|
|
Γραμμή 8: |
Γραμμή 8: |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=54032 | | |process_org_owner=54032 |
− | |process_provision_org_owner_directory=486719, 849707 | + | |process_provision_org_owner_directory=849707, 486719 |
| |process_provision_org_group=8210 | | |process_provision_org_group=8210 |
| |process_provision_org_directory=ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ | | |process_provision_org_directory=ΤΜΗΜΑ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΩΝ ΟΡΥΚΤΩΝ |
Γραμμή 35: |
Γραμμή 35: |
| |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Σιωπηρή απόρριψη |
| |process_sdg_notes=Στην περίπτωση που το υποβληθέν αίτημα του διοικούμενου απορριφθεί, ο διοικούμενος δύναται να υποβάλλει αίτηση θεραπείας στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. | | |process_sdg_notes=Στην περίπτωση που το υποβληθέν αίτημα του διοικούμενου απορριφθεί, ο διοικούμενος δύναται να υποβάλλει αίτηση θεραπείας στο Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας. |
− | Αναφορικά με την αίτηση θεραπείας, ισχύει το άρθρο 24 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, Α΄45), σύμφωνα με το οποίο: | + | Αναφορικά με την αίτηση θεραπείας, ισχύει το άρθρο 24 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999, Α΄45), σύμφωνα με το οποίο, αν από τις σχετικές διατάξεις δεν προβλέπεται η δυνατότητα άσκησης ειδικής διοικητικής, ή ενδικοφανούς, προσφυγής, ο ενδιαφερόμενος, για την αποκατάσταση υλικής ή ηθικής βλάβης των έννομων συμφερόντων του που προκαλείται από ατομική διοικητική πράξη μπορεί, για οποιονδήποτε λόγο, με αίτησή του, να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). |
− | | + | Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την αποφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία. Αν αρμόδια για την ανάκληση ή τροποποίηση ή την ακύρωση είναι άλλη διοικητική αρχή, εκείνη στην οποία κατατέθηκε η αίτηση θεραπείας ή η ιεραρχική προσφυγή οφείλει να τη διαβιβάσει στην αρμόδια αρχή το αργότερο μέσα σε πέντε (5) ημέρες. Και στην περίπτωση αυτή, η γνωστοποίηση της απόφασης της αρμόδιας αρχής, στον ενδιαφερόμενο, πρέπει να γίνεται μέσα στην κατά την προηγούμενη παράγραφο προθεσμία. Αν η πράξη ακυρωθεί, η υπόθεση επανέρχεται στην αρχή που εξέδωσε την πράξη, εκτός αν οι σχετικές διατάξεις προβλέπουν αρμοδιότητα της προϊστάμενης αρχής για την έκδοσή της. |
− | "Άρθρο 24
| |
− | | |
− | Αίτηση θεραπείας - Ιεραρχική προσφυγή
| |
− | | |
− | 1. Αν από τις σχετικές διατάξεις δεν προβλέπεται η δυνατότητα άσκησης της, κατά το επόμενο άρθρο, ειδικής διοικητικής, ή ενδικοφανούς, προσφυγής, ο ενδιαφερόμενος, για την αποκατάσταση υλικής ή ηθικής βλάβης των έννομων συμφερόντων του που προκαλείται από ατομική διοικητική πράξη μπορεί, για οποιονδήποτε λόγο, με αίτησή του, να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή).
| |
− | | |
− | 2. Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η, κατά την προηγούμενη παράγραφο, αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την αποφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία.
| |
− | | |
− | 3. Αν αρμόδια για την ανάκληση ή τροποποίηση ή την ακύρωση είναι άλλη διοικητική αρχή, εκείνη στην οποία κατατέθηκε η αίτηση θεραπείας ή η ιεραρχική προσφυγή οφείλει να τη διαβιβάσει στην αρμόδια αρχή το αργότερο μέσα σε πέντε (5) ημέρες. Και στην περίπτωση αυτή, η γνωστοποίηση της απόφασης της αρμόδιας αρχής, στον ενδιαφερόμενο, πρέπει να γίνεται μέσα στην κατά την προηγούμενη παράγραφο προθεσμία.
| |
− | | |
− | 4. Αν η πράξη ακυρωθεί, η υπόθεση επανέρχεται στην αρχή που εξέδωσε την πράξη, εκτός αν οι σχετικές διατάξεις προβλέπουν αρμοδιότητα της προϊστάμενης αρχής για την έκδοσή της."
| |
| | | |
| Εναλλακτικά, δύναται να προσφύγει δικαστικά. | | Εναλλακτικά, δύναται να προσφύγει δικαστικά. |
Γραμμή 68: |
Γραμμή 57: |
| |process_application_description=Αίτηση έγκρισης οργανογράμματος μεταλλείου | | |process_application_description=Αίτηση έγκρισης οργανογράμματος μεταλλείου |
| |process_application_note=Πρόκειται για την αίτηση (συνοδευτική επιστολή), με την οποία συνυποβάλλεται το προς έγκριση οργανόγραμμα μεταλλείου. | | |process_application_note=Πρόκειται για την αίτηση (συνοδευτική επιστολή), με την οποία συνυποβάλλεται το προς έγκριση οργανόγραμμα μεταλλείου. |
− |
| |
| Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η αίτηση υποβάλλεται: dmetal.gram@prv.ypeka.gr | | Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, η αίτηση υποβάλλεται: dmetal.gram@prv.ypeka.gr |
− |
| |
| Mε τη λήξη της διαδικασίας και εφόσον εγκρίνεται το υποβληθέν οργανόγραμμα, πρέπει να σφραγισθούν τρία αντίγραφα (τεύχη) του. Ως εκ τούτου, η υποβολή δύναται να γίνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση: dmetal.gram@prv.ypeka.gr, μόνο στα αρχικά στάδια της διαδικασίας - δηλαδή κατά την υποβολή της αίτησης με συνημμένο το οργανόγραμμα σε ψηφιακή μορφή - και με σκοπό τη διευκόλυνση του διοικούμενου, για να επιταχυνθεί η διενέργεια του προκαταρκτικού και πλήρους ελέγχου του αιτήματος. Εφόσον, λοιπόν, εγκρίνεται το υποβληθέν οργανόγραμμα, τα τεύχη του δύναται να υποβληθούν μόνο σε φυσικά αντίγραφα, είτε δια ζώσης, είτε με ταχυδρομείο. | | Mε τη λήξη της διαδικασίας και εφόσον εγκρίνεται το υποβληθέν οργανόγραμμα, πρέπει να σφραγισθούν τρία αντίγραφα (τεύχη) του. Ως εκ τούτου, η υποβολή δύναται να γίνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στην διεύθυνση: dmetal.gram@prv.ypeka.gr, μόνο στα αρχικά στάδια της διαδικασίας - δηλαδή κατά την υποβολή της αίτησης με συνημμένο το οργανόγραμμα σε ψηφιακή μορφή - και με σκοπό τη διευκόλυνση του διοικούμενου, για να επιταχυνθεί η διενέργεια του προκαταρκτικού και πλήρους ελέγχου του αιτήματος. Εφόσον, λοιπόν, εγκρίνεται το υποβληθέν οργανόγραμμα, τα τεύχη του δύναται να υποβληθούν μόνο σε φυσικά αντίγραφα, είτε δια ζώσης, είτε με ταχυδρομείο. |
| }} | | }} |
Γραμμή 149: |
Γραμμή 136: |
| |process_evidence_description=Απόφαση Έγκρισης Τεχνικής Μελέτης Εκμετάλλευσης Μεταλλείου ή Έρευνας μεταλλευτικού ή ενεργειακού ορυκτού | | |process_evidence_description=Απόφαση Έγκρισης Τεχνικής Μελέτης Εκμετάλλευσης Μεταλλείου ή Έρευνας μεταλλευτικού ή ενεργειακού ορυκτού |
| |process_evidence_note=Η Απόφαση Έγκρισης Τεχνικής Μελέτης Εκμετάλλευσης Μεταλλείου ή Έρευνας μεταλλευτικού ή ενεργειακού ορυκτού καλύπτει γεωγραφικά την περιοχή, για την οποία υποβάλλεται το αίτημα έγκρισης οργανογράμματος μεταλλείου. | | |process_evidence_note=Η Απόφαση Έγκρισης Τεχνικής Μελέτης Εκμετάλλευσης Μεταλλείου ή Έρευνας μεταλλευτικού ή ενεργειακού ορυκτού καλύπτει γεωγραφικά την περιοχή, για την οποία υποβάλλεται το αίτημα έγκρισης οργανογράμματος μεταλλείου. |
− | | + | Προϋπόθεση για την έκδοση της εν λόγω απόφασης είναι η προγενέστερη έκδοση ΑΕΠΟ. |
− | | |
− | Προϋπόθεση για την έκδοση της εν λόγω απόφασης είναι η προγενέστερη έκδοση ΑΕΠΟ.
| |
| }} | | }} |
| {{process evidences | | {{process evidences |
Γραμμή 163: |
Γραμμή 148: |
| |process_evidence_description=Νομιμοποιητικά έγγραφα νομικών προσώπων | | |process_evidence_description=Νομιμοποιητικά έγγραφα νομικών προσώπων |
| |process_evidence_note=Όταν ο διοικούμενος είναι νομικό πρόσωπο και απαιτείται να αποδειχθεί ότι εκπροσωπείται από συγκεκριμένα φυσικά πρόσωπα, απαιτείται η υποβολή του εν λόγω δικαιολογητικού, το οποίο δύναται να είναι σύμβαση με την Ελληνική Δημοκρατία, καταστατικό εταιρείας, πράξη διοικητικού συμβουλίου, κα. | | |process_evidence_note=Όταν ο διοικούμενος είναι νομικό πρόσωπο και απαιτείται να αποδειχθεί ότι εκπροσωπείται από συγκεκριμένα φυσικά πρόσωπα, απαιτείται η υποβολή του εν λόγω δικαιολογητικού, το οποίο δύναται να είναι σύμβαση με την Ελληνική Δημοκρατία, καταστατικό εταιρείας, πράξη διοικητικού συμβουλίου, κα. |
− |
| |
| Από τα νομιμοποιητικά έγγραφα, προκύπτει η δυνατότητα το νομικό πρόσωπο να εκπροσωπείται ενώπιον της Δημόσιας Διοίκησης με συγκεκριμένο/α φυσικό/ά πρόσωπο/α. Στην περίπτωση που η πληροφορία αυτή δύναται να εξαχθεί από τα στοιχεία που τηρούνται στο αρχείο της υπηρεσίας (λχ η σύμβαση δυνάμει της οποίας δραστηριοποιείται ο διοικούμενος), τότε η αναζήτηση γίνεται αυτεπάγγελτα. Στην περίπτωση που η πληροφορία αυτή έχει υποβληθεί ήδη στην υπηρεσία και δεν έχει μεταβληθεί, δεν απαιτείται η εκ νέου υποβολή της κάθε φορά που ο διοικούμενος (νομικό πρόσωπο) συναλλάσσεται/ επικοινωνεί με τη Δημόσια Διοίκηση. Υπό αυτή την έννοια, θεωρείται "δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις". | | Από τα νομιμοποιητικά έγγραφα, προκύπτει η δυνατότητα το νομικό πρόσωπο να εκπροσωπείται ενώπιον της Δημόσιας Διοίκησης με συγκεκριμένο/α φυσικό/ά πρόσωπο/α. Στην περίπτωση που η πληροφορία αυτή δύναται να εξαχθεί από τα στοιχεία που τηρούνται στο αρχείο της υπηρεσίας (λχ η σύμβαση δυνάμει της οποίας δραστηριοποιείται ο διοικούμενος), τότε η αναζήτηση γίνεται αυτεπάγγελτα. Στην περίπτωση που η πληροφορία αυτή έχει υποβληθεί ήδη στην υπηρεσία και δεν έχει μεταβληθεί, δεν απαιτείται η εκ νέου υποβολή της κάθε φορά που ο διοικούμενος (νομικό πρόσωπο) συναλλάσσεται/ επικοινωνεί με τη Δημόσια Διοίκηση. Υπό αυτή την έννοια, θεωρείται "δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις". |
| }} | | }} |
Γραμμή 201: |
Γραμμή 185: |
| |process_rule_decision_year=2018 | | |process_rule_decision_year=2018 |
| |process_rule_description=Ρυθμίσεις για την εφαρμογή των Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής και άλλες διατάξεις. | | |process_rule_description=Ρυθμίσεις για την εφαρμογή των Διαρθρωτικών Μεταρρυθμίσεων του Προγράμματος Οικονομικής Προσαρμογής και άλλες διατάξεις. |
− |
| |
| Ο νόμος περιέχει άρθρα που τροποποιούν τον Μεταλλευτικό Κώδικα και τον Κανονισμό Μεταλλευτικών και Λατομικών Εργασιών. | | Ο νόμος περιέχει άρθρα που τροποποιούν τον Μεταλλευτικό Κώδικα και τον Κανονισμό Μεταλλευτικών και Λατομικών Εργασιών. |
| |process_rule_gazette_doc_number=5 | | |process_rule_gazette_doc_number=5 |
Γραμμή 245: |
Γραμμή 228: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Πλήρης έλεγχος της υπόθεσης/ φακέλου | | |process_step_title=Πλήρης έλεγχος της υπόθεσης/ φακέλου |
| + | |process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα |
| |process_step_implementation=Έλεγχος | | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_duration_min=0 | | |process_step_duration_min=0 |
| |process_step_duration_max=0 | | |process_step_duration_max=0 |
− | |process_step_description=Εξέταση της πληρότητας της (συνοπτικής) περιγραφής των εκτελούμενων εργασιών, του βασικού εξοπλισμού και του εργαζόμενου προσωπικού ανά χώρο ευθύνης του έργου, όπως περιγράφονται σε ειδικό προς τούτο συνοδευτικό υπόμνημα, το οποίο συνυποβάλλεται από τον αιτούντα, υπογεγραμμένο από τον αρμόδιο διευθύνοντα το έργο. | + | |process_step_description=Εξέταση της πληρότητας της (συνοπτικής) περιγραφής των εκτελούμενων εργασιών, του βασικού εξοπλισμού και του εργαζόμενου προσωπικού ανά χώρο ευθύνης του έργου, όπως περιγράφονται σε ειδικό προς τούτο συνοδευτικό υπόμνημα, το οποίο συνυποβάλλεται από τον αιτούντα, υπογεγραμμένο από τον αρμόδιο διευθύνοντα το έργο. |
| Αναλυτικότερη εξέταση των περιγραφόμενων στο υποβληθέν υπόμνημα και συσχέτιση της αιτούμενης στελέχωσης με | | Αναλυτικότερη εξέταση των περιγραφόμενων στο υποβληθέν υπόμνημα και συσχέτιση της αιτούμενης στελέχωσης με |
| - τις ανάγκες στελέχωσης που προκύπτουν από την εγκεκριμένη τεχνική μελέτη, | | - τις ανάγκες στελέχωσης που προκύπτουν από την εγκεκριμένη τεχνική μελέτη, |
Γραμμή 293: |
Γραμμή 277: |
| | | |
| τότε αποστέλλεται, έγγραφο στον ενδιαφερόμενο, με αναλυτική αιτιολογία περί απόρριψης του αιτήματός του. | | τότε αποστέλλεται, έγγραφο στον ενδιαφερόμενο, με αναλυτική αιτιολογία περί απόρριψης του αιτήματός του. |
− |
| |
| Το οργανόγραμμα επιστρέφεται και η υπόθεση αρχειοθετείται. Η υποχρέωση του διοικούμενου για εγκεκριμένο οργανόγραμμα μεταλλείου παραμένει και δύναται να εκπληρωθεί με νέα υποβολή και εκ νέου εκκίνηση της διαδικασίας. | | Το οργανόγραμμα επιστρέφεται και η υπόθεση αρχειοθετείται. Η υποχρέωση του διοικούμενου για εγκεκριμένο οργανόγραμμα μεταλλείου παραμένει και δύναται να εκπληρωθεί με νέα υποβολή και εκ νέου εκκίνηση της διαδικασίας. |
| }} | | }} |