοδρόμιο), 3869 (δημοτικό ή δημοσίου νοσοκομείου) αφορούν στο άνοιγμα του φακέλου και την υποβολή αίτησης για τη δημιουργία του ελικοδρομίου.
| + | |
| | + | Ο κωδικός παραβόλου 3868 αφορά στο άνοιγμα φακέλου αίτησης ιδιωτικού ελικοδρομίου. |
| | + | Σχετ. Απόφαση καθιέρωσης τελών και παραβόλων για παρεχόμενες από την ΑΠΑ υπηρεσίες ΦΕΚ Β΄ 2658/2019. |
| | + | |process_evidence_cost_min=300 |
| | + | |process_evidence_cost_max=300 |
| | + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=4 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| | + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| | + | |process_evidence_cost_code=3869 |
| | + | |process_evidence_cost_description=Ελικοδρόμια Δημοτικά, Κρατικά ή Νοσοκομείων |
| | + | |
| | + | Ο κωδικός παραβόλου 3869 αφορά στο άνοιγμα φακέλου αίτησης δημοτικού, νοσοκομειακού ή δημοσίου ελικοδρομίου. |
| | + | Σχετ. Απόφαση καθιέρωσης τελών κα παραβόλων για παρεχόμενες απο την ΑΠΑ υπηρεσίες ΦΕΚ Β΄ 2658/2019. |
| | + | |process_evidence_cost_min=100 |
| | + | |process_evidence_cost_max=100 |
| | + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=5 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο (κυμαινόμενο) |
| | + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| | + | |process_evidence_cost_code=3871 |
| | + | |process_evidence_cost_description=Ιδιωτικά Ελικοδρόμια |
| | + | |
| | Ο κωδικός παραβόλου 3871 αφορά τη μετακίνηση για έλεγχο του ιδιωτικού ελικοδρομίου κατά τη διαδικασία της αδειοδότησης κατόπιν αιτήματος του φορέα. | | Ο κωδικός παραβόλου 3871 αφορά τη μετακίνηση για έλεγχο του ιδιωτικού ελικοδρομίου κατά τη διαδικασία της αδειοδότησης κατόπιν αιτήματος του φορέα. |
| | + | Σχετ. Απόφαση καθιέρωσης τελών και παραβόλων για παρεχόμενες από την ΑΠΑ υπηρεσίες ΦΕΚ Β΄ 2658/2019. |
| | + | |process_evidence_cost_min=100 |
| | + | |process_evidence_cost_max=100 |
| | + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=6 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο (κυμαινόμενο) |
| | + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| | + | |process_evidence_cost_code=3873 |
| | + | |process_evidence_cost_description=Ιδιωτικά Ελικοδρόμια. |
| | + | |
| | Ο κωδικός 3873 αφορά στη μετακίνηση για την επιθεώρηση του ιδιωτικού ελικοδρομίου μετά την αδειοδότησή του. | | Ο κωδικός 3873 αφορά στη μετακίνηση για την επιθεώρηση του ιδιωτικού ελικοδρομίου μετά την αδειοδότησή του. |
| | + | Σχετ. Απόφαση καθιέρωσης τελών και παραβόλων για παρεχόμενες από την ΑΠΑ υπηρεσίες ΦΕΚ Β΄ 2658/2019. |
| | + | |process_evidence_cost_min=100 |
| | + | |process_evidence_cost_max=100 |
| | + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=7 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο (κυμαινόμενο) |
| | + | |process_evidence_cost_calculation=Ποσοτικό |
| | + | |process_evidence_cost_code=3874 |
| | + | |process_evidence_cost_description=Μεταβολή στοιχείων άδειας/Πιστοποιητικού |
| | + | |
| | Ο κωδικός παραβόλου 3874 αφορά στη μεταβολή των στοιχείων της άδειας του ελικοδρομίου. | | Ο κωδικός παραβόλου 3874 αφορά στη μεταβολή των στοιχείων της άδειας του ελικοδρομίου. |
| − | Ο κωδικός αφορά στην μεταβολή της εμπορικής επωνυμίας στην άδεια ελικοδρομίου. | + | Σχετ. Απόφαση καθιέρωσης τελών και παραβόλων για παρεχόμενες από την ΑΠΑ υπηρεσίες ΦΕΚ Β΄ 2658/2019. |
| − | Σχετ. Απόφαση καθιέρωσης τελών κα παραβόλων για παρεχόμενες απο την ΑΠΑ υπηρεσίες ΦΕΚ Β΄ 2658/2019 | + | |process_evidence_cost_min=100 |
| − | |process_evidence_cost_min=180 και έξοδα μετακίνησης κλιμακίου, προκειμένου για αίτηση δημιουργίας δημοτικού ελικοδρομίου ή δημοσίου νοσοκομείου και μετακίνσης δύο επιθεωρητών για μία ημερολογιακή ημέρα επιθεώρησης. | + | |process_evidence_cost_max=100 |
| − | |process_evidence_cost_max=480 και έξοδα μετακίνησης κλιμακίου. Αφορά στην αρχική αίτηση και στα έξοδα μετακίνησης κλιμακίου δύο επιθεωρητών για μία ημέρα επιθεώρησης. | + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| − | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (web banking) | + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| | + | }} |
| | + | {{process evidences cost |
| | + | |process_evidence_cost_num_id=8 |
| | + | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
| | + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| | + | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
| | + | |process_evidence_cost_code=3875 |
| | + | |process_evidence_cost_description=Μεταβολή επωνυμίας σε άδεια/Πιστοποιητικό |
| | + | |
| | + | Ο κωδικός 3875 αφορά στην μεταβολή της εμπορικής επωνυμίας στην άδεια ελικοδρομίου. |
| | + | Σχετ. Απόφαση καθιέρωσης τελών και παραβόλων για παρεχόμενες από την ΑΠΑ υπηρεσίες ΦΕΚ Β΄ 2658/2019. |
| | + | |process_evidence_cost_min=100 |
| | + | |process_evidence_cost_max=100 |
| | + | |process_evidence_cost_url=https://www1.gsis.gr/sgsisapps/eparavolo/public/create.htm?langId=1 |
| | + | |process_evidence_cost_payment_type=ΕΛΤΑ, Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=1 | | |process_evidence_num_id=1 |
| − | |process_evidence_type=2244 | + | |process_evidence_type=1130 |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι |
| − | |process_evidence_prerequisite=Ιδιότητας | + | |process_evidence_prerequisite=Εταιρικού δικαίου |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_note=Υποβολή της αιτήσεως από το φυσικό πρόσωπο που εκπροσωπεί το φορέα που ενδιαφέρεται για τη δημιουργία ελικοδρομίου. Όταν ο φορέας είναι νομικό πρόσωπο ιδιωτικού ή δημοσίου δικαίου απαραίτητη είναι και η υποβολή τη καταστατικού του φορέα. Σχετ. Π.Δ. 19/20029 αρθρ. 4 παρ. 3 και αρθρ. 5 | + | |process_evidence_description=Καταστατικό του Νομικού Προσώπου |
| | + | |process_evidence_note=Για Νομικά Πρόσωπα Δημοσίου ή Ιδιωτικού Δικαίου |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=2 | | |process_evidence_num_id=2 |
| | + | |process_evidence_type=2905 |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (αποκλειστικά δια ζώσης), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_description=Απόδειξη εξασφάλισης της χρήσης της απαιτούμενης έκτασης για τη δημιουργία ελικοδρομίου, με την έκταση να είναι σαφώς προσδιορισμένη, να ανήκει στον ενδιαφερόμενο ή να έχει παραχωρηθεί στον ενδιαφερόμενο ή να έχει μισθωθεί στον ενδιαφερόμενο, νομικές καταστάσεις που θα πρέπει να προκύπτουν με έγγραφα βέβαιης χρονολογίας. Σχετ. Π.Δ. 19/2009 αρθρ. 6 παρ. 3α | | |process_evidence_description=Απόδειξη εξασφάλισης της χρήσης της απαιτούμενης έκτασης για τη δημιουργία ελικοδρομίου, με την έκταση να είναι σαφώς προσδιορισμένη, να ανήκει στον ενδιαφερόμενο ή να έχει παραχωρηθεί στον ενδιαφερόμενο ή να έχει μισθωθεί στον ενδιαφερόμενο, νομικές καταστάσεις που θα πρέπει να προκύπτουν με έγγραφα βέβαιης χρονολογίας. Σχετ. Π.Δ. 19/2009 αρθρ. 6 παρ. 3α |
| Γραμμή 96: |
Γραμμή 204: |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=3 | | |process_evidence_num_id=3 |
| | + | |process_evidence_type=6851 |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| Γραμμή 104: |
Γραμμή 213: |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=4 | | |process_evidence_num_id=4 |
| | + | |process_evidence_type=9703 |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| Γραμμή 118: |
Γραμμή 228: |
| | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) | | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email) |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| − | |process_evidence_description=Απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την κατασκευή του ελικοδρομίυ ή υποβολή από το φορέα των προτύπων περιβαλλοντικών δεσμεύσεων/ΠΠΔ. Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 4α | + | |process_evidence_description=Απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων για την κατασκευή του ελικοδρομίου ή υποβολή από το φορέα των προτύπων περιβαλλοντικών δεσμεύσεων/ΠΠΔ. Σχετ. Π.Δ. 19/2009, αρθρ. 6 παρ. 4α |
| | + | |process_evidence_related_process=Απόφαση Έγκρισης Περιβαλλοντικών Όρων (ΑΕΠΟ) για έργα/δραστηριότητες Α Κατηγορίας |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| Γραμμή 133: |
Γραμμή 244: |
| | {{process evidences | | {{process evidences |
| | |process_evidence_num_id=7 | | |process_evidence_num_id=7 |
| | + | |process_evidence_type=2315 |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| Γραμμή 145: |
Γραμμή 257: |
| | |process_rule_decision_number=4757 | | |process_rule_decision_number=4757 |
| | |process_rule_decision_year=2020 | | |process_rule_decision_year=2020 |
| − | |process_rule_description=Ν.4757/2020 περί "σύστασης, λειτουργίας και αρμοδιοτήτων της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας". | + | |process_rule_description=Περί σύστασης, λειτουργίας και αρμοδιοτήτων της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας. |
| | |process_rule_gazette_doc_number=240 | | |process_rule_gazette_doc_number=240 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=611046 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 153: |
Γραμμή 266: |
| | |process_rule_decision_number=19 | | |process_rule_decision_number=19 |
| | |process_rule_decision_year=2009 | | |process_rule_decision_year=2009 |
| − | |process_rule_description=Προεδρικό Διάταγμα με αριθμ. 19 του 2009 περί «ίδρυσης, κατασκευής, εξοπλισμού, λειτουργίας και εκμετάλλευσης ελικοδρομίων», | + | |process_rule_description=Περί ίδρυσης, κατασκευής, εξοπλισμού, λειτουργίας και εκμετάλλευσης ελικοδρομίων. |
| | |process_rule_gazette_doc_number=35 | | |process_rule_gazette_doc_number=35 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=570998 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 161: |
Γραμμή 275: |
| | |process_rule_decision_number=Δ3/Γ/35526/8161 | | |process_rule_decision_number=Δ3/Γ/35526/8161 |
| | |process_rule_decision_year=2008 | | |process_rule_decision_year=2008 |
| − | |process_rule_description=Έγκριση κανονισμού πυρασφάλειας για αεροδρόμια, ελικοδρόμια και πεδία προσγείωσης αεροσκαφών | + | |process_rule_description=Έγκριση κανονισμού πυρασφάλειας για αεροδρόμια, ελικοδρόμια και πεδία προσγείωσης αεροσκαφών. |
| | |process_rule_gazette_doc_number=1810 | | |process_rule_gazette_doc_number=1810 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=381627 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 172: |
Γραμμή 287: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=1109 | | |process_rule_gazette_doc_number=1109 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=438402 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 180: |
Γραμμή 296: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=209 | | |process_rule_gazette_doc_number=209 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=437830 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 188: |
Γραμμή 305: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=21 | | |process_rule_gazette_doc_number=21 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=468520 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 196: |
Γραμμή 314: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=2505 | | |process_rule_gazette_doc_number=2505 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=481030 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 204: |
Γραμμή 323: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=2658 | | |process_rule_gazette_doc_number=2658 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=594668 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 209: |
Γραμμή 329: |
| | |process_rule_decision_number=ΑΠΑ 18703/28.06.2023 | | |process_rule_decision_number=ΑΠΑ 18703/28.06.2023 |
| | |process_rule_decision_year=2023 | | |process_rule_decision_year=2023 |
| − | |process_rule_description=Η απόφαση Εκτελεστικού Συμβουλίου της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας με θέμα: «Κανονισμός Επιθεωρήσεων της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας». | + | |process_rule_description=Απόφαση Εκτελεστικού Συμβουλίου της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας με θέμα: «Κανονισμός Επιθεωρήσεων της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας». |
| | |process_rule_gazette_doc_number=5103 | | |process_rule_gazette_doc_number=5103 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Β | | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=615310 |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| − | |process_rule_type=Απόφαση | + | |process_rule_type=Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής |
| | |process_rule_decision_number=ΑΠΑ/1866 | | |process_rule_decision_number=ΑΠΑ/1866 |
| | |process_rule_decision_year=2024 | | |process_rule_decision_year=2024 |
| | |process_rule_description=Το Παράρτημα 14 Τόμος II της Σύμβασης του Σικάγο, όπως ενσωματώθηκε στην Εθνική Νομοθεσία με την με αριθ. 1866/17.01.2024 «Υιοθέτηση Προτύπων και Συνιστώμενων Πρακτικών του Παραρτήματος 14 Τόμος 2 της Σύμβασης του Σικάγο» (Β΄ 1165) απόφαση του Διοικητή της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας. | | |process_rule_description=Το Παράρτημα 14 Τόμος II της Σύμβασης του Σικάγο, όπως ενσωματώθηκε στην Εθνική Νομοθεσία με την με αριθ. 1866/17.01.2024 «Υιοθέτηση Προτύπων και Συνιστώμενων Πρακτικών του Παραρτήματος 14 Τόμος 2 της Σύμβασης του Σικάγο» (Β΄ 1165) απόφαση του Διοικητή της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας. |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=1165 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | + | |process_rule_url=https://search.et.gr/el/fek/?fekId=763141 |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 223: |
Γραμμή 347: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Παραλαβή αιτήσεως | + | |process_step_title=Παραλαβή αιτήσεως και Επεξεργασία |
| | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| − | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | |process_step_duration_min=P1M | | |process_step_duration_min=P1M |
| | |process_step_duration_max=P2M | | |process_step_duration_max=P2M |
| Γραμμή 236: |
Γραμμή 360: |
| | |process_step_title=Ερώτημα σε ΓΕΕΘΑ και ΥΠΑ | | |process_step_title=Ερώτημα σε ΓΕΕΘΑ και ΥΠΑ |
| | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| − | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | |process_step_duration_min=P1M | | |process_step_duration_min=P1M |
| | |process_step_duration_max=P2M | | |process_step_duration_max=P2M |
| − | |process_step_description=Σύνταξη ερωτηματος σε ΓΕΕΘΑ και ΥΠΑ για τη σύμφωνη γνώμη των. | + | |process_step_description=Σύνταξη ερωτήματος σε ΓΕΕΘΑ και ΥΠΑ για τη σύμφωνη γνώμη τους. |
| | |process_step_note=Σχετ. διάταξη Π.Δ. 19/2009 αρθρ. 6 παρ. 1 και αρθρ. 4 | | |process_step_note=Σχετ. διάταξη Π.Δ. 19/2009 αρθρ. 6 παρ. 1 και αρθρ. 4 |
| | }} | | }} |
| Γραμμή 246: |
Γραμμή 370: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Κατ΄ αρχή καταλληλότητα | + | |process_step_title=Έκδοση της κατ΄ αρχή καταλληλότητας κατόπιν αυτοψίας |
| − | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | + | |process_step_official=Αρμόδιος Γενικός Διευθυντής |
| | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| | |process_step_duration_min=P1M | | |process_step_duration_min=P1M |
| | |process_step_duration_max=P2M | | |process_step_duration_max=P2M |
| Γραμμή 256: |
Γραμμή 381: |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Πιστοποιητικό καταλληλότητας χώρου. | + | |process_step_title=Υποβολή περαιτέρω δικαιολογητικών από τον ενδιαφερόμενο |
| | + | |process_step_official=Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=P1M |
| | + | |process_step_duration_max=P2M |
| | + | |process_step_description=Για την περαιτέρω εξέταση του αιτήματος απαιτείται από μέρους του ενδιαφερομένου η υποβολή των κατωτέρω δικαιολογητικών: |
| | + | α) απόδειξη εξασφάλισης της χρήσης της απαιτούμενης έκτασης για τη δημιουργία ελικοδρομίου. Η έκταση πρέπει να είναι σαφώς προσδιορισμένη και να ανήκει στον ενδιαφερόμενο ή να έχει παραχωρηθεί στον ενδιαφερόμενο ή να έχει μισθωθεί από τον ενδιαφερόμενο, νομικές καταστάσεις που πρέπει να προκύπτουν με έγγραφα βεβαίας χρονολογίας, |
| | + | β) λεπτομερές, πρόσφατο τοπογραφικό διάγραμμα του υποδειχθέντος χώρου εξαρτημένο από το Εθνικό Δίκτυο, κλίμακας 1:500 σε ακτίνα διακοσίων πενήντα μέτρων (250) μέτρων από το σημείο αναφοράς του ελικοδρομίου με ισοϋψείς ανά 1 μέτρο και υψόμετρα από Μέση Στάθμη Θάλασσας, στο οποίο θα αποτυπώνονται τα φυσικά χαρακτηριστικά και οι προσεγγίσεις του ελικοδρομίου, οι λοιπές απαιτούμενες εγκαταστάσεις και υποδομές του και οι γεωγραφικές συντεταγμένες του κέντρου του δαπέδου προσγείωσης – απογείωσης ελικοπτέρων σε φ και λ (σύστημα αναφοράς WGS 84 με ακρίβεια δεύτερου λεπτού) και σε x και y (σύστημα αναφοράς ΗΑΤΤ και ΕΓΣΑ 87), καθώς και το υψόμετρό του από τη Μέση Στάθμη Θάλασσας, |
| | + | γ) βεβαίωση της αρμόδιας πολεοδομικής αρχής, δασικής αρχής ή εφορίας αρχαιοτήτων , σχετικά με τις χρήσεις γης και τον χαρακτήρα της έκτασης αντίστοιχα. |
| | + | δ) απόφαση έγκρισης περιβαλλοντικών όρων, εκδοθείσα σύμφωνα με τις διατάξεις των άρθρων 3 και 4 του ν. 1650/1986 (ΦΕΚ Α΄/160/1986), όπως ισχύουν μετά το ν. 3010/2002 (ΦΕΚ Α΄/91/2002), ή δήλωση ΠΠΔ ανάλογα την περίπτωση |
| | + | ε) μελέτες εφαρμογής έργων υποδομής, κτιριακών εγκαταστάσεων, ηλεκτρομηχανολογικού εξοπλισμού και λοιπών προβλεπομένων εγκαταστάσεων. Οι μελέτες του παρόντος εδαφίου και μόνο (4β) υποβάλλονται με σκοπό να ελεγχθούν ως προς την συμβατότητά τους με τις απαιτήσεις της Αρχής Πολιτικής Αεροπορίας . |
| | + | }} |
| | + | {{process steps |
| | + | |process_step_num_id=5 |
| | + | |process_step_exit=Όχι |
| | + | |process_step_child=Όχι |
| | + | |process_step_title=Έκδοση πιστοποιητικού καταλληλότητας χώρου |
| | + | |process_step_official=Αρμόδιος Γενικός Διευθυντής |
| | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| | |process_step_duration_min=P1M | | |process_step_duration_min=P1M |
| | |process_step_duration_max=P3M | | |process_step_duration_max=P3M |
| | |process_step_description=Έκδοση πιστοποιητικού καταλληλότητας χώρου για την κατασκευή ελικοδρομίου. | | |process_step_description=Έκδοση πιστοποιητικού καταλληλότητας χώρου για την κατασκευή ελικοδρομίου. |
| − | |process_step_note=Το πιστοποιητικό έχει χρονική δίαρκεια δύο ετών από την έκδοσή του και αφορά στην άδεια κατασκευής του ελικοδρομίου. Σχετ. διάταξη αρθρ. 6 παρ. 4 Π.Δ. 19/2009 | + | |process_step_note=Το πιστοποιητικό έχει χρονική διάρκεια δύο ετών από την έκδοσή του και αφορά στην άδεια κατασκευής του ελικοδρομίου. |
| | + | Σχετ. διάταξη αρθρ. 6 παρ. 4 Π.Δ. 19/2009 |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=5 | + | |process_step_num_id=6 |
| | |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=Τελικός έλεγχος του ελικοδρομίου | | |process_step_title=Τελικός έλεγχος του ελικοδρομίου |
| − | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | + | |process_step_official=Κλιμάκιο |
| | |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| | + | |process_step_duration_min=P1D |
| | + | |process_step_duration_max=P2D |
| | |process_step_description=Τελικός έλεγχος του ελικοδρομίου μετά την περάτωση των εργασιών σε αυτό. Σχετ. άρθρ. 10 Π.Δ. 19/2009 | | |process_step_description=Τελικός έλεγχος του ελικοδρομίου μετά την περάτωση των εργασιών σε αυτό. Σχετ. άρθρ. 10 Π.Δ. 19/2009 |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| − | |process_step_num_id=6 | + | |process_step_num_id=7 |
| − | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| − | |process_step_title=Έκδοση άδειας | + | |process_step_title=Έκδοση άδειας ίδρυσης και λειτουργίας ελικοδρομίου |
| − | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα | + | |process_step_official=Αρμόδιος Γενικός Διευθυντής |
| | |process_step_implementation=Υπογραφή | | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| | |process_step_duration_min=P1M | | |process_step_duration_min=P1M |