Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
Γραμμή 8: Γραμμή 8:
 
|process_provision_org_group=6891
 
|process_provision_org_group=6891
 
|process_provision_org=68115
 
|process_provision_org=68115
|process_provision_org_directory=Διεύθυνση Σύζευξης Προσφοράς και Ζήτησης Εργασίας και Συμβουλευτικής
+
|process_provision_org_directory=Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2)
 
|process_output_registries=884562
 
|process_output_registries=884562
 
|process_remarks=Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:
 
|process_remarks=Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:
Γραμμή 14: Γραμμή 14:
 
- Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας
 
- Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας
 
- Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας
 
- Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας
 +
Μέσω της Υπηρεσίας myDYPAlive, παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με διερμηνεία σε επιλεγμένες ξένες γλώσσες, εφόσον ο πολίτης το αιτηθεί κατά τον ορισμό του ραντεβού.
 
|process_deadline_duration=P60D
 
|process_deadline_duration=P60D
 
|process_estimated_implementation_duration_min=PT15M
 
|process_estimated_implementation_duration_min=PT15M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
 
|process_provided_language=Ελληνικά
 
|process_provided_language=Ελληνικά
|process_see_also=Έκδοση δελτίου ανεργίας
+
|process_see_also=Έκδοση δελτίου ανεργίας; Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (πρώην ΟΑΕΔ)
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
Γραμμή 45: Γραμμή 46:
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_submission_type=Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_application_submission_type=Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
|process_application_owner=Δημόσιους υπαλλήλους, Φυσικά πρόσωπα
+
|process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_description=Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους
 
|process_application_description=Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους
 
|process_application_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed
 
|process_application_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed

Αναθεώρηση της 13:25, 8 Νοεμβρίου 2023



cf3d9065-0c1d-4f3f-b32e-d4e88381d7c0 396514

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ΚΠΑ2), ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

15 έως 30 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην παροχή εξατομικευμένων συμβουλών από εργασιακό σύμβουλο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.) και απευθύνεται σε εγγεγραμμένους αναζητούντες εργασία στο Ψηφιακό Μητρώο (Μητρώο ανέργων) της ΔΥΠΑ.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2)

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Κυμαινόμενη υπό προϋποθέσεις

Παρατηρήσεις

Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:

- Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του - Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας - Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας

Μέσω της Υπηρεσίας myDYPAlive, παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με διερμηνεία σε επιλεγμένες ξένες γλώσσες, εφόσον ο πολίτης το αιτηθεί κατά τον ορισμό του ραντεβού.

Τελευταία ενημέρωση

24/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους

Σημειώσεις

Η Υπηρεσία διατίθεται μέσω του myDYPAlive (σχετικός σύνδεσμος) και μέσω των ΚΠΑ2. Για τον ορισμό ραντεβού στα ΚΠΑ2 ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με email με το αρμόδιο ΚΠΑ2 (https://www.dypa.gov.gr/epikoinonia) ή να κλείσει ραντεβού μέσω του συνδέσμου: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-organismou-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed ή να επικοινωνήσει

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά


        Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:

        Άλλο

                                   Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999.
        
        Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία.

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου, Σύμβαση

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Συμβουλευτική εγγεγραμμένων ανέργων, Σύνταξη Ατομκού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ)

            Επίσημος τίτλος

            Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους (ΔΥΠΑ)

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Μητρώα που τηρούνται

            Μητρώο Εγγεγραμμένων Ανέργων ΟΑΕΔ

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη, Αυτεπάγγελτη, Ηλεκτρονική ειδοποίηση / Ενημέρωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Ένταξης σε Μητρώο Εγγραφή στο Ψηφιακό Μητρώο (Μητρώο ανέργων)

              Όχι Όχι

            • 2 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Για τον ορισμό ραντεβού απαιτείται είσοδος στους σχετικούς συνδέσμους με κωδικούς taxisnet

              Όχι Όχι

            • 3 Παροχής στοιχείων Για τη Σύνταξη του Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) απαιτείται η συμπλήρωση ενός Ερωτηματολογίου (profiling) μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Δ.ΥΠ.Α. (e-Services Δ.ΥΠ.Α.)

              Όχι Όχι

            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.