4eca481b-8a0d-4071-90de-ad6b07897aa6
448184
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Παρέχεται μόνο ψηφιακά
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
Περιγραφή
Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Αίτηση
Κατάθεση
Επίδειξη από τον αιτούντα
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα, Νομικά πρόσωπα
Τίτλος
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Άλλο
Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
0
10
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
1
1
Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
myDIMOSliveΤο «myDIMOSlive» δεν είναι αριθμός.
Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού στο myDIMOSlive για να εξυπηρετηθεί από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Για την υπηρεσία ο πολίτης θα χρειαστεί:
--τους προσωπικούς του κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
--την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
--τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου
Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει ψηφιακές δεξιότητες το ραντεβού μπορεί να το κλείσει εκ μέρους του και κάποιο τρίτο πρόσωπο. Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να παραβρίσκεται ο άμεσα ενδιαφερόμενος.
0
0
0
0
0
}}
}}
}}
1 λεπτό
1 λεπτό
,,
1
Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
Κατοχή κωδικών διαπιστευτηρίων της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet)
Όχι
Όχι
2
Τεχνικές
mydimoslive.gov.gr
Όχι
Όχι
3
Τεχνικές
Ο πολίτης θα πρέπει να διαθέτει κάμερα και μικρόφωνο στη συσκευή με την οποία θα συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη.
Όχι
Όχι
4
Ταυτοπροσωπίας
Ο πολίτης κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης θα πρέπει να επιδείξει το ταυτοποιητικό του έγγραφο μέσω της κάμερας στον υπάλληλο.
Όχι
Όχι
1
Εύρεση της εφαρμογής την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr
Όχι
Όχι
2
Αυθεντικοποίηση Χρήστη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
Περιγραφή
Ο χρήστης εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet) έτσι ώστε να συνδεθεί στην πλατφόρμα.
Όχι
Όχι
3
1
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
3
Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας
Περιγραφή
Ο χρήστης επιλέγει τον Δήμο του και κατόπιν επιλέγει την ομάδα υπηρεσιών και την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.
Όχι
Όχι
4
Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση λοιπών στοιχείων
Περιγραφή
Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού. Κατόπιν συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία. Τα απαιτούμενα στοιχεία διαφέρουν ανά Δήμο και ανά υπηρεσία.
Όχι
Όχι
5
Οριστικοποίηση της κράτησης
Περιγραφή
Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.
Όχι
Όχι
6
Είσοδος στον χώρο της Τηλεδιάσκεψης
Περιγραφή
Ο χρήστης τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στον χώρο της τηλεδιάσκεψης προκειμένου να εξυπηρετηθεί.
Όχι
Όχι
7
Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
Περιγραφή
Ο υπάλληλος ζητάει από τον πολίτη να επιδείξει στην κάμερα τα ταυτοποιητικά έγγραφα, τα οποία ελέγχει.
Όχι
Όχι
8
Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
Περιγραφή
Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλιςολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
Όχι
Όχι
Ιστοσελίδα του εκάστοτε Δήμου
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.