|
|
| Γραμμή 25: |
Γραμμή 25: |
| | |process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών | | |process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών |
| | |process_life_events=Λιανεμπόριο -Χονδρικό εμπόριο,Πολίτης και καθημερινότητα,Καταγγελίες | | |process_life_events=Λιανεμπόριο -Χονδρικό εμπόριο,Πολίτης και καθημερινότητα,Καταγγελίες |
| | + | |process_total_duration_steps_min=20 |
| | + | |process_total_duration_steps_max=40 |
| | + | |process_total_duration_steps_type=Λεπτά |
| | |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| | |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
| Γραμμή 79: |
Γραμμή 82: |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=Λήψη καταγγελίας /αναφοράς από το αρμόδιο Κέντρο | | |process_step_title=Λήψη καταγγελίας /αναφοράς από το αρμόδιο Κέντρο |
| | + | |process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=15 |
| | + | |process_step_duration_max=30 |
| | + | |process_step_duration_type=Λεπτά |
| | |process_step_description=Η παραλαβή αναφορών/ καταγγελιών μέσω των προβλεπομένων στη διοικητική διαδικασία επίσημων μορφών επικοινωνίας και μέσω της τηλεφωνικής σύνδεσης με αριθμό 11717 | | |process_step_description=Η παραλαβή αναφορών/ καταγγελιών μέσω των προβλεπομένων στη διοικητική διαδικασία επίσημων μορφών επικοινωνίας και μέσω της τηλεφωνικής σύνδεσης με αριθμό 11717 |
| | + | |process_step_note=Δικαίωμα υποβολής αναφορών/καταγγελιών στον ΕΦΕΤ έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Ανάλογη δυνατότητα έχουν όλες οι αρχές του Κράτους και οι φορείς του Δημόσιου και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 86: |
Γραμμή 95: |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=Πρωτοκόλληση των αναφορών/καταγγελιών | | |process_step_title=Πρωτοκόλληση των αναφορών/καταγγελιών |
| | + | |process_step_official=Αρμόδια Γενική Διεύθυνση |
| | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| | + | |process_step_duration_min=5 |
| | + | |process_step_duration_max=10 |
| | + | |process_step_duration_type=Λεπτά |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 98: |
Γραμμή 112: |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών στην επιτροπή αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών. | | |process_step_title=Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών στην επιτροπή αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών. |
| | + | |process_step_description=Η επιτροπή λαμβάνει γνώση των αναφορών/καταγγελιών που έχουν καταχωρηθεί στη βάση δεδομένων η οποία είναι συνδεδεμένη με το ΟΠΣ. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
| Γραμμή 104: |
Γραμμή 119: |
| | |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| | |process_step_title=Αξιολόγηση καταγγελίας /αναφοράς από την Επιτροπή | | |process_step_title=Αξιολόγηση καταγγελίας /αναφοράς από την Επιτροπή |
| | + | |process_step_description=Η Επιτροπή βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολογεί το περιεχόμενο κάθε αναφοράς/καταγγελίας προκειμένου να αποφασίσει την διερεύνηση της ή όχι καθώς και |
| | + | την διαβάθμιση αυτής. |
| | + | |process_step_note=Οι επώνυμες αναφορές/καταγγελίες αξιολογούνται από την επιτροπή σύμφωνα με τα κριτήρια και την διαβάθμιση που προβλέπεται στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ / ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΕΦΕΤ |
| | + | Οι ανώνυμες αναφορές/καταγγελίες αξιολογούνται από την επιτροπή στην κατεύθυνση ένταξης τους στον γενικότερο σχεδιασμό των ελέγχων εξαιρουμένων των περιπτώσεων που η Επιτροπή κρίνει ότι χρήζουν άμεσης διερεύνησης. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
ab95b471-0d58-4e19-b84c-6c5a69e18de8
954710
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΚΕΝΤΡΟ ΛΗΨΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ, ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (Ε.Φ.Ε.Τ.)
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων).
Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.
Βασικές πληροφορίες
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Καταγγελία/Αναφορά
Σημειώσεις
Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Άλλο
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων)
Κατηγορίες
Έναυσμα
Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση
Τρόπος υποβολής
Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email
ΔΔ
3
12
0
0
4
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
40
20
Ταυτοποιητικό έγγραφο
ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (Ε.Φ.Ε.Τ.)Το «ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (Ε.Φ.Ε.Τ.)» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Είσοδος σε άλλη διαδικασία, Άλλο
Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.
Ο ΕΦΕΤ στην προσπάθεια του να διασφαλίσει το δικαίωμα των πολιτών να έχουν πρόσβαση σε ασφαλή τρόφιμα που στην ετικέτα τους παρέχονται οι σωστές πληροφορίες και παράγονται ή διακινούνται από επιχειρήσεις που λειτουργούν σύμφωνα με τις ορθές πρακτικές, έχει αναπτύξει ένα σύστημα αξιολόγησης και διαχείρισης των βάσιμων ανησυχιών που δέχεται, το οποίο περιγράφεται στην “Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών” και έχει δημιουργήσει στην Κεντρική Υπηρεσία του ειδική μονάδα το “Κέντρο Λήψης Αναφορών”
0
0
0
0
0
,,,,
1
Υγειονομικές
Να υπάρχουν βάσιμοι λόγοι αναφορικά με τη μη ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους
Όχι
Όχι
Κοινή Υπουργική Απόφαση
15523
2006
1187
Β
Περιγραφή
Αναγκαία συμπληρωματικά μέτρα εφαρμογής των Κανονισμών (ΕΚ) υπ’ αριθμ. 178/2002, 852/2004, 853/2004, 854/2004 και 882/2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και εναρμόνιση της Οδηγίας 2004/41/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20060201187
Κοινή Υπουργική Απόφαση
1288
2017
1763
Β
Ευρωπαϊκός Κανονισμός
140
625
2017
1
Λήψη καταγγελίας /αναφοράς από το αρμόδιο Κέντρο
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Η παραλαβή αναφορών/ καταγγελιών μέσω των προβλεπομένων στη διοικητική διαδικασία επίσημων μορφών επικοινωνίας και μέσω της τηλεφωνικής σύνδεσης με αριθμό 11717
Σημειώσεις
Δικαίωμα υποβολής αναφορών/καταγγελιών στον ΕΦΕΤ έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Ανάλογη δυνατότητα έχουν όλες οι αρχές του Κράτους και οι φορείς του Δημόσιου και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα.
Όχι
Όχι
2
Πρωτοκόλληση των αναφορών/καταγγελιών
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Γενική Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Όχι
Όχι
3
Η καταχώρηση των αναφορών/καταγγελιών σε βάση δεδομένων συνδεδεμένη με το ΟΠΣ
Όχι
Όχι
4
Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών στην επιτροπή αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών.
Περιγραφή
Η επιτροπή λαμβάνει γνώση των αναφορών/καταγγελιών που έχουν καταχωρηθεί στη βάση δεδομένων η οποία είναι συνδεδεμένη με το ΟΠΣ.
Όχι
Όχι
5
Αξιολόγηση καταγγελίας /αναφοράς από την Επιτροπή
Περιγραφή
Η Επιτροπή βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολογεί το περιεχόμενο κάθε αναφοράς/καταγγελίας προκειμένου να αποφασίσει την διερεύνηση της ή όχι καθώς και
την διαβάθμιση αυτής.
Σημειώσεις
Οι επώνυμες αναφορές/καταγγελίες αξιολογούνται από την επιτροπή σύμφωνα με τα κριτήρια και την διαβάθμιση που προβλέπεται στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ / ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΕΦΕΤ
Οι ανώνυμες αναφορές/καταγγελίες αξιολογούνται από την επιτροπή στην κατεύθυνση ένταξης τους στον γενικότερο σχεδιασμό των ελέγχων εξαιρουμένων των περιπτώσεων που η Επιτροπή κρίνει ότι χρήζουν άμεσης διερεύνησης.
Όχι
Όχι
6
Αρχειοθέτηση καταγγελίας
Ναι
Ναι
7
Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών σε αρμόδιες υπηρεσίες σύμφωνα με την κατά περίπτωση απόφαση της επιτροπής αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών
Ναι
Όχι
8
Διερεύνηση της καταγγελίας
Ναι
Όχι
9
Καταχώριση των ευρημάτων στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα
Ναι
Όχι
10
Ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την πορεία της διερεύνησης της επώνυμης αναφοράς/καταγγελίας που υπέβαλαν.
Ναι
Ναι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ / ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΕΦΕΤ