|
|
Γραμμή 12: |
Γραμμή 12: |
| |process_output_registries=965670, 557094 | | |process_output_registries=965670, 557094 |
| |process_remarks=Οι προσλήψεις αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ πραγματοποιούνται καθ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους αναλόγως των λειτουργικών αναγκών που εκτάκτως προκύπτουν. Οι αναπληρωτές μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ προσλαμβάνονται από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης κατά κλάδο (Πίνακες Γ1΄ και Γ2΄) οι οποίοι εκδίδονται από το Α.Σ.Ε.Π. και ισχύουν έως τη λήξη του δεύτερου σχολικού έτους που έπεται της λήξης του σχολικού έτους κατά το οποίο έλαβε χώρα η δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ διενεργείται με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων βάσει της σειράς κατάταξης των υποψηφίων στον αξιολογικό πίνακα καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις εκτάκτων και επειγόντων λόγων δημοσίου συμφέροντος μπορούν να προσλαμβάνονται προς κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές υποψήφιοι που είναι ενταγμένοι στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες και μέχρι την έκδοση των τελικών πινάκων. Ισχύουν οι διατάξεις του Κεφαλαίου Ε΄ του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α΄ 13) με το σύνολο των τροποποιήσεων αυτού. Οι κλάδοι ΕΕΠ είναι οι εξής: ΠΕ21-Θεραπευτές Λόγου, ΠΕ22-Επαγγελματικοί Σύμβουλοι, ΠΕ23-Ψυχολόγοι, ΠΕ25-Σχολικοί Νοσηλευτές, ΠΕ28-Φυσιοθεραπευτές, ΠΕ29-Εργασιοθεραπευτές-Εργοθεραπευτές, ΠΕ30-Κοινωνικοί Λειτουργοί και ΠΕ31-Εξειδικευμένου: α) στον επαγγελματικό προσανατολισμό των τυφλών, β) στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών, γ) στη νοηματική γλώσσα των κωφών. Ο κλάδος ΕΒΠ είναι ΔΕ01-Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Ειδικά τα τυπικά προσόντα ένταξης στους κλάδους, μπορούν να αναζητηθούν στις προκηρύξεις 2ΕΑ/2022 (ΦΕΚ ΑΣΕΠ 24) για τα μέλη ΕΕΠ και 1ΕΑ/2022 (ΦΕΚ ΑΣΕΠ 23) για τα μέλη ΕΒΠ. | | |process_remarks=Οι προσλήψεις αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ πραγματοποιούνται καθ όλη τη διάρκεια του διδακτικού έτους αναλόγως των λειτουργικών αναγκών που εκτάκτως προκύπτουν. Οι αναπληρωτές μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ προσλαμβάνονται από τους τελικούς αξιολογικούς πίνακες κατάταξης κατά κλάδο (Πίνακες Γ1΄ και Γ2΄) οι οποίοι εκδίδονται από το Α.Σ.Ε.Π. και ισχύουν έως τη λήξη του δεύτερου σχολικού έτους που έπεται της λήξης του σχολικού έτους κατά το οποίο έλαβε χώρα η δημοσίευσή τους στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως. Η πρόσληψη αναπληρωτών μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ διενεργείται με απόφαση του αρμόδιου οργάνου του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων βάσει της σειράς κατάταξης των υποψηφίων στον αξιολογικό πίνακα καθώς και των δηλωθεισών προτιμήσεων. Σε εξαιρετικές περιπτώσεις εκτάκτων και επειγόντων λόγων δημοσίου συμφέροντος μπορούν να προσλαμβάνονται προς κάλυψη των λειτουργικών αναγκών της εκπαίδευσης ως προσωρινοί αναπληρωτές υποψήφιοι που είναι ενταγμένοι στους προσωρινούς αξιολογικούς πίνακες και μέχρι την έκδοση των τελικών πινάκων. Ισχύουν οι διατάξεις του Κεφαλαίου Ε΄ του ν. 4589/2019 (ΦΕΚ Α΄ 13) με το σύνολο των τροποποιήσεων αυτού. Οι κλάδοι ΕΕΠ είναι οι εξής: ΠΕ21-Θεραπευτές Λόγου, ΠΕ22-Επαγγελματικοί Σύμβουλοι, ΠΕ23-Ψυχολόγοι, ΠΕ25-Σχολικοί Νοσηλευτές, ΠΕ28-Φυσιοθεραπευτές, ΠΕ29-Εργασιοθεραπευτές-Εργοθεραπευτές, ΠΕ30-Κοινωνικοί Λειτουργοί και ΠΕ31-Εξειδικευμένου: α) στον επαγγελματικό προσανατολισμό των τυφλών, β) στην κινητικότητα, τον προσανατολισμό και τις δεξιότητες καθημερινής διαβίωσης των τυφλών, γ) στη νοηματική γλώσσα των κωφών. Ο κλάδος ΕΒΠ είναι ΔΕ01-Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό. Ειδικά τα τυπικά προσόντα ένταξης στους κλάδους, μπορούν να αναζητηθούν στις προκηρύξεις 2ΕΑ/2022 (ΦΕΚ ΑΣΕΠ 24) για τα μέλη ΕΕΠ και 1ΕΑ/2022 (ΦΕΚ ΑΣΕΠ 23) για τα μέλη ΕΒΠ. |
− | |process_estimated_implementation_duration=864000 | + | |process_estimated_implementation_duration=2592000 |
| |process_provided_language=Ελληνικά | | |process_provided_language=Ελληνικά |
| |process_see_also=Πρόσληψη Αναπληρωτών Μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ με Ειδική Προκήρυξη | | |process_see_also=Πρόσληψη Αναπληρωτών Μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ με Ειδική Προκήρυξη |
Γραμμή 29: |
Γραμμή 29: |
| |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
| |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999 (Α΄ 45). Ο/Η ενδιαφερόμενος/η μπορεί να ζητήσει, είτε, από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον/στην ενδιαφερόμενο/η την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία. | | |process_sdg_notes=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999 (Α΄ 45). Ο/Η ενδιαφερόμενος/η μπορεί να ζητήσει, είτε, από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον/στην ενδιαφερόμενο/η την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία. |
− | |process_total_duration_steps_min=6134400 | + | |process_total_duration_steps_min=4147200 |
− | |process_total_duration_steps_max=9504000 | + | |process_total_duration_steps_max=4924800 |
| |process_total_duration_steps_digital_min=0 | | |process_total_duration_steps_digital_min=0 |
| |process_total_duration_steps_digital_max=0 | | |process_total_duration_steps_digital_max=0 |
Γραμμή 160: |
Γραμμή 160: |
| |process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης | | |process_step_official=Περιφερειακός/ή Διευθυντής/ντρια Εκπαίδευσης |
| |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα | | |process_step_implementation=Ενέργεια εκτελεστικού/συναρμόδιου φορέα |
− | |process_step_duration_min=2592000 | + | |process_step_duration_min=604800 |
− | |process_step_duration_max=5184000 | + | |process_step_duration_max=604800 |
| |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς τους ανά κλάδο σε αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου και τις καταχωρίζουν στη διαδικτυακή πύλη του ΟΠΣΥΔ του Υπουργείου. Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αξιολογούν τις καταχωρισμένες στο ΟΠΣΥΔ λειτουργικές ανάγκες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους και τις οριστικοποιούν. Επίσης, προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των δομών ειδικής αγωγής δικής τους αρμοδιότητας. Ο αριθμός των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης εγκρίνεται με σχετική πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με βάση τις κατά τα ανωτέρω προσδιορισμένες λειτουργικές ανάγκες και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης. | | |process_step_description=Οι Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των σχολικών μονάδων αρμοδιότητάς τους ανά κλάδο σε αναπληρωτές πλήρους και μειωμένου ωραρίου και τις καταχωρίζουν στη διαδικτυακή πύλη του ΟΠΣΥΔ του Υπουργείου. Οι Περιφερειακές Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αξιολογούν τις καταχωρισμένες στο ΟΠΣΥΔ λειτουργικές ανάγκες των Διευθύνσεων Εκπαίδευσης αρμοδιότητάς τους και τις οριστικοποιούν. Επίσης, προσδιορίζουν τις λειτουργικές ανάγκες των δομών ειδικής αγωγής δικής τους αρμοδιότητας. Ο αριθμός των προς πλήρωση λειτουργικών κενών ανά κλάδο, εκπαιδευτική δομή και βαθμίδα εκπαίδευσης εγκρίνεται με σχετική πράξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων με βάση τις κατά τα ανωτέρω προσδιορισμένες λειτουργικές ανάγκες και την παρεχόμενη από το αρμόδιο όργανο έγκριση πίστωσης. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=4 | | |process_step_num_id=4 |
− | |process_step_exit=Όχι | + | |process_step_exit=Ναι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Διενέργεια των προσλήψεων, ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και έκδοση των σχετικών αποφάσεων πρόσληψης από το αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων | | |process_step_title=Διενέργεια των προσλήψεων, ανακοίνωση των αποτελεσμάτων και έκδοση των σχετικών αποφάσεων πρόσληψης από το αρμόδιο όργανο του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων |