Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Καταγγελία για Βιομηχανικά Προϊόντα και Εγκαταστάσεις»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
(Καμία διαφορά)

Αναθεώρηση της 12:28, 9 Μαρτίου 2021



cf91504f-5bf8-4b15-816e-f81b1ad6001f 596348

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Κτηματολογικά Γραφεία, Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος.

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Δεν παρέχεται ψηφιακά

Αριθμός δικαιολογητικών

Δεν απαιτούνται

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Προθεσμία διεκπεραίωσης

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας στη Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας (ΓΓΒ) για βιομηχανικά προϊόντα και εγκαταστάσεις, όπου και τηρείται Σύστημα Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών..

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΥ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ

Σχετικοί σύνδεσμοι


Τελευταία ενημέρωση

15/07/2024

Αίτηση




Τι θα χρειαστείτε

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:

        Εφαρμόζονται οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής ΔιαδικασίαςΆλλο


        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Άλλο

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Καταγγελίες Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων

            Επίσημος τίτλος

            Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών Βιομηχανικών Προϊόντων και Εγκαταστάσεων Αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη


              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,,,


              Πρότυπο:Process sdg

            • 1 Άλλο Συμπλήρωση Εντύπου Αναφοράς/Καταγγελίας ΑΚ-01

              Όχι Όχι

            • Άλλο 126538 2020 5457 Β

              Περιγραφή Σύστημα διαχείρισης καταγγελιών βιομηχανικών προϊόντων και εγκαταστάσεων αρμοδιότητας της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας

              ΑΔΑ 64ΥΦ46ΜΤΛΡ-ΚΦΖ

            • Νόμος 65 4712 2020 146 Α

              Περιγραφή Ορισμός Αρχής Οργάνωσης Εποπτείας και Συντονισμού και Αρχών Εφαρμογής Εποπτείας και Διαχείρισης στο πεδίο ασφάλειας και συμμόρφωσης των βιομηχανικών προϊόντων - Ορισμός Ενιαίου Γραφείου Σύνδεσης στο πλαίσιο εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2019/1020


            • Νόμος 140 4512 2018 5 Α

              Περιγραφή Διαχείριση Καταγγελιών


            • 1 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας μέσω της ειδικής φόρμας στο Πληροφοριακό Σύστημα Διαχείρισης Ελέγχων του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Άσκησης Δραστηριοτήτων και Ελέγχων (ΟΠΣ ΑΔΕ) της ΓΓΒ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες μέσω του ΟΠΣ ΑΔΕ, οπότε λαμβάνουν μοναδικό αριθμό, χρονοσφραγίδα υποβολής και αυτόματο μήνυμα σε απάντηση: "Το αίτημά σας υποβλήθηκε επιτυχώς. Η υπηρεσία θα προβεί στην επεξεργασία του". Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.

              Σημειώσεις Προσωρινά και μέχρι την ενεργοποίηση της σχετικής πλατφόρμας στο ΟΠΣ ΑΔΕ, η υποβολή των αναφορών/καταγγελιών πραγματοποιείται από τον ενδιαφερόμενο με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας ΑΚ-01 και την αποστολή της είτε μέσω email, είτε τηλεφωνικά, είτε ταχυδρομικώς είτε με αυτοπρόσωπη παρουσία.

              Ναι Όχι


            • 2 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01)

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) που είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ www.ggb.gr και αποστολή της μέσω email στην ηλεκτρονική διεύθυνση: protocollo_ggb@gge.gr. Παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.

              Ναι Όχι


            • 3 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας τηλεφωνικά

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες τηλεφωνικά στην αρμόδια διεύθυνση ή τμήμα (υπάρχει διαθέσιμος τηλεφωνικός κατάλογος στην ιστοσελίδα της ΓΓΒ: https://www.ggb.gr) με ταυτόχρονη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας (ΑΚ-01) καταγραφής από τον αρμόδιο υπάλληλο. Η ηλεκτρονική φόρμα παίρνει αριθμό πρωτοκόλλου, χρονοσήμανση και χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.

              Σημειώσεις Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων και λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία υποβολής.

              Ναι Όχι


            • 4 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας ταχυδρομικώς

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες ταχυδρομικώς στη διεύθυνση: Υπουργείο Ανάπτυξης και Επενδύσεων Γενική Γραμματεία Βιομηχανίας Γενική Διεύθυνση Βιομηχανίας και Επιχειρηματικού Περιβάλλοντος Πλ. Κάνιγγος, Τ.Κ. 10200, Αθήνα.

              Σημειώσεις Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων και λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία υποβολής. Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.

              Ναι Όχι


            • 5 Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας με αυτοπρόσωπη παρουσία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Οι αναφορές/καταγγελίες υποβάλλονται από τους αναφέροντες/καταγγέλλοντες με αυτοπρόσωπη παρουσία ή μέσω εξουσιοδοτημένου εκπροσώπου στο Πρωτόκολλο της ΓΓΒ στην Πλ. Κάνιγγος με τη συμπλήρωση της ειδικής φόρμας (ΑΚ-01) που υπάρχει διαθέσιμη στο Πρωτόκολλο.

              Σημειώσεις Σε κάθε περίπτωση και ανεξάρτητα του τρόπου υποβολής τους, οι καταγγελίες καταχωρίζονται από τον αρμόδιο υπάλληλο στην ηλεκτρονική φόρμα (ΑΚ-01), διασφαλίζοντας την καταχώριση όσο το δυνατόν περισσότερων στοιχείων και λαμβάνοντας αριθμό πρωτοκόλλου και ημερομηνία υποβολής. Χρεώνεται στην αρμόδια υπηρεσίας της Γενικής Δ/νσης.

              Ναι Όχι


            • 6 Αξιολόγηση Αναφοράς/Καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Η ληφθείσα αναφορά/καταγγελία, μετά την υποβολή της, αξιολογείται από την αρμόδια Δ/νση της ΓΓΒ. Κατά το πρώτο στάδιο πραγματοποιείται Αρχική Αξιολόγηση σύμφωνα με την §8.1 του Συστήματος Καταγγελιών και στη συνέχεια, ανάλογα με το αποτέλεσμα της αρχικής αξιολόγησης, είτε αυτή αρχειοθετείται, είτε πραγματοποιείται η αξιολόγηση/βαθμολόγησή της σύμφωνα με την §8.2 του Συστήματος Καταγγελιών. Σε περίπτωση αξιολόγησης/βαθμολόγησης διαμορφώνεται πίνακας κριτηρίων Αξιολόγησης/Βαθμολόγησης σύμφωνα με την §8.3 του Συστήματος Καταγγελιών.

              Όχι Όχι


            • 7 Χαρακτηρισμός Αναφοράς/Καταγγελίας - Πίνακας Ενεργειών και Ενημέρωση Καταγγέλλοντος

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Με το πέρας της διαδικασίας αξιολόγησης και ανάλογα με τη βαθμολογία που λαμβάνει η αναφορά/καταγγελία, της αποδίδεται Βαθμός Σημαντικότητας και κατατάσσεται σε Επίπεδο Βαθμού Σημαντικότητας σύμφωνα με τον πίνακα της §8.4 του Συστήματος Καταγγελιών. Η διαδικασία αξιολόγησης και βαθμολόγησης της αναφοράς/καταγγελίας πραγματοποιείται με τη χρήση του Εντύπου Αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών ΑΚ-02. Τέλος, ενημερώνεται ο αναφέρων/καταγγέλλων για τις ενέργειες της Διοίκησης.

              Όχι Όχι



            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.