626445Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Καταγγελία καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 137: Γραμμή 137:
 
|process_step_duration_min=PT5M
 
|process_step_duration_min=PT5M
 
|process_step_duration_max=PT15M
 
|process_step_duration_max=PT15M
|process_step_description=Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται από τον καταναλωτή μέσω των αναφερόμενων Ψηφιακών Σημείων Παροχής
+
|process_step_description=Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται από τον καταγγέλλοντα μέσω των αναφερόμενων Ψηφιακών Σημείων Παροχής
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 150: Γραμμή 150:
 
|process_step_duration_min=PT5M
 
|process_step_duration_min=PT5M
 
|process_step_duration_max=PT15M
 
|process_step_duration_max=PT15M
|process_step_description=Η υποβολή διενεργείται από τον καταναλωτή μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο email : info@eett.gr
+
|process_step_description=Η υποβολή διενεργείται από τον καταγγέλλοντα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο email : info@eett.gr
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 163: Γραμμή 163:
 
|process_step_duration_min=PT5M
 
|process_step_duration_min=PT5M
 
|process_step_duration_max=PT15M
 
|process_step_duration_max=PT15M
|process_step_description=Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
+
|process_step_description=Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον καταγγέλλοντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 193: Γραμμή 193:
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Ενημέρωση καταγγέλλοντα για έλλειψη στοιχείων ή αναρμοδιότητα της ΕΕΤΤ
+
|process_step_title=Ενημέρωση καταγγέλλοντα στην περίπτωση έλλειψης στοιχείων ή αναρμοδιότητας της ΕΕΤΤ
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P3D
 
|process_step_duration_max=P3D
|process_step_description=Στην περίπτωση έλλειψης στοιχείων ή αναρμοδιότητας, ενημερώνεται ο καταναλωτής, προκειμένου να επανυποβάλει την καταγγελία. Η επιστολή ενημέρωσης συντάσσεται από τον υπάλληλο και εγκρίνεται από τον αρμόδιο Προϊστάμενο.
+
|process_step_description=Στην περίπτωση έλλειψης στοιχείων ή αναρμοδιότητας, ενημερώνεται ο καταγγέλλων, προκειμένου να επανυποβάλει την καταγγελία. Η επιστολή ενημέρωσης συντάσσεται από τον υπάλληλο και εγκρίνεται από τον αρμόδιο Προϊστάμενο.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 205: Γραμμή 205:
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child_selector=6
 
|process_step_previous_child=6
 
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Υποβολή καταγγελίας από τον αρμόδιο υπάλληλο σε πληροφοριακό σύστημα της ΕΕΤΤ όπου έχει πρόσβαση και ο αρμόδιος πάροχος
+
|process_step_title=Υποβολή καταγγελίας από τον αρμόδιο υπάλληλο στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΜΗΣ της ΕΕΤΤ όπου έχει πρόσβαση και ο αρμόδιος πάροχος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
Γραμμή 231: Γραμμή 231:
 
|process_step_previous_child_selector=8
 
|process_step_previous_child_selector=8
 
|process_step_previous_child=8
 
|process_step_previous_child=8
|process_step_title=Ενημέρωση της ΕΕΤΤ, μέσω του συστήματος, για εμπρόθεσμη διεκπεραίωση της καταγγελίας από τον πάροχο
+
|process_step_title=Ενημέρωση της ΕΕΤΤ και του καταγγέλλοντα, μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ, για εμπρόθεσμη διεκπεραίωση της καταγγελίας από τον πάροχο
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P1M
 
|process_step_duration_max=P1M
|process_step_description=Ο αρμόδιος πάροχος της υπηρεσίας αυξημένης χρέωσης έχει αυτόματα πρόσβαση στην καταγγελία στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΜΗΣ της ΕΕΤΤ. Εξετάζει την καταγγελία, διεκπεραιώνει τις δικές του ενέργειες και υποβάλει την απάντησή του επί της καταγγελίας στον ΕΡΜΗ εντός προθεσμίας 20 ημερών. Ο πάροχος μπορεί να ζητήσει παράταση το πολύ 10 ημερών μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ. Η παράταση απαιτεί έγκριση από την ΕΕΤΤ στο σύστημα. Η ΕΕΤΤ και ο καταναλωτής ενημερώνονται αυτόματα από το σύστημα για την εξέλιξη της καταγγελίας και την απάντηση του παρόχου.
+
|process_step_description=Ο αρμόδιος πάροχος της υπηρεσίας αυξημένης χρέωσης έχει αυτόματα πρόσβαση στην καταγγελία στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΜΗΣ της ΕΕΤΤ. Εξετάζει την καταγγελία, διεκπεραιώνει τις δικές του ενέργειες και υποβάλει την απάντησή του επί της καταγγελίας στον ΕΡΜΗ εντός προθεσμίας 20 ημερών. Ο πάροχος μπορεί να ζητήσει παράταση το πολύ 10 ημερών μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ. Η παράταση απαιτεί έγκριση από την ΕΕΤΤ στο σύστημα. Η ΕΕΤΤ και ο καταγγέλλων ενημερώνονται αυτόματα από το σύστημα για την εξέλιξη της καταγγελίας και την απάντηση του παρόχου.
 
|process_step_note=Η προθεσμία διεκπεραίωσης είναι 20 ημέρες. Ο πάροχος έχει το δικαίωμα να ζητήσει παράταση έως 10 ημέρες που τελεί υπό την έγκριση της ΕΕΤΤ.
 
|process_step_note=Η προθεσμία διεκπεραίωσης είναι 20 ημέρες. Ο πάροχος έχει το δικαίωμα να ζητήσει παράταση έως 10 ημέρες που τελεί υπό την έγκριση της ΕΕΤΤ.
 
}}
 
}}
Γραμμή 258: Γραμμή 258:
 
|process_step_previous_child_selector=11
 
|process_step_previous_child_selector=11
 
|process_step_previous_child=11
 
|process_step_previous_child=11
|process_step_title=Διαδικασία διενέργειας ελέγχου & κλήσης του παρόχου σε ακρόαση στην περίπτωση σοβαρών ευρημάτων
+
|process_step_title=Διαδικασία διενέργειας ελέγχου και κλήσης του παρόχου σε ακρόαση στην περίπτωση σοβαρών ευρημάτων
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P10D
 
|process_step_duration_min=P10D
 
|process_step_duration_max=P2M
 
|process_step_duration_max=P2M
|process_step_description=Σε περίπτωση σοβαρών ευρημάτων, εκκινεί μια άλλη διαδικασία ελέγχου και κλήσης του παρόχου σε ακρόαση, με την εμπλοκή της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ. Εάν διαπιστωθούν παραβάσεις, επιβάλλονται κυρώσεις.
+
|process_step_description=Σε περίπτωση σοβαρών ευρημάτων, εκκινεί άλλη διαδικασία ελέγχου και κλήσης του παρόχου σε ακρόαση, με την εμπλοκή της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ. Εάν διαπιστωθούν παραβάσεις, επιβάλλονται κυρώσεις.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 271: Γραμμή 271:
 
|process_step_previous_child_selector=11
 
|process_step_previous_child_selector=11
 
|process_step_previous_child=11
 
|process_step_previous_child=11
|process_step_title=Εντολή συμμόρφωσης του παρόχου στον Κανονισμό, στην περίπτωση ήπιου ευρήματος και κλείσιμο της καταγγελίας
+
|process_step_title=Εντολή συμμόρφωσης του παρόχου στον Κανονισμό, στην περίπτωση ήπιου ευρήματος, κλείσιμο της καταγγελίας και ενημέρωση του καταναλωτή
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P5D
 
|process_step_duration_max=P5D
|process_step_description=Ο καταναλωτής ενημερώνεται από το σύστημα για την εξέλιξη της καταγγελίας του. Στην περίπτωση ήπιου ευρήματος, δίνεται στον πάροχο εντολή συμμόρφωσης στον Κανονισμό.
+
|process_step_description=Ο καταγγέλλων ενημερώνεται από το σύστημα για την εξέλιξη της καταγγελίας του. Στην περίπτωση ήπιου ευρήματος, δίνεται στον πάροχο εντολή συμμόρφωσης στον Κανονισμό.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 284: Γραμμή 284:
 
|process_step_previous_child_selector=11
 
|process_step_previous_child_selector=11
 
|process_step_previous_child=11
 
|process_step_previous_child=11
|process_step_title=Ολοκλήρωση της καταγγελίας, εάν η ΕΕΤΤ θεωρήσει την απάντηση ικανοποιητική
+
|process_step_title=Ολοκλήρωση της καταγγελίας και ενημέρωση του καταγγέλλοντα, εάν η ΕΕΤΤ θεωρήσει την απάντηση ικανοποιητική
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_min=P1D
 
|process_step_duration_max=P5D
 
|process_step_duration_max=P5D
|process_step_description=Ο καταναλωτής ενημερώνεται αυτόματα από τον ΕΡΜΗ για την εξέλιξη της καταγγελίας. Εάν μετά το κλείσιμο της καταγγελίας, ο καταναλωτής δεν θεωρεί την απάντηση ικανοποιητική, υποβάλει επαναληπτική καταγγελία.
+
|process_step_description=Ο καταγγέλλων ενημερώνεται αυτόματα από τον ΕΡΜΗ για την εξέλιξη της καταγγελίας. Εάν μετά το κλείσιμο της καταγγελίας, ο καταγγέλλων δεν θεωρεί την απάντηση ικανοποιητική, υποβάλει επαναληπτική καταγγελία.
 
|process_step_note=Το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα  συγκεντρώνει τις καταγγελίες ανά δίμηνο σε μία αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης και για τυχόν περαιτέρω ενέργειες.
 
|process_step_note=Το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα  συγκεντρώνει τις καταγγελίες ανά δίμηνο σε μία αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης και για τυχόν περαιτέρω ενέργειες.
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 10:57, 12 Μαρτίου 2024

626044fb-b5d9-4aac-8f79-7fb405691b87 626445

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Αριθμός δικαιολογητικών

0 έως 1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, από οποιοδήποτε πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών, προς το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) αναφορικά με Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης. Στις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης (γνωστές και ως Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης) ανήκουν κατηγορίες υπηρεσιών όπως, τυχερά παίγνια, ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, συμμετοχή σε τηλεοπτικά παιχνίδια μέσω τηλεφώνου, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), υπηρεσίες ενηλίκων, πρόγνωση καιρού, αστρολογία/χαρτομαντεία, αθλητικά νέα.

Βασικές πληροφορίες

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Ο καταναλωτής που αντιμετωπίζει πρόβλημα με υπηρεσία αυξημένης χρέωσης το οποίο δεν επιλύεται από την εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία (Πάροχος), μπορεί να υποβάλει καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Η ΕΕΤΤ διαβιβάζει την καταγγελία στην εταιρεία, μέσω πληροφοριακού συστήματος και της ορίζει προθεσμία για να απαντήσει. Η εξέλιξη της καταγγελίας και η απάντηση διαβιβάζεται αυτόματα από το σύστημα στον καταναλωτή. Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της, η ΕΕΤΤ αξιολογεί τις καταγγελίες, προκειμένου να προβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, στις απαραίτητες ενέργειες, ρυθμιστικού ή ελεγκτικού χαρακτήρα, επιβάλλοντας διοικητικές κυρώσεις προς τις εταιρείες, σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από τη νομοθεσία. Ωστόσο, η ΕΕΤΤ δεν είναι αρμόδια να επιλύει εξατομικευμένα διαφορές μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών ηλεκτρονικών επικοινωνιών, να γνωμοδοτεί επί προφορικών/γραπτών νομικών ζητημάτων, να αποκαθιστά τυχόν προσωπική βλάβη των καταναλωτών ή να επιδικάζει αποζημιώσεις, λόγω υλικής ή ηθικής βλάβης. Επίσης, δεν αποτελεί όργανο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και εταιρειών. Σε περίπτωση διαφορών μεταξύ εταιρειών και καταναλωτών που αφορούν στην εκτέλεση των συμβάσεων, για την εξωδικαστική επίλυση αρμόδιος είναι ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Τελευταία ενημέρωση

08/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Υποβολή καταγγελίας για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης

Σημειώσεις

Οι καταγγελίες υποβάλλονται επώνυμα, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

• ηλεκτρονικά, με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας που είναι διαθέσιμη στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ (Σύνδεσμος),

• μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: info@eett.gr,

• αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα

  • 1 1 Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία. ... Αποδεικτικό (υπό προϋπόθεση)

    Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία.

    Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

    Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

    Σημειώσεις: Τα συνοδευτικά έγγραφα υποβάλλονται για να υποστηρίξουν την καταγγελία, εφόσον υφίστανται και δεν είναι υποχρεωτικά. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία πρέπει να κάνει αναφορά σε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την προηγούμενη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και στον μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό ταυτοποίησης) που έχει αποδώσει η εταιρεία στην καταγγελία.

    Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Ναι

Εκτύπωση

Προϋποθέσεις

  • 1 Παροχής στοιχείων Ο καταναλωτής οφείλει να έχει προηγουμένως υποβάλει γραπτή καταγγελία στην εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία και να έχει λάβει από αυτήν το «μοναδικό αριθμό αναφοράς» (αριθμό ταυτοποίησης) της καταγγελίας. Τον αριθμό αυτό πρέπει να τον αναφέρει στην καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.

    Σύνδεσμος Σύνδεσμος

  • 2 Παροχής στοιχείων Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη, σαφής, βάσιμη και να μην έχει υβριστικό περιεχόμενο. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.

    Σύνδεσμος Σύνδεσμος

  • 3 Συναίνεσης Ο καταγγέλλων πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει την καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.

    Σύνδεσμος Σύνδεσμος

Σχετικά

Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

NACE

  • 61 Τηλεπικοινωνίες

Εξερχόμενα

Εξερχόμενα

Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

Βήματα

  • 1 Έναρξη διαδικασίας

  • 2 Παραλαβή καταγγελίας ψηφιακά

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

    Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

    Περιγραφή Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται από τον καταγγέλλοντα μέσω των αναφερόμενων Ψηφιακών Σημείων Παροχής

  • 3 Παραλαβή καταγγελίας με email

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

    Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

    Περιγραφή Η υποβολή διενεργείται από τον καταγγέλλοντα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στο email : info@eett.gr

  • 4 Παραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώς

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

    Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

    Περιγραφή Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον καταγγέλλοντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).

  • 5 Πρωτοκόλληση καταγγελίας και χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλο

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

    Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

    Περιγραφή Η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών που χρεώνει στον Προϊστάμενο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών του Τηλεπικοινωνιακού Τομέα που αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.

  • 6 Εξέταση καταγγελίας

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

    Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

    Περιγραφή Εξέταση του περιεχομένου της καταγγελίας κατά την οποία ελέγχεται η πληρότητα και εγκυρότητα αυτής, καθώς και η σχετικότητά της με το αντικείμενο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα και της ΕΕΤΤ γενικότερα.

  • 7 Ενημέρωση καταγγέλλοντα στην περίπτωση έλλειψης στοιχείων ή αναρμοδιότητας της ΕΕΤΤ

    Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

    Περιγραφή Στην περίπτωση έλλειψης στοιχείων ή αναρμοδιότητας, ενημερώνεται ο καταγγέλλων, προκειμένου να επανυποβάλει την καταγγελία. Η επιστολή ενημέρωσης συντάσσεται από τον υπάλληλο και εγκρίνεται από τον αρμόδιο Προϊστάμενο.

  • 8 Υποβολή καταγγελίας από τον αρμόδιο υπάλληλο στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΜΗΣ της ΕΕΤΤ όπου έχει πρόσβαση και ο αρμόδιος πάροχος

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

    Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

    Περιγραφή Η υποβολή καταγγελίας διενεργείται από τον αρμόδιο υπάλληλο στο σύστημα ΕΡΜΗΣ της ΕΕΤΤ, προκειμένου να έχει αυτόματα πρόσβαση στα στοιχεία της καταγγελίας ο αρμόδιος πάροχος για τις δικές του ενέργειες.

  • 9 Περαιτέρω ενέργειες ελέγχου του παρόχου, στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας χωρίς να απαντήσει

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια υπηρεσία

    Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

    Περιγραφή Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας (20 ημέρες συν τυχόν παράταση το πολύ 10 ημέρες) που έχει ο πάροχος για να υποβάλει την απάντησή του στο σύστημα, εκκινούν περαιτέρω ενέργειες ελέγχου του παρόχου από μέρους της ΕΕΤΤ, όπως κλήση σε ακρόαση.

  • 10 Ενημέρωση της ΕΕΤΤ και του καταγγέλλοντα, μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ, για εμπρόθεσμη διεκπεραίωση της καταγγελίας από τον πάροχο

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

    Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

    Περιγραφή Ο αρμόδιος πάροχος της υπηρεσίας αυξημένης χρέωσης έχει αυτόματα πρόσβαση στην καταγγελία στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΜΗΣ της ΕΕΤΤ. Εξετάζει την καταγγελία, διεκπεραιώνει τις δικές του ενέργειες και υποβάλει την απάντησή του επί της καταγγελίας στον ΕΡΜΗ εντός προθεσμίας 20 ημερών. Ο πάροχος μπορεί να ζητήσει παράταση το πολύ 10 ημερών μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ. Η παράταση απαιτεί έγκριση από την ΕΕΤΤ στο σύστημα. Η ΕΕΤΤ και ο καταγγέλλων ενημερώνονται αυτόματα από το σύστημα για την εξέλιξη της καταγγελίας και την απάντηση του παρόχου.

    Σημειώσεις Η προθεσμία διεκπεραίωσης είναι 20 ημέρες. Ο πάροχος έχει το δικαίωμα να ζητήσει παράταση έως 10 ημέρες που τελεί υπό την έγκριση της ΕΕΤΤ.

  • 11 Αξιολόγηση της απάντησης του παρόχου από την ΕΕΤΤ

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

    Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

    Περιγραφή Ο αρμόδιος υπάλληλος της ΕΕΤΤ έχει αυτόματα πρόσβαση στην απάντηση του παρόχου στον ΕΡΜΗ, προκειμένου να την αξιολογήσει.

  • 12 Διαδικασία διενέργειας ελέγχου και κλήσης του παρόχου σε ακρόαση στην περίπτωση σοβαρών ευρημάτων

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

    Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

    Περιγραφή Σε περίπτωση σοβαρών ευρημάτων, εκκινεί άλλη διαδικασία ελέγχου και κλήσης του παρόχου σε ακρόαση, με την εμπλοκή της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ. Εάν διαπιστωθούν παραβάσεις, επιβάλλονται κυρώσεις.

  • 13 Εντολή συμμόρφωσης του παρόχου στον Κανονισμό, στην περίπτωση ήπιου ευρήματος, κλείσιμο της καταγγελίας και ενημέρωση του καταναλωτή

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

    Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

    Περιγραφή Ο καταγγέλλων ενημερώνεται από το σύστημα για την εξέλιξη της καταγγελίας του. Στην περίπτωση ήπιου ευρήματος, δίνεται στον πάροχο εντολή συμμόρφωσης στον Κανονισμό.

  • 14 Ολοκλήρωση της καταγγελίας και ενημέρωση του καταγγέλλοντα, εάν η ΕΕΤΤ θεωρήσει την απάντηση ικανοποιητική

    Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

    Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

    Περιγραφή Ο καταγγέλλων ενημερώνεται αυτόματα από τον ΕΡΜΗ για την εξέλιξη της καταγγελίας. Εάν μετά το κλείσιμο της καταγγελίας, ο καταγγέλλων δεν θεωρεί την απάντηση ικανοποιητική, υποβάλει επαναληπτική καταγγελία.

    Σημειώσεις Το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα συγκεντρώνει τις καταγγελίες ανά δίμηνο σε μία αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης και για τυχόν περαιτέρω ενέργειες.

Άλλες πληροφορίες

Εναλλακτικοί τίτλοι

Υποβολή καταγγελίας για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης, Καταγγελία για Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ)

Επίσημος τίτλος

Καταγγελία Καταναλωτή Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης

Γλώσσες παροχής

Ελληνικά

Νομοθεσία

  • Νόμος 4727/2020 (ΦΕΚ 184/Α) Άρθρα 209

    Περιγραφή Προβλέψεις για την προστασία των τελικών χρηστών των υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών από την ΕΕΤΤ (παραπέμπουν στα άρθρα 210 έως 223 του ίδιου νόμου)

    Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

  • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 991/4/2021 (ΦΕΚ 2265/Β)

    Περιγραφή Στο Παράρτημα Β, παρ. 3.6.1 και 6 γ) του Κανονισμού Γενικών Αδειών αναφέρονται οι υποχρεώσεις των εταιρειών αναφορικά με τα προβλημάτα/ παράπονα/ καταγγελίες των καταναλωτών.

    Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

  • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 923/12/2020 (ΦΕΚ 651/Β)

    Περιγραφή Τροποποίηση του Κώδικα Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης, ο οποίος παρουσιάζει τις υποχρεώσεις των παρόχων (ΕΕΤΤ ΑΠ:. 578/29/28-9-2010 (ΦΕΚ 1651/Β/15-10-2010))

    Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

  • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 578/29/2010 (ΦΕΚ 1651/Β)

    Περιγραφή Κώδικας Δεοντολογίας για την Παροχή Υπηρεσιών Πολυμεσικής Πληροφόρησης. Εμφανίζει τις υποχρεώσεις των παρόχων. Ισχύει τροποποιηθείς με την Απόφαση της ΕΕΤΤ ΑΠ:. 923/12/17-02-2020 (ΦΕΚ 651/Β/28-2-2020)

    Νομικές παραπομπές Σύνδεσμος

Κατηγορίες

Είδος διαδικασίας

Έναυσμα

Καταγγελία

Τρόπος υποβολής

Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email

Τύπος

Εξωστρεφής
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.