|
|
(4 ενδιάμεσες εκδόσεις από 2 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 2: |
Γραμμή 2: |
| |process_official_title=Παρακολούθηση και έλεγχος μεταλλευτικών και λατομικών εργασιών | | |process_official_title=Παρακολούθηση και έλεγχος μεταλλευτικών και λατομικών εργασιών |
| |process_alternative_titles=Επιθεώρηση εξορυκτικών δραστηριοτήτων | | |process_alternative_titles=Επιθεώρηση εξορυκτικών δραστηριοτήτων |
− | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη διενέργεια επιθεωρήσεων και ελέγχων στους φορείς έρευνας και εκμετάλλευσης λατομείων και μεταλλείων της χώρας, κατά την έννοια του αρ. 2 του ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΥΑ ΑΡΙΘ.: Δ7/Α/ΟΙΚ.12050/2223/23-05-11 (ΦΕΚ 1227/Β), (ΚΜΛΕ) με γνώμονα την ορθολογική εκμετάλλευση, την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων και των περιοίκων, καθώς και την προστασία του περιβάλλοντος. Η επιθεώρηση δύναται να περιλαμβάνει είτε επιτόπιο έλεγχο ή διοικητικό έλεγχο. Οι παραπάνω έλεγχοι πραγματοποιούνται ύστερα από πρόγραμμα τακτικών επιθεωρήσεων, εκτάκτων επιθεωρήσεων και καταγγελιών που περιέρχονται στο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Μεταλλείων από οποιοδήποτε φορέα (Ιδιώτες, Δήμους, Περιφέρειες, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Υπουργεία, Ανεξάρτητες Αρχές, Εισαγγελικές Αρχές κλπ). Στην περίπτωση διοικητικού ελέγχου, αυτός εκκινείται όταν έπειτα από έρευνα του αρχείου της Υπηρεσίας προκύψει ότι μία εξορυκτική δραστηριότητα στερείται βασικών στοιχείων της αδειοδότησης της (π.χ. Απόφαση Περιβαλλοντικών όρων, σύμβαση μίσθωσης, μη ανάθεση καθηκόντων Επιβλέποντος Μηχανικού, Τεχνικού Ασφαλείας & Ιατρού Εργασίας κτλ). Επίσης, όταν διαπιστωθεί ότι στοιχεία που πρέπει να υποβάλλει περιοδικά ο εκμεταλλευτής ή ο φορέας εκμετάλλευσης στο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Μεταλλείων (ενδεικτικά, ετήσιο Δελτίο Δραστηριότητας ή απραξίας, ετήσιο τοπογραφικό σχεδιάγραμμα, καταστάσεις προσωπικού, εκπαιδευτικά σεμινάρια που πραγματοποιούνται, πίνακας των ατυχημάτων - δυστυχημάτων), δεν είναι πλήρη, τότε διενεργείται διοικητικός έλεγχος. | + | |process_description=Η διαδικασία αφορά στη διενέργεια επιθεωρήσεων και ελέγχων στους φορείς έρευνας και εκμετάλλευσης λατομείων και μεταλλείων της χώρας, κατά την έννοια του αρ. 2 του ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΥ ΜΕΤΑΛΛΕΥΤΙΚΩΝ ΚΑΙ ΛΑΤΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ - ΥΑ ΑΡΙΘ.: Δ7/Α/ΟΙΚ.12050/2223/23-05-11 (ΦΕΚ 1227/Β), (ΚΜΛΕ) με γνώμονα την ορθολογική εκμετάλλευση, την ασφάλεια και την υγεία των εργαζομένων και των περιοίκων, καθώς και την προστασία του περιβάλλοντος. |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=54032 | | |process_org_owner=54032 |
Γραμμή 8: |
Γραμμή 8: |
| |process_provision_org_group=8210 | | |process_provision_org_group=8210 |
| |process_provision_org_directory=Τμήματα Επιθεώρησης Μεταλλείων Σωμάτων Επιθεώρησης Νοτίου και Βορείου Ελλάδος του ΥΠΕΝ | | |process_provision_org_directory=Τμήματα Επιθεώρησης Μεταλλείων Σωμάτων Επιθεώρησης Νοτίου και Βορείου Ελλάδος του ΥΠΕΝ |
| + | |process_remarks=Η επιθεώρηση δύναται να περιλαμβάνει επιτόπιο έλεγχο ή διοικητικό έλεγχο. Οι παραπάνω έλεγχοι πραγματοποιούνται ύστερα από πρόγραμμα τακτικών επιθεωρήσεων, εκτάκτων επιθεωρήσεων και καταγγελιών που περιέρχονται στο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Μεταλλείων από οποιοδήποτε φορέα (Ιδιώτες, Δήμους, Περιφέρειες, Αποκεντρωμένες Διοικήσεις, Υπουργεία, Ανεξάρτητες Αρχές, Εισαγγελικές Αρχές κλπ). Στην περίπτωση διοικητικού ελέγχου, αυτός εκκινείται όταν έπειτα από έρευνα του αρχείου της Υπηρεσίας προκύψει ότι μία εξορυκτική δραστηριότητα στερείται βασικών στοιχείων της αδειοδότησης της (π.χ. Απόφαση Περιβαλλοντικών όρων, σύμβαση μίσθωσης, μη ανάθεση καθηκόντων Επιβλέποντος Μηχανικού, Τεχνικού Ασφαλείας & Ιατρού Εργασίας κτλ). Επίσης, όταν διαπιστωθεί ότι στοιχεία που πρέπει να υποβάλλει περιοδικά ο εκμεταλλευτής ή ο φορέας εκμετάλλευσης στο αρμόδιο Τμήμα Επιθεώρησης Μεταλλείων (ενδεικτικά, ετήσιο Δελτίο Δραστηριότητας ή απραξίας, ετήσιο τοπογραφικό σχεδιάγραμμα, καταστάσεις προσωπικού, εκπαιδευτικά σεμινάρια που πραγματοποιούνται, πίνακας των ατυχημάτων - δυστυχημάτων), δεν είναι πλήρη, τότε διενεργείται διοικητικός έλεγχος. |
| |process_estimated_implementation_duration_max=P4M | | |process_estimated_implementation_duration_max=P4M |
| |process_see_also=Εξέταση Προσφυγών κατά Αποφάσεων Επιβολής Κυρώσεων των Επιθεωρήσεων Μεταλλείων για Μεταλλεία; Μέριμνα για την εξέταση προσφυγών σχετικά με τις εν γένει λατομικές δραστηριότητες | | |process_see_also=Εξέταση Προσφυγών κατά Αποφάσεων Επιβολής Κυρώσεων των Επιθεωρήσεων Μεταλλείων για Μεταλλεία; Μέριμνα για την εξέταση προσφυγών σχετικά με τις εν γένει λατομικές δραστηριότητες |
Γραμμή 14: |
Γραμμή 15: |
| |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, email | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, email |
| |process_usage=Άλλο | | |process_usage=Άλλο |
− | |process_output_type=Παραγωγή εγγράφου, Κατάθεση ποσού | + | |process_output_type=Κατάθεση ποσού, Παραγωγή εγγράφου |
| |process_validity_duration_set=Αόριστη | | |process_validity_duration_set=Αόριστη |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Πολίτες,Επιχειρηματίες,Εργαζόμενους,Εργοδότες | + | |process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες,Επιχειρηματίες,Εργαζόμενους,Εργοδότες |
| |process_tax_type=Εκμετάλλευση μεταλλείου,Επιθεωρήσεις,Επιτόπιοι έλεγχοι,Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών,Πρόστιμα | | |process_tax_type=Εκμετάλλευση μεταλλείου,Επιθεωρήσεις,Επιτόπιοι έλεγχοι,Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών,Πρόστιμα |
− | |process_life_events=Εξορυκτικές και συναφείς δραστηριότητες | + | |process_life_events=Αδειοδοτήσεις και συμμόρφωση |
| |process_sdg_resource=Ενδικοφανής Προσφυγή | | |process_sdg_resource=Ενδικοφανής Προσφυγή |
| |process_sdg_notes=Στην παρ. 3 του αρ. 61 του Ν. 4512/2018 (ΦΕΚ 5/Α), προβλέπεται ότι κατά των αποφάσεων του αρμόδιου Τμήματος Επιθεώρησης Μεταλλείων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τις οποίες επιβάλλονται χρηματικά πρόστιμα ή περιοριστικά μέτρα στην έρευνα και στην εκμετάλλευση, καθώς και προσωρινή ή οριστική διακοπή του συνόλου ή μέρους των εργασιών έρευνας ή εκμετάλλευσης, μπορεί να ασκηθεί ενδικοφανής προσφυγή ενώπιον του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή τους, αντίστοιχα. | | |process_sdg_notes=Στην παρ. 3 του αρ. 61 του Ν. 4512/2018 (ΦΕΚ 5/Α), προβλέπεται ότι κατά των αποφάσεων του αρμόδιου Τμήματος Επιθεώρησης Μεταλλείων του Υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας, με τις οποίες επιβάλλονται χρηματικά πρόστιμα ή περιοριστικά μέτρα στην έρευνα και στην εκμετάλλευση, καθώς και προσωρινή ή οριστική διακοπή του συνόλου ή μέρους των εργασιών έρευνας ή εκμετάλλευσης, μπορεί να ασκηθεί ενδικοφανής προσφυγή ενώπιον του Υπουργού Περιβάλλοντος και Ενέργειας μέσα σε αποκλειστική προθεσμία τριάντα (30) ημερών από την κοινοποίησή τους, αντίστοιχα. |
Γραμμή 39: |
Γραμμή 40: |
| |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, ΝΠΔΔ, ΝΠΙΔ, Φορείς του Δημοσίου, Φυσικά πρόσωπα |
| |process_application_description=Αίτηση - αναφορά Νομικού ή Φυσικού Προσώπου ή έγγραφο άλλης Υπηρεσίας. | | |process_application_description=Αίτηση - αναφορά Νομικού ή Φυσικού Προσώπου ή έγγραφο άλλης Υπηρεσίας. |
− | |process_application_note=Στην αίτηση - αναφορά ή στο έγγραφο θα πρέπει να αναγράφονται τα απαραίτητα στοιχεία που στοιχειοθετούν παραβάσεις της λατομικής/μεταλλευτικής νομοθεσίας που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες των Τμημάτων Επιθεώρησης Μεταλλείων, προκειμένου να επιληφθούν του θέματος. | + | |process_application_note=Στην αίτηση - αναφορά ή στο έγγραφο θα πρέπει να αναγράφονται τα απαραίτητα στοιχεία που στοιχειοθετούν παραβάσεις της λατομικής/μεταλλευτικής νομοθεσίας που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες των Τμημάτων Επιθεώρησης Μεταλλείων, προκειμένου να επιληφθούν του θέματος. Στις περιπτώσεις αυτεπαγγέλτου ελέγχου, είτε μέσω αυτοψίας, είτε μέσω διοικητικού ελέγχου δεν απαιτείται προηγούμενη ενημέρωση της Υπηρεσίας. |
− | Εξυπακούεται ότι στις περιπτώσεις αυτεπαγγέλτου ελέγχου, είτε μέσω αυτοψίας, είτε μέσω διοικητικού έλεγχου δεν απαιτείται προηγούμενη ενημέρωση της Υπηρεσίας.
| |
| |process_uuid=ea4072e1-4fd4-4047-ad3d-3247488dc053 | | |process_uuid=ea4072e1-4fd4-4047-ad3d-3247488dc053 |
| |process_id=398238 | | |process_id=398238 |
Γραμμή 110: |
Γραμμή 110: |
| |process_rule_decision_year=2016 | | |process_rule_decision_year=2016 |
| |process_rule_article=73, παρ. 5 | | |process_rule_article=73, παρ. 5 |
− | |process_rule_description=στο άρθρο αυτό καθορίζονται οι διαδικασίες ελέγχου δραστηριοτήτων του αρ. 72 οι οποίες υπάγονται σε καθεστώς γνωστοποίησης. | + | |process_rule_description=Στο άρθρο αυτό καθορίζονται οι διαδικασίες ελέγχου δραστηριοτήτων του αρ. 72 οι οποίες υπάγονται σε καθεστώς γνωστοποίησης. Όπως τροποποιήθηκε με το άρθρο 64 του Ν.4512/2018. |
| |process_rule_gazette_doc_number=230 | | |process_rule_gazette_doc_number=230 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |