4682b0ce-1aa0-4f17-8bc1-c1a9f6479c1a
468201
Με μια ματιά
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά σε διορθώσεις στοιχείων Μητρώου των εγγεγραμμένων στο μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. είτε ως φυσικό πρόσωπο είτε ως άνεργος.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Ενημέρωση Μητρώου
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου Ανέργων και Φυσικών προσώπων εγγεγραμμένων στο μητρώο της Δ.ΥΠ.Α.
Επίσημος τίτλος
Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου
Μητρώα που τηρούνται
Μητρώο Εγγεγραμμένων Ανέργων ΟΑΕΔ
Μητρώο Φυσικών Προσώπων της ΔΥΠΑ
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά), Τηλεφωνική επικοινωνία, email
ΔΔ
2
0
0
80136
Όχι
16
6
Ταυτοποιητικό έγγραφο
68115
884562, 654475
6891
3954
Άλλο
Μέσα από τη συγκεκριμένη διαδικασία ο πολίτης (εγγεγραμμένος στο μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. είτε ως φυσικό πρόσωπο είτε ως άνεργος), μπορεί να εξυπηρετηθεί από υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. για:
- Ενημέρωση/ τροποποίηση στοιχείων επικοινωνίας
- Τροποποίηση εγγράφου ταυτοποίησης (ΑΔΤ, άδεια παραμονής, δελτίο Διεθνούς και Επικουρικής προστασίας κλπ)
- Τροποποίηση στοιχείων άλλων φορέων (ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΜΚΑ)
- Τροποποίηση/ διόρθωση άλλων στοιχείων (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, φύλο, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, εθνικότητα, υπηκοότητα, οικογενειακή κατάσταση, στρατιωτικές υποχρεώσεις)
- Ενημέρωση/ Ανανέωση Πιστοποιητικού ΚΕΠΑ (εγγραφή ως ΕΚΟ)
0
0
1
1
0
}}
}}
}}
,
1
Άλλο
Προϋπόθεση για την παροχή της Υπηρεσίας, αποτελεί η προηγούμενη εγγραφή στο Μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. είτε ως άνεργος είτε ως φυσικό πρόσωπο και η ανάγκη διόρθωσης ή επικαιροποίησης των ήδη καταχωρημένων στοιχείων Μητρώου.
Όχι
Όχι
1
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ή της επίσκεψης στο ΚΠΑ2 ζητείται η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης όπως, δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, ταυτότητα πολίτη μέλους της Ε.Ε. κλπ
Ταυτοποιητικό έγγραφο
Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ή της επίσκεψης στο ΚΠΑ2 ζητείται η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης όπως, δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, ταυτότητα πολίτη μέλους της Ε.Ε. κλπ
Κατάθεση από:
Επίδειξη από τον αιτούντα
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σχετιζόμενη διαδικασία:
ΔΔ:ΔΔ:Πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας ενηλίκου
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
2244
2
Τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν διαθέσιμα και να επιδείξουν ή να αποστείλουν οι πολίτες για την εξυπηρέτησή τους είναι, ανά κατηγορία, τα ακόλουθα:
- Για ενημέρωση/ τροποποίηση στοιχείων διεύθυνσης κατοικίας απαιτείται Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο κατατεθειμένο στη ΔΟΥ ή μεταβολή της διεύθυνσης κατοικίας στη ΔΟΥ.
- Για τροποποίηση εγγράφου ταυτοποίησης (ΑΔΤ, άδεια παραμονής, δελτίο Διεθνούς και Επικουρικής προστασίας κλπ) απαιτείται το αντίστοιχο έγγραφο
- Για τροποποίηση στοιχείων άλλων φορέων (ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΜΚΑ) απαιτείται το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο (εκκαθαριστικό ΔΟΥ, μεταβολή ΔΟΥ, αποδεικτικό ΑΜΚΑ κλπ)
- Για τροποποίηση/ διόρθωση προσωπικών στοιχείων (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, φύλο, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, εθνικότητα, υπηκοότητα) απαιτείται το Δελτίο ταυτοπροσωπείας (Ταυτότητα, άδεια παραμονής κλπ)
- Για τροποποίηση/ διόρθωση οικογενειακής κατάστασης απαιτείται Πιστοποιητικό Οικογενειακής κατάστασης
- Για ενημέρωση ολοκλήρωσης στρατιωτικών υποχρεώσεων απαιτείται αντίστοιχο Πιστοποιητικό
- Για ενημέρωση/ Ανανέωση Πιστοποιητικού ΚΕΠΑ (εγγραφή ως ΕΚΟ) απαιτείται το αντίστοιχο Πιστοποιητικό ΚΕΠΑ.
Δικαιολογητικά ανά περίπτωση
Τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν διαθέσιμα και να επιδείξουν ή να αποστείλουν οι πολίτες για την εξυπηρέτησή τους είναι, ανά κατηγορία, τα ακόλουθα:
- Για ενημέρωση/ τροποποίηση στοιχείων διεύθυνσης κατοικίας απαιτείται Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο κατατεθειμένο στη ΔΟΥ ή μεταβολή της διεύθυνσης κατοικίας στη ΔΟΥ.
- Για τροποποίηση εγγράφου ταυτοποίησης (ΑΔΤ, άδεια παραμονής, δελτίο Διεθνούς και Επικουρικής προστασίας κλπ) απαιτείται το αντίστοιχο έγγραφο
- Για τροποποίηση στοιχείων άλλων φορέων (ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΜΚΑ) απαιτείται το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο (εκκαθαριστικό ΔΟΥ, μεταβολή ΔΟΥ, αποδεικτικό ΑΜΚΑ κλπ)
- Για τροποποίηση/ διόρθωση προσωπικών στοιχείων (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, φύλο, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, εθνικότητα, υπηκοότητα) απαιτείται το Δελτίο ταυτοπροσωπείας (Ταυτότητα, άδεια παραμονής κλπ)
- Για τροποποίηση/ διόρθωση οικογενειακής κατάστασης απαιτείται Πιστοποιητικό Οικογενειακής κατάστασης
- Για ενημέρωση ολοκλήρωσης στρατιωτικών υποχρεώσεων απαιτείται αντίστοιχο Πιστοποιητικό
- Για ενημέρωση/ Ανανέωση Πιστοποιητικού ΚΕΠΑ (εγγραφή ως ΕΚΟ) απαιτείται το αντίστοιχο Πιστοποιητικό ΚΕΠΑ.
Κατάθεση από:
Επίδειξη από τον αιτούντα, Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Άλλο
Όχι
4332
Κοινή Υπουργική Απόφαση
9489/2909/2-3-2021
2021
901
Β
Περιγραφή
Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπ’ αρ. οικ. 49926/14976/07-12-2020 απόφασης των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και
Επικρατείας «Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη» (Β’ 5517)
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210200901
Κοινή Υπουργική Απόφαση
81611/21-10-2021
2021
4961
Β
1
Επιλογή τρόπου παροχής της Υπηρεσίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Ο πολίτης επιλέγει τον τρόπο με τον οποίο επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, ανάμεσα στους διαθέσιμους τρόπους εξυπηρέτησης
Όχι
Όχι
2
Επιλογή εξυπηρέτησης μέσω myDYPAlive
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Επιλέγοντας τον συγκεκριμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο πολίτης συνδέεται στην πλατφόρμα του myDYPAlive ώστε να κλείσει ψηφιακό ραντεβού τη διαθέσιμη ημέρα και ώρα που επιθυμεί, και να εξυπηρετηθείτε από εξειδικευμένο υπάλληλο της Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α) μέσω τηλεδιάσκεψης.
Ναι
Όχι
3
Εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Περιγραφή
Ο πολίτης θα πρέπει την προγραμματισμένη ώρα της βιντεοκλήσης, να ενεργοποιήσει το σύνδεσμο που έχει λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δήλωσε και να συνδεθεί στην πλατφόρμα. Θα βρίσκεται σε αναμονή έως ότου ο υπάλληλος της Δ.ΥΠ.Α. δεχθεί το αίτημά του ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση. Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, θα πρέπει η κάμερα να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύεται στον υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. το νομιμοποιητικό έγγραφο για την ταυτοποίηση του πολίτη και το δικαιολογητικό από το οποίο προκύπτει η διόρθωση που επιθυμεί.
Σημειώσεις
Στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας, ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί και να κάνει χρήση υπηρεσιών διερμηνείας σε επιλεγμένες ξένες γλώσσες.
Ναι
Όχι
4
Επιλογή εξυπηρέτησης μέσω Φυσικού Ραντεβού σε ΚΠΑ2
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Επιλέγοντας τον συγκεκριμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο πολίτης θα πρέπει να συνδεθεί στην πλατφόρμα των φυσικών ραντεβού με κωδικούς taxisnet, ώστε να κλείσει ψηφιακό ραντεβού στην Δ.ΥΠ.Α. την διαθέσιμη ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί και να εξυπηρετηθεί στα υποκαταστήματα ΚΠΑ2 με φυσική παρουσία. Για να κλείσει το ψηφιακό ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει:
- ονοματεπώνυμο
- ηλεκτρονική διεύθυνση (email)
- αριθμό κινητού τηλεφώνου
- διεύθυνση κατοικίας
- ΑΦΜ
Ο πολίτης επιλέγει την υπηρεσία που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί "Διορθώσεις στοιχείων Μητρώου". Η επιλογή του ΚΠΑ2 γίνεται αυτόματα με τη συμπλήρωση του Τ.Κ. της διεύθυνσης κατοικίας του.
Σημειώσεις
Εναλλακτικά το ραντεβού μπορεί να κλειστεί και από υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. μετά από τηλεφωνική επικοινωνίας ή αποστολή email με το αίτημα του πολίτη.
Ναι
Όχι
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.