Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Τμήμα Εποπτείας Ελέγχου και Προστασίας Καταναλωτών, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Ψηφιακά σημεία παροχής
Αριθμός δικαιολογητικών
0 έως 1
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος
30 έως 60 ημέρες
Περιγραφή
Η διαδικασία αυτή αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με υπηρεσίες παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, στην προώθηση αυτής από την ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Τμήμα Εποπτείας Ελέγχου και Προστασίας Καταναλωτών
Σχετικοί σύνδεσμοι
Παρατηρήσεις
Οι αναφορές/καταγγελίες καταναλωτών που υποβάλλονται στην ΕΕΤΤ, αφού πρώτα ο καταγγέλων έχει απευθυνθεί στον Πάροχο και δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα είτε μέσω φιλικού διακανονισμού είτε μέσω της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών, διαβιβάζονται στην καταγγελόμενη επιχείρηση και ζητείται να απαντήσει , μέσα σε δέκα εργάσιμες ημέρες με δυνατότητα παράτασης πέντε εργάσιμων ημερών. Η ΕΕΤΤ προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών με βάση τη βαρύτητα των καταγγελόμεων παραβάσεων της νομοθεσίας ταχυδρομικών υπηρεσιών και προβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, σε ενέργειες στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της . Επισημαίνεται οτι οι ενέργειες της ΕΕΤΤ έχουν είτε ρυθμιστικό, είτε κατασταλτικό περιεχόμενο χαρακτήρα όταν αναδεικνύεται παράβαση από εποπτευόμενο πάροχο/φορέα διατάξεων της νομοθεσίας ταχυδρομικών υπηρεσιών και δεν αποτελούν μέσο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και παρόχων.
Τελευταία ενημέρωση
20/09/2024
Αίτηση
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα
Εκτύπωση
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Εξερχόμενα
Βήματα
Ψηφιακά βήματα
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Υποβολή καταγγελίας για ταχυδρομικές Υπηρεσίες (https://www.eett.gr/katanalotes/tachydromikes-ypiresies/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-tachydromikon-ypiresion/)
Γλώσσες παροχής
Ελληνικά
Νομοθεσία
Κατηγορίες
Έναυσμα
Καταγγελία
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
Τύπος
Εξωστρεφής