|
|
| (3 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
| Γραμμή 3: |
Γραμμή 3: |
| | |process_alternative_titles=Εισαγωγή Καταρτιζόμενων στη Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Αθήνας του ΟΑΕΔ | | |process_alternative_titles=Εισαγωγή Καταρτιζόμενων στη Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες Αθήνας του ΟΑΕΔ |
| | |process_description=Σε ετήσια βάση, ο ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) προβαίνει σε πρόσκληση, των ενδιαφερόμενων που πληρούν τις προϋποθέσεις εισαγωγής, να υποβάλλουν σχετική αίτηση, προκειμένου να καταρτιστούν στις ειδικότητες που δημιουργούνται στη Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης Ατόμων με Αναπηρία Αθηνών. Σκοπός της Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης ΑμεΑ Αθηνών είναι: | | |process_description=Σε ετήσια βάση, ο ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) προβαίνει σε πρόσκληση, των ενδιαφερόμενων που πληρούν τις προϋποθέσεις εισαγωγής, να υποβάλλουν σχετική αίτηση, προκειμένου να καταρτιστούν στις ειδικότητες που δημιουργούνται στη Σχολή Επαγγελματικής Κατάρτισης Ατόμων με Αναπηρία Αθηνών. Σκοπός της Σχολής Επαγγελματικής Κατάρτισης ΑμεΑ Αθηνών είναι: |
| − | α. η επαγγελματική κατάρτιση (θεωρητική και πρακτική) ανέργων Ατόμων με Αναπηρία σε ειδικότητες που συνάδουν με την ιδιαιτερότητά τους και συμβάλλουν στην ένταξή τους στην αγορά εργασίας ή και την αυτοαπασχόληση, β. ψυχοκοινωνική και συμβουλευτική βοήθεια των ατόμων αυτών ώστε να εμψυχωθούν και να ενθαρρυνθούν στην απόκτηση επαγγελματικών προσόντων, ώστε να διευρύνουν τις δεξιότητες και κλίσεις τους και να προετοιμασθούν για την ένταξή τους στην αγορά εργασίας. | + | *α. η επαγγελματική κατάρτιση (θεωρητική και πρακτική) ανέργων Ατόμων με Αναπηρία σε ειδικότητες που συνάδουν με την ιδιαιτερότητά τους και συμβάλλουν στην ένταξή τους στην αγορά εργασίας ή και την αυτοαπασχόληση, |
| | + | *β. ψυχοκοινωνική και συμβουλευτική βοήθεια των ατόμων αυτών ώστε να εμψυχωθούν και να ενθαρρυνθούν στην απόκτηση επαγγελματικών προσόντων, ώστε να διευρύνουν τις δεξιότητες και κλίσεις τους και να προετοιμασθούν για την ένταξή τους στην αγορά εργασίας. |
| | |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| | |process_org_owner=80136 | | |process_org_owner=80136 |
| Γραμμή 17: |
Γραμμή 18: |
| | |process_trigger=Συνέχεια άλλης διαδικασίας | | |process_trigger=Συνέχεια άλλης διαδικασίας |
| | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) |
| − | |process_source=Συντάκτες
| |
| | |process_provided_to=ΑΜΕΑ,Ανέργους | | |process_provided_to=ΑΜΕΑ,Ανέργους |
| | |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις | | |process_tax_type=Εκπαιδεύσεις/Επιμορφώσεις |
| − | |process_life_events=Ανεργία,Κατάρτιση | + | |process_life_events=Κατάρτιση,Ανεργία |
| | |process_sdg_resource=Άλλο | | |process_sdg_resource=Άλλο |
| | |process_sdg_notes=Ο υποψήφιος ή ο κηδεμόνας του μπορεί να υποβάλλει ένσταση επί των αποτελεσμάτων, η οποία εξετάζεται από τη Δευτεροβάθμια Επιτροπή Αξιολόγησης, εντός της προθεσμίας που ορίζεται από την εκάστοτε εγκύκλιο. Η προθεσμία κυμαίνεται συνήθως από 3 έως 5 ημέρες. | | |process_sdg_notes=Ο υποψήφιος ή ο κηδεμόνας του μπορεί να υποβάλλει ένσταση επί των αποτελεσμάτων, η οποία εξετάζεται από τη Δευτεροβάθμια Επιτροπή Αξιολόγησης, εντός της προθεσμίας που ορίζεται από την εκάστοτε εγκύκλιο. Η προθεσμία κυμαίνεται συνήθως από 3 έως 5 ημέρες. |
| Γραμμή 29: |
Γραμμή 29: |
| | |process_evidence_cost_guarantee=0 | | |process_evidence_cost_guarantee=0 |
| | |process_evidence_cost_total_number=0 | | |process_evidence_cost_total_number=0 |
| − | |process_evidence_ex_officio_total_number=0 | + | |process_evidence_ex_officio_total_number=1 |
| | |process_evidence_alternative_total_number=0 | | |process_evidence_alternative_total_number=0 |
| | |process_evidence_prerequisite_total_number=2 | | |process_evidence_prerequisite_total_number=2 |
| − | |process_evidence_total_number=9 | + | |process_evidence_total_number=8 |
| | |process_evidence_step_total_number=0 | | |process_evidence_step_total_number=0 |
| | |process_evidence_step_digital_total_number=0 | | |process_evidence_step_digital_total_number=0 |
| Γραμμή 43: |
Γραμμή 43: |
| | |process_uuid=79218caf-d984-4ca3-9a6c-4435d6e75b3c | | |process_uuid=79218caf-d984-4ca3-9a6c-4435d6e75b3c |
| | |process_id=969731 | | |process_id=969731 |
| − | |process_estimated_implementation_duration=2592000
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Γραμμή 93: |
Γραμμή 92: |
| | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι | | |process_evidence_is_under_prerequisite=Όχι |
| | |process_evidence_alternative=Όχι | | |process_evidence_alternative=Όχι |
| − | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά) | + | |process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά) |
| − | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα | + | |process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα, Λογισμικό μέσω διαλειτουργικότητας |
| − | |process_evidence_description=Αντίγραφο Αστυνομικής Ταυτότητας. | + | |process_evidence_description=Αντίγραφο Δελτίου Ταυτότητας |
| | |process_evidence_note=Ειδικά οι ομογενείς θα πρέπει να προσκομίσουν το ειδικό δελτίο ταυτότητας ομογενούς από το οποίο να προκύπτει ότι έχουν δικαίωμα διαμονής και απασχόλησης στη χώρα μας. | | |process_evidence_note=Ειδικά οι ομογενείς θα πρέπει να προσκομίσουν το ειδικό δελτίο ταυτότητας ομογενούς από το οποίο να προκύπτει ότι έχουν δικαίωμα διαμονής και απασχόλησης στη χώρα μας. |
| | + | |
| | + | Η αναζήτηση του αντιγράφου Δελτίου Ταυτότητας διενεργείται αποκλειστικά από τους αρμόδιους υπαλλήλους των φορέων διεκπεραίωσης υποθέσεων με τη χρήση της ηλεκτρονικής υπηρεσίας «Ψηφιακό αντίγραφο δελτίου ταυτότητας» στη διαδρομή https://id-copy.services.gov.gr. |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences | | {{process evidences |