Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Καταγγελία καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 230: Γραμμή 230:
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=11
 
|process_step_num_id=11
|process_step_exit=Όχι
+
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=10
 
|process_step_previous_child_selector=10
 
|process_step_previous_child=10
 
|process_step_previous_child=10
|process_step_title=Υποβολή αιτήματος παράτασης
+
|process_step_title=Ενέργειες ελέγχου του παρόχου, εάν παρέλευση προθεσμίας
 +
|process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_description=Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας εκκινούν περαιτέρω ενέργειες ελέγχου του παρόχου.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=12
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Υποβολή απάντησης από τον πάροχο στο σύστημα
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_description=Η ΕΕΤΤ και ο καταναλωτής ενημερώνονται αυτόματα από το σύστημα για την απάντηση του παρόχου.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
|process_step_num_id=12
+
|process_step_num_id=13
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Αξιολόγηση απάντησης παρόχου από την ΕΕΤΤ
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_description=Αξιολόγηση της απάντησης του παρόχου από τον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της ΕΕΤΤ.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=14
 +
|process_step_exit=Ναι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=13
 +
|process_step_previous_child=13
 +
|process_step_title=Κλήση σε ακρόαση
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_description=Σε περίπτωση σοβαρών ευρημάτων, εκκινούν διαδικασίες κλήσης του παρόχου σε ακρόαση με την εμπλοκή της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=15
 +
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=11
+
|process_step_previous_child_selector=13
|process_step_previous_child=11
+
|process_step_previous_child=13
|process_step_title=Υποβολή αιτήματος παράτασης από τον πάροχο στο σύστημα
+
|process_step_title=Εντολή συμμόρφωσης του παρόχου στον Κανονισμό
|process_step_official=Άλλο
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_description=Ο πάροχος μπορεί να αιτηθεί παράταση μέσω του συστήματος. Ο καταναλωτής ενημερώνεται για την εξέλιξη της καταγγελίας του.
+
|process_step_description=Ο καταναλωτής ενημερώνται από το σύστημα για την εξέλιξη της καταγγελίας του.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=16
 +
|process_step_exit=Ναι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Κλείσιμο καταγγελίας από την ΕΕΤΤ
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 +
|process_step_description=Εάν μετά το κλείσιμο της καταγγελίας, ο καταναλωτής δεν θεωρεί την απάντηση ικανοποιητική, υποβάλει επαναληπτική καταγγελία. Το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα  συγκεντρώνει τις καταγγελίες ανά δίμηνο σε αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης.
 
}}
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
{{process provision digital locations

Αναθεώρηση της 14:47, 22 Ιουνίου 2023



626044fb-b5d9-4aac-8f79-7fb405691b87 626445

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Αριθμός δικαιολογητικών

0 έως 1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, από οποιοδήποτε πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών, προς το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) αναφορικά με Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης. Στις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης (γνωστές και ως Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης) ανήκουν κατηγορίες υπηρεσιών όπως, τυχερά παίγνια, ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, συμμετοχή σε τηλεοπτικά παιχνίδια μέσω τηλεφώνου, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), υπηρεσίες ενηλίκων, πρόγνωση καιρού, αστρολογία/χαρτομαντεία, αθλητικά νέα.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ


Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Ο καταναλωτής που αντιμετωπίζει πρόβλημα με υπηρεσία αυξημένης χρέωσης το οποίο δεν επιλύεται από την εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία, μπορεί να υποβάλει καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Η ΕΕΤΤ διαβιβάζει στην εταιρεία την καταγγελία, μέσω πληροφοριακού συστήματος και της ορίζει προθεσμία για να απαντήσει. Η εξέλιξη της καταγγελίας και η απάντηση διαβιβάζεται αυτόματα από το σύστημα στον καταναλωτή. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, η ΕΕΤΤ αξιολογεί τις καταγγελίες, προκειμένου να προβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, στις απαραίτητες ενέργειες, ρυθμιστικού ή ελεγκτικού χαρακτήρα, επιβάλλοντας διοικητικές κυρώσεις προς τις εταιρείες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία. Ωστόσο, δεν είναι αρμόδια να επιλύει εξατομικευμένα διαφορές μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, να γνωμοδοτεί επί προφορικών/γραπτών νομικών ζητημάτων, να αποκαθιστά τυχόν προσωπική βλάβη των καταναλωτών ή να επιδικάζει αποζημιώσεις, λόγω υλικής ή ηθικής βλάβης. Επίσης, δεν αποτελεί όργανο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών. Σε περίπτωση διαφορών μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών που αφορούν στην εκτέλεση των συμβάσεων, για την εξωδικαστική επίλυση αρμόδιος είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Τελευταία ενημέρωση

08/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Υποβολή καταγγελίας για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης

Σημειώσεις

Οι καταγγελίες υποβάλλονται επώνυμα, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

• ηλεκτρονικά, με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας που είναι διαθέσιμη στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ (https://www.eett.gr/katanalotes/ypiresies-ayximenis-chreosis/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-ypiresies-ayximenis-chreosis/),

• μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr,

• αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση, καθώς και κάθε άλλη διάταξη αφορά σε δικαιώματα των πολιτών σε περίπτωση παρόδου άπρακτης της προθεσμίας αυτής ή παράνομης άρνησης απάντησης από τη δημόσια υπηρεσία.

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Υποβολή καταγγελίας για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης, Καταγγελία για Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ)

            Επίσημος τίτλος

            Καταγγελία καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης

            Γλώσσες παροχής

            Αγγλικά, Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Αντιστοίχισης Ο καταναλωτής οφείλει να έχει προηγουμένως υποβάλει γραπτή καταγγελία στην εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία και να έχει λάβει από αυτήν το «μοναδικό αριθμό αναφοράς» (αριθμό ταυτοποίησης) της καταγγελίας. Τον αριθμό αυτό πρέπει να τον αναφέρει στην καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι

            • 2 Παροχής στοιχείων Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη, σαφής και βάσιμη. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.

              Όχι Όχι

            • 3 Συμμόρφωσης ή Μη συμμόρφωσης Η καταγγελία δεν επιτρέπεται να έχει υβριστικό περιεχόμενο. Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 3 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999), η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών, οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

              Όχι Όχι

            • 4 Συναίνεσης Ο καταγγέλλων πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει την καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι

            • 1 Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία. Αναφορά / Καταγγελία

              Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Τα συνοδευτικά έγγραφα υποβάλλονται εφόσον υφίστανται και δεν είναι υποχρεωτικά. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία πρέπει να κάνει αναφορά σε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την προηγούμενη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και στο μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό ταυτοποίησης) που έχει αποδώσει η εταιρεία στην καταγγελία.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Ναι

              Προϋπόθεση δικαιολογητικού: Άλλο

              Όχι 6357

            • Νόμος 209 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Προβλέψεις για την προστασία των τελικών χρηστών των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών από την ΕΕΤΤ (παραπέμπουν στα άρθρα 210 έως 223 του ίδιου νόμου)

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 578/29 2010 1651 Β

              Περιγραφή Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, ισχύει τροποποιηθείς με την Απόφαση της ΕΕΤΤ ΑΠ:. 923/12/17-02-2020 (ΦΕΚ 651/Β/28-2-2020)

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20100201651

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 923/12 2020 651 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΕΕΤΤ ΑΠ:. 578/29/28-9-2010 (ΦΕΚ 1651/Β/15-10-2010))

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200200651

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 991/4 2021 2265 Β

              Περιγραφή Στο Παράρτημα Β, παρ. 3.6.1 και 6 γ) του Κανονισμού Γενικών Αδειών αναφέρονται οι υποχρεώσεις των εταιρειών αναφορικά με τα προβλημάτα/ παράπονα/ καταγγελίες των καταναλωτών.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210202265

            • 1 Έναρξη διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Παραλαβή καταγγελίας ψηφιακά

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται από τον καταναλωτή μέσω των αναφερόμενων Ψηφιακών Σημείων Παροχής

              Ναι Όχι


            • 3 Παραλαβή καταγγελίας με email

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η υποβολή διενεργείται από τον καταναλωτή μέσω του email : info@eett.gr

              Ναι Όχι


            • 4 Παραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώς

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι)

              Ναι Όχι


            • 5 Πρωτοκόλληση και χρέωση στον αρμόδιο υπάλληλο


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία ιεραρχικά στον Προϊστάμενο Διεύθυνσης που χρεώνει στον Προϊστάμενο Τμήματος που αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο

              Όχι Όχι


            • 6 Εξέταση καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Εξέταση του περιεχομένου της καταγγελίας κατά την οποία ελέγχεται η πληρότητα και εγκυρότητα αυτής, καθώς και η σχετικότητά της με το αντικείμενο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα και της ΕΕΤΤ γενικότερα.

              Όχι Όχι


            • 7 Ενημέρωση καταναλωτή, για έλλειψη στοιχείων ή αναρμοδιότητα


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Στην περίπτωση έλλειψης στοιχείων ή αναρμοδιότητας, ενημερώνεται ο καταναλωτής, προκειμένου να επανυποβάλει την καταγγελία. Η επιστολή ενημέρωσης συντάσσεται από τον υπάλληλο και εγκρίνεται από τον αρμόδιο Προϊστάμενο.

              Ναι Ναι


            • 8 Υποβολή καταγγελίας σε πληροφοριακό σύστημα της ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η υποβολή καταγγελίας διενεργείται στο σύστημα προκειμένου να έχει αυτόματα πρόσβαση στα στοιχεία της καταγγελίας ο αρμόδιος πάροχος της υπηρεσίας.

              Όχι Όχι


            • 9 Παραλαβή καταγγελίας από τον πάροχο στο σύστημα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο αρμόδιος πάροχος έχει αυτόματα πρόσβαση στην καταγγελία στο πληροφοριακό σύστημα της ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι


            • 10 Εξέταση καταγγελίας από τον αρμόδιο πάροχο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Εξέταση καταγγελίας από τον αρμόδιο πάροχο εντός προθεσμίας 20 ημερών.

              Σημειώσεις Ο πάροχος μπορεί να ζητήσει παράταση το πολύ 10 ημερών μέσω του συστήματος. Η παράταση απαιτεί έγκριση από την ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι


            • 11 Ενέργειες ελέγχου του παρόχου, εάν παρέλευση προθεσμίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια υπηρεσία

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας εκκινούν περαιτέρω ενέργειες ελέγχου του παρόχου.

              Ναι Ναι


            • 12 Υποβολή απάντησης από τον πάροχο στο σύστημα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η ΕΕΤΤ και ο καταναλωτής ενημερώνονται αυτόματα από το σύστημα για την απάντηση του παρόχου.

              Όχι Όχι


            • 13 Αξιολόγηση απάντησης παρόχου από την ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Αξιολόγηση της απάντησης του παρόχου από τον αρμόδιο υπάλληλο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι


            • 14 Κλήση σε ακρόαση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Σε περίπτωση σοβαρών ευρημάτων, εκκινούν διαδικασίες κλήσης του παρόχου σε ακρόαση με την εμπλοκή της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ.

              Ναι Ναι


            • 15 Εντολή συμμόρφωσης του παρόχου στον Κανονισμό

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ο καταναλωτής ενημερώνται από το σύστημα για την εξέλιξη της καταγγελίας του.

              Ναι Ναι


            • 16 Κλείσιμο καταγγελίας από την ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος


              Περιγραφή Εάν μετά το κλείσιμο της καταγγελίας, ο καταναλωτής δεν θεωρεί την απάντηση ικανοποιητική, υποβάλει επαναληπτική καταγγελία. Το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα συγκεντρώνει τις καταγγελίες ανά δίμηνο σε αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης.

              Όχι Ναι









            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.