Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων)»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 12: Γραμμή 12:
 
ταχυδρομικά,
 
ταχυδρομικά,
 
τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 11717,
 
τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 11717,
με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Λήψης Αναφορών ή τα γραφεία των Περιφερειακών Δ/νσεων του ΕΦΕΤ
+
με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Λήψης Αναφορών ή τα γραφεία των Περιφερειακών Δ/νσεων του ΕΦΕΤ.
|process_estimated_implementation_time=15
+
|process_estimated_implementation_time=30
 
|process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά
 
|process_estimated_implementation_time_type=Λεπτά
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 +
|process_type=Εξωστρεφής
 +
|process_trigger=Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση
 +
|process_trigger_type=Τηλεφωνική επικοινωνία, email, Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα
 
|process_usage=Δικαιολογητικό
 
|process_usage=Δικαιολογητικό
 +
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Άλλο
 +
|process_source=Συντάκτες
 +
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες
 +
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών
 +
|process_life_events=Λιανεμπόριο -Χονδρικό εμπόριο,Καταγγελίες,Πολίτης και καθημερινότητα
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_min=0
 
|process_cost_max=0
 
|process_cost_max=0
Γραμμή 28: Γραμμή 36:
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
}}
 
}}
 +
{{process rules}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=1
 
|process_step_num_id=1
Γραμμή 39: Γραμμή 48:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=πρωτοκόλληση των αναφορών/καταγγελιών
+
|process_step_title=Πρωτοκόλληση των αναφορών/καταγγελιών
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps

Αναθεώρηση της 08:22, 7 Δεκεμβρίου 2022



ab95b471-0d58-4e19-b84c-6c5a69e18de8 954710

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΚΕΝΤΡΟ ΛΗΨΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ, ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (Ε.Φ.Ε.Τ.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

30 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων). Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Παρατηρήσεις

Οι αναφορές /καταγγελίες μπορούν να υποβληθούν στον ΕΦΕΤ

ηλεκτρονικά, ταχυδρομικά, τηλεφωνικά στη γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών 11717,

με αυτοπρόσωπη παρουσία στο Κέντρο Λήψης Αναφορών ή τα γραφεία των Περιφερειακών Δ/νσεων του ΕΦΕΤ.

Τελευταία ενημέρωση

09/04/2025

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων)

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση

              Τρόπος υποβολής

              Τηλεφωνική επικοινωνία, email, Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,,,,



            • 1 Λήψη καταγγελίας /αναφοράς από το αρμόδιο Κέντρο


              Περιγραφή Η παραλαβή αναφορών/ καταγγελιών μέσω των προβλεπομένων στη διοικητική διαδικασία επίσημων μορφών επικοινωνίας και μέσω της τηλεφωνικής σύνδεσης με αριθμό 11717

              Όχι Όχι


            • 2 Πρωτοκόλληση των αναφορών/καταγγελιών



              Όχι Όχι


            • 3 Η καταχώρηση των αναφορών/καταγγελιών σε βάση δεδομένων συνδεδεμένη με το ΟΠΣ



              Όχι Όχι


            • 4 Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών στην επιτροπή αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών.



              Όχι Όχι


            • 5 Αξιολόγηση καταγγελίας /αναφοράς από την Επιτροπή



              Όχι Όχι


            • 6 Αρχειοθέτηση καταγγελίας



              Ναι Ναι


            • 7 Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών σε αρμόδιες υπηρεσίες σύμφωνα με την κατά περίπτωση απόφαση της επιτροπής αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών



              Ναι Όχι


            • 8 Διερεύνηση της καταγγελίας



              Ναι Όχι


            • 9 Ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την πορεία της διερεύνησης της επώνυμης αναφοράς/καταγγελίας που υπέβαλαν.



              Ναι Ναι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.