d98a471f-0a11-46bf-97d8-2092753e6610
984711
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Παρέχεται μόνο ψηφιακά
Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στη χορήγηση βεβαίωσης χρηματικών οφειλών προς χρηματοδοτικούς φορείς, δημόσιο και φορείς κοινωνικής ασφάλισης για κάθε νόμιμη χρήση. Απευθύνεται σε φυσικά και σε νομικά πρόσωπα.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΘΝΙΚΗΣ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΧΡΗΜΑΤΟΠΙΣΤΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΧΡΕΟΥΣ
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αίτηση / Υπεύθυνη δήλωση
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Αίτηση βεβαίωσης χρηματικών οφειλών όπως προβλέπεται στο νόμο
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Ταυτοποίηση 2 παραγόντων με κωδικούς Taxisnet και πιστοποιημένο κινητό στο ΕΜΕπ
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Αίτηση θεραπείας, Άλλο
Κώδικας Διοικητικής Διαδικασίας, νόμος 2690/1999 (ΦΕΚ 45/Α, 09-03-20029) , Άρθρο 24 : Αίτηση θεραπείας, ιεραρχική προσφυγή.
Σε περίπτωση που ο αιτών διαπιστώσει σφάλματα ή παραλείψεις στις οφειλές του, μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με τους πιστωτές του μέσω συγκεκριμένης καρτέλας στην αίτηση του, για τη διόρθωση ή συμπλήρωση των οφειλών του και στη συνέχεια θα πρέπει να προβεί στη δημιουργία νέας αίτησης προκειμένου να του χορηγηθεί νέα βεβαίωση στην οποία θα αποτυπώνονται πλέον ορθά οι οφειλές του.
Εξερχόμενα
Τρόποι παραλαβής από τον ενδιαφερόμενο
Ενημέρωση/Ανάρτηση εγγράφου μέσω Πληροφοριακού Συστήματος
Εξερχόμενα
Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Χορήγηση βεβαίωσης για τις χρηματικές οφειλές προς χρηματοδοτικούς φορείς, δημόσιο και φορείς κοινωνικής ασφάλισης
Επίσημος τίτλος
Βεβαίωση χρηματικών οφειλών
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (ψηφιακά)
ΔΔ
7
4
0
0
2
0
83842
Όχι
432360
86520
Αόριστη
Ταυτοποίηση 2 παραγόντων με κωδικούς Taxisnet και πιστοποιημένο κινητό στο ΕΜΕπ
717372
17205
8477
Δικαιολογητικό, Ψηφιακό δικαιολογητικό
Η διαδικασία αφορά στη χορήγηση βεβαίωσης χρηματικών οφειλών προς χρηματοδοτικούς φορείς, δημόσιο και φορείς κοινωνικής ασφάλισης για κάθε νόμιμη χρήση. Απευθύνεται σε φυσικά και σε νομικά πρόσωπα.
0.00
0.00
0
0
0
1 ημέρα
30 ημέρες
,,,,,,,,,
1
Διοικητικές
Έκδοση κωδικών χρήσης Taxisnet από την ΑΑΔΕ
Όχι
Όχι
2
Διοικητικές
Διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (email) και καταχώρηση του στο ΕΜΕπ, σύμφωνα με το Νόμο 4704/2020 (ΦΕΚ 133/Α), άρθρο 17, παρ. 1
Όχι
Όχι
3
Διοικητικές
Καταχώρηση αριθμού κινητού τηλεφώνου στο ΕΜΕπ, σύμφωνα με το Νόμο 4704/2020 (ΦΕΚ 133/Α), άρθρο 17, παρ. 1
Όχι
Όχι
Κοινή Υπουργική Απόφαση
29
4738/2020
2020
207
Α
Κοινή Υπουργική Απόφαση
43
5024
2023
41
Α
1
Είσοδος στην πλατφόρμα
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Για τη δημιουργία μίας αίτησης Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών γίνεται είσοδος στην Πλατφόρμα μέσω του σχετικού συνδέσμου επιλέγοντας ρόλο «Αιτών». O χρήστης (Αιτών) κατευθύνεται σε
κατάλληλα διαμορφωμένη σελίδα, όπου καλείται να καταχωρήσει τα διαπιστευτήρια (Όνομα χρήστη, Κωδικός)
που χρησιμοποιεί για την είσοδό του στο TAXISnet.
Όχι
Όχι
2
Εκκίνηση διαδικασίας / δημιουργία αίτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Για την εκκίνηση της διαδικασίας, γίνεται είσοδος στην αρχική οθόνη της Πλατφόρμας όπου εμφανίζεται ενημερωτικό μήνυμα σχετικά με την έναρξη της διαδικασίας. Στο σημείο αυτό, ο χρήστης (Αιτών) επιλέγει «Συνέχεια» και γίνεται είσοδος στην αρχική σελίδα Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών όπου εμφανίζεται η «Λίστα Αιτήσεων Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών».
Όχι
Όχι
3
Άρση απορρήτου
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Επιλέγοντας το εικονίδιο «Δημιουργία Αίτησης», εμφανίζεται το παράθυρο άρσης απορρήτου. Ο χρήστης (Αιτών) επισκοπεί το κείμενο άρσης απορρήτου και επιλέγει το εικονίδιο «Συμφωνώ» προκειμένου να προχωρήσει με τη δημιουργία της αίτησής του. Στην περίπτωση που ο χρήστης (Αιτών) επιλέξει το εικονίδιο
«Επιστροφή», θα κατευθυνθεί στην προηγούμενη οθόνη Ηλεκτρονικής Πλατφόρμας Βεβαίωσης Χρηματικών
Οφειλών.
Όχι
Όχι
4
Εγκυρότητα στοιχείων αίτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Αντλούνται στοιχεία από το Μητρώο της ΑΑΔΕ και ο αιτών ελέγχει την εγκυρότητά τους
Όχι
Όχι
5
Καταχώρηση ηλεκτρονικής διεύθυνσης
Περιγραφή
Ο χρήστης (Αιτών) μεταβαίνει στην ενότητα «Στοιχεία Επικοινωνίας» όπου καταχωρεί την Ηλεκτρονική του Διεύθυνση στο ομώνυμο πεδίο.
Όχι
Όχι
6
Ταυτοποίηση ηλεκτρονικής διεύθυνσης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Για την ταυτοποίηση της Ηλεκτρονικής Διεύθυνσης που έχει καταχωρηθεί, ο χρήστης (Αιτών) επιλέγει «Αποστολή κωδικού επιβεβαίωσης» επιλέγοντας το σχετικό εικονίδιο. Το σύστημα
αποστέλλει αυτοματοποιημένο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον κωδικό επιβεβαίωσης στην
ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει καταχωρηθεί. Με την επιτυχή αποστολή του μηνύματος, εμφανίζεται το
μήνυμα «Επιτυχία Αποστολής».
Όχι
Όχι
7
Επαλήθευση ηλεκτρονικής διεύθυνσης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Ο χρήστης (Αιτών) συμπληρώνει τον κωδικό επιβεβαίωσης που έλαβε στην ηλεκτρονική του διεύθυνση, στο πεδίο «Κωδικός Επιβεβαίωσης». Κατόπιν, επιλέγει το εικονίδιο για την επαλήθευση της ηλεκτρονικής του διεύθυνσης. Με την επιτυχή επιβεβαίωση της ηλεκτρονικής διεύθυνσης, εμφανίζεται το μήνυμα επιτυχημένης επαλήθευσης.
Όχι
Όχι
8
Επιτυχής επιβεβαίωση ηλεκτρονικής διεύθυνσης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια πολίτη
Περιγραφή
Στη συνέχεια ο χρήστης (Αιτών) καταχωρεί το τηλέφωνο επικοινωνίας του στο ομώνυμο πεδίο και κάνει δεξί κλικ με το ποντίκι του εκτός του πλαισίου που καταχώρησε τον αριθμό τηλεφώνου του.
Όχι
Όχι
9
Οριστικοποίηση αίτησης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια πολίτη
Σημειώσεις
Για την οριστικοποίηση της αίτησής του, ο χρήστης (Αιτών) επιλέγει το εικονίδιο «Οριστικοποίηση Αίτησης».
Όχι
Όχι
10
Επιβεβαίωση ενέργειας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Στη συνέχεια, στο αναδυόμενο παράθυρο επιβεβαίωσης ενέργειας που εμφανίζεται ο χρήστης (Αιτών) επιλέγει το εικονίδιο «Ναι» προκειμένου να υποβάλει οριστικά την αίτηση.
Ναι
Όχι
11
Άρση οριστικοποίησης ενέργειας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Σε περίπτωση που ο χρήστης (Αιτών) επιλέξει το εικονίδιο «Όχι» στο αναδυόμενο παράθυρο επιβεβαίωσης ενέργειας τότε ο ίδιος θα επιστρέψει στην προηγούμενη εικόνα με τα στοιχεία αίτησης.
Ναι
Όχι
12
Αναμονή ανάκτησης στοιχείων από τρίτες πηγές
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Εφόσον ο αιτών οριστικοποιήσει την αίτησή του, η αίτηση εισέρχεται στο στάδιο «Αναμονή ανάκτησης
στοιχείων από τρίτες πηγές». Κατά το συγκεκριμένο στάδιο, δημιουργείται στην αίτηση η καρτέλα «Οφειλές»,
καθώς αποστέλλονται αυτοματοποιημένα στην αίτηση τα δεδομένα που υπάρχουν ήδη διαθέσιμα στις
υφιστάμενες βάσεις δεδομένων των πιστωτών (ΑΑΔΕ, ΚΕΑΟ, τράπεζες, διαχειριστές δανείων). Κατά τη διάρκεια του σταδίου δεν επιτρέπεται η οποιαδήποτε παρέμβαση στην αίτηση. Ο αιτών ανά τακτά χρονικά διαστήματα μπορεί να παρατηρεί τη διαμόρφωση της καρτέλας των οφειλών του, καθώς αποστέλλονται από τους Πιστωτές οι οφειλές.
Όχι
Όχι
13
Ολοκλήρωση αίτησης / Έκδοση βεβαίωσης
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Με την ολοκλήρωση του χρονικού διαστήματος της ανάκτησης στοιχείων, είναι δυνατή η λήψη της βεβαίωσης.
Επίσης, αποστέλλεται ενημερωτικό μήνυμα από την πλατφόρμα στη δηλωθείσα ηλεκτρονική διεύθυνση του αιτούντος. Ο αιτών μπορεί να αντλήσει τη Βεβαίωση Χρηματικών Οφειλών επιλέγοντας το βελάκι κάτω από πεδίο «Λήψη Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών».
Όχι
Ναι
14
Διόρθωση στοιχείων
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια πολίτη
Περιγραφή
Σε περίπτωση που ο αιτών διαπιστώσει σφάλματα ή παραλείψεις στις οφειλές του, μπορεί να επικοινωνήσει άμεσα με τους πιστωτές του και να ζητήσει τη διόρθωση ή συμπλήρωση των οφειλών του μέσω της καρτέλας «Επικοινωνία».
Όταν, μέσω της καρτέλας «Επικοινωνία», λάβει απάντηση από τους Πιστωτές του ότι ολοκληρώθηκαν οι ζητούμενες διορθώσεις/συμπληρώσεις, ο αιτών πρέπει να προβεί στη δημιουργία νέας αίτησης χορήγησης Βεβαίωσης Χρηματικών Οφειλών προκειμένου να του χορηγηθεί νέα βεβαίωση στην οποία θα αποτυπώνονται πλέον ορθά οι οφειλές του.
Όχι
Όχι
Βεβαίωση χρηματικών οφειλών
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.