|
|
Γραμμή 37: |
Γραμμή 37: |
| |process_application_note=Ηλεκτρονική υποβολή: https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ | | |process_application_note=Ηλεκτρονική υποβολή: https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ |
| Υποβολή μέσω email info@eett.gr | | Υποβολή μέσω email info@eett.gr |
| + | }} |
| + | {{process provision digital locations |
| + | |process_provision_digital_location_title=Υποβολή καταγγελίας για τηλεφωνία & Διαδίκτυο |
| + | |process_provision_digital_location_url=https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/ |
| }} | | }} |
Αναθεώρηση της 13:37, 21 Ιουνίου 2023
3e32aea1-439e-4bda-ad5b-a2694633c669
332143
Handling requests/complaints about electronic communications
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με υπηρεσίες τηλεφωνίας ή/και Διαδικτύου, στην προώθηση αυτής από την ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Υποβολή καταγγελίας για τηλεφωνία & Διαδίκτυο
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Καταγγελία για τηλεφωνία & Διαδίκτυο
Γλώσσες παροχής
Αγγλικά, Ελληνικά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά), email
ΔΔ
3
0
0
64183
Όχι
-1
867072
8210
Συντάκτες
Εσωτερική διαδικασία
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων(ΕΕΤΤ) αν αντιμετωπίζετε προβλήματα σχετικά με τηλεφωνία ή/και Διαδίκτυο και στην διαχείριση της καταγγελίας αυτής.
0.00
0.00
0
0
0
50 ημέρες}}
}}
}}
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.