Διαχείριση και διεκπεραίωση ερωτημάτων σε θέματα νομοθεσίας τροφίμων και σε θέματα συναφή με το αντικείμενο του ΕΦΕΤ

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Αναθεώρηση ως προς 11:45, 6 Φεβρουαρίου 2023 από τον ΦΡΑΓΚΙΣΚΟΣ ΓΑΪΤΗΣ (1bq4tpmgfsnr) (συζήτηση | συνεισφορές)
(διαφορά) ← Παλαιότερη αναθεώρηση | Τελευταία αναθεώρηση (διαφορά) | Νεότερη αναθεώρηση → (διαφορά)
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



045a06e3-031f-4bea-8f67-798cd0e2c6f7 456331

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κεντρική Υπηρεσία, Περιφερειακές Διευθύνσεις του ΕΦΕΤ, ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (Ε.Φ.Ε.Τ.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

50 ημέρες

Περιγραφή

H διαδικασία αφορά την διεκπεραίωση της αλληλογραφίας του ΕΦΕΤ και απευθύνεται σε καταναλωτές/ιδιώτες/επιχειρήσεις τροφίμων ή λοιπούς φορείς που αιτούνται την παροχή πληροφοριών ή απαντήσεις σε ερωτήματα σε θέματα που διαχειρίζεται ο ΕΦΕΤ στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων του και του νομοθετικού πλαισίου που διέπει την λειτουργία του.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ


Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

25/10/2023

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες




              Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.