Με μια ματιά
Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας
ΚΕΠ, ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΕΜΠΟΡΙΟΥ, ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΑΓΟΡΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
Ψηφιακά σημεία παροχής
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Αριθμός δικαιολογητικών
2
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος
4 μήνες
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή αναφοράς, καταγγελίας ή παραπόνων προς τη Γενική Διεύθυνση Αγοράς και Προστασίας Καταναλωτή, της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου, του Υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων, για παράβαση των κανόνων που αποβλέπουν στην προστασία των καταναλωτών στους τομείς των αγαθών και των υπηρεσιών, καθώς και των κανόνων που αφορούν στην προστασία των οφειλετών από αθέμιτες πρακτικές ενημέρωσης.
Αναφορά ή καταγγελία μπορεί να υποβληθεί από:
- οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή, ανεξαρτήτως εάν διαμένει ή όχι στην ελληνική επικράτεια,
- ενώσεις καταναλωτών, που είναι εγγεγραμμένες στο μητρώο ενώσεων καταναλωτών του ν. 2251/1994, καθώς και
- φυσικά ή νομικά πρόσωπα, που σύμφωνα με ειδικότερες διατάξεις δικαιούνται να υποβάλλουν αναφορά/καταγγελία στη Γ.Δ.Π.Κ
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
Σχετικοί σύνδεσμοι
Τελευταία ενημέρωση
09/04/2025
Αίτηση
Τι θα χρειαστείτε
Εκτύπωση
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Εξερχόμενα
Βήματα
Ψηφιακά βήματα
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Γλώσσες παροχής
Ελληνικά
Νομοθεσία
Κατηγορίες
Λήξη Διαδικασίας
Αόριστη


