|
|
Γραμμή 14: |
Γραμμή 14: |
| |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email |
| |process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία | | |process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία |
| + | |process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών |
| + | |process_life_events=Καταγγελίες,Ταχυδρομεία |
| |process_cost_min=0.00 | | |process_cost_min=0.00 |
| |process_cost_max=0.00 | | |process_cost_max=0.00 |
Αναθεώρηση της 11:50, 9 Απριλίου 2024
3b18c635-7ad8-4760-a69c-c074c9491a56
318635
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Τμήμα Εποπτείας Ελέγχου και Προστασίας Καταναλωτών, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αυτή αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με υπηρεσίες παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, στην προώθηση αυτής από την ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Τμήμα Εποπτείας Ελέγχου και Προστασίας Καταναλωτών
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Υποβολή καταγγελίας για ταχυδρομικές Υπηρεσίες
Σημειώσεις
Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους;
1. Με ηλεκτρονική υποβολή στη διεύθυνση σύνδεσμος
2. Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
3. Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων(ΕΕΤΤ), Λ. Κηφισίας 60, 15125 Μαρούσι.
Η ΕΕΤΤ εξετάζει καταγγελίες μόνο εφόσον οι καταναλωτές έχουν απευθυνθεί πρώτα στο πάροχο κια δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα με φιλικό διακανονισμό ή μέσω της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών.
Δεν εξετάζονται καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες, έχουν υβριστικό περιεχόμενο , είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
ΔΔ
7
0
0
64183
Όχι
Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα
Άλλο
234897
Είσοδος σε άλλη διαδικασία
Η διαδικασία αυτή αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με υπηρεσίες παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, στην προώθηση αυτής στην ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση
0.00
0.00
1
1
0
}}
}}
}}
,
1
Παροχής στοιχείων
Πριν την υποβολή της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με τον Πάροχο ενημερώνοντας για το πρόβλημα, στο πλαίσιο προσπάθειας επίλυσης του θέματος με φιλικό διακανονισμό, και αμοιβαίας συμφωνίας. Εαν δεν επιτευχθεί επίλυση ζητείται σύγκληση Επιτροπής επίλυσης διαφορών από εκπρόσωπο της εταιρείας και εκπρόσωπο καταναλωτών με δικαίωμα παράστασης του χρήστη. Ο Πάροχος οφείλει να αποστείλει το πόρισμα, το οποίο περιλαμβάνεται στην καταγγελία
Όχι
Όχι
2
Παροχής στοιχείων
Για την υποβολή της καταγγελίας είναι χρήσιμο αρχείο με το αντίγραφο voucher και τα έγγραφα που θα βοηθήσουν στη διερεύνηση του θέματος.
Πριν την υποβολή της καταγγελίας ελέγχεται αν έχει παρέλθει η αποκλειστική προθεσμία των 6 μηνών από την ανάθεση στον πάροχο της ταχυδρομικής υπηρεσίας που προβλέπεται από το νόμο.
Όχι
Όχι
3
Παροχής στοιχείων
Πριν την υποβολή της καταγγελίας είναι χρήσιμο να εξετασθεί τι προβλέπει ο Χάρτης Υποχρεώσεων προς τον Καταναλωτή του Παρόχου και οι Οδηγοί Καταναλωτή της ΕΕΤΤ.
Όχι
Όχι
4
Παροχής στοιχείων
Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη και σαφής . Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες. Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών, με υβριστικό περιεχόμενο ή επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
Όχι
Όχι
5
Συναίνεσης
Ο καταναλωτής πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα" προτού υποβάλει το αίτημα/καταγγελία του στην ΕΕΤΤ
Όχι
Όχι
6
Όχι
Όχι
1
Αναφορά / Καταγγελία
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
6357
2
Αρχείο με το αντίγραφο voucher και οποιοδήποτε έγγραφο (πόρισμα επιτροπής, αλληλογραφία με πάροχο, email , φωτογραφίες, διαθέσιμος αριθμός αναφοράς που τυχόν έχει αποδώσει ο πάροχος στην καταγγελία σας ) σχετικό με το θέμα της καταγγελίας για την υποστήριξή της.
Αποδεικτικό
Αρχείο με το αντίγραφο voucher και οποιοδήποτε έγγραφο (πόρισμα επιτροπής, αλληλογραφία με πάροχο, email , φωτογραφίες, διαθέσιμος αριθμός αναφοράς που τυχόν έχει αποδώσει ο πάροχος στην καταγγελία σας ) σχετικό με το θέμα της καταγγελίας για την υποστήριξή της.
Σχετικός σύνδεσμος:
https://www.eett.gr/katanalotes/tachydromikes-ypiresies/diacheirisi-kataggelion/
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλοντα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Διοικητικές
Όχι
3798
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.