Καταγγελία Διοικητικών Αδικημάτων (ΕΣΡ)

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



dc50de76-cfd0-4784-aba7-cd150262ce3e 507604

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

ΕΘΝΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ ΡΑΔΙΟΤΗΛΕΟΡΑΣΗΣ (Ε.Σ.Ρ.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

6 μήνες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας από κάθε φυσικό ή νομικό πρόσωπο που κρίνει ότι παραβιάστηκε η νομοθεσία που διέπει την λειτουργία είτε ραδιοφωνικών είτε τηλεοπτικών σταθμών είτε την παροχή οπτικοακουστικών υπηρεσιών. Το Ε.Σ.Ρ. είναι αρμόδιο να ελέγχει παραβάσεις της κείμενης ραδιοτηλεοπτικής νομοθεσίας που αφορούν το περιεχόμενο του προγράμματος και ενεργοποιεί τον μηχανισμό ελέγχου, που μπορεί να καταλήξει και στην έκδοση κυρωτικής απόφασης, αφού αξιολογήσει πρώτα το περιεχόμενο της καταγγελίας, η οποία συνιστάται να είναι επώνυμη.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας


Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


Σημειώσεις

Εφόσον η καταγγελία αφορά ορισμένο πρόγραμμα, ή εμπορική ανακοίνωση, πρέπει να συμπληρωθούν κατά περίπτωση τα ακόλουθα στοιχεία:

Τίτλος προγράμματος Ημερομηνία μετάδοσης Εφόσον η καταγγελία αφορά υπηρεσίες παρόχου Στοιχεία καταγγελλόμενου παρόχου : Είδος Υπηρεσίας ( Υπηρεσία οπτικοακουστικών μέσων γραμμική ή κατά παραγγελία, ραδιοφωνική ή πλατφόρμας διαμοιρασμού βίντεο) Όνομα Υπηρεσίας2 URL υπηρεσίας3:

Άλλα στοιχεία της υπηρεσίας4:

Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Απόφαση

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Καταγγελία Διοικητικών Αδικημάτων

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Τρόπος παροχής υπηρεσιών

            Εγκατάστασης

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Παραλαβή της καταγγελίας - Πρωτοκόλληση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η Καταγγελία παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου

              Όχι Όχι


            • 2 Προώθηση στο Γραφείο Προέδρου - Εξέταση της Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Προϊστάμενος Οργανισμού

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια


              Όχι Όχι


            • 3 Εισαγωγή της Καταγγελίας στην Ολομέλεια

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Προϊστάμενος Οργανισμού


              Περιγραφή Ο Πρόεδρος εισάγει προς συζήτηση στην Ολομέλεια την Καταγγελία, αφού εγγράψει το θέμα σε σχετική Ημερήσια Διάταξη. Η Ολομέλεια αποφασίζει ή την αρχειοθέτηση της Καταγγελίας ή τον σχηματισμό Φακέλου και την υποβολή Εισήγησης. Στην συνέχεια η Ολομέλεια αποφασίζει λαμβάνοντας υπ όψιν την Εισήγηση

              Ναι Όχι


            • 4 Αρχειοθέτηση της καταγγελίας από τον Πρόεδρο


              Περιγραφή Η Καταγγελία κρίνεται από τον Πρόεδρο νομικώς αβάσιμη ή προφανώς αβάσιμη κατ’ ουσίαν ή εντελώς αόριστη ή ακατανόητη και αρχειοθετείται.

              Ναι Ναι


            • 5 Εισαγωγή στην Ολομέλεια για σχηματισμό Φακέλου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο Πρόεδρος κρίνει ότι η Καταγγελία πρέπει συζητηθεί στην Ολομέλεια με θέμα τον σχηματισμό Φακέλου. Εισάγει το θέμα της Καταγγελίας σε αντίστοιχη Ημερήσια Διάταξη. Η Ολομέλεια συνεδριάζει και αποφασίζει.

              Ναι Όχι


            • 6 Επεξεργασία στην Ολομέλεια



              Όχι Όχι


            • 7 Αρχειοθέτηση από την Ολομέλεια

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής"Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής" is not in the list (Αρμόδια Γενική Γραμματεία, Αρμόδια Γενική Διεύθυνση, Αρμόδια Διεύθυνση, Αρμόδιο Τμήμα, Αρμόδιο Υπουργείο, Αρμόδιος Γενικός Γραμματέας, Αρμόδιος Γενικός Διευθυντής, Αρμόδιος Διευθυντής, Αρμόδιος Τμηματάρχης, Αρμόδιος Υπάλληλος, ...) of allowed values for the "Process step official" property.

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η Ολομέλεια κρίνει ότι η Καταγγελία πρέπει να αρχειοθετηθεί. Η Καταγγελία αρχειοθετείται.

              Ναι Ναι


            • 8 Απόφαση από την Ολομέλεια για σχηματισμό Φακέλου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Συλλογικό όργανο

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η Ολομέλεια αποφασίζει ότι πρέπει να σχηματιστεί Φάκελος για την Καταγγελία.

              Ναι Όχι


            • 9 Σχηματισμός Φακέλου

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Προϊστάμενος Οργανισμού

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Ο Πρόεδρος αναθέτει σε Ειδικό Επιστήμονα (ή - κατά περίπτωση σε διοικητικούς υπαλλήλους και ομάδα Ειδικών Επιστημόνων) την διερεύνηση της Καταγγελίας και την υποβολή σχετικής Εισήγησης.

              Ναι Όχι


            • 10 Υποβολή Εισήγησης - Απόφαση Ολομέλειας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής"Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής" is not in the list (Αρμόδια Γενική Γραμματεία, Αρμόδια Γενική Διεύθυνση, Αρμόδια Διεύθυνση, Αρμόδιο Τμήμα, Αρμόδιο Υπουργείο, Αρμόδιος Γενικός Γραμματέας, Αρμόδιος Γενικός Διευθυντής, Αρμόδιος Διευθυντής, Αρμόδιος Τμηματάρχης, Αρμόδιος Υπάλληλος, ...) of allowed values for the "Process step official" property.

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η Εισήγηση υποβάλλεται στον Πρόεδρο. Ο Πρόεδρος την κοινοποιεί στα Μέλη της Ολομέλειας. Η Καταγγελία εισάγεται εκ νέου στην Ημερήσια Διάταξη. Η Ολομέλεια αποφασίζει με λαμβάνοντας υπ όψιν την Εισήγηση.

              Ναι Ναι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.