|
|
Γραμμή 15: |
Γραμμή 15: |
| |process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Δημόσιους φορείς,Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες | | |process_provided_to=Δημόσιους λειτουργούς,Δημόσιους φορείς,Ελεύθερους επαγγελματίες,Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες |
| |process_tax_type=Αιτήσεις | | |process_tax_type=Αιτήσεις |
− | |process_life_events=Μεταφορές,Περιβαλλοντικά θέματα,Ναυτιλία,Καταγγελίες,Κοινωνική αρωγή,Μετακινήσεις,Περιβαλλοντικά θέματα,Φυσικές καταστροφές,Αρχαιολογικοί χώροι και πολιτιστική κληρονομιά | + | |process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση, Περιβάλλον και ποιότητα ζωής, Ναυτιλία, Καταγγελίες, Κοινωνική αρωγή, Μετακινήσεις, Φυσικές καταστροφές, Αρχαιολογικοί χώροι και πολιτιστική κληρονομιά |
| |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
| |process_sdg_resource_other=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία | | |process_sdg_resource_other=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία |
e7070497-3829-486b-ba1e-15f43ee81d6e
193841
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Διεύθυνση Επιχειρησιακών Μέσων, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στον καθορισμό των περιπτώσεων, στους όρους διάθεσης των μέσων (χερσαίων , πλωτών , εναέριων) και στο είδος των παρεχόμενων υπηρεσιών σε τρίτους από το ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ, όπως π.χ. για κοινωφελείς σκοπούς και για περιπτώσεις αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών ανωτέρας βίας. Επίσης, στις περιπτώσεις δωρεάν διάθεσης αυτών αλλά και στις περιπτώσεις για τις οποίες απαιτείται η καταβολή ανταλλάγματος. Επιπρόσθετα, καθορίζεται το σχετικό τιμολόγιο δαπάνης αλλά και το τιμολόγιο δαπάνης των περιπτώσεων αναίτιας χρήσης (εκ προθέσως ή από βαριά αμέλεια), καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και οι διαδικασίες είσπραξης των οφειλόμενων χρηματικών ποσών.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΝΗΣΙΩΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Διεύθυνση Επιχειρησιακών Μέσων
Αίτηση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
ΝΠΔΔ, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα, Δημόσιους υπαλλήλους
Τίτλος
Αίτημα διάθεσης μέσου-παροχής υπηρεσιών.
Περιλαμβάνει: ημερομηνία, ώρα, τόπο αναχώρησης, τόπο προορισμού, σκοπό, διάρκεια διάθεσης, πλήρη στοιχεία μετακινούμενων ατόμων .
Σύμφωνα με "Παράρτημα Α" της ΚΥΑ 1329.1/53/02/2002 (ΦΕΚ 1482/Β).
Σημειώσεις
Πληροφορίες-αποστολή αιτήματος: email:
dem.a.ps@hcg.gr
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999. Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Περαιτέρω επεξεργασία αιτήματοςΆλλο
Η διάθεση των μέσων είναι εξαρτώμενη κατά περίπτωση (π.χ. πλωτά μέσα) των καιρικών συνθηκών και των υπηρεσιακών αναγκών.
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Παραγωγή εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Περί διάθεσης μέσων και παροχής υπηρεσιών από το ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ. σε τριτους
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
email, Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή)
ΔΔ
3
0
0
29883
Όχι
1123200
432000
Ταυτοποιητικό έγγραφο
8210
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Η διαδικασία αφορά στον καθορισμό των περιπτώσεων, στους όρους διάθεσης των μέσων (χερσαίων , πλωτών , εναέριων) και στο είδος των παρεχόμενων υπηρεσιών σε τρίτους από το ΛΣ-ΕΛ.ΑΚΤ, όπως π.χ. για κοινωφελείς σκοπούς και για περιπτώσεις αντιμετώπισης έκτακτων αναγκών ανωτέρας βίας. Επίσης, στις περιπτώσεις δωρεάν διάθεσης αυτών αλλά και στις περιπτώσεις για τις οποίες απαιτείται η καταβολή ανταλλάγματος. Επιπρόσθετα, καθορίζεται το σχετικό τιμολόγιο δαπάνης αλλά και το τιμολόγιο δαπάνης των περιπτώσεων αναίτιας χρήσης (εκ προθέσως ή από βαριά αμέλεια), καθώς και τα απαιτούμενα δικαιολογητικά και οι διαδικασίες είσπραξης των οφειλόμενων χρηματικών ποσών.
0.00
0.00
0
0
0
}}
}}
3 ημέρες}}
,,,,,,,,,,,,
1
Διοικητικές
Οι προϋποθέσεις και ο σκοπός διάθεσης των μέσων περιγράφονται στο άρθρο 2 της ΚΥΑ 1329.1/53/02/2002 (ΦΕΚ 1482/Β) σε συνδυασμό με τα προβλεπόμενα στην ΚΥΑ 2111.8-4/33945/2019/2019 (ΦΕΚ 1788/Β).
Επιτρέπεται η δωρεάν διάθεση προς παροχή υπηρεσιών για κοινωφελείς σκοπούς ή για να αντιμετωπιστούν έκτακτες ανάγκες ανωτέρας βίας (π.χ. ναυάγια, σεισμοί, πλημμύρες κ.λ.π.). Υφίσταται καταβολή ανταλλάγματος, όμως σε περιπτώσεις:
-μεταφοράς ασθενών δια αιτήσεως του ΕΚΑΒ,
-έκτακτης μεταφοράς εκπροσώπων δημόσιων φορέων, ΝΠΔΔ, οργανισμών,
-παραγωγής κινηματογραφικών-τηλεοπτικών θεαμάτων,
-συνοδεία κατασχεμένων πλοίων εντός Ελληνικής επικράτειας,
-άσκοπης κινητοποίησης των μέσων,
-παροχής υπηρεσιών ασφάλειας για καλλιτεχνικά έργα, ιδιωτικές συλλογές, αγαθών μεγάλης αξίας,
-παροχής υπηρεσιών ασφάλειας, κατόπιν αιτήσεως, σε Οργανισμούς, Α.Ε., ιδιώτες,
-παροχής υπηρεσιών ασφάλειας μεταφοράς χρηματαποστολών,
-παροχής υπηρεσιών ασφαλούς φύλαξης ανευρεθέντων, κατασχεθέντων λόγω παράνομων πράξεων,
-ρυμούλκυσης ιδιωτικού σκάφους σε έκτακτη ανάγκη,
-προστασίας ευαίσθητων περιοχών ή θαλάσσιων οργανισμών (π.χ. θαλάσσια πάρκα),
-κάθε άλλη περίπτωση που ήθελε προκύψει,
-αναίτιας χρήσης προσωπικού ραδιοφάρου ένδειξης θέσης κινδύνου (PLB).
Όχι
Όχι
2
Χρονικές
Η διαδικασία διάθεσης των μέσων (αποδέκτες, περιλαμβανόμενα στοιχεία) περιγράφεται στο άρθρο 3 της ΚΥΑ 1329.1/53/02/2002 (ΦΕΚ 1482/Β).
Το αίτημα υποβάλλεται από τον ενδιαφερόμενο φορέα ή το φυσικό πρόσωπο προς τη Διεύθυνση Επιχειρησιακών Μέσων (ΔΕΜ) ή την οικεία Λιμενική Αρχή, τουλάχιστον τρεις (03) ημέρες πριν. Το αίτημα πρέπει να περιλαμβάνει ημερομηνία, ώρες, τόπο αναχώρησης-προορισμού, σκοπό, διάρκεια διάθεσης, αριθμό και πλήρη στοιχεία μετακινούμενων ατόμων.
Όχι
Όχι
Κοινή Υπουργική Απόφαση
2111.8-4/33945/2019
2019
1788
Β
Περιγραφή
Καθορισμός τιμολογίου δαπάνης στην οποία υποβλήθηκαν οι Κρατικές Υπηρεσίες από διάθεση και κινητοποίηση επιχειρησιακών μέσων και προσωπικού προς παροχή βοήθειας εξαιτίας της εκ πρόθεσης ή από βαριά αμέλεια αναίτιας χρήσης Προσωπικού Ραδιοφάρου Ένδειξης
Θέσης Κινδύνου (PLB) - Απαιτούμενα δικαιολογητικά και διαδικασία είσπραξης των οφειλόμενων χρηματικών ποσών.
ΑΔΑ
https://www.ynanp.gr/media/documents/2021/03/19/%CE%A6%CE%95%CE%9A_%CE%92_1788-2019.pdf
Κοινή Υπουργική Απόφαση
1329.2/16/11
2011
2470
Β
Κοινή Υπουργική Απόφαση
1329.1/53/02
2002
1482
Β
1
Παραλαβή αίτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
Η αίτηση για διάθεση μέσων θα διαβιβάζεται τουλάχιστον τρεις (3) ημέρες πριν, από τον ενδιαφερόμενο φορέα ή φυσικό πρόσωπο, στην αρμόδια Διεύθυνση ΥΝΑΝΠ ή στη Λιμενική Αρχή. Η αίτηση πρέπει να περιλαμβάνει: ημερομηνία, ώρα, τόπο αναχώρησης, τόπο προορισμού, σκοπό, διάρκεια διάθεσης, πλήρη στοιχεία των προς μετακίνηση ατόμων.
Σημειώσεις
Σε έκτακτες ή επείγουσες περιπτώσεις η αίτηση δύναται να υποβληθεί κατ αρχήν τηλεφωνικά και στη συνέχεια να ακολουθηθεί η υποβολή του γραπτού αιτήματος.
Υποδείγματα αιτήσεων-πίνακας κοστολόγησης μπορούν να αντληθούν από τα αντίστοιχα ΦΕΚ του πεδίου "Νομοθεσία".
Όχι
Όχι
2
Έγκριση αιτήματος
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια Διεύθυνση
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
Έγκριση αιτήματος κατόπιν αξιολόγησης-εγκρίσεως της ιεραρχίας, διαμέσω διακίνησης-διεκπεραίωσης από την αρμόδια Υπηρεσία.
Σημειώσεις
Στην έγκριση αναγράφεται, πλην των άλλων και το προβλεπόμενο κατά περίπτωση κόστος διάθεσης των μέσων που θα χρησιμοποιηθούν.
Υποδείγματα αιτήσεων-πίνακας κοστολόγησης μπορούν να αντληθούν από τα αντίστοιχα ΦΕΚ του πεδίου "Νομοθεσία".
Όχι
Όχι
3
Αναφορά Διάθεσης Μέσων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια υπηρεσία
Τρόπος Υλοποίησης
Υπογραφή
Περιγραφή
Η Υπηρεσία που διέθεσε το μέσο θα αναφέρει στην αρμόδια Διεύθυνση την ημερομηνία και ώρα αναχώρησης και επιστροφής, τυχόν οδοιπορικά έξοδα, έξοδα τροφής, διαμονής, ιματισμού του προσωπικού που απασχολήθηκε, καθώς και ζημιές που τυχόν προκάλεσε ο εξυπηρετούμενος στα μέσα και υλικά που του διατέθηκαν, με δική του υπαιτιότητα.
Σημειώσεις
Υποδείγματα αιτήσεων-πίνακας κοστολόγησης μπορούν να αντληθούν από τα αντίστοιχα ΦΕΚ του πεδίου "Νομοθεσία".
Όχι
Όχι