c272eb73-c7c2-429e-ae9b-7d944b4c4f70
272737
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην έγκριση διεξαγωγής έρευνας σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) και απευθύνεται σε ερευνητές μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, Κοινωνικών Εταίρων, Ερευνητικών Κέντρων, καθώς και προπτυχιακούς ή μεταπτυχιακούς φοιτητές, οι οποίοι δύνανται να υλοποιήσουν έρευνα στα Ευκαιρίας ΣΔΕ, ύστερα από σχετική έγκριση που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης - Τμήμα Α΄ του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων.
Βασικές πληροφορίες
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ, ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ, ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Έγκριση διεξαγωγής έρευνας σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (επιστολή), email
ΔΔ
5
0
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ» δεν είναι αριθμός., ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣΤο «ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ» δεν είναι αριθμός., ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣΤο «ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ ΚΑΙ ΝΕΟΛΑΙΑΣ» δεν είναι αριθμός.
Αναφερόμενος φορέαςΤο «Αναφερόμενος φορέας» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Άλλο
Μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, Κοινωνικοί Εταίροι, Ερευνητικά Κέντρα και προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές μπορούν να υλοποιήσουν έρευνα στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) ύστερα από σχετική έγκριση που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης - Τμήμα Α του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
0
0
5
}}
}}
}}
,
1
Εκπαιδευτικές
Ο ερευνητής να είναι φοιτητής/φοιτήτρια
Όχι
Όχι
2
Εργασιακές
Ο ερευνητής να είναι μέλος της πανεπιστημιακής κοινότητας
Όχι
Όχι
3
Χρονικής προθεσμίας
Η έρευνα να πραγματοποιείται τις περιόδους που τα Σ.Δ.Ε. είναι ανοικτά και εν λειτουργία.
Όχι
Όχι
4
Εργασιακές
Ο ερευνητής να ανήκει σε φορέα (π.χ. κοινωνικοί εταίροι, Ερευνητικά Κέντρα) που θεσμικά - καταστατικά δραστηριοποιείται και στις έρευνες.
Όχι
Όχι
1
Αίτηση ερευνητή/τριας
Αίτηση ερευνητή/τριας
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Στην αίτηση προσδιορίζονται:
α) πλήρη στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ταχυδρομική διεύθυνση),
β) δομή πραγματοποίηση έρευνας (π.χ. σε ποια Σ.Δ.Ε.),
γ) χρονικό διάστημα (από - έως)
δ) είδος ερευνητικών «εργαλείων» (π.χ. συνέντευξη, ερωτηματολόγιο, παρατήρηση).
Όχι
ΑίτησηΤο «Αίτηση» δεν είναι αριθμός.
2
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα ερευνητή
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα ερευνητή
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Όχι
Βιογραφικό ΣημείωμαΤο «Βιογραφικό Σημείωμα» δεν είναι αριθμός.
3
Βεβαίωση ερευνητικού ή εκπαιδευτικού φορέα ή του επιβλέποντα/ουσας καθηγητή/τριάς φοιτητών/τριών
Βεβαίωση ερευνητικού ή εκπαιδευτικού φορέα ή του επιβλέποντα/ουσας καθηγητή/τριάς φοιτητών/τριών
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Όχι
ΒεβαίωσηΤο «Βεβαίωση» δεν είναι αριθμός.
4
Σύντομη περιγραφή της έρευνας
Σύντομη περιγραφή της έρευνας
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Στην περιγραφή προσδιορίζονται: σκοπός έρευνας, θεωρητική προσέγγιση, ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία έρευνας, ζητήματα Δεοντολογίας, χρονοδιάγραμμα διεξαγωγής της έρευνας, προσδοκώμενα αποτελέσματα και συμβολή της έρευνας
Όχι
Σχέδιο δράσης/υλοποίησηςΤο «Σχέδιο δράσης/υλοποίησης» δεν είναι αριθμός.
5
Εργαλεία εμπειρικής έρευνας
Εργαλεία εμπειρικής έρευνας
Σημειώσεις:
Κατατίθενται κατά περίπτωση: ερωτηματολόγιο, άξονες συνέντευξης με τις ερωτήσεις τους, φύλλο παρατήρησης
Όχι
Επίδειξη εγγράφουΤο «Επίδειξη εγγράφου» δεν είναι αριθμός.
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.