|
|
Γραμμή 6: |
Γραμμή 6: |
| |process_provision_org_owner_directory=997702 | | |process_provision_org_owner_directory=997702 |
| |process_provision_org_directory=ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ | | |process_provision_org_directory=ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ |
− | |process_output_registries=285779, 430853 | + | |process_output_registries=430853, 285779 |
| |process_remarks=Η διαδικασία αμφισβήτησης του άρθρου 26Α του Κ.Ε.Ι. εφαρμόζεται στην περίπτωση που υπάρχει αμφιβολία α) εάν ένα πρόσωπο είναι ή όχι Έλληνας πολίτης, β) το πρόσωπο που αιτείται την ελληνική ιθαγένεια ως ανιθαγενής αμφισβητείται εάν έχει ή όχι αλλοδαπή ιθαγένεια, και γ) ένα πρόσωπο έχει την ελληνική ιθαγένεια αλλά γεννάται αμφιβολία ως προς την ορθότητα της νομικής βάσης κτήσης. | | |process_remarks=Η διαδικασία αμφισβήτησης του άρθρου 26Α του Κ.Ε.Ι. εφαρμόζεται στην περίπτωση που υπάρχει αμφιβολία α) εάν ένα πρόσωπο είναι ή όχι Έλληνας πολίτης, β) το πρόσωπο που αιτείται την ελληνική ιθαγένεια ως ανιθαγενής αμφισβητείται εάν έχει ή όχι αλλοδαπή ιθαγένεια, και γ) ένα πρόσωπο έχει την ελληνική ιθαγένεια αλλά γεννάται αμφιβολία ως προς την ορθότητα της νομικής βάσης κτήσης. |
| Ο χρόνος ολοκλήρωσης της διαδικασίας δεν προβλέπεται ρητά και εξαρτάται από την έρευνα που απαιτείται να διενεργηθεί σε συνεργασία με συναρμόδιες υπηρεσίες, καθώς και από τη διαδικασία που λαμβάνει χώρα ενώπιον του Συμβουλίου Ιθαγένειας το οποίο έχει δεσμευτική για τη Διοίκηση γνωμοδότηση (απαιτείται σύμφωνη γνώμη). | | Ο χρόνος ολοκλήρωσης της διαδικασίας δεν προβλέπεται ρητά και εξαρτάται από την έρευνα που απαιτείται να διενεργηθεί σε συνεργασία με συναρμόδιες υπηρεσίες, καθώς και από τη διαδικασία που λαμβάνει χώρα ενώπιον του Συμβουλίου Ιθαγένειας το οποίο έχει δεσμευτική για τη Διοίκηση γνωμοδότηση (απαιτείται σύμφωνη γνώμη). |
Γραμμή 26: |
Γραμμή 26: |
| |process_sdg_lack_of_response_rule_other=Το Διοικητικό Δικαστήριο δύναται να αποφανθεί χωρίς την υποβολή απόψεων της Διοίκησης χωρίς νομικές συνέπειες για τους ασκούντες το έννομο μέσο της αίτησης ακύρωσης. | | |process_sdg_lack_of_response_rule_other=Το Διοικητικό Δικαστήριο δύναται να αποφανθεί χωρίς την υποβολή απόψεων της Διοίκησης χωρίς νομικές συνέπειες για τους ασκούντες το έννομο μέσο της αίτησης ακύρωσης. |
| |process_sdg_notes=Η αίτηση ακύρωσης προβλέπεται από το άρθρο 27 του ν.702/1977, και ασκείται εντός προθεσμίας 60 ημερών από της λήψης γνώσης της απορριπτικής απόφασης της Διοίκησης. | | |process_sdg_notes=Η αίτηση ακύρωσης προβλέπεται από το άρθρο 27 του ν.702/1977, και ασκείται εντός προθεσμίας 60 ημερών από της λήψης γνώσης της απορριπτικής απόφασης της Διοίκησης. |
− | |process_total_duration_steps_min=8129700 | + | |process_total_duration_steps_min=8478600 |
− | |process_total_duration_steps_max=81232200 | + | |process_total_duration_steps_max=83736000 |
| |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
| |process_cost_max=0.00 | | |process_cost_max=0.00 |
Γραμμή 358: |
Γραμμή 358: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Εισαγωγή υπόθεσης στο Συμβούλιο Ιθαγένειας-Συζήτηση | + | |process_step_title=Εισαγωγή υπόθεσης στο Συμβούλιο Ιθαγένειας |
− | |process_step_official=Συλλογικό όργανο | + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
− | |process_step_implementation=Έλεγχος | + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| |process_step_duration_min=PT1H | | |process_step_duration_min=PT1H |
| |process_step_duration_max=PT4H | | |process_step_duration_max=PT4H |
− | |process_step_description=Η υπόθεση εισάγεται στο ΣΙ σε προκαθορισμένη συνεδρία, βάσει σειράς εκκρεμών χρονικά υποθέσεων (ημερήσια διάταξη συλλογικού οργάνου), όπου εισηγείται ο αρμόδιος τμηματάρχης παρουσιάζοντας τα αντικειμενικά περιστατικά της υπόθεσης και όσα ειδικώς επιχειρηματολόγησε ο/τα ενδιαφερόμενος/α μέρη, προκειμένου να γνωμοδοτήσει σχετικά το Σ.Ι. | + | |process_step_description=Η υπόθεση εισάγεται σε συνεδρίαση του ΣΙ (εισαγωγή στο ΟΠΣ και προσδιορισμός ημερομηνίας συνεδρίασης) και ενημερώνεται ο Εισηγητής του Σ.Ι. (αρμόδιος τμηματάρχης). Ο προγραμματισμός της ημερομηνίας συζήτησης γίνεται σε προκαθορισμένη συνεδρία, βάσει σειράς εκκρεμών χρονικά υποθέσεων (ημερήσια διάταξη συλλογικού οργάνου). |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
| |process_step_num_id=9 | | |process_step_num_id=9 |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
− | |process_step_child=Ναι | + | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_previous_child_selector=7
| + | |process_step_title=Γνωμοδότηση Σ.Ι. |
− | |process_step_previous_child=7
| |
− | |process_step_title=Γνωμοδότηση Σ.Ι.-Πρακτικό Γνωμοδότησης | |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
− | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού | + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_duration_min=P1D | | |process_step_duration_min=P1D |
− | |process_step_duration_max=P3D | + | |process_step_duration_max=P1M |
− | |process_step_description=Μετά τη συζητηση της υπόθεσης ενώπιον του Σ.Ι. συντάσσεται πρακτικό με το περιεχόμενο της γνωμοδότησης | + | |process_step_description=Πραγματοποιείται εισήγηση επί της υπόθεσης ενώπιον του Σ.Ι. και συζητηση των μελών του η οποία ολοκληρώνεται με τη γνωμοδότησή του (ομόφωνη ή κατά πλειοψηφία). Η γνωμοδότηση δύναται να μην επιτευχθεί αν παρέλθει το ωράριο οπότε η υπόθεση εισάγεται εκ νέου σε επόμενη συνεδρίαση η οποία αποφασίζεται από κοινού από τα μέλη του Σ.Ι. |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 384: |
Γραμμή 382: |
| |process_step_previous_child_selector=7 | | |process_step_previous_child_selector=7 |
| |process_step_previous_child=7 | | |process_step_previous_child=7 |
− | |process_step_title=Μη Γνωμοδότηση - Αναπομπή υπόθεσης | + | |process_step_title=ΣΥΝΤΑΞΗ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗΣ |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P1M |
| |process_step_description=Το Σ.Ι. γνωμοδοτεί υπέρ της αναζήτησης πρόσθετων στοιχείων και της επανεξέτασης της υπόθεσης. Στην περίπτωση αυτή η υπόθεση επανέρχεται σε κατάσταση ελέγχου. | | |process_step_description=Το Σ.Ι. γνωμοδοτεί υπέρ της αναζήτησης πρόσθετων στοιχείων και της επανεξέτασης της υπόθεσης. Στην περίπτωση αυτή η υπόθεση επανέρχεται σε κατάσταση ελέγχου. |
| }} | | }} |
Γραμμή 400: |
Γραμμή 402: |
| |process_step_description=Εκδίδεται απόφαση επί της άρσης ή μη αμφισβήτησης και κοινοποιείται στον πολίτη και στις συναρμόδιες αρχές για εγγραφή/διαγραφή από οικεία Μητρώα | | |process_step_description=Εκδίδεται απόφαση επί της άρσης ή μη αμφισβήτησης και κοινοποιείται στον πολίτη και στις συναρμόδιες αρχές για εγγραφή/διαγραφή από οικεία Μητρώα |
| |process_step_note=Από 1/1/2023 αποφάσεις κοινοποιούνται μέσω λειτουργικής διασύνδεσης | | |process_step_note=Από 1/1/2023 αποφάσεις κοινοποιούνται μέσω λειτουργικής διασύνδεσης |
| + | }} |
| + | {{process steps |
| + | |process_step_num_id=12 |
| + | |process_step_exit=Όχι |
| + | |process_step_child=Όχι |
| + | |process_step_title=ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΓΝΩΜΟΔΟΤΗΣΗΣ |
| + | |process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος |
| + | |process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού |
| + | |process_step_duration_min=P7D |
| + | |process_step_duration_max=P1M |
| + | |process_step_description=Με την ολοκλήρωση της συνεδρίασης-συζήτησης ο γραμματέας του Σ.Ι. συντάσσει πρακτικό περί της γνωμοδότησης το οποίο προωθείται προς υπογραφή και έκδοση ακριβούς αντιγράφου. Παράλληλα ολοκληρώνει ηλεκτρονικά στο ΟΠΣ τη διαδικασία γνωμοδότησης του ΣΙ ώστε η υπόθεση να περιέλθει σε κατάσταση σύνταξης σχεδίου απόφασης. |
| }} | | }} |
| {{process useful links | | {{process useful links |