c272eb73-c7c2-429e-ae9b-7d944b4c4f70
272737
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΚΑΙ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟΥ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην έγκριση διεξαγωγής έρευνας σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) και απευθύνεται σε ερευνητές μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, Κοινωνικών Εταίρων, Ερευνητικών Κέντρων, καθώς και προπτυχιακούς ή μεταπτυχιακούς φοιτητές, οι οποίοι δύνανται να υλοποιήσουν έρευνα στα Ευκαιρίας ΣΔΕ, ύστερα από σχετική έγκριση που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης - Τμήμα Α΄ του Υπουργείου Παιδείας, Αθλητισμού και Θρησκευμάτων.
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Έγκριση διεξαγωγής έρευνας σε Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (επιστολή), email
ΔΔ
5
0
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Άλλο
Μέλη της Πανεπιστημιακής Κοινότητας, Κοινωνικοί Εταίροι, Ερευνητικά Κέντρα και προπτυχιακοί ή μεταπτυχιακοί φοιτητές μπορούν να υλοποιήσουν έρευνα στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ) ύστερα από σχετική έγκριση που εκδίδεται από τη Διεύθυνση Δια Βίου Μάθησης - Τμήμα Α του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
0
0
5
}}
}}
}}
,,
1
Εκπαιδευτικές
Ο ερευνητής να είναι φοιτητής/φοιτήτρια
Όχι
Όχι
2
Εργασιακές
Ο ερευνητής να είναι μέλος της πανεπιστημιακής κοινότητας
Όχι
Όχι
3
Χρονικής προθεσμίας
Η έρευνα να πραγματοποιείται τις περιόδους που τα Σ.Δ.Ε. είναι ανοικτά και εν λειτουργία.
Όχι
Όχι
4
Εργασιακές
Ο ερευνητής να ανήκει σε φορέα (π.χ. κοινωνικοί εταίροι, Ερευνητικά Κέντρα) που θεσμικά - καταστατικά δραστηριοποιείται και στις έρευνες.
Όχι
Όχι
1
Αίτηση ερευνητή/τριας
Αίτηση ερευνητή/τριας
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Στην αίτηση προσδιορίζονται:
α) πλήρη στοιχεία επικοινωνίας (τηλέφωνα, ηλεκτρονική διεύθυνση, ταχυδρομική διεύθυνση),
β) δομή πραγματοποίηση έρευνας (π.χ. σε ποια Σ.Δ.Ε.),
γ) χρονικό διάστημα (από - έως)
δ) είδος ερευνητικών «εργαλείων» (π.χ. συνέντευξη, ερωτηματολόγιο, παρατήρηση).
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
ΑίτησηΤο «Αίτηση» δεν είναι αριθμός.
2
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα ερευνητή
Σύντομο βιογραφικό σημείωμα ερευνητή
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
Βιογραφικό ΣημείωμαΤο «Βιογραφικό Σημείωμα» δεν είναι αριθμός.
3
Βεβαίωση ερευνητικού ή εκπαιδευτικού φορέα ή του επιβλέποντα/ουσας καθηγητή/τριάς φοιτητών/τριών.
Βεβαίωση ερευνητικού ή εκπαιδευτικού φορέα ή του επιβλέποντα/ουσας καθηγητή/τριάς φοιτητών/τριών.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Εκτός των περιπτώσεων των πανεπιστημίων, για τις περιπτώσεις φορέων με ερευνητική δραστηριότητα απαιτείται κατάθεση καταστατικού που προβλέπει τη δραστηριότητα της έρευνας.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
ΒεβαίωσηΤο «Βεβαίωση» δεν είναι αριθμός.
4
Σύντομη περιγραφή της έρευνας
Σύντομη περιγραφή της έρευνας
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Στην περιγραφή προσδιορίζονται: σκοπός έρευνας, θεωρητική προσέγγιση, ερευνητικά ερωτήματα, μεθοδολογία έρευνας, ζητήματα Δεοντολογίας, χρονοδιάγραμμα διεξαγωγής της έρευνας, προσδοκώμενα αποτελέσματα και συμβολή της έρευνας
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
Σχέδιο δράσης/υλοποίησηςΤο «Σχέδιο δράσης/υλοποίησης» δεν είναι αριθμός.
5
Εργαλεία εμπειρικής έρευνας
Εργαλεία εμπειρικής έρευνας
Σημειώσεις:
Κατατίθενται κατά περίπτωση: ερωτηματολόγιο, άξονες συνέντευξης με τις ερωτήσεις τους, φύλλο παρατήρησης
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Όχι
Όχι
Επίδειξη εγγράφουΤο «Επίδειξη εγγράφου» δεν είναι αριθμός.
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.