|
|
Γραμμή 29: |
Γραμμή 29: |
| |process_evidence_alternative_total_number=0 | | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| |process_evidence_prerequisite_total_number=1 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=1 |
− | |process_evidence_total_number=0 | + | |process_evidence_total_number=1 |
| |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
Γραμμή 83: |
Γραμμή 83: |
| |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| |process_evidence_description=Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία. | | |process_evidence_description=Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία. |
− | |process_evidence_note=Υποβάλλονται εφόσον υφίστανται. | + | |process_evidence_note=Τα συνοδευτικά τεκμηριωτικά έγγραφα υποβάλλονται εφόσον υφίστανται. Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι ο καταναλωτής πρέπει να αναφέρει στην καταγγελία του προς την ΕΕΤΤ όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την προηγούμενη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και το μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό ταυτοποίησης) που έχει αποδώσει η εταιρεία στην καταγγελία του. |
| + | }} |
| + | {{process evidences |
| + | |process_evidence_num_id=2 |
| + | |process_evidence_type=6357 |
| + | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| + | |process_evidence_alternative=Όχι |
| + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (email), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) |
| + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| + | |process_evidence_description=Ο καταναλωτής πρέπει να αναφέρει στην καταγγελία του προς την ΕΕΤΤ όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την προηγούμενη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και το μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό ταυτοποίησης) που έχει αποδώσει στην καταγγελία η εταιρεία. |
| + | |process_evidence_note=Υπενθυμίζεται ότι |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
626044fb-b5d9-4aac-8f79-7fb405691b87
626445
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, από οποιοδήποτε πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών, προς το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) αναφορικά με Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης.
Στις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης (γνωστές και ως Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης) ανήκουν κατηγορίες υπηρεσιών όπως, τυχερά παίγνια, ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, συμμετοχή σε τηλεοπτικά παιχνίδια μέσω τηλεφώνου, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), υπηρεσίες ενηλίκων, πρόγνωση καιρού, αστρολογία/χαρτομαντεία, αθλητικά νέα.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Υποβολή καταγγελίας για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Σημειώσεις
Οι καταγγελίες υποβάλλονται επώνυμα, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
• ηλεκτρονικά, με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας που είναι διαθέσιμη στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ (https://www.eett.gr/katanalotes/ypiresies-ayximenis-chreosis/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-ypiresies-ayximenis-chreosis/),
• μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr,
• αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
Σχετικά
Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση, καθώς και κάθε άλλη διάταξη αφορά σε δικαιώματα των πολιτών σε περίπτωση παρόδου άπρακτης της προθεσμίας αυτής ή παράνομης άρνησης απάντησης από τη δημόσια υπηρεσία.
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Άλλο
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Υποβολή καταγγελίας για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης, Καταγγελία για Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ)
Επίσημος τίτλος
Καταγγελία καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης
Γλώσσες παροχής
Αγγλικά, Ελληνικά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
ΔΔ
3
0
0
64183
Όχι
-1
867072
8210
Συντάκτες, gov.gr
Άλλο
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών, προς το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για παράβαση των κανόνων που αποβλέπουν στην προστασία των καταναλωτών ηλεκτρονικών επικοινωνιών αναφορικά με τις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης. Στις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης (γνωστές και ως Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης) ανήκουν κατηγορίες υπηρεσιών όπως, τυχερά παίγνια, ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, συμμετοχή σε τηλεοπτικά παιχνίδια μέσω τηλεφώνου, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), υπηρεσίες ενηλίκων, πρόγνωση καιρού, αστρολογία/χαρτομαντεία, αθλητικά νέα.
0.00
0.00
1
1
0
50 ημέρες}}
}}
}}
,
1
Αντιστοίχισης
Ο καταναλωτής οφείλει να έχει προηγουμένως υποβάλει γραπτή καταγγελία στην εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία και να έχει λάβει από αυτήν το «μοναδικό αριθμό αναφοράς» (αριθμό ταυτοποίησης) της καταγγελίας. Τον αριθμό αυτό πρέπει να τον αναφέρει στην καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.
Όχι
Όχι
2
Παροχής στοιχείων
Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη, σαφής και βάσιμη. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.
Όχι
Όχι
3
Συμμόρφωσης ή Μη συμμόρφωσης
Η καταγγελία δεν επιτρέπεται να έχει υβριστικό περιεχόμενο. Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 3 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999), η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών, οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
Όχι
Όχι
4
Συναίνεσης
Ο καταγγέλλων πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει την καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.
Όχι
Όχι
1
Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία.
Αναφορά / Καταγγελία
Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Τα συνοδευτικά τεκμηριωτικά έγγραφα υποβάλλονται εφόσον υφίστανται. Υπενθυμίζεται, επίσης, ότι ο καταναλωτής πρέπει να αναφέρει στην καταγγελία του προς την ΕΕΤΤ όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την προηγούμενη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και το μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό ταυτοποίησης) που έχει αποδώσει η εταιρεία στην καταγγελία του.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Άλλο
Όχι
6357
2
Ο καταναλωτής πρέπει να αναφέρει στην καταγγελία του προς την ΕΕΤΤ όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την προηγούμενη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και το μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό ταυτοποίησης) που έχει αποδώσει στην καταγγελία η εταιρεία.
Αναφορά / Καταγγελία
Ο καταναλωτής πρέπει να αναφέρει στην καταγγελία του προς την ΕΕΤΤ όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την προηγούμενη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και το μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό ταυτοποίησης) που έχει αποδώσει στην καταγγελία η εταιρεία.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (email), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Υπενθυμίζεται ότι
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
6357
Νόμος
209
4727
2020
184
Α
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
578/29
2010
1651
Β
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
923/12
2020
651
Β
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
991/4
2021
2265
Β
Περιγραφή
Κανονισμός Γενικών Αδειών, που ρυθμίζει τη διαδικασία και τις προϋποθέσεις για την παροχή δικτύων ή/και υπηρεσιών
ηλεκτρονικών επικοινωνιών υπό καθεστώς γενικών αδειών (ιδίως Παράρτημα Β, παρ. 3.6.1 και 6).
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210202265
Διαχείριση καταγγελιών για τις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης
Xρήσιμες ερωταπαντήσεις για τις υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Συνήγορος του Καταναλωτή - Υποβολή αναφοράς
Αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ ως προς τις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης
Πλαίσιο βάσει του οποίου παρέχονται οι υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης