Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Υποβολή αιτήματος στην ΕΕΤΤ με εμπιστευτικό έγγραφο»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
μ (Ο 2f9jrtyfbnr2 μετακίνησε τη σελίδα ΠΕ:Υποβολή αιτήματος στην ΕΕΤΤ με εμπιστευτικό έγγραφο στην ΠΔ:Υποβολή αιτήματος στην ΕΕΤΤ με εμπιστευτικό έγγραφο χωρίς να αφήσει ανακατεύθυνση: Αποστολή για έλεγχο ΠΕ > ΠΔ)
Γραμμή 11: Γραμμή 11:
 
|process_estimated_implementation_duration_max=P60D
 
|process_estimated_implementation_duration_max=P60D
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 +
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη
 
|process_trigger=Αιτούμενη
Γραμμή 45: Γραμμή 46:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Παροχής στοιχείων
 
|process_conditions_type=Παροχής στοιχείων
|process_conditions_name=Η αίτηση πρέπει να είναι επώνυμη, σαφής, βάσιμη και να μην έχειυβριστικό περιεχόμενο. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει αιτήσεις οι οποίες είναι είτεανώνυμες είτε αόριστες.
+
|process_conditions_name=Η αίτηση πρέπει να είναι επώνυμη, σαφής, βάσιμη και να μην έχει υβριστικό περιεχόμενο. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει αιτήσεις οι οποίες είναι είτε, ανώνυμες είτε αόριστες.
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 51: Γραμμή 52:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Συναίνεσης
 
|process_conditions_type=Συναίνεσης
|process_conditions_name=Ο αιτών έχει λάβει γνώση και συμφωνεί με την πολιτική της ΕΕΤΤ για τηνπροστασία προσωπικών δεδομένων, προτού υποβάλει την αίτησή τουστην ΕΕΤΤ.
+
|process_conditions_name=Ο αιτών έχει λάβει γνώση και συμφωνεί με την πολιτική της ΕΕΤΤ για την προστασία προσωπικών δεδομένων, προτού υποβάλει την αίτησή του στην ΕΕΤΤ.
 
|process_conditions_url=https://www.eett.gr/dilosi-prostasias-prosopikon-dedomenon/
 
|process_conditions_url=https://www.eett.gr/dilosi-prostasias-prosopikon-dedomenon/
 
}}
 
}}

Αναθεώρηση της 14:23, 18 Σεπτεμβρίου 2024



71815275-6c96-4eb7-9139-b98f51b69dea 718152

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΕΤΤ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

60 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή εμπιστευτικών αιτημάτων από καταναλωτές, επιχειρήσεις και δημόσιους φορείς στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) για θέματα ηλεκτρονικών επικοινωνιών, φάσματος ραδιοσυχνοτήτων και ταχυδρομικών υπηρεσιών.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΤΗΣ ΕΕΤΤ


Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Τελευταία ενημέρωση

29/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Δημόσιους υπαλλήλους, Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτημα προς το εμπιστευτικό πρωτόκολλο ΕΕΤΤ.

Σημειώσεις

Οι αιτήσεις υποβάλλονται επώνυμα, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:

• μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση: confidential@eett.gr,

• αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

        NACE

        • 61 Τηλεπικοινωνίες
        • 53 Ταχυδρομικές και ταχυμεταφορικές δραστηριότητες

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Παραγωγή εγγράφου, Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου, Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Εμπιστευτικά Έγγραφα

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή αιτήματος στην ΕΕΤΤ με εμπιστευτικό έγγραφο

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,,,,,


            • 1 Παροχής στοιχείων Η αίτηση πρέπει να είναι επώνυμη, σαφής, βάσιμη και να μην έχει υβριστικό περιεχόμενο. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει αιτήσεις οι οποίες είναι είτε, ανώνυμες είτε αόριστες.

              Όχι Όχι

            • 2 Συναίνεσης Ο αιτών έχει λάβει γνώση και συμφωνεί με την πολιτική της ΕΕΤΤ για την προστασία προσωπικών δεδομένων, προτού υποβάλει την αίτησή του στην ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι

            • 3 Ταυτοπροσωπίας Στην περίπτωση παραλαβής της απάντησης με φυσική παρουσία απαιτείται ταυτοποιητικό στοιχείο.

              Όχι Όχι

            • Νόμος 4 2690 1999 45 Α

              Περιγραφή Προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών απο την διοίκηση.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19990100045

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 1062/18 2023 947 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση του Κανονισμού Λειτουργίας της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20230200947

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 7 1004/40 2021 4660 Β

              Περιγραφή Κανονισμός Λειτουργίας της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ).

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210204660

            • 1 Εναρξη της διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Παραλαβή αιτήματος δια ζώσης ή ταχυδρομικά

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η υποβολή του αιτήματος διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικά στην Εθνική ΕπιτροπήΤηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφόρος Κηφισίας 60, Τ.Κ. 151-25 Μαρούσι).

              Ναι Όχι


            • 3 Παραλαβή αιτήματος με email

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η υποβολή διενεργείται από τον αιτούντα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο email confidential@eett.gr.

              Ναι Όχι


            • 4 Πρωτοκόλληση αιτήματος, κοινοποίηση αριθμού πρωτοκόλλου στον αιτούντα.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού


              Όχι Όχι


            • 5 Χρέωση κατόπιν οδηγίας του Προέδρου της ΕΕΤΤ και προώθηση στον αρμόδιο Υπεύθυνο.

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Χρέωση του αιτήματος από τη Γραμματεία Διοίκησης της ΕΕΤΤ, μετά από οδηγία χρέωσης του Προέδρου ΕΕΤΤ, με το σύστημα της Ηλεκτρονικής Διαχείρισης Εγγράφων της ΕΕΤΤ (ΣΗΔΕ) ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της αρμόδιας Διεύθυνσης (ή αυτοτελούς Τμήματος), ο οποίος το χρεώνει στον Προϊστάμενο του αρμόδιου Τμήματος και αντιστοίχως αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.

              Όχι Όχι


            • 6 Διεκπεραίωση του αιτήματος από τον αρμόδιο υπάλληλο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Εξέταση του αιτήματος και διεκπεραίωσή του.

              Όχι Όχι


            • 7 Αρχειοθέτηση αιτήματος εάν δεν απαιτείται απάντηση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Στην περίπτωση που δεν απαιτείται απάντηση ο αρμόδιος υπάλληλος αρχειοθετεί το αίτημα στο ΣΗΔΕ.

              Ναι Ναι


            • 8 Σύνταξη απάντησης και ψηφιακή υπογραφή απο τον αρμόδιο υπάλληλο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Εφόσον απαιτείται απάντηση, ο αρμόδιος υπάλληλος την συντάσσει και την υπογράφει ψηφιακά στο ΣΗΔΕ.

              Ναι Όχι


            • 9 Συνυπογραφή της απάντησης από τους συναρμόδιους

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η απάντηση συνυπογράφεται, εφόσον απαιτείται, από αρμόδια στελέχη π.χ. από νομικό.

              Όχι Όχι


            • 10 Εγκριση και ψηφιακή υπογραφή ιεραρχικά από τους αρμόδιους Προϊσταμένους και από το Προεδρείο όποιος και εφόσον είναι ο τελικός υπογράφων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η απάντηση εγκρίνεται ιεραρχικά με ψηφιακή υπογραφή στο ΣΗΔΕ από τους αρμόδιους Προϊσταμένους ή και από το Προεδρείο, όποιος και εφόσον είναι ο τελικός υπογράφων.

              Όχι Όχι


            • 11 Ελεγχος ψηφιακών υπογραφών, πρωτοκόλληση και αποστολή απάντησης από τη Γραμματεία Διοίκησης στον αιτούντα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Γραφείο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η αποστολή της απάντησης διενεργείται μέσω email, courier ή ταχυδρομικά. Στην περίπτωση παραλαβής της απάντησης από τον αιτούντα δια ζώσης, απαιτείται ταυτοποιητικό στοιχείο.

              Σημειώσεις Η διαδικασία υλοποιείται μέσω του εμπιστευτικού πρωτοκόλλου της ΕΕΤΤ.

              Όχι Ναι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.