Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και Υγειονομικές Περιφέρειες (Υ.Πε.), ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΛΗΠΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Ψηφιακά σημεία παροχής
- Δεν παρέχεται ψηφιακά
Αριθμός δικαιολογητικών
0 έως 1
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Προθεσμία διεκπεραίωσης
60 ημέρες
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην ενιαία διαχείριση των καταγγελιών και των παραπόνων, καθώς και στη συλλογή των θετικών εντυπώσεων που υποβάλλονται από τους λήπτες/τριες υπηρεσιών υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και αφορούν σε οποιαδήποτε πτυχή των παρεχόμενων υπηρεσιών. Απευθύνεται σε δημόσιους υπαλλήλους και λοιπούς πολίτες.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Γραφεια Προστασιας Δικαιωμα των Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Διάρκεια Ισχύος
Αόριστη
Παρατηρήσεις
Οι Ληπτες/τριες μπορουν να υποβαλουν καταγγελια και στο email του Αυτοτελους Τμηματος Προστασιας Δικαιωματων Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας του Υπουργειου Υγειας: rights@moh.gov.gr
Τελευταία ενημέρωση
05/09/2025
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Εντυπο Καταγγελιων καιΠαραπονων
Σημειώσεις
Το εντυπο καταγγελιων και παραπονων βρισκεται αναρτημενο στην ιστοσελιδα του καθε νοσοκομειου σε ευδιακριτο σημειο ωστε να εχει προσβαση σε αυτο ο Ληπτης/τρια που επιθυμει να προβει στην υποβολη του.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Διαβατήριο, Ταυτοποιητικό έγγραφο
Εκτύπωση
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Αίτηση θεραπείας, Δικαστική Προσφυγή
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Σιωπηρή απόρριψη
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Παραγωγή εγγράφου
Βήματα
Ψηφιακά βήματα
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Κανονισμος ενιαιας διαχειρισης καταγγελιων και παραπονων απο τα Γραφεια Προστασιας Δικαιωματων Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας των νοσοκομειων του Ε.Σ.Υ.
Επίσημος τίτλος
Διαδικασία ενιαίας διαχείρισης καταγγελιών και παραπόνων από τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.) των νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ.
Γλώσσες παροχής
Ελληνικά
Τρόπος παροχής υπηρεσιών
Εγκατάστασης
Νομοθεσία
Κατηγορίες
Είδος διαδικασίας
Έναυσμα
Καταγγελία
Τρόπος υποβολής
Δήλωση (έντυπο), Δήλωση (επιστολή), Τηλεφωνική επικοινωνία, email
Συμβάντα ζωής
Τύπος
Αμφιστρεφής
Λήξη Διαδικασίας
Αόριστη


