Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων)»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 4: Γραμμή 4:
 
|process_official_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων)
 
|process_official_title=Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων)
 
|process_description=Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.  
 
|process_description=Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.  
Ο ΕΦΕΤ στην προσπάθεια του να διασφαλίσει το δικαίωμα των πολιτών να έχουν πρόσβαση σε ασφαλή τρόφιμα που στην ετικέτα τους παρέχονται οι σωστές πληροφορίες και παράγονται ή διακινούνται από επιχειρήσεις που λειτουργούν σύμφωνα με τις ορθές πρακτικές, έχει αναπτύξει ένα σύστημα αξιολόγησης και διαχείρισης των βάσιμων ανησυχιών που δέχεται, το οποίο περιγράφεται στην “Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών” και έχει δημιουργήσει στην Κεντρική Υπηρεσία του ειδική μονάδα το “Κέντρο Λήψης Αναφορών”
+
Δικαίωμα υποβολής αναφορών/καταγγελιών στον ΕΦΕΤ έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Ανάλογη δυνατότητα έχουν όλες οι αρχές του Κράτους και οι φορείς του Δημόσιου και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
 
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ
Γραμμή 28: Γραμμή 28:
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών
 
|process_life_events=Λιανεμπόριο -Χονδρικό εμπόριο,Πολίτης και καθημερινότητα,Καταγγελίες
 
|process_life_events=Λιανεμπόριο -Χονδρικό εμπόριο,Πολίτης και καθημερινότητα,Καταγγελίες
|process_total_duration_steps_min=30
+
|process_total_duration_steps_min=20
|process_total_duration_steps_max=60
+
|process_total_duration_steps_max=40
 
|process_total_duration_steps_type=Λεπτά
 
|process_total_duration_steps_type=Λεπτά
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
Γραμμή 92: Γραμμή 92:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Λήψη καταγγελίας/αναφοράς
+
|process_step_title=Υποβολή καταγγελίας/αναφοράς
 +
|process_step_official=Άλλο
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=2
 
|process_step_num_id=2
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
|process_step_title=Λήψη καταγγελίας/αναφοράς  ηλεκτρονικά
+
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Λήψη καταγγελίας/αναφοράς  μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΕΤ
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=5
 
|process_step_duration_min=5
Γραμμή 109: Γραμμή 112:
 
|process_step_num_id=3
 
|process_step_num_id=3
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
|process_step_title=Λήψη καταγγελίας /αναφοράς από το αρμόδιο Κέντρο
+
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Λήψη καταγγελίας /αναφοράς με άλλο τρόπο
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
Γραμμή 116: Γραμμή 121:
 
|process_step_duration_max=30
 
|process_step_duration_max=30
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται ηλεκτρονικά, ταχυδρομικά, με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, προφορικά στη
+
|process_step_description=Αφορά σε αναφορές/καταγγελίες που υποβάλλονται ταχυδρομικά, με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, προφορικά στη
 
τηλεφωνική γραμμή 11717 ή με έγγραφη αναφορά που υποβάλλεται, είτε στο Κέντρο Λήψεως Αναφορών του ΕΦΕΤ, είτε στα Τμήματα Προστασίας Καταναλωτών των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ είτε στις υπηρεσίες των αρμόδιων
 
τηλεφωνική γραμμή 11717 ή με έγγραφη αναφορά που υποβάλλεται, είτε στο Κέντρο Λήψεως Αναφορών του ΕΦΕΤ, είτε στα Τμήματα Προστασίας Καταναλωτών των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ είτε στις υπηρεσίες των αρμόδιων
 
αρχών ελέγχου τροφίμων.
 
αρχών ελέγχου τροφίμων.
Γραμμή 124: Γραμμή 129:
 
|process_step_num_id=4
 
|process_step_num_id=4
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
|process_step_child=Όχι
+
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=3
 +
|process_step_previous_child=3
 
|process_step_title=Η καταχώρηση των αναφορών/καταγγελιών σε βάση δεδομένων συνδεδεμένη με το ΟΠΣ
 
|process_step_title=Η καταχώρηση των αναφορών/καταγγελιών σε βάση δεδομένων συνδεδεμένη με το ΟΠΣ
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
Γραμμή 131: Γραμμή 138:
 
|process_step_duration_max=20
 
|process_step_duration_max=20
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
 
|process_step_duration_type=Λεπτά
|process_step_description=Στην περίπτωση που η υποβολής Αναφοράς/ Καταγγελίας δεν είναι ηλεκτρονική η αρμόδια υπηρεσία την καταχωρεί υποχρεωτικά σε ηλεκτρονική μορφή και μεριμνά ώστε ο καταγγέλλων να δύναται να προβεί ο ίδιος απευθείας σε ηλεκτρονική καταγγελία.
+
|process_step_description=Στην περίπτωση που η υποβολής Αναφοράς/ Καταγγελίας δεν είναι ηλεκτρονική η αρμόδια υπηρεσία την καταχωρεί υποχρεωτικά σε ηλεκτρονική μορφή.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=5
 
|process_step_num_id=5
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Υποβολή καταγγελίας αναφοράς με προσκομισθέν δείγμα
 +
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_duration_min=10
 +
|process_step_duration_max=20
 +
|process_step_duration_type=Λεπτά
 +
|process_step_description=Στην περίπτωση υποβολής Αναφοράς/ Καταγγελίας με προσκομισθέν δείγμα η αναφορά/καταγγελία καταγράφεται ενώ το προσκομισθέν δείγμα
 +
παραλαμβάνεται μόνο εφόσον αυτή υποβληθεί επωνύμως
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=6
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Αξιολόγηση των καταγγελιών/αναφορών
 +
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_duration_min=10
 +
|process_step_duration_max=20
 +
|process_step_duration_type=Λεπτά
 +
|process_step_description=Οι καταγγελίες/αναφορές αξιολογούνται ανάλογα με τον τρόπο υποβολής τους
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=7
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=6
 +
|process_step_previous_child=6
 +
|process_step_description=Αναφορές/καταγγελίες που υποβάλλονται στο Κέντρο Λήψης Αναφορών του ΕΦΕΤ διαβιβάζονται από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Διατροφικών Περιστατικών της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτών της Κ.Υ. του ΕΦΕΤ στην αρμόδια τριμελή Επιτροπή Εξέτασης αναφορών/καταγγελιών για αξιολόγηση.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=8
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=6
 +
|process_step_previous_child=6
 +
|process_step_description=Αναφορές/καταγγελίες που υποβάλλονται στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του
 +
ΕΦΕΤ και στις υπηρεσίες Αρμόδιων Αρχών, διαβιβάζονται από τον προϊστάμενο της
 +
οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης, στο Κέντρο Λήψης Αναφορών του ΕΦΕΤ προς
 +
αξιολόγηση. Αξιολογούνται από την αρμόδια προς τούτο επιτροπή και στην
 +
συνέχεια διαβιβάζονται στις αρμόδιες αρχές για την αξιολόγηση δευτέρου
 +
επιπέδου και την τελική διαχείριση τους
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=9
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών στην επιτροπή αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών.
 
|process_step_description=Η επιτροπή λαμβάνει γνώση των αναφορών/καταγγελιών που έχουν καταχωρηθεί στη βάση δεδομένων η οποία είναι συνδεδεμένη με το ΟΠΣ.
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=6
+
|process_step_num_id=10
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
Γραμμή 151: Γραμμή 204:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=7
+
|process_step_num_id=11
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
Γραμμή 157: Γραμμή 210:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=8
+
|process_step_num_id=12
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
Γραμμή 163: Γραμμή 216:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=9
+
|process_step_num_id=13
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
Γραμμή 169: Γραμμή 222:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=10
+
|process_step_num_id=14
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
Γραμμή 175: Γραμμή 228:
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=11
+
|process_step_num_id=15
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι

Αναθεώρηση της 09:11, 9 Δεκεμβρίου 2022



ab95b471-0d58-4e19-b84c-6c5a69e18de8 954710

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΚΕΝΤΡΟ ΛΗΨΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ, ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (Ε.Φ.Ε.Τ.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

30 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων). Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΚΕΝΤΡΟ ΛΗΨΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ

Παρατηρήσεις

Οι αναφορές /καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν στον ΕΦΕΤ

ηλεκτρονικά, μέσω της ιστοσελίδας https://efet.gr/index.php/el/consumers/ilektroniki-ypovoli, ταχυδρομικά, τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 11717,

με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Λήψης Αναφορών ή τα γραφεία των Περιφερειακών Δ/νσεων του ΕΦΕΤ.

Τελευταία ενημέρωση

09/04/2025

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Καταγγελία/Αναφορά

Σημειώσεις

Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων)

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,,,,


            • 1 Υγειονομικές Να υπάρχουν βάσιμοι λόγοι αναφορικά με τη μη ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους

              Όχι Όχι

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 15523 2006 1187 Β

              Περιγραφή Αναγκαία συμπληρωματικά μέτρα εφαρμογής των Κανονισμών (ΕΚ) υπ’ αριθμ. 178/2002, 852/2004, 853/2004, 854/2004 και 882/2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και εναρμόνιση της Οδηγίας 2004/41/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20060201187

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 1288 2017 1763 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση της αριθ. 15523/30-8-2006 απόφασης (Β’1187/31.8.2006)

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20170201763

            • Ευρωπαϊκός Κανονισμός 140 625 2017

              Περιγραφή Οι αρμόδιες αρχές πρέπει να διαθέτουν αποτελεσματικούς μηχανισμούς που επιτρέπουν την αναφορά πραγματικών ή ενδεχόμενων παραβάσεων του κανονισμού 625/2017.

              Νομικές παραπομπές https://eur-lex.europa.eu/legal-content/EL/TXT/PDF/?uri=CELEX:32017R0625&from=EL

            • Απόφαση Διοικητικού Συμβουλίου η 128/24-04-2020 2020

              Περιγραφή Αναθεώρηση της Πολιτικής Διαχείρισης Αναφορών του ΕΦΕΤ

              Νομικές παραπομπές file:///C:/Users/user/Downloads/%CE%A81%CE%9F%CE%A9%CE%9F%CE%A19%CE%A4-%CE%9D%CE%941.pdf"file:///C:/Users/user/Downloads/%CE%A81%CE%9F%CE%A9%CE%9F%CE%A19%CE%A4-%CE%9D%CE%941.pdf" has been identified to contain an invalid "/C:/Users/user/Downloads/%CE%A81%CE%9F%CE%A9%CE%9F%CE%A19%CE%A4-%CE%9D%CE%941.pdf" authority or path component.

              ΑΔΑ ΑΔΑ Ψ1ΟΩΟΡ9Τ-ΝΔ1

            • 1 Υποβολή καταγγελίας/αναφοράς

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο



              Όχι Όχι


            • 2 Λήψη καταγγελίας/αναφοράς μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΕΤ


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο καταγγέλων μπορεί να υποβάλει την καταγγελία/ αναφορά μέσω της ιστοσελίδας https://efet.gr/index.php/el/consumers/ilektroniki-ypovoli

              Ναι Όχι


            • 3 Λήψη καταγγελίας /αναφοράς με άλλο τρόπο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Αφορά σε αναφορές/καταγγελίες που υποβάλλονται ταχυδρομικά, με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου, προφορικά στη τηλεφωνική γραμμή 11717 ή με έγγραφη αναφορά που υποβάλλεται, είτε στο Κέντρο Λήψεως Αναφορών του ΕΦΕΤ, είτε στα Τμήματα Προστασίας Καταναλωτών των Περιφερειακών Διευθύνσεων του ΕΦΕΤ είτε στις υπηρεσίες των αρμόδιων αρχών ελέγχου τροφίμων.

              Σημειώσεις Δικαίωμα υποβολής αναφορών/καταγγελιών στον ΕΦΕΤ έχει κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο. Ανάλογη δυνατότητα έχουν όλες οι αρχές του Κράτους και οι φορείς του Δημόσιου και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα.

              Ναι Όχι


            • 4 Η καταχώρηση των αναφορών/καταγγελιών σε βάση δεδομένων συνδεδεμένη με το ΟΠΣ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Στην περίπτωση που η υποβολής Αναφοράς/ Καταγγελίας δεν είναι ηλεκτρονική η αρμόδια υπηρεσία την καταχωρεί υποχρεωτικά σε ηλεκτρονική μορφή.

              Ναι Όχι


            • 5 Υποβολή καταγγελίας αναφοράς με προσκομισθέν δείγμα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Στην περίπτωση υποβολής Αναφοράς/ Καταγγελίας με προσκομισθέν δείγμα η αναφορά/καταγγελία καταγράφεται ενώ το προσκομισθέν δείγμα παραλαμβάνεται μόνο εφόσον αυτή υποβληθεί επωνύμως

              Ναι Όχι


            • 6 Αξιολόγηση των καταγγελιών/αναφορών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι καταγγελίες/αναφορές αξιολογούνται ανάλογα με τον τρόπο υποβολής τους

              Όχι Όχι


            • 7


              Περιγραφή Αναφορές/καταγγελίες που υποβάλλονται στο Κέντρο Λήψης Αναφορών του ΕΦΕΤ διαβιβάζονται από τον Προϊστάμενο του Τμήματος Διατροφικών Περιστατικών της Διεύθυνσης Προστασίας Καταναλωτών της Κ.Υ. του ΕΦΕΤ στην αρμόδια τριμελή Επιτροπή Εξέτασης αναφορών/καταγγελιών για αξιολόγηση.

              Ναι Όχι


            • 8


              Περιγραφή Αναφορές/καταγγελίες που υποβάλλονται στις Περιφερειακές Διευθύνσεις του ΕΦΕΤ και στις υπηρεσίες Αρμόδιων Αρχών, διαβιβάζονται από τον προϊστάμενο της οικείας Περιφερειακής Διεύθυνσης, στο Κέντρο Λήψης Αναφορών του ΕΦΕΤ προς αξιολόγηση. Αξιολογούνται από την αρμόδια προς τούτο επιτροπή και στην συνέχεια διαβιβάζονται στις αρμόδιες αρχές για την αξιολόγηση δευτέρου επιπέδου και την τελική διαχείριση τους

              Ναι Όχι


            • 9



              Όχι Όχι


            • 10 Αξιολόγηση καταγγελίας /αναφοράς από την Επιτροπή


              Περιγραφή Η Επιτροπή βάσει συγκεκριμένων κριτηρίων αξιολογεί το περιεχόμενο κάθε αναφοράς/καταγγελίας προκειμένου να αποφασίσει την διερεύνηση της ή όχι καθώς και την διαβάθμιση αυτής.

              Σημειώσεις Οι επώνυμες αναφορές/καταγγελίες αξιολογούνται από την επιτροπή σύμφωνα με τα κριτήρια και την διαβάθμιση που προβλέπεται στην ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ / ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΕΦΕΤ Οι ανώνυμες αναφορές/καταγγελίες αξιολογούνται από την επιτροπή στην κατεύθυνση ένταξης τους στον γενικότερο σχεδιασμό των ελέγχων εξαιρουμένων των περιπτώσεων που η Επιτροπή κρίνει ότι χρήζουν άμεσης διερεύνησης.

              Όχι Όχι


            • 11 Αρχειοθέτηση καταγγελίας



              Ναι Ναι


            • 12 Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών σε αρμόδιες υπηρεσίες σύμφωνα με την κατά περίπτωση απόφαση της επιτροπής αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών



              Ναι Όχι


            • 13 Διερεύνηση της καταγγελίας



              Ναι Όχι


            • 14 Καταχώριση των ευρημάτων στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα



              Ναι Όχι


            • 15 Ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την πορεία της διερεύνησης της επώνυμης αναφοράς/καταγγελίας που υπέβαλαν.



              Ναι Ναι




            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.