Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
(Καμία διαφορά)

Αναθεώρηση της 07:21, 15 Ιουνίου 2021



cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f 596348

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κτηματολογικά Γραφεία, Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (ΓΓΒ) για βιομηχανικά προϊόντα και εγκαταστάσεις, όπου και τηρείται Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών..

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Άλλο

        Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/199 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Υποβολή Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων

            Επίσημος τίτλος

            Διαχείριση Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Εισήγηση

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εσωστρεφής


              Πρότυπο:Process sdg

            • Απόφαση ευρωπαϊκών οργάνων 126538 2020

              Περιγραφή Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

              Νομικές παραπομπές http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8frIxwBEaZ1P3U4LPcASlceJInJ48 97uHrMts-zFzeyCiBSQOpYnTy36MacmUFCx2ppFvBej56Mmc8Qdb8ZfRJqZnsIAdk8Lv e6czmhEembNmZCMxLMtXrUqc8nUeyBOhhG6m4vtHasJ0tz7C Em9yIU9cVSyC5

            • Αστυνομική Διάταξη 65 4712 2020 146 Α

              Περιγραφή Ορισμός Αρχής Οργάνωσης Εποπτείας και Συντονισμού και Αρχών Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης στο πεδίο ασφάλειας και συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων - Ορισμός Ενιαίου Γραφείου Σύνδεσης στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1020.

              Νομικές παραπομπές http://www.et.gr/idocs-nph/search/pdfViewerForm.html?args=5C7QrtC22wHUdWr4xouZundtvSoClrL8NFVwjN9oWbZ5MXD0LzQTLWPU9yLzB8V68knBzLCmTXKaO6fpVZ6Lx3UnKl3nP8NxdnJ5r9cmWyJWelDvWS 18kAEhATUkJb0x1LIdQ163nV9K--td6SIudH4rs dGRFLGzA5rQZx6raH bTX-TjpWEaTJKFUpmY8

            • Αστυνομική Διάταξη 140 4512 2018 5 Α
            • 1 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης του Υπουργείου.

              Σημειώσεις Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται: -με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ www.ggb.gr και αποστολή της μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: protocollo_ggb@gge.gr. -τηλεφωνικά, ταχυδρομικώς ή με αυτοπρόσωπη παρουσία του καταγγέλοντος στην αρμόδια διεύθυνση ή τμήμα (υπάρχει διαθέσιμος τηλεφωνικός κατάλογος στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ: https://www.ggb.gr) με ταυτόχρονη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) καταγραφής από τον αρμόδιο υπάλληλο. Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων. Η ηλεκτρονική φόρμα παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσία της Γενικής Δ/νσης.

              Όχι Όχι


            • 2 Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται, σύμφωνα με την §8.1 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ με τη χρήση του εντύπου ΑΚ-02 της ιδίας απόφασης.

              Όχι Όχι


            • 3 Ενημέρωση Καταγγέλλοντος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Ομάδα εργασίας

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας, σύμφωνα με την §8.4 της υπ. αριθμ. 126538/30.11.2020 απόφασης (ΑΔΑ: 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ, ΦΕΚ 5457/Β'/10.12.2020), ο οποίος καθορίζει τις ενέργειες της Διοίκησης. Ο αναφέρων/καταγγέλλων ενημερώνεται εγγράφως για τις ενέργειες της Διοίκησης σε σχέση με την καταγγελία του.

              Όχι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.