Διαχείριση αιτημάτων/καταγγελιών για ταχυδρομικές υπηρεσίες

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



3b18c635-7ad8-4760-a69c-c074c9491a56 318635

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Τμήμα Εποπτείας Ελέγχου και Προστασίας Καταναλωτών, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Αριθμός δικαιολογητικών

0 έως 1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

30 έως 60 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αυτή αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών & Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα με υπηρεσίες παροχής ταχυδρομικών υπηρεσιών, στην προώθηση αυτής από την ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΜΕΤΑΦΟΡΩΝ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Τμήμα Εποπτείας Ελέγχου και Προστασίας Καταναλωτών

Σχετικοί σύνδεσμοι

Παρατηρήσεις

Οι αναφορές/καταγγελίες καταναλωτών που υποβάλλονται στην ΕΕΤΤ, αφού πρώτα ο καταγγέλων έχει απευθυνθεί στον Πάροχο και δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα είτε μέσω φιλικού διακανονισμού είτε μέσω της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών, διαβιβάζονται στην καταγγελόμενη επιχείρηση και ζητείται να απαντήσει , μέσα σε δέκα εργάσιμες ημέρες με δυνατότητα παράτασης πέντε εργάσιμων ημερών. Η ΕΕΤΤ προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών με βάση τη βαρύτητα των καταγγελόμεων παραβάσεων της νομοθεσίας ταχυδρομικών υπηρεσιών και προβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, σε ενέργειες στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της . Επισημαίνεται οτι οι ενέργειες της ΕΕΤΤ έχουν είτε ρυθμιστικό, είτε κατασταλτικό περιεχόμενο χαρακτήρα όταν αναδεικνύεται παράβαση από εποπτευόμενο πάροχο/φορέα διατάξεων της νομοθεσίας ταχυδρομικών υπηρεσιών και δεν αποτελούν μέσο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και παρόχων.

Τελευταία ενημέρωση

20/09/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Υποβολή καταγγελίας για ταχυδρομικές Υπηρεσίες

Σημειώσεις

Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους;

1. Με ηλεκτρονική υποβολή στη διεύθυνση σύνδεσμος 2. Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr 3. Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων(ΕΕΤΤ), Λ. Κηφισίας 60, 15125 Μαρούσι. Η ΕΕΤΤ εξετάζει καταγγελίες μόνο εφόσον οι καταναλωτές έχουν απευθυνθεί πρώτα στο πάροχο κια δεν έχει επιλυθεί το πρόβλημα με φιλικό διακανονισμό ή μέσω της Επιτροπής Επίλυσης Διαφορών.

Δεν εξετάζονται καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες, έχουν υβριστικό περιεχόμενο , είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή καταγγελίας για ταχυδρομικές Υπηρεσίες (https://www.eett.gr/katanalotes/tachydromikes-ypiresies/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-tachydromikon-ypiresion/)

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email

              Τύπος

              Εξωστρεφής


            • 1 Παροχής στοιχείων Πριν την υποβολή της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με τον Πάροχο ενημερώνοντας για το πρόβλημα, στο πλαίσιο προσπάθειας επίλυσης του θέματος με φιλικό διακανονισμό, και αμοιβαίας συμφωνίας. Εαν δεν επιτευχθεί επίλυση ζητείται σύγκληση Επιτροπής επίλυσης διαφορών από εκπρόσωπο της εταιρείας και εκπρόσωπο καταναλωτών με δικαίωμα παράστασης του χρήστη. Ο Πάροχος οφείλει να αποστείλει το πόρισμα, το οποίο περιλαμβάνεται στην καταγγελία

              Όχι Όχι

            • 2 Παροχής στοιχείων Για την υποβολή της καταγγελίας είναι χρήσιμο αρχείο με το αντίγραφο voucher και τα έγγραφα που θα βοηθήσουν στη διερεύνηση του θέματος. Πριν την υποβολή της καταγγελίας ελέγχεται αν έχει παρέλθει η αποκλειστική προθεσμία των 6 μηνών από την ανάθεση στον πάροχο της ταχυδρομικής υπηρεσίας που προβλέπεται από το νόμο.

              Όχι Όχι

            • 3 Παροχής στοιχείων Πριν την υποβολή της καταγγελίας είναι χρήσιμο να εξετασθεί τι προβλέπει ο Χάρτης Υποχρεώσεων προς τον Καταναλωτή του Παρόχου και οι Οδηγοί Καταναλωτή της ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι

            • 4 Παροχής στοιχείων Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη και σαφής . Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες. Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών, με υβριστικό περιεχόμενο ή επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

              Όχι Όχι

            • 5 Συναίνεσης Ο καταναλωτής πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα" προτού υποβάλει το αίτημα/καταγγελία του στην ΕΕΤΤ

              Όχι Όχι

            • 6

              Όχι Όχι

            • 1 Αναφορά / Καταγγελία



              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 6357

            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.