Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Συνήγορο του Πολίτη

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



d89e26cc-1a5e-42ad-9174-ea354873a0eb 922390

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Παρέχεται μόνο ψηφιακά

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

43 λεπτά

Περιγραφή

Η υπηρεσία mySynigoroslive επιτρέπει στον πολίτη να κλείσει ψηφιακό ραντεβού για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από στέλεχος της Ανεξάρτητης Αρχής «Συνήγορος του Πολίτη» και να ωφεληθεί από τις παρεχόμενες υπηρεσίες.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΩΝ ΣΥΣΤΗΜΑΤΩΝ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΣΥΝΗΓΟΡΟΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

10/03/2025

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Συνήγορο του Πολίτη

Σημειώσεις

Κατά τη δημιουργία του ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωριστεί:
  • το ονοματεπώνυμο,
  • η ηλεκτρονική διεύθυνση (e-mail),
  • η ταχυδρομική διεύθυνση,
  • ο αριθμός κινητού τηλεφώνου,

και προαιρετικά:

  • ο αριθμός δελτίου ταυτότητας,
  • ο αριθμός διαβατηρίου,
  • το email του τρίτου προσώπου, το οποίο μπορεί να χρειαστεί να συμμετέχει στην τηλεδιάσκεψη.
Επισημαίνεται ότι το ραντεβού μπορεί να το κλείσει τρίτο πρόσωπο, με την προϋπόθεση ότι στην τηλεδιάσκεψη θα παρευρίσκεται το πρόσωπο που θα εξυπηρετηθεί.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά

        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα
        
        Σε περίπτωση που ο πολίτης δεν ικανοποιηθεί από την απάντηση ή θεωρεί ότι η επεξεργασία των Προσωπικών του Δεδομένων παραβιάζει το ισχύον νομικό πλαίσιο για την προστασία των προσωπικών δεδομένων, έχει δικαίωμα να υποβάλει καταγγελία στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα (ταχυδρομική διεύθυνση Λεωφ. Κηφισίας 1-3, Τ.Κ. 115 23, Αθήνα, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) --> complaints@dpa.gr )

        Εξερχόμενα


        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            mySynigoroslive, mySynigoros.live.gov.gr

            Επίσημος τίτλος

            Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Συνήγορο του Πολίτη

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Αιτούμενη

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά)

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              Λήξη Διαδικασίας

              Αόριστη

              ,,


            • 1 Τεχνικές Κατοχή λογαριασμού ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) προκειμένου να αποσταλεί ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης για την είσοδο στο εικονικό δωμάτιο για τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι

            • 2 Τεχνικές Κάμερα και μικρόφωνο διαθέσιμα/συνδεδεμένα στη συσκευή μέσω της οποίας ο εξυπηρετούμενος θα συνδεθεί στην τηλεδιάσκεψη.

              Όχι Όχι

            • 3 Ταυτοπροσωπίας Τα απαραίτητα στοιχεία ταυτοποίησης και νομιμοποίησης, αν πρόκειται για νόμιμο εκπρόσωπο νομικού προσώπου, τα οποία ο εξυπηρετούμενος θα πρέπει να επιδείξει στην κάμερα στην αρχή της τηλεδιάσκεψης για την εξακρίβωση των στοιχείων του από το στέλεχος της Αρχής.

              Όχι Όχι

            • 1 Επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης και νομιμοποίησης, αν πρόκειται για νόμιμο εκπρόσωπο νομικού προσώπου, στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Επίδειξη εγγράφου ταυτοποίησης και νομιμοποίησης, αν πρόκειται για νόμιμο εκπρόσωπο νομικού προσώπου, στην κάμερα κατά τη διενέργεια της τηλεδιάσκεψης.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι Επίδειξη εγγράφουΤο «Επίδειξη εγγράφου» δεν είναι αριθμός.

            • Νόμος 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • Κοινή Υπουργική Απόφαση 27270 2022 2535 Β

              Περιγραφή Διαδικασία ψηφιακής δημιουργίας ραντεβού για επικοινωνία με την Ανεξάρτητη Αρχή «Συνήγορος του Πολίτη» μέσω φυσικής παρουσίας, τηλεφωνικής επικοινωνίας ή τηλεδιάσκεψης.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220202535

            • 1 Εύρεση της υπηρεσίας στην Ενιαία Ψηφιακή Πύλη - gov.gr


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού

              Σύνδεσμος mySynigoros.live.gov.gr

              Περιγραφή Ο χρήστης κάνει είσοδο αρχικά στη σελίδα της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης (gov.gr) και αναζητά τη διαδικασία ακολουθώντας τη διαδρομή: Πολίτης και καθημερινότητα -->Εξ αποστάσεως εξυπηρέτηση πολιτών -->Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τον Συνήγορο του Πολίτη .

              Όχι Όχι


            • 2 Είσοδος στην εφαρμογή

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για την είσοδο στην υπηρεσία, ο πολίτης καταχωρίζει την ηλεκτρονική του διεύθυνση και έναν κωδικό ελέγχου (captcha), ο οποίος διασφαλίζει την ανθρώπινη φύση των χρηστών. Στην ηλεκτρονική του διεύθυνση θα αποσταλεί ο σύνδεσμος πρόσβασης στην εφαρμογή.

              Όχι Όχι


            • 3 Επιλογή θεματικής ενότητας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει μεταξύ των θεματικών ενοτήτων.

              Όχι Όχι


            • 4 Επιλογή καναλιού εξυπηρέτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης επιλέγει μεταξύ τριών καναλιών εξυπηρέτησης:

              • ραντεβού με φυσική παρουσία,
              • ραντεβού με τηλεφωνική εξυπηρέτηση,
              • ραντεβού με τηλεδιάσκεψη

              Όχι Όχι


            • 5 Επιλογή ημερομηνίας/ώρας και καταχώριση προσωπικών στοιχείων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη, ο χρήστης επιλέγει την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και καταχωρίζει τα απαραίτητα προσωπικά του στοιχεία.

              Όχι Όχι


            • 6 Ενημέρωση του χρήστη για τους όρους επεξεργασίας των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια λογισμικού


              Όχι Όχι


            • 7 Άρνηση χορήγησης συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης δεν χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Ναι


            • 8 Χορήγηση συγκατάθεσης ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Ο χρήστης χορηγεί τη συγκατάθεσή του ως προς την επεξεργασία των προσωπικών του δεδομένων.

              Ναι Όχι


            • 9 Οριστικοποίηση της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό


              Όχι Όχι


            • 10 Αποστολή επιβεβαιωτικού email με τα στοιχεία της κράτησης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Η υπηρεσία αποστέλλει στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο του πολίτη μήνυμα που περιέχει τις πληροφορίες της κράτησης καθώς και σύνδεσμο με τη δυνατότητα προγραμματισμού εκ νέου ή ακύρωσης του ραντεβού. Στην περίπτωση επιλογής ραντεβού με τηλεδιάσκεψη, στο εν λόγω μήνυμα συμπεριλαμβάνεται και ο σύνδεσμος της τηλεδιάσκεψης.

              Όχι Όχι


            • 11 Ακύρωση του ραντεβού

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε ακύρωση του ραντεβού του ο χρήστης πατάει: α) είτε το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε και στη συνέχεια το κουμπί "Ακύρωση Κράτησης". Ο χρήστης λαμβάνει από το σύστημα σχετικό επιβεβαιωτικό email ακύρωσης της κράτησης.

              Ναι Ναι


            • 12 Προγραμματισμός εκ νέου του ραντεβού (προαιρετικό βήμα)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα

              Συναρμόδιος Φορέας

              Τρόπος Υλοποίησης Είσοδος δεδομένων σε λογισμικό

              Περιγραφή Για να προβεί σε επαναπρογραμματισμό του ραντεβού του ο χρήστης πατάει: α) είτε το κουμπί "Προγραμματισμός εκ νέου" που εμφανίζεται στην πλατφόρμα μετά την ολοκλήρωση της κράτησης β) είτε τον σύνδεσμο "Προγραμματισμός εκ νέου" που διατίθεται στο επιβεβαιωτικό email που έλαβε. Στη συνέχεια επιλέγει στο ημερολόγιο που εμφανίζεται στην οθόνη την επιθυμητή ημερομηνία/ώρα για το ραντεβού του και λαμβάνει από το σύστημα νέο email που επιβεβαιώνει τη νέα του κράτηση.

              Ναι Όχι


            • 13 Είσοδος στον χώρο της τηλεδιάσκεψης

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα


              Περιγραφή Στην περίπτωση επιλογής ραντεβού με τηλεδιάσκεψη, ο χρήστης την ορισμένη ημέρα/ώρα του ραντεβού κάνει είσοδο στο χώρο της τηλεδιάσκεψης, χρησιμοποιώντας τον σύνδεσμο που του έχει αποσταλεί στο επιβεβαιωτικό email.

              Όχι Όχι


            • 14 Επίδειξη ταυτοποιητικού εγγράφου στην κάμερα



              Περιγραφή Ο υπάλληλος προβαίνει σε έλεγχο ταυτοπροσωπίας του πολίτη με την επίδειξη από τον πολίτη του ταυτοποιητικού του εγγράφου.

              Σημειώσεις Προκειμένου να εμφανίζονται καθαρά και με ευκρίνεια τα απαραίτητα δικαιολογητικά έγγραφα που ζητούνται (όπως η αστυνομική ταυτότητα, το διαβατήριο), θα πρέπει κατά τη διάρκεια της συνομιλίας το έγγραφο να «καλύπτει» την οθόνη, όπως φαίνεται μέσα από την εφαρμογή.

              Όχι Όχι


            • 15 Ολοκλήρωση της τηλεδιάσκεψης και αποσύνδεση

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό συναρμόδιου φορέα


              Περιγραφή Ο πολίτης αποσυνδέεται από την τηλεδιάσκεψη μόλις ολοκληρωθεί η εξυπηρέτησή του.

              Όχι Όχι









            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.