Διόρθωση στοιχείων μητρώου της ΔΥΠΑ

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



4682b0ce-1aa0-4f17-8bc1-c1a9f6479c1a 468201

Με μια ματιά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1 έως 10

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

1 ημέρα έως 1 μήνας

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά σε διορθώσεις στοιχείων Μητρώου των εγγεγραμμένων στο μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. είτε ως φυσικό πρόσωπο είτε ως άνεργος.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Μέσα από τη συγκεκριμένη διαδικασία ο πολίτης (εγγεγραμμένος στο μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. είτε ως φυσικό πρόσωπο είτε ως άνεργος), μπορεί να εξυπηρετηθεί από υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. για:

- Ενημέρωση/ τροποποίηση στοιχείων επικοινωνίας - Τροποποίηση εγγράφου ταυτοποίησης (ΑΔΤ, άδεια παραμονής, δελτίο Διεθνούς και Επικουρικής προστασίας κλπ) - Τροποποίηση στοιχείων άλλων φορέων (ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΜΚΑ) - Τροποποίηση/ διόρθωση άλλων στοιχείων (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, φύλο, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, εθνικότητα, υπηκοότητα, οικογενειακή κατάσταση, στρατιωτικές υποχρεώσεις)

- Ενημέρωση/ Ανανέωση Πιστοποιητικού ΚΕΠΑ (εγγραφή ως ΕΚΟ)

Τελευταία ενημέρωση

03/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου

Σημειώσεις

Η ψηφιακή αίτηση αφορά στο κλείσιμο ραντεβού για την παροχή της Υπηρεσίας:

- είτε μέσω myDYPAlive (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed) - είτε με φυσική παρουσία στο ΚΠΑ2 που ανήκει (https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-organismou-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed)

Η αίτηση μέσω email, ως εναλλακτική διαδικασία, αφορά την αποστολή επικυρωμένης υπεύθυνης δήλωσης με το αίτημα διόρθωσης, στο email του αρμόδιου ΚΠΑ2, επισυνάπτοντας και δικαιολογητικό από το οποίο προκύπτει η αιτούμενη διόρθωση.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία προς ΔΥΠΑ
        
        Για οποιαδήποτε καταγγελία που αφορά στην Υπηρεσία ο ενδιαφερόμενος μπορεί να αποστείλει μήνυμα μέσω της φόρμας (https://ticketing.1555.gov.gr/odigosUI/page/services?cid=e5b60c28-8dad-4c62-9123-e0e3e51a5b24), επιλέγοντας τη σχετική θεματολογία και συνδεόμενος με κωδικούς TaxisNet ή να καλέσει στις Περιφερειακές Διευθύνσεις της Υπηρεσίας στα ακόλουθα τηλέφωνα (https://www.dypa.gov.gr/kataghghelies-politwn)

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Ενημέρωση Μητρώου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου Ανέργων και Φυσικών προσώπων εγγεγραμμένων στο μητρώο της Δ.ΥΠ.Α.

            Επίσημος τίτλος

            Διορθώσεις Στοιχείων Μητρώου

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Μητρώο Φυσικών Προσώπων της ΔΥΠΑ
            Μητρώο Εγγεγραμμένων Ανέργων ΟΑΕΔ

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά), Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Εργασιακές Προϋπόθεση για την παροχή της Υπηρεσίας, αποτελεί η προηγούμενη εγγραφή στο Μητρώο της Δ.ΥΠ.Α. είτε ως άνεργος είτε ως φυσικό πρόσωπο και η ανάγκη διόρθωσης ή επικαιροποίησης των ήδη καταχωρημένων στοιχείων Μητρώου.

              Όχι Όχι

            • 1 Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ή της επίσκεψης στο ΚΠΑ2 ζητείται η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης όπως, δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, ταυτότητα πολίτη μέλους της Ε.Ε. κλπ Ταυτοποιητικό έγγραφο

              Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης ή της επίσκεψης στο ΚΠΑ2 ζητείται η επίδειξη εγγράφων ταυτοποίησης όπως, δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, άδεια παραμονής, ταυτότητα πολίτη μέλους της Ε.Ε. κλπ

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα

              Σχετιζόμενη διαδικασία: ΔΔ:ΔΔ:Πιστοποιητικό ταυτοπροσωπίας ενηλίκου

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 2244

            • 2 Τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν διαθέσιμα και να επιδείξουν ή να αποστείλουν οι πολίτες για την εξυπηρέτησή τους είναι, ανά κατηγορία, τα ακόλουθα: - Για ενημέρωση/ τροποποίηση στοιχείων διεύθυνσης κατοικίας απαιτείται Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο κατατεθειμένο στη ΔΟΥ ή μεταβολή της διεύθυνσης κατοικίας στη ΔΟΥ. - Για τροποποίηση εγγράφου ταυτοποίησης (ΑΔΤ, άδεια παραμονής, δελτίο Διεθνούς και Επικουρικής προστασίας κλπ) απαιτείται το αντίστοιχο έγγραφο - Για τροποποίηση στοιχείων άλλων φορέων (ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΜΚΑ) απαιτείται το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο (εκκαθαριστικό ΔΟΥ, μεταβολή ΔΟΥ, αποδεικτικό ΑΜΚΑ κλπ) - Για τροποποίηση/ διόρθωση προσωπικών στοιχείων (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, φύλο, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, εθνικότητα, υπηκοότητα) απαιτείται το Δελτίο ταυτοπροσωπείας (Ταυτότητα, άδεια παραμονής κλπ) - Για τροποποίηση/ διόρθωση οικογενειακής κατάστασης απαιτείται Πιστοποιητικό Οικογενειακής κατάστασης - Για ενημέρωση ολοκλήρωσης στρατιωτικών υποχρεώσεων απαιτείται αντίστοιχο Πιστοποιητικό - Για ενημέρωση/ Ανανέωση Πιστοποιητικού ΚΕΠΑ (εγγραφή ως ΕΚΟ) απαιτείται το αντίστοιχο Πιστοποιητικό ΚΕΠΑ. Δικαιολογητικά ανά περίπτωση

              Τα δικαιολογητικά που πρέπει να έχουν διαθέσιμα και να επιδείξουν ή να αποστείλουν οι πολίτες για την εξυπηρέτησή τους είναι, ανά κατηγορία, τα ακόλουθα: - Για ενημέρωση/ τροποποίηση στοιχείων διεύθυνσης κατοικίας απαιτείται Λογαριασμός ΔΕΚΟ ή μισθωτήριο κατατεθειμένο στη ΔΟΥ ή μεταβολή της διεύθυνσης κατοικίας στη ΔΟΥ. - Για τροποποίηση εγγράφου ταυτοποίησης (ΑΔΤ, άδεια παραμονής, δελτίο Διεθνούς και Επικουρικής προστασίας κλπ) απαιτείται το αντίστοιχο έγγραφο - Για τροποποίηση στοιχείων άλλων φορέων (ΑΦΜ, ΔΟΥ, ΑΜΚΑ) απαιτείται το αντίστοιχο αποδεικτικό έγγραφο (εκκαθαριστικό ΔΟΥ, μεταβολή ΔΟΥ, αποδεικτικό ΑΜΚΑ κλπ) - Για τροποποίηση/ διόρθωση προσωπικών στοιχείων (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, φύλο, ημερομηνία γέννησης, τόπος γέννησης, εθνικότητα, υπηκοότητα) απαιτείται το Δελτίο ταυτοπροσωπείας (Ταυτότητα, άδεια παραμονής κλπ) - Για τροποποίηση/ διόρθωση οικογενειακής κατάστασης απαιτείται Πιστοποιητικό Οικογενειακής κατάστασης - Για ενημέρωση ολοκλήρωσης στρατιωτικών υποχρεώσεων απαιτείται αντίστοιχο Πιστοποιητικό - Για ενημέρωση/ Ανανέωση Πιστοποιητικού ΚΕΠΑ (εγγραφή ως ΕΚΟ) απαιτείται το αντίστοιχο Πιστοποιητικό ΚΕΠΑ.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα, Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Ναι

              Προϋπόθεση δικαιολογητικού: Άλλο

              Όχι 4332

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 9489/2909/2-3-2021 2021 901 Β

              Περιγραφή Τροποποίηση - συμπλήρωση της υπ’ αρ. οικ. 49926/14976/07-12-2020 απόφασης των Υπουργών Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και Επικρατείας «Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη» (Β’ 5517)

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210200901

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 81611/21-10-2021 2021 4961 Β

              Περιγραφή Διαδικασία παροχής υπηρεσιών σε φυσικά πρόσωπα και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) μέσω πλατφόρμας ραντεβού.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210204961

            • 1 Έναρξη διαδικασίας


              Περιγραφή Ο πολίτης επιλέγει τον τρόπο με τον οποίο επιθυμεί να εξυπηρετηθεί, ανάμεσα στους διαθέσιμους τρόπους εξυπηρέτησης

              Όχι Όχι


            • 2 Επιλογή εξυπηρέτησης μέσω myDYPAlive

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Επιλέγοντας τον συγκεκριμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο πολίτης συνδέεται στην πλατφόρμα του myDYPAlive με χρήση κωδικών taxisnet, ώστε να κλείσει ψηφιακό ραντεβού τη διαθέσιμη ημέρα και ώρα που επιθυμεί, και να εξυπηρετηθείτε από εξειδικευμένο υπάλληλο της Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α) μέσω τηλεδιάσκεψης. Με την ολοκλήρωση της κράτησης, αποστέλλεται στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που έχει δηλωθεί μήνυμα με τίτλο «ενημέρωση για την επερχόμενη κράτηση» και σχετικός σύνδεσμος για τη συμμετοχή στην τηλεδιάσκεψη. Το ίδιο μήνυμα αποστέλλεται εκ νέου, λίγη ώρα πριν την έναρξη της τηλεδιάσκεψης / βιντεοκλήσης.

              Σημειώσεις Υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της κράτησης ή τροποποίησής της, μέσω σχετικού link που βρίσκεται στο email επιβεβαιώσης. Η ακύρωση είναι εφικτή μέχρι 24 ώρες πριν την ώρα του ραντεβού.

              Ναι Όχι


            • 3 Εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος


              Περιγραφή Ο πολίτης θα πρέπει την προγραμματισμένη ώρα της βιντεοκλήσης, να ενεργοποιήσει το σύνδεσμο που έχει λάβει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο που δήλωσε και να συνδεθεί στην πλατφόρμα. Θα βρίσκεται σε αναμονή έως ότου ο υπάλληλος της Δ.ΥΠ.Α. δεχθεί το αίτημά του ώστε να ξεκινήσει η βιντεοκλήση. Κατά τη διάρκεια της τηλεδιάσκεψης, θα πρέπει η κάμερα να είναι ενεργή ώστε να επιδεικνύεται στον υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. το νομιμοποιητικό έγγραφο για την ταυτοποίηση του πολίτη και το δικαιολογητικό από το οποίο προκύπτει η διόρθωση που επιθυμεί.

              Σημειώσεις Στο πλαίσιο αυτής της διαδικασίας, ο πολίτης μπορεί να αιτηθεί και να κάνει χρήση υπηρεσιών διερμηνείας σε επιλεγμένες ξένες γλώσσες. Σημειώνεται ότι ορισμένα Βασικά στοιχεία Μητρώουν (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, ημερομηνία γέννησης, ΑΦΜ και ΑΜΚΑ) δε μπορούν να τροποποιηθούν απευθείας από τους αρμοδίους υπαλλήλους των ΚΠΑ2. Στις περιπτώσεις αυτές αποστέλλεται από τον αρμόδιο υπάλληλο αίτημα σε στελέχη των Περιφερειακών Διευθύνσεων της Δ.ΥΠ.Α., τα οποία έχουν την αποκλειστική αρμοδιότητα για τη διόρθωση των στοιχειων αυτών.

              Ναι Όχι


            • 4 Επιλογή εξυπηρέτησης μέσω Φυσικού Ραντεβού σε ΚΠΑ2

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Επιλέγοντας τον συγκεκριμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο πολίτης θα πρέπει να συνδεθεί στην πλατφόρμα των φυσικών ραντεβού με κωδικούς taxisnet, ώστε να κλείσει ψηφιακό ραντεβού στην Δ.ΥΠ.Α. την διαθέσιμη ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί και να εξυπηρετηθεί στα υποκαταστήματα ΚΠΑ2 με φυσική παρουσία. Για να κλείσει το ψηφιακό ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει: - ονοματεπώνυμο - ηλεκτρονική διεύθυνση (email) - αριθμό κινητού τηλεφώνου - διεύθυνση κατοικίας - ΑΦΜ Ο πολίτης επιλέγει την υπηρεσία που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί "Διορθώσεις στοιχείων Μητρώου". Η επιλογή του ΚΠΑ2 γίνεται αυτόματα με τη συμπλήρωση του Τ.Κ. της διεύθυνσης κατοικίας του. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο πολίτης λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού στη διεύθυνη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσε.

              Σημειώσεις Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού του από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και για 30 ημέρες μετά (εξαιρουμένων των αργιών). Εναλλακτικά το ραντεβού μπορεί να οριστεί και από υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. μετά από τηλεφωνική επικοινωνία ή αποστολή email με το αίτημα του πολίτη. Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει ή να ακυρώσει το ραντεβού του πατώντας τον σχετικό σύνδεσμο “Αλλαγή της συνάντησης” στο email επιβεβαίωσης που έλαβε. Για κάθε ενέργεια ακύρωσης εμφανίζεται και μια επιβεβαιωτική ένδειξη σε μορφή αναδυόμενου παραθύρου. Ολοκληρώνοντας την ακύρωση λαμβάνει σχετικό email ακύρωσης. Η ακύρωση είναι εφικτή μέχρι 24 ώρες πριν την ώρα του ραντεβού.

              Ναι Όχι


            • 5 Εξυπηρέτηση μέσω Φυσικού Ραντεβού σε ΚΠΑ2

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο πολίτης θα πρέπει την προγραμματισμένη ώρα του φυσικού ραντεβού, να μεταβεί στο ΚΠΑ2 στο οποίο έχει οριστεί. Κατά τη διάρκεια του ραντεβού θα πρέπει να επιδείξει στον αρμόδιο υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. το νομιμοποιητικό έγγραφο για την ταυτοποίησή του και το δικαιολογητικό από το οποίο προκύπτει η διόρθωση που επιθυμεί.

              Σημειώσεις Σημειώνεται ότι ορισμένα Βασικά στοιχεία Μητρώουν (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, ημερομηνία γέννησης, ΑΦΜ και ΑΜΚΑ) δε μπορούν να τροποποιηθούν απευθείας από τους αρμοδίους υπαλλήλους των ΚΠΑ2. Στις περιπτώσεις αυτές αποστέλλεται από τον αρμόδιο υπάλληλο αίτημα σε στελέχη των Περιφερειακών Διευθύνσεων της Δ.ΥΠ.Α., τα οποία έχουν την αποκλειστική αρμοδιότητα για τη διόρθωση των στοιχειων αυτών.

              Ναι Όχι


            • 6 Παραλαβή αιτήματος μέσω email

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδια Διεύθυνση

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Επιλέγοντας τον συγκεκριμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο πολίτης, θα πρέπει να αποστείλει μέσω email στο ΚΠΑ2 που ανήκει, επικυρωμένη υπεύθυνη δήλωση με το αίτημά του και να επισυνάψει το δικαιολογητικό από το οποίο προκύπτει η αλλαγή που αιτείται.

              Ναι Όχι


            • 7 Διόρθωση στοιχείων Μητρώου από Αρμόδιο Υπάλληλο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο αρμόδιο υπάλληλος που παραλαμβάνει το αίτημα, προχωράει στην διόρθωση των στοιχείων που έχει αιτηθεί ο πολίτης. Εφόσον απαιτηθεί, μπορεί να ζητηθούν από τον πολίτη, πρόσθετα δικαιολογητικά ή διευκρινίσεις.

              Σημειώσεις Σημειώνεται ότι ορισμένα Βασικά στοιχεία Μητρώουν (όνομα, επώνυμο, όνομα πατρός, όνομα μητρός, ημερομηνία γέννησης, ΑΦΜ και ΑΜΚΑ) δε μπορούν να τροποποιηθούν απευθείας από τους αρμοδίους υπαλλήλους των ΚΠΑ2. Στις περιπτώσεις αυτές αποστέλλεται από τον αρμόδιο υπάλληλο αίτημα σε στελέχη των Περιφερειακών Διευθύνσεων της Δ.ΥΠ.Α., τα οποία έχουν την αποκλειστική αρμοδιότητα για τη διόρθωση των στοιχειων αυτών.

              Ναι Όχι


            • 8 Ολοκλήρωση διαδικασίας Διόρθωσης στοιχείων Μητρώου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η καταχώρηση των αιτούμενων αλλαγών στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα της Δ.ΥΠ.Α. ολοκληρώνεται με την καταχώρηση και την αποθήκευση των στοιχείων.

              Όχι Ναι






            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.