|
|
Γραμμή 21: |
Γραμμή 21: |
| |process_total_duration_steps_min=2592000 | | |process_total_duration_steps_min=2592000 |
| |process_total_duration_steps_max=20736000 | | |process_total_duration_steps_max=20736000 |
− | |process_total_duration_steps_type=Μήνες
| |
| |process_cost_min=0 | | |process_cost_min=0 |
| |process_cost_max=0 | | |process_cost_max=0 |
Γραμμή 28: |
Γραμμή 27: |
| |process_evidence_step_total_number=6 | | |process_evidence_step_total_number=6 |
| |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
− | |time_changed=1
| |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 118: |
Γραμμή 116: |
| |process_step_duration_min=86400 | | |process_step_duration_min=86400 |
| |process_step_duration_max=5184000 | | |process_step_duration_max=5184000 |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες
| |
| |process_step_description=Αξιολογούνται τα περιελθέντα στοιχεία και σε περίπτωση που αυτά κριθούν ότι δεν δύνανται να αξιοποιηθούν διοικητικά (π.χ. τυγχάνουν αόριστα χωρίς να υποδεικνύουν συγκεκριμένες πράξεις ή παραλείψεις κατά συγκεκριμένων στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., άγνωστο τόπο, χρόνο κλπ) δύναται η υπόθεση να τεθεί αρχείο. | | |process_step_description=Αξιολογούνται τα περιελθέντα στοιχεία και σε περίπτωση που αυτά κριθούν ότι δεν δύνανται να αξιοποιηθούν διοικητικά (π.χ. τυγχάνουν αόριστα χωρίς να υποδεικνύουν συγκεκριμένες πράξεις ή παραλείψεις κατά συγκεκριμένων στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., άγνωστο τόπο, χρόνο κλπ) δύναται η υπόθεση να τεθεί αρχείο. |
| }} | | }} |
Γραμμή 145: |
Γραμμή 142: |
| |process_step_duration_min=86400 | | |process_step_duration_min=86400 |
| |process_step_duration_max=5184000 | | |process_step_duration_max=5184000 |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες
| |
| |process_step_description=Ο απαιτούμενος χρόνος διεκπεραίωσης δύναται να υπερβεί τις εξήντα ημέρες και να διαρκέσει έως ένα έτος, αναστέλλοντας τη λήψη απόφασης έως την έκδοση αμετάκλητης απόφασης ποινικού δικαστηρίου ή αμετάκλητου απαλλακτικού βουλεύματος, μόνο ως προς την ύπαρξη ή την ανυπαρξία πραγματικών περιστατικών που στοιχειοθετούν την αντικειμενική υπόσταση πειθαρχικού παραπτώματος. | | |process_step_description=Ο απαιτούμενος χρόνος διεκπεραίωσης δύναται να υπερβεί τις εξήντα ημέρες και να διαρκέσει έως ένα έτος, αναστέλλοντας τη λήψη απόφασης έως την έκδοση αμετάκλητης απόφασης ποινικού δικαστηρίου ή αμετάκλητου απαλλακτικού βουλεύματος, μόνο ως προς την ύπαρξη ή την ανυπαρξία πραγματικών περιστατικών που στοιχειοθετούν την αντικειμενική υπόσταση πειθαρχικού παραπτώματος. |
| |process_step_note=Πειθαρχικώς προϊστάμενοι των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. είναι: α) ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,β) ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,γ) ο Αρχηγός Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.,δ) οι Υπαρχηγοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.,ε) ο Διευθυντής Κλάδου Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, | | |process_step_note=Πειθαρχικώς προϊστάμενοι των στελεχών Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. είναι: α) ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,β) ο Γενικός Γραμματέας του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής,γ) ο Αρχηγός Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.,δ) οι Υπαρχηγοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ.,ε) ο Διευθυντής Κλάδου Διοίκησης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, |
Γραμμή 161: |
Γραμμή 157: |
| |process_step_duration_min=86400 | | |process_step_duration_min=86400 |
| |process_step_duration_max=7776000 | | |process_step_duration_max=7776000 |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες
| |
| |process_step_description=Δικαίωμα διαταγής Ε.Δ.Ε. έχουν οι: | | |process_step_description=Δικαίωμα διαταγής Ε.Δ.Ε. έχουν οι: |
| α) ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για όλο το στρατιωτικό προσωπικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., όπου κι αν αυτό υπηρετεί, | | α) ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής για όλο το στρατιωτικό προσωπικό Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., όπου κι αν αυτό υπηρετεί, |
Γραμμή 180: |
Γραμμή 175: |
| |process_step_duration_min=2592000 | | |process_step_duration_min=2592000 |
| |process_step_duration_max=7776000 | | |process_step_duration_max=7776000 |
− | |process_step_duration_type=Ημέρες
| |
| |process_step_description=Ο Υπουργός ΥΝΑΝΠ έχει το δικαίωμα παραπομπής στελέχους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., μέλη του οποίου είναι Αξιωματικοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Το αποτέλεσμα του Πειθαρχικού Συμβουλίου καταγράφεται στο Πρακτικό Γνωμοδότησης. | | |process_step_description=Ο Υπουργός ΥΝΑΝΠ έχει το δικαίωμα παραπομπής στελέχους Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. στο αρμόδιο πειθαρχικό συμβούλιο Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ., μέλη του οποίου είναι Αξιωματικοί Λ.Σ.-ΕΛ.ΑΚΤ. Το αποτέλεσμα του Πειθαρχικού Συμβουλίου καταγράφεται στο Πρακτικό Γνωμοδότησης. |
| }} | | }} |