Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Τεχνική αστυνόμευση οδικού δικτύου από την Ελληνική Αστυνομία»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(63 ενδιάμεσες εκδόσεις από 10 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_uuid=d1ca5e10-fa5d-434f-a81b-627ae1954d4d
+
|process_official_title=Αποτύπωση προβλημάτων τεχνικής αστυνόμευσης οδικού δικτύου - Ενημέρωση αρμόδιων φορέων
|process_id=464681
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην τεχνική αστυνόμευση για τον περιορισμό και εξάλειψη των όποιων ατελειών ή πλημμελών σημάνσεων ή κακοτεχνιών του οδικού δικτύου, την παροχή συγκεκριμένων εντολών και οδηγιών προς τις υφιστάμενες υπηρεσίες, για τη λήψη μέτρων και εκδήλωση ενεργειών που θα διευκολύνουν τους χρήστες του οδικού δικτύου και θα αυξήσουν τον βαθμό οδικής ασφάλειας, καθώς και τη διενέργεια ελέγχων και εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας, ενημερώνοντας τους αρμόδιους Φορείς για την έγκαιρη αποκατάσταση αυτών.
|process_official_title=Αποτύπωση προβλημάτων τεχνικής αστυνόμευσης οδικού δικτύου - Ενημέρωση αρμόδιων φορέων
 
|process_description=Αφορά τις απαραίτητες ενέργειες για τον περιορισμό και εξάλειψη των όποιων ατελειών ή πλημμελών σημάνσεων ή κακοτεχνιών του οδικού δικτύου, την παροχή συγκεκριμένων εντολών και οδηγιών προς τις υφιστάμενες υπηρεσίες, για τη λήψη μέτρων και εκδήλωση ενεργειών που θα διευκολύνουν τους χρήστες του οδικού δικτύου και θα αυξήσουν τον βαθμό οδικής ασφάλειας, καθώς και τη διενέργεια ελέγχων και εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας, ενημερώνοντας τους αρμόδιους Φορείς – Υπηρεσίες για την έγκαιρη αποκατάσταση αυτών.
 
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
|process_org_owner=Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ
+
|process_org_owner=23371
|process_provision_org_directory=Η αρμόδια Υπηρεσία για τη διαπίστωση και επίλυση των κατά τόπους προβλημάτων του οδικού δικτύου.
+
|process_provision_org_owner_directory=954798
|process_provision_org_group=Αστυνομικά Τμήματα, Διευθύνσεις Αστυνομίας Χώρας, Περιφέρειες
+
|process_provision_org_group=4272, 7801, 9429
|process_type=Αμφιστρεφής
+
|process_provision_org=31247
|process_trigger=Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση
+
|process_deadline_duration=P5D
|process_trigger_type=email, Τηλεφωνική επικοινωνία, Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα
+
|process_type=Εξωστρεφής
|process_provided_to=Πολίτες, Δημόσιους φορείς
+
|process_trigger=Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση, Καταγγελία
|process_tax_type=Αναγγελίες, Γνωστοποιήσεις, Καταγγελίες, Παράπονα πολιτών, Εκθέσεις
+
|process_trigger_type=Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email
 
|process_usage=Άλλο
 
|process_usage=Άλλο
|process_cost_min=0
+
|process_output_type=Άλλο
|process_cost_max=0
+
|process_source=Συντάκτες
 +
|process_provided_to=Δημόσιους φορείς,Καταγγέλοντες,Οδηγούς
 +
|process_tax_type=Γνωστοποιήσεις,Εκθέσεις,Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 +
|process_life_events=Μετακινήσεις
 +
|process_total_duration_steps_min=345600
 +
|process_total_duration_steps_max=4579200
 +
|process_cost_min=0.00
 +
|process_cost_max=0.00
 +
|process_evidence_cost_guarantee=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 
|process_evidence_cost_total_number=0
 +
|process_evidence_ex_officio_total_number=0
 +
|process_evidence_alternative_total_number=0
 +
|process_evidence_prerequisite_total_number=0
 
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_uuid=d1ca5e10-fa5d-434f-a81b-627ae1954d4d
 +
|process_id=464681
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
 
|process_rule_type=Προεδρικό Διάταγμα
 
|process_rule_type=Προεδρικό Διάταγμα
|process_rule_decision_number=Π.Δ. 178
+
|process_rule_decision_number=178
 
|process_rule_decision_year=2014
 
|process_rule_decision_year=2014
|process_rule_article=Άρθρο 4
+
|process_rule_article=4 Παράγραφος 2
|process_rule_description=Παράγραφος 2
+
|process_rule_description=Οργάνωση Υπηρεσιών Ελληνικής Αστυνομίας
 +
|process_rule_gazette_doc_number=281
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20140100281
 +
}}
 +
{{process rules
 +
|process_rule_type=Προεδρικό Διάταγμα
 +
|process_rule_decision_number=141
 +
|process_rule_decision_year=1991
 +
|process_rule_article=75
 +
|process_rule_description=Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών.
 +
|process_rule_gazette_doc_number=58
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=19910100058
 +
}}
 +
{{process rules
 +
|process_rule_type=Νόμος
 +
|process_rule_decision_number=2696
 +
|process_rule_decision_year=1999
 +
|process_rule_article=52 Παράγραφος 2
 +
|process_rule_description=Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας
 +
|process_rule_gazette_doc_number=57
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=19990100057
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=1
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Εκκίνηση της διαδικασίας
 +
|process_step_duration_min=0
 +
|process_step_duration_max=0
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=2
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Διενεργούμενες εποχικές περιπολίες οργάνων της Ελληνικής Αστυνομίας
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=3
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Παράπονα - Καταγγελίες πολιτών
 +
|process_step_description=Πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους είτε τηλεφωνικά στο οικείο αστυνομικό Τμήμα ή Διεύθυνση ή να αναφερθούν εγγράφως ή προφορικά με επίσκεψή τους στο κατάστημα της Υπηρεσίας.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=4
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Διαπίστωση προβλήματος
 +
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P1D
 +
|process_step_description=Το αστυνομικό όργανο διαπιστώνει κατά την τεχνική αστυνόμευση ατέλειες ή πλημμελείς σημάνσεις ή κακοτεχνίες του οδικού δικτύου.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=5
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Καταγραφή προβλήματος
 +
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P1D
 +
|process_step_description=Συμπληρώνεται έγγραφη αναφορά για την καταγραφή του προβλήματος από τον αρμόδιο υπάλληλο της αστυνομικής υπηρεσίας.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=6
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Έκδοση αποφάσεων για τη λήψη έκτακτων μέτρων
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 +
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P1D
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=7
 +
|process_step_exit=Ναι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Σύνταξη και αποστολή εγγράφου προς τον αρμόδιο Φορέα
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής
 +
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P50D
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 13:15, 15 Ιουλίου 2024



d1ca5e10-fa5d-434f-a81b-627ae1954d4d 464681

Με μια ματιά

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

5 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην τεχνική αστυνόμευση για τον περιορισμό και εξάλειψη των όποιων ατελειών ή πλημμελών σημάνσεων ή κακοτεχνιών του οδικού δικτύου, την παροχή συγκεκριμένων εντολών και οδηγιών προς τις υφιστάμενες υπηρεσίες, για τη λήψη μέτρων και εκδήλωση ενεργειών που θα διευκολύνουν τους χρήστες του οδικού δικτύου και θα αυξήσουν τον βαθμό οδικής ασφάλειας, καθώς και τη διενέργεια ελέγχων και εφαρμογή της κείμενης νομοθεσίας, ενημερώνοντας τους αρμόδιους Φορείς για την έγκαιρη αποκατάσταση αυτών.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΤΟΥ ΠΟΛΙΤΗ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΤΑΞΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑ

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά




        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Επίσημος τίτλος

            Αποτύπωση προβλημάτων τεχνικής αστυνόμευσης οδικού δικτύου - Ενημέρωση αρμόδιων φορέων

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση, Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,,,


            • Προεδρικό Διάταγμα 4 Παράγραφος 2 178 2014 281 Α

              Περιγραφή Οργάνωση Υπηρεσιών Ελληνικής Αστυνομίας

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20140100281

            • Προεδρικό Διάταγμα 75 141 1991 58 Α

              Περιγραφή Αρμοδιότητες οργάνων και υπηρεσιακές ενέργειες του προσωπικού του Υπουργείου Δημόσιας Τάξης και θέματα οργάνωσης Υπηρεσιών.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19910100058

            • Νόμος 52 Παράγραφος 2 2696 1999 57 Α

              Περιγραφή Κύρωση του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=19990100057

            • 1 Εκκίνηση της διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Διενεργούμενες εποχικές περιπολίες οργάνων της Ελληνικής Αστυνομίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος



              Ναι Όχι


            • 3 Παράπονα - Καταγγελίες πολιτών


              Περιγραφή Πολίτες μπορούν να υποβάλλουν τα παράπονά τους είτε τηλεφωνικά στο οικείο αστυνομικό Τμήμα ή Διεύθυνση ή να αναφερθούν εγγράφως ή προφορικά με επίσκεψή τους στο κατάστημα της Υπηρεσίας.

              Ναι Όχι


            • 4 Διαπίστωση προβλήματος


              Περιγραφή Το αστυνομικό όργανο διαπιστώνει κατά την τεχνική αστυνόμευση ατέλειες ή πλημμελείς σημάνσεις ή κακοτεχνίες του οδικού δικτύου.

              Όχι Όχι


            • 5 Καταγραφή προβλήματος


              Περιγραφή Συμπληρώνεται έγγραφη αναφορά για την καταγραφή του προβλήματος από τον αρμόδιο υπάλληλο της αστυνομικής υπηρεσίας.

              Όχι Όχι


            • 6 Έκδοση αποφάσεων για τη λήψη έκτακτων μέτρων

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής



              Όχι Όχι


            • 7 Σύνταξη και αποστολή εγγράφου προς τον αρμόδιο Φορέα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Διευθυντής



              Όχι Ναι


            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.