Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Διαχείριση καταγγελιών και παραπόνων από τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.)»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 11: Γραμμή 11:
 
|process_estimated_implementation_duration_max=P12M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=P12M
 
|process_border_provision=Εγκατάστασης
 
|process_border_provision=Εγκατάστασης
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο, Διαβατήριο
+
|process_evidence_identification_type=Διαβατήριο, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Αμφιστρεφής
 
|process_type=Αμφιστρεφής
 
|process_trigger=Καταγγελία
 
|process_trigger=Καταγγελία
|process_usage=Δικαιολογητικό
+
|process_trigger_type=Δήλωση (έντυπο), Δήλωση (επιστολή), email, Τηλεφωνική επικοινωνία
 +
|process_usage=Εσωτερική διαδικασία
 +
|process_output_type=Παραγωγή εγγράφου
 +
|process_validity_duration_set=Αόριστη
 
|process_provided_to=Δημόσιους Υπαλλήλους,Πολίτες
 
|process_provided_to=Δημόσιους Υπαλλήλους,Πολίτες
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών

Αναθεώρηση της 18:08, 13 Μαρτίου 2025



73074023-a7ee-4129-8bd9-f56b00fa272d 737423

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και Υγειονομικές Περιφέρειες (Υ.Πε.), ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΛΗΠΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

0 έως 1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

60 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην ενιαία διαχείριση των καταγγελιών και των παραπόνων, καθώς και στη συλλογή των θετικών εντυπώσεων που υποβάλλονται από τους λήπτες/τριες υπηρεσιών υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και αφορούν σε οποιαδήποτε πτυχή των παρεχόμενων υπηρεσιών. Απευθύνεται σε δημόσιους υπαλλήλους και λοιπούς πολίτες.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Γραφεια Προστασιας Δικαιωμα των Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Οι Ληπτες/τριες μπορουν να υποβαλουν καταγγελια και στο email του Αυτοτελους Τμηματος Προστασιας Δικαιωματων Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας του Υπουργειου Υγειας: rights@moh.gov.gr

Τελευταία ενημέρωση

05/09/2025

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Διαβατήριο, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Παραγωγή εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Κανονισμος ενιαιας διαχειρισης καταγγελιων και παραπονων απο τα Γραφεια Προστασιας Δικαιωματων Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας των νοσοκομειων του Ε.Σ.Υ.

            Επίσημος τίτλος

            Διαδικασία ενιαίας διαχείρισης καταγγελιών και παραπόνων από τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.) των νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ.

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Τρόπος παροχής υπηρεσιών

            Εγκατάστασης

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              Δήλωση (έντυπο), Δήλωση (επιστολή), email, Τηλεφωνική επικοινωνία

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Αμφιστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,,


            • 1 Δεν υπαρχουν προυποθεσεις για την υποβολη καταγγελιας η παραπονου

              Όχι Όχι

            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.