Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(19 ενδιάμεσες εκδόσεις από 8 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f
 
|process_id=596348
 
 
|process_official_title=Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
 
|process_official_title=Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
 
|process_alternative_titles=Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων
 
|process_alternative_titles=Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων
|process_description=Σκοπός του Συστήματος Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας (ΓΓΒ) είναι: α. Η θέσπιση βάσει κινδύνου ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου πλαισίου αξιολόγησης και διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται στη ΓΓΒ και οι οποίες αφορούν στην ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων που διατίθενται στην αγορά ή/και τίθενται σε χρήση/λειτουργία, αρμοδιότητας της ΓΓΒ και β. Η διασφάλιση της αξιοποίησης των αναφορών/καταγγελιών, ως πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση της στόχευσης των κινδύνων και του σχεδιασμού των ελέγχων.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (ΓΓΒ) για βιομηχανικά προϊόντα και εγκαταστάσεις, όπου και τηρείται Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών..
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
+
|process_org_owner=49073
|process_provision_org=ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ
+
|process_provision_org_group=9392
|process_provision_org_directory=ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ
+
|process_provision_org_directory=Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.
|process_provision_org_group=Αναφερόμενος φορέας
+
|process_remarks=Το Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών αποσκοπεί:
|process_deadline=50
+
 
|process_deadline_type=Ημέρες
+
α) Στην θέσπιση βάσει κινδύνου ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου πλαισίου αξιολόγησης και διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται στη ΓΓΒ και οι οποίες αφορούν στην ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων που διατίθενται στην αγορά ή/και τίθενται σε χρήση/λειτουργία, αρμοδιότητας της ΓΓΒ.
 +
 
 +
β) Στην διασφάλιση της αξιοποίησης των αναφορών/καταγγελιών, ως πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση της στόχευσης των κινδύνων και του σχεδιασμού των ελέγχων.
 +
|process_deadline_duration=P50D
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά)
+
|process_trigger_type=Αίτηση (επιστολή), email
|process_provided_to=Πολίτες, Επιχειρήσεις, Δημόσιους φορείς
+
|process_usage=Ψηφιακό δικαιολογητικό
|process_tax_type=Καταγγελίες, Παράπονα πολιτών
+
|process_output_type=Άλλο
|process_usage=Άλλο
 
|process_output_type=Παραγωγή εγγράφου
 
 
|process_source=Συντάκτες
 
|process_source=Συντάκτες
 +
|process_provided_to=Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Καταγγέλοντες
 +
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Κυρώσεις
 +
|process_life_events=Επιχειρηματική δραστηριότητα,Καταγγελίες
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
 
|process_sdg_lack_of_response_rule=Άλλο
|process_total_duration_steps_min=2
+
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
|process_total_duration_steps_max=4
+
|process_total_duration_steps_min=5270400
|process_total_duration_steps_type=Μήνες
+
|process_total_duration_steps_max=10454400
|process_cost_min=0
+
|process_cost_min=0.00
|process_cost_max=0
+
|process_cost_max=0.00
 +
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 +
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
 +
|process_evidence_alternative_total_number=0
 +
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_total_number=0
|process_evidence_step_total_number=3
+
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
+
|process_application_type=Αναφορά/Καταγγελία
 +
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 +
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 +
|process_application_description=Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις.
 +
|process_application_note=Ηλεκτρονική διεύθυνση για την αποστολή της φόρμας (ΑΚ- 01): protocollo@mindev.gov.gr.
 +
|process_uuid=cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f
 +
|process_id=596348
 
}}
 
}}
{{process sdg}}
 
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_type=Υπουργική Απόφαση
+
|process_rule_type=Απόφαση ευρωπαϊκών οργάνων
 
|process_rule_decision_number=126538
 
|process_rule_decision_number=126538
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_description=Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
 
|process_rule_description=Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας
|process_rule_gazette_doc_number=5457
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8frIxwBEaZ1P3U4LPcASlceJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtXrUqc8nUeyBOhhG6m4vtHasJ0tz7C_Em9yIU9cVSyC5
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_ada=64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ
 
|process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8frIxwBEaZ1P3U4LPcASlceJInJ48_97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv_e6czmhEembNmZCMxLMtXrUqc8nUeyBOhhG6m4vtHasJ0tz7C_Em9yIU9cVSyC5
 
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_type=Νόμος
+
|process_rule_type=Αστυνομική Διάταξη
 
|process_rule_decision_number=4712
 
|process_rule_decision_number=4712
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
Γραμμή 51: Γραμμή 59:
 
|process_rule_gazette_doc_number=146
 
|process_rule_gazette_doc_number=146
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8NFVwjN9oWbZ5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS_18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIudH4rs_dGRFLGzA5rQZx6raH_bTX-TjpWEaTJKFUpmY8
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200100146
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
|process_rule_type=Νόμος
+
|process_rule_type=Αστυνομική Διάταξη
 
|process_rule_decision_number=4512
 
|process_rule_decision_number=4512
 
|process_rule_decision_year=2018
 
|process_rule_decision_year=2018
Γραμμή 61: Γραμμή 69:
 
|process_rule_gazette_doc_number=5
 
|process_rule_gazette_doc_number=5
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
|process_rule_url=http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wG3UHk-ZeQumndtvSoClrL8zhQSQP9tRnopCCmqt4mgGEHlbmahCJFQEmRQwePEviF8EeCoaT0MAKztT3Sb63xk3VkL3PiCQ3RLoVYQqjKiogfu8Gq1RKKQmyoZK8o4WQNUgh1P__UC2PlsRnm7i_mfDLlGMvFzF706YXX2d_7KoA..
+
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20180100005
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 68: Γραμμή 76:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας
 
|process_step_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=1
+
|process_step_duration_max=P1D
|process_step_duration_type=Ημέρες
 
 
|process_step_description=Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης του Υπουργείου.
 
|process_step_description=Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης του Υπουργείου.
 
|process_step_note=Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται:
 
|process_step_note=Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται:
Γραμμή 85: Γραμμή 92:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας
 
|process_step_title=Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
+
|process_step_official=Ομάδα εργασίας
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
 
|process_step_implementation=Έλεγχος
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1M
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=P2M
|process_step_duration_type=Μήνες
 
 
|process_step_description=Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται, σύμφωνα με την §8.1 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ με τη χρήση του εντύπου ΑΚ-02 της ιδίας απόφασης.
 
|process_step_description=Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται, σύμφωνα με την §8.1 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ με τη χρήση του εντύπου ΑΚ-02 της ιδίας απόφασης.
 
}}
 
}}
Γραμμή 97: Γραμμή 103:
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_title=Ενημέρωση Καταγγέλλοντος
 
|process_step_title=Ενημέρωση Καταγγέλλοντος
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
+
|process_step_official=Ομάδα εργασίας
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=1
+
|process_step_duration_min=P1M
|process_step_duration_max=2
+
|process_step_duration_max=P2M
|process_step_duration_type=Μήνες
 
 
|process_step_description=Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας, σύμφωνα με την §8.4 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), ο οποίος καθορίζει τις ενέργειες της Διοίκησης.
 
|process_step_description=Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας, σύμφωνα με την §8.4 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), ο οποίος καθορίζει τις ενέργειες της Διοίκησης.
 
Ο αναφέρων/καταγγέλλων ενημερώνεται εγγράφως για τις ενέργειες της Διοίκησης σε σχέση με την καταγγελία του.
 
Ο αναφέρων/καταγγέλλων ενημερώνεται εγγράφως για τις ενέργειες της Διοίκησης σε σχέση με την καταγγελία του.

Τελευταία αναθεώρηση της 12:17, 15 Ιουλίου 2024



cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f 596348

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κτηματολογικά Γραφεία, Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (ΓΓΒ) για βιομηχανικά προϊόντα και εγκαταστάσεις, όπου και τηρείται Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών..

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Το Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών αποσκοπεί:

α) Στην θέσπιση βάσει κινδύνου ενός αντικειμενικού και αμερόληπτου πλαισίου αξιολόγησης και διαχείρισης των αναφορών/καταγγελιών που υποβάλλονται στη ΓΓΒ και οι οποίες αφορούν στην ασφάλεια και τη συμμόρφωση των βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων που διατίθενται στην αγορά ή/και τίθενται σε χρήση/λειτουργία, αρμοδιότητας της ΓΓΒ.

β) Στην διασφάλιση της αξιοποίησης των αναφορών/καταγγελιών, ως πηγή πληροφοριών για τη βελτίωση της στόχευσης των κινδύνων και του σχεδιασμού των ελέγχων.

Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις.

Σημειώσεις

Ηλεκτρονική διεύθυνση για την αποστολή της φόρμας (ΑΚ- 01): protocollo@mindev.gov.gr.

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Άλλο

        Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων

            Επίσημος τίτλος

            Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (επιστολή), email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,


            • Απόφαση ευρωπαϊκών οργάνων 126538 2020

              Περιγραφή Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8frIxwBEaZ1P3U4LPcASlceJInJ48 97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv e6czmhEembNmZCMxLMtXrUqc8nUeyBOhhG6m4vtHasJ0tz7C Em9yIU9cVSyC5

            • Αστυνομική Διάταξη 65 4712 2020 146 Α

              Περιγραφή Ορισμός Αρχής Οργάνωσης Εποπτείας και Συντονισμού και Αρχών Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης στο πεδίο ασφάλειας και συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων - Ορισμός Ενιαίου Γραφείου Σύνδεσης στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1020.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100146

            • Αστυνομική Διάταξη 140 4512 2018 5 Α

              Περιγραφή Διαχείριση Καταγγελιών

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20180100005

            • 1 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης του Υπουργείου.

              Σημειώσεις Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται: -με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ www.ggb.gr και αποστολή της μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: protocollo_ggb@gge.gr. -τηλεφωνικά, ταχυδρομικώς ή με αυτοπρόσωπη παρουσία του καταγγέλοντος στην αρμόδια διεύθυνση ή τμήμα (υπάρχει διαθέσιμος τηλεφωνικός κατάλογος στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ: https://www.ggb.gr) με ταυτόχρονη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) καταγραφής από τον αρμόδιο υπάλληλο. Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων. Η ηλεκτρονική φόρμα παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης.

              Όχι Όχι


            • 2 Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται, σύμφωνα με την §8.1 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ με τη χρήση του εντύπου ΑΚ-02 της ιδίας απόφασης.

              Όχι Όχι


            • 3 Ενημέρωση Καταγγέλλοντος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας, σύμφωνα με την §8.4 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), ο οποίος καθορίζει τις ενέργειες της Διοίκησης. Ο αναφέρων/καταγγέλλων ενημερώνεται εγγράφως για τις ενέργειες της Διοίκησης σε σχέση με την καταγγελία του.

              Όχι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.