4eca481b-8a0d-4071-90de-ad6b07897aa6
448184
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Παρέχεται μόνο ψηφιακά
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)
Περιγραφή
Η υπηρεσία myDIMOSlive επιτρέπει στον πολίτη να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί με τηλεδιάσκεψη από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Βασικές πληροφορίες
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Διοικητική πράξη, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από το Δήμο σας
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
0
10
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
1
1
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣΤο «ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΨΗΦΙΑΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ» δεν είναι αριθμός.
myDIMOSliveΤο «myDIMOSlive» δεν είναι αριθμός.
Άλλο
Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει ψηφιακό ραντεβού στο myDIMOSlive για να εξυπηρετηθεί από αρμόδιο υπάλληλο συγκεκριμένων Υπηρεσιών / Τμημάτων του Δήμου του μέσω τηλεδιάσκεψης για διεκπεραίωση της υπόθεσής του ή απλή διοικητική πληροφόρηση.
Για την υπηρεσία ο πολίτης θα χρειαστεί:
--τους προσωπικούς του κωδικούς πρόσβασης στο Taxisnet.
--την ηλεκτρονική του διεύθυνση (email)
--τον αριθμό του κινητού του τηλεφώνου
Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν έχει ψηφιακές δεξιότητες το ραντεβού μπορεί να το κλείσει εκ μέρους του και κάποιο τρίτο πρόσωπο . Στην τηλεδιάσκεψη όμως, θα πρέπει να παραβρίσκεται ο άμεσα ενδιαφερόμενος.
0
0
0
0
0
}}
}}
}}
1 λεπτό
1 λεπτό
,,
1
Εύρεση της εφαρμογής την Ενιαία Ψηφιακή Πύλη gov.gr
Όχι
Όχι
2
Αυθεντικοποίηση Χρήστη
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό συναρμόδιου φορέα
Συναρμόδιος Φορέας
Τρόπος Υλοποίησης
Αλληλεπίδραση λογισμικών (διαλειτουργικότητα)
Περιγραφή
Ο χρήστης εισάγει τους κωδικούς-διαπιστευτήρια της ΓΓΠΣΔΔ (κωδικοί taxisnet) έτσι ώστε να συνδεθεί στην πλατφόρμα.
Όχι
Όχι
3
1
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝΤο «ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ» δεν είναι αριθμός.
3
Επιλογή Δήμου και παρεχόμενης υπηρεσίας
Περιγραφή
Ο χρήστης επιλέγει τον Δήμο του και κατόπιν επιλέγει την ομάδα υπηρεσιών και την υπηρεσία που τον ενδιαφέρει. Οι παρεχόμενες υπηρεσίες διαφέρουν ανά δήμο.
Όχι
Όχι
4
Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση λοιπών στοιχείων
Περιγραφή
Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημέρα και ώρα του ραντεβού. Κατόπιν συμπληρώνει τα απαραίτητα στοιχεία. Τα απαιτούμενα στοιχεία διαφέρουν ανά Δήμο και ανά υπηρεσία.
Όχι
Όχι
5
Οριστικοποίηση της κράτησης
Περιγραφή
Η κράτηση οριστικοποιείται και ο χρήστης λαμβάνει ένα email με τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και τον σύνδεσμο της τηλεδιάσκεψης.
Όχι
Όχι
6
Είσοδος στον χώρο της Τηλεδιάσκεψης
Περιγραφή
Ο χρήστης τη συγκεκριμένη ημέρα και ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στον χώρο της τηλεδιάσκεψης προκειμένου να εξυπηρετηθεί.
Όχι
Όχι
7
Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα
Περιγραφή
Ο υπάλληλος ζητάει από τον πολίτη να επιδείξει στην κάμερα τα ταυτοποιητικά έγγραφα, τα οποία ελέγχει.
Όχι
Όχι
8
Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση
Περιγραφή
Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλιςολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.
Όχι
Όχι
Ιστοσελίδα του εκάστοτε Δήμου
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.