Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



3ffb4425-3f06-4250-b321-19cd7e756fc4 344253

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΣ ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ, ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

    Αριθμός δικαιολογητικών

    0

    Κόστος

    0

    Εκτιμώμενος χρόνος

    50 Ημέρες

    Εκτιμώμενος χρόνος (ψηφιακά)

    Περιγραφή

    Η διαδικασία αφορά στην υποβολή ηλεκτρονικού αιτήματος - καταγγελίας και απευθύνεται σε πολίτες (φυσικά πρόσωπα/επιχειρήσεις/εργοδότες).

    Βασικές πληροφορίες

    Σχετικοί σύνδεσμοι

    Φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

    Παρατηρήσεις

    Κατά τη διαδικασία υποβολής ηλεκτρονικού αιτήματος καταγγελίας ο πολίτης οφείλει να συμπληρώσει αριθμό τηλεφώνου και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα επισύναψης τριών αρχείων. Η ειδοποίηση για την ολοκλήρωση του αιτήματος καταγγελίας αποστέλλεται στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχει δηλώσει.

    Τελευταία ενημέρωση

    Αίτηση

    Τύπος αίτησης

    Αναφορά/Καταγγελία

    Κατάθεση

    Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή)

    Κατατίθεται από

    Φυσικά πρόσωπα

    Τίτλος

    Καταγγελίες πολιτών

    Σημειώσεις

    Η καταχώριση του ηλεκτρονικού αιτήματος υποβάλλεται μέσω του οδηγού του πολίτη στην ιστοσελίδα του 155 και με τη χρήση των κωδικών taxisnet.

    Τι θα χρειαστείτε

    Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

    Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet

      Εκτύπωση

      Προϋποθέσεις

        Κόστος

          Σχετικά




          Εξερχόμενα

          Εξερχόμενα

          Παραγωγή εγγράφου

          Βήματα

            Ψηφιακά βήματα

              Άλλες πληροφορίες

              Εναλλακτικοί τίτλοι

              Καταγγελίες πολιτών

              Επίσημος τίτλος

              Υποβολή καταγγελίας στη Δ.ΥΠ.Α


              Νομοθεσία

                Κατηγορίες

                Έναυσμα

                Αιτούμενη

                Τρόπος υποβολής

                Αίτηση (ψηφιακά)

                Τύπος

                Εξωστρεφής

                ,,,,,,


              • 1 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Για την υποβολή καταγγελίας απαιτείται ο ενδιαφερόμενος να κάνει χρήση των προσωπικών κωδικών taxisnet.

                Όχι Όχι

              • Προεδρικό Διάταγμα 8 παρ. 2 11 2022 25 Α

                Περιγραφή Οργανισμός του «Οργανισμού Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού» (Ο.Α.Ε.Δ.).

                Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220100025

              • 1 Παραλαβή της καταγγελίας - Πρωτοκόλληση

                Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

                Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού


                Όχι Όχι


              • 2 Έλεγχος ορθότητας υποβληθέντος αιτήματος

                Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

                Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

                Περιγραφή Ελέγχονται τα στοιχεία επικοινωνίας, η σχετική θεματολογία, η αρμοδιότητα του φορέα και η πληρότητα του κειμένου.

                Όχι Όχι


              • 3 Προώθηση αιτήματος στην αρμόδια υπηρεσία


                Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

                Περιγραφή Το αίτημα προωθείται στην αρμόδια υπηρεσία του φορέα προς διερεύνηση και έγγραφη απάντηση.

                Όχι Όχι


              • 4 Δημοσιοποίηση της απάντησης στον πολίτη


                Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

                Περιγραφή Στο βήμα αυτό αποστέλλεται ειδοποίηση για την ολοκλήρωση του αιτήματός του στο e-mail που έχει αρχικά δηλώσει.

                Όχι Όχι


              • Καταγγελίες Πολιτών

              • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.