Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Ψηφιακά σημεία παροχής
Αριθμός δικαιολογητικών
0 έως 1
Κόστος
Παρέχεται χωρίς κόστος
Εκτιμώμενος χρόνος
50 ημέρες
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με υπηρεσίες τηλεφωνίας ή/και Διαδικτύου, στην προώθηση αυτής από την ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
Παρέχεται σε
Σχετικοί σύνδεσμοι
Τελευταία ενημέρωση
25/07/2024
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Υποβολή καταγγελίας για τηλεφωνία & Διαδίκτυο
Σημειώσεις
Ηλεκτρονική υποβολή: https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/
Υποβολή μέσω email info@eett.gr
Τι θα χρειαστείτε
Εκτύπωση
Προϋποθέσεις
Κόστος
Σχετικά
Εξερχόμενα
Βήματα
Ψηφιακά βήματα
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Καταγγελία για τηλεφωνία & Διαδίκτυο
Γλώσσες παροχής
Αγγλικά, Ελληνικά
Νομοθεσία
Κατηγορίες
Είδος διαδικασίας
Έναυσμα
Καταγγελία
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά), email
Συμβάντα ζωής
Τύπος
Εξωστρεφής