Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΧΡΗΜΑΤΙΚΩΝ ΟΦΕΙΛΩΝ»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 25: Γραμμή 25:
 
|process_sdg_resource_other=Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας, νόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α, 09-03-20029) , Άρθρο 24 : Αίτηση θεραπείας, ιεραρχική προσφυγή.
 
|process_sdg_resource_other=Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας, νόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α, 09-03-20029) , Άρθρο 24 : Αίτηση θεραπείας, ιεραρχική προσφυγή.
 
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο αιτών διαπιστώσει σφάλματα ή παραλείψεις στις οφειλές του, μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με τους πιστωτές του μέσω συγκεκριμένης καρτέλας στην αίτηση του, για τη διόρθωση ή συμπλήρωση των οφειλών του και στη συνέχεια θα πρέπει να προβεί στη δημιουργία νέας αίτησης προκειμένου να του χορηγηθεί νέα βεβαίωση στην οποία θα αποτυπώνονται πλέον ορθά οι οφειλές του.
 
|process_sdg_notes=Σε περίπτωση που ο αιτών διαπιστώσει σφάλματα ή παραλείψεις στις οφειλές του, μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με τους πιστωτές του μέσω συγκεκριμένης καρτέλας στην αίτηση του, για τη διόρθωση ή συμπλήρωση των οφειλών του και στη συνέχεια θα πρέπει να προβεί στη δημιουργία νέας αίτησης προκειμένου να του χορηγηθεί νέα βεβαίωση στην οποία θα αποτυπώνονται πλέον ορθά οι οφειλές του.
|process_total_duration_steps_min=40
+
|process_total_duration_steps_min=60
|process_total_duration_steps_max=120
+
|process_total_duration_steps_max=180
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 92: Γραμμή 92:
 
|process_step_title=Είσοδος στην πλατφόρμα
 
|process_step_title=Είσοδος στην πλατφόρμα
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_official=Άλλο
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
+
|process_step_implementation=Ενέργεια πολίτη
 
|process_step_duration_min=PT10S
 
|process_step_duration_min=PT10S
 
|process_step_duration_max=PT30S
 
|process_step_duration_max=PT30S
Γραμμή 116: Γραμμή 116:
 
|process_step_title=Δημιουργία αίτησης βεβαίωσης χρηματικών οφειλών
 
|process_step_title=Δημιουργία αίτησης βεβαίωσης χρηματικών οφειλών
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια πολίτη
 
|process_step_duration_min=PT10S
 
|process_step_duration_min=PT10S
 
|process_step_duration_max=PT30S
 
|process_step_duration_max=PT30S
Γραμμή 130: Γραμμή 131:
 
|process_step_title=Άρση απορρήτου
 
|process_step_title=Άρση απορρήτου
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια πολίτη
 
|process_step_duration_min=PT10S
 
|process_step_duration_min=PT10S
 
|process_step_duration_max=PT30S
 
|process_step_duration_max=PT30S
Γραμμή 154: Γραμμή 156:
 
|process_step_title=Εγκυρότητα στοιχείων αίτησης
 
|process_step_title=Εγκυρότητα στοιχείων αίτησης
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_official=Άλλο
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 
|process_step_duration_min=PT10S
 
|process_step_duration_min=PT10S
 
|process_step_duration_max=PT30S
 
|process_step_duration_max=PT30S
Γραμμή 171: Γραμμή 174:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Ταυτοποίηση ηλεκτρονικής διεύθυνσης
 +
|process_step_official=Λογισμικό
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_duration_min=PT10S
 +
|process_step_duration_max=PT30S
 +
|process_step_description=Για την ταυτοποίηση της Ηλεκτρονικής Διεύθυνσης που έχει καταχωρηθεί, ο χρήστης (Αιτών) επιλέγει «Αποστολή κωδικού επιβεβαίωσης» επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο. Το σύστημα
 +
αποστέλλει  αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον κωδικό επιβεβαίωσης στην
 +
ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί. Με την επιτυχή αποστολή του μηνύματος, εμφανίζεται το
 +
μήνυμα «Επιτυχία Αποστολής».
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=9
 
|process_step_num_id=9
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Επαλήθευση ηλεκτρονικής διεύθυνσης
 +
|process_step_official=Λογισμικό
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=10
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι

Αναθεώρηση της 11:28, 24 Οκτωβρίου 2025



d98a471f-0a11-46bf-97d8-2092753e6610 984711

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

15 έως 20 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στη χορήγηση βεβαίωσης χρηματικών οφειλών προς χρηματοδοτικούς φορείς, δημόσιο και φορείς κοινωνικής ασφάλισης για κάθε νόμιμη χρήση. Απευθύνεται σε φυσικά και σε νομικά πρόσωπα.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ


Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Σύμφωνα με το άρθρο 43, παρ.1, ν.5024/2023 (Α’ 41) φυσικά ή νομικά πρόσωπα δύνανται να αιτηθούν τη χορήγηση βεβαίωσης χρηματικών οφειλών τους προς χρηματοδοτικούς φορείς, το Δημόσιο και τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, για κάθε νόμιμη χρήση.

Με την αίτηση παρέχεται από τον αιτούντα άδεια για την άρση του απορρήτου των τραπεζικών καταθέσεων του άρθρου 1 του ν.δ. 1059/1971 (Α’ 270) και του φορολογικού απορρήτου του άρθρου 17 του ν. 4987/2022 (Α’ 206).

Ο ηλεκτρονικός σύνδεσμος είναι : https://www.gov.gr/ipiresies/periousia-kai-phorologia/diakheirise-opheilon/bebaiose-khrematikon-opheilon

Τελευταία ενημέρωση

25/11/2025

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Αίτηση βεβαίωσης χρηματικών οφειλών όπως προβλέπεται στο νόμο

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση 2 παραγόντων με κωδικούς Taxisnet και πιστοποιημένο κινητό στο ΕΜΕπ

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά

        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Αίτηση θεραπείας, Άλλο

                                   Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας, νόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α, 09-03-20029) , Άρθρο 24 : Αίτηση θεραπείας, ιεραρχική προσφυγή.
        
        Σε περίπτωση που ο αιτών διαπιστώσει σφάλματα ή παραλείψεις στις οφειλές του, μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με τους πιστωτές του μέσω συγκεκριμένης καρτέλας στην αίτηση του, για τη διόρθωση ή συμπλήρωση των οφειλών του και στη συνέχεια θα πρέπει να προβεί στη δημιουργία νέας αίτησης προκειμένου να του χορηγηθεί νέα βεβαίωση στην οποία θα αποτυπώνονται πλέον ορθά οι οφειλές του.

        Εξερχόμενα

        Τρόποι παραλαβής από τον ενδιαφερόμενο

        Ενημέρωση/Ανάρτηση εγγράφου μέσω Πληροφοριακού Συστήματος

        Εξερχόμενα

        Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Χορήγηση βεβαίωσης για τις χρηματικές οφειλές προς χρηματοδοτικούς φορείς, δημόσιο και φορείς κοινωνικής ασφάλισης

            Επίσημος τίτλος

            Βεβαίωση χρηματικών οφειλών

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,,,,,,,,,


            • 1 Διοικητικές Έκδοση κωδικών χρήσης Taxisnet από την ΑΑΔΕ

              Όχι Όχι

            • 2 Διοικητικές Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και καταχώρηση του στο ΕΜΕπ, σύμφωνα με το Νόμο 4704/2020 (ΦΕΚ 133/Α), άρθρο 17, παρ. 1

              Όχι Όχι

            • 3 Διοικητικές Καταχώρηση αριθμού κινητού τηλεφώνου στο ΕΜΕπ, σύμφωνα με το Νόμο 4704/2020 (ΦΕΚ 133/Α), άρθρο 17, παρ. 1

              Όχι Όχι

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 29 4738/2020 2020 207 Α

              Περιγραφή NOMOΣ ΥΠ ΑΡΙΘΜ. 4738 ΦΕΚ Α 207/27.10.2020. Ρύθμιση οφειλών και παροχή δεύτερης ευκαιρίας και άλλες διατάξεις

              Νομικές παραπομπές https://search.et.gr/el/fek/?fekId=590679

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 43 5024 2023 41 Α

              Νομικές παραπομπές https://search.et.gr/el/fek/?fekId=603216


            • 1 Είσοδος στην πλατφόρμα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια πολίτη

              Περιγραφή Για τη δημιουργία μίας αίτησης Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών γίνεται είσοδος στην Πλατφόρμα μέσω του σχετικού συνδέσμου επιλέγοντας ρόλο «Αιτών». O χρήστης (Αιτών) κατευθύνεται σε κατάλληλα διαμορφωμένη σελίδα, όπου καλείται να καταχωρήσει τα διαπιστευτήρια (Όνομα χρήστη, Κωδικός) που χρησιμοποιεί για την είσοδό του στο TAXISnet.

              Όχι Όχι


            • 2 Εκκίνηση διαδικασίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Για την εκκίνηση της διαδικασίας, γίνεται είσοδος στην αρχική οθόνη της Πλατφόρμας όπου εμφανίζεται ενημερωτικό μήνυμα σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας. Στο σημείο αυτό, ο χρήστης (Αιτών) επιλέγει «Συνέχεια»

              Όχι Όχι


            • 3 Δημιουργία αίτησης βεβαίωσης χρηματικών οφειλών

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια πολίτη

              Περιγραφή Γίνεται είσοδος στην αρχική σελίδα Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών όπου εμφανίζεται η «Λίστα Αιτήσεων Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών».

              Σημειώσεις Σημειώνεται ότι κατά την αρχική είσοδο στην Πλατφόρμα, η «Λίστα Αιτήσεων Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών» εμφανίζεται κενή. Κατά τη δημιουργία μίας αίτησης, στη «Λίστα Αιτήσεων Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών» θα εμφανίζεται ο αριθμός της αίτησης καθώς και τα υπόλοιπα στοιχεία της. Επιπλέον, στη «Λίστα Αιτήσεων Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών» εμφανίζονται αιτήσεις που έχει εκκινήσει ο Αιτών στο παρελθόν και πλέον έχουν ολοκληρωθεί.

              Όχι Όχι


            • 4 Άρση απορρήτου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια πολίτη

              Περιγραφή Επιλέγοντας το εικονίδιο «Δημιουργία Αίτησης», εμφανίζεται το παράθυρο άρσης απορρήτου. Ο χρήστης (Αιτών) επισκοπεί το κείμενο άρσης απορρήτου και επιλέγει το εικονίδιο «Συμφωνώ» προκειμένου να προχωρήσει με τη δημιουργία της αίτησής του.

              Ναι Όχι


            • 5 Επιστροφή αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο


              Περιγραφή Στην περίπτωση που ο χρήστης (Αιτών) επιλέξει το εικονίδιο «Επιστροφή», θα κατευθυνθεί στην προηγούμενη οθόνη της Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών για επισκοπήσει τη «Λίστα Αιτήσεων Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών».

              Ναι Ναι


            • 6 Εγκυρότητα στοιχείων αίτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Αντλούνται στοιχεία από το Μητρώο της ΑΑΔΕ και ο αιτών ελέγχει την εγκυρότητά τους

              Όχι Όχι


            • 7 Καταχώρηση ηλεκτρονικής διεύθυνσης


              Περιγραφή Ο χρήστης (Αιτών) μεταβαίνει στην ενότητα «Στοιχεία Επικοινωνίας» όπου καταχωρεί την Ηλεκτρονική του Διεύθυνση στο ομώνυμο πεδίο.

              Όχι Όχι


            • 8 Ταυτοποίηση ηλεκτρονικής διεύθυνσης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Για την ταυτοποίηση της Ηλεκτρονικής Διεύθυνσης που έχει καταχωρηθεί, ο χρήστης (Αιτών) επιλέγει «Αποστολή κωδικού επιβεβαίωσης» επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο. Το σύστημα αποστέλλει αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον κωδικό επιβεβαίωσης στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί. Με την επιτυχή αποστολή του μηνύματος, εμφανίζεται το μήνυμα «Επιτυχία Αποστολής».

              Όχι Όχι


            • 9 Επαλήθευση ηλεκτρονικής διεύθυνσης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού


              Όχι Όχι


            • 10



              Όχι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.