|
|
| Γραμμή 6: |
Γραμμή 6: |
| | |process_org_owner=40151 | | |process_org_owner=40151 |
| | |process_provision_org_owner_directory=875762 | | |process_provision_org_owner_directory=875762 |
| − | |process_provision_org_group=6137, 4880 | + | |process_provision_org_group=4880, 6137 |
| | |process_remarks=Οι μαθητές/τριες που πάσχουν από σοβαρές ψυχικές παθήσεις δύνανται να εντάσσονται στην κατηγορία των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων μαθητών/τριών σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 173 του ν. 4823/2021(Α’ 136). | | |process_remarks=Οι μαθητές/τριες που πάσχουν από σοβαρές ψυχικές παθήσεις δύνανται να εντάσσονται στην κατηγορία των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων μαθητών/τριών σύμφωνα με τα οριζόμενα στο άρθρο 173 του ν. 4823/2021(Α’ 136). |
| | Η αίτηση και τα δικαιολογητικά διαβιβάζονται στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσω της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να εξεταστούν από τριμελή Επιτροπή. | | Η αίτηση και τα δικαιολογητικά διαβιβάζονται στη Γενική Διεύθυνση Σπουδών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, μέσω της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, προκειμένου να εξεταστούν από τριμελή Επιτροπή. |
| Γραμμή 75: |
Γραμμή 75: |
| | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα |
| | |process_evidence_description=Τα απαιτούμενα Κατά περίπτωση αποδεικτικά στοιχεία, πχ. πρόσφατη σχετική ιατρική γνωμάτευση από δημόσιο νοσοκομείο κ.λ.π. | | |process_evidence_description=Τα απαιτούμενα Κατά περίπτωση αποδεικτικά στοιχεία, πχ. πρόσφατη σχετική ιατρική γνωμάτευση από δημόσιο νοσοκομείο κ.λ.π. |
| − | }}
| |
| − | {{process rules
| |
| − | |process_rule_type=Υπουργική Απόφαση
| |
| − | |process_rule_decision_number=79942
| |
| − | |process_rule_decision_year=2019
| |
| − | |process_rule_article=26
| |
| − | |process_rule_description=Εγγραφές μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης.
| |
| − | |process_rule_gazette_doc_number=2005
| |
| − | |process_rule_gazette_doc_issue=Β
| |
| − | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20190202005
| |
| − | }}
| |
| − | {{process rules
| |
| − | |process_rule_type=Νόμος
| |
| − | |process_rule_decision_number=4823
| |
| − | |process_rule_decision_year=2021
| |
| − | |process_rule_article=173
| |
| − | |process_rule_description=Δυνατότητα ένταξης των μαθητών με σοβαρές ψυχικές παθήσεις στην κατηγορία των κατ ιδίαν διδαχθέντων.
| |
| − | |process_rule_gazette_doc_number=136
| |
| − | |process_rule_gazette_doc_issue=Α
| |
| − | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20210100136
| |
| − | }}
| |
| − | {{process rules
| |
| − | |process_rule_type=Απόφαση
| |
| − | |process_rule_decision_number=77231/ΓΔ4/28-06-2022
| |
| − | |process_rule_decision_year=2022
| |
| − | |process_rule_gazette_doc_number=3323
| |
| − | |process_rule_gazette_doc_issue=Β
| |
| − | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220203323
| |
| | }} | | }} |
| | {{process rules | | {{process rules |
| Γραμμή 121: |
Γραμμή 93: |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20160100125 | | |process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20160100125 |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Υπουργική Απόφαση |
| | + | |process_rule_decision_number=102791 |
| | + | |process_rule_decision_year=2024 |
| | + | |process_rule_article=23 |
| | + | |process_rule_description=Ρύθμιση θεμάτων που αφορούν στην έναρξη και λήξη του σχολικού και διδακτικού έτους, στις αργίες, στις διακοπές, στις εγγραφές, στις μετεγγραφές, στη φοίτηση, στις απουσίες, στα παιδαγωγικά μέτρα, στον χαρακτηρισμό της διαγωγής και στην οργάνωση των σχολικών μονάδων της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=5130 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Β |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |