Καταγγελία Διοικητικών Αδικημάτων (ΕΣΡ)

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



dc50de76-cfd0-4784-aba7-cd150262ce3e 507604

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (Ε.Σ.Ρ.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

6 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας από κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κρίνει ότι παραβιάστηκε η νομοθεσία που διέπει την λειτουργία είτε ραδιοφωνικών είτε τηλεοπτικών σταθμών είτε την παροχή οπτικοακουστικών υπηρεσιών. Το Ε.Σ.Ρ. είναι αρμόδιο να ελέγχει παραβάσεις της κείμενης ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας που αφορούν το περιεχόμενο του προγράμματος και ενεργοποιεί τον μηχανισμό ελέγχου, που μπορεί να καταλήξει και στην έκδοση κυρωτικής απόφασης, αφού αξιολογήσει πρώτα το περιεχόμενο της καταγγελίας, η οποία συνιστάται να είναι επώνυμη.

Βασικές πληροφορίες



Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Καταγγελία

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες




            • 1 [[process_step_title::[1] Πρωτοκόλληση]]

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η Καταγγελία παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου

              Όχι Όχι


            • 2 [[process_step_title::[2] Προώθηση στο Γραφείο Προέδρου - Εξέταση της Καταγγελίας]]

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Προϊστάμενος Οργανισμού

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Όχι Όχι


            • 3 [[process_step_title::[3] Αρχειοθέτηση]]


              Περιγραφή Η Καταγγελία κρίνεται από τον Πρόεδρο νομικώς αβάσιμη ή προφανώς αβάσιμη κατ’ ουσίαν ή εντελώς αόριστη ή ακατανόητη και αρχειοθετείται.

              Ναι Όχι


            • 4 [[process_step_title::[4] Εισαγωγή στην Ολομέλεια]]

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο Πρόεδρος κρίνει ότι η Καταγγελία πρέπει συζητηθεί στην Ολομέλεια. Εισάγει το θέμα της Καταγγελίας σε αντίστοιχη Ημερήσια Διάταξη. Η Ολομέλεια συνεδριάζει και αποφασίζει.

              Ναι Όχι


            • 5 [[process_step_title::[5]]]



              Ναι Όχι


            • 6 [[process_step_title::[6]]]



              Ναι Όχι


            • 7 [[process_step_title::[7]]]



              Ναι Όχι


            • 8 [[process_step_title::[8]]]



              Ναι Όχι


            • 9 [[process_step_title::[9]]]



              Ναι Όχι


            • 10 [[process_step_title::[10]]]



              Ναι Όχι


            • 11 [[process_step_title::[11]]]



              Ναι Όχι


            • 12 Τέλος διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.