|
|
| Γραμμή 124: |
Γραμμή 124: |
| | |process_rule_decision_number=4368 | | |process_rule_decision_number=4368 |
| | |process_rule_decision_year=2016 | | |process_rule_decision_year=2016 |
| − | |process_rule_article=33, 59, 60, 61 | + | |process_rule_article=33, 59-61 |
| − | |process_rule_description=4368/2016 «Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις» (Α 21), άρθρα 33, 59, 60 και 61. | + | |process_rule_description=«Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις». |
| | |process_rule_gazette_doc_number=21 | | |process_rule_gazette_doc_number=21 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| Γραμμή 136: |
Γραμμή 136: |
| | |process_rule_gazette_doc_number=38 | | |process_rule_gazette_doc_number=38 |
| | |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_type=Νόμος |
| | + | |process_rule_decision_number=4325 |
| | + | |process_rule_decision_year=2015 |
| | + | |process_rule_article=7, 12-13 |
| | + | |process_rule_description=Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις. |
| | + | |process_rule_gazette_doc_number=47 |
| | + | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
| | + | }} |
| | + | {{process rules |
| | + | |process_rule_description=4325/2015 «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις» (Α 47), άρθρα 7, 12 και 13. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
73074023-a7ee-4129-8bd9-f56b00fa272d
737423
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και Υγειονομικές Περιφέρειες (Υ.Πε.), ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΛΗΠΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην ενιαία διαχείριση των καταγγελιών και των παραπόνων, καθώς και στη συλλογή των θετικών εντυπώσεων που υποβάλλονται από τους λήπτες/τριες υπηρεσιών υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και αφορούν σε οποιαδήποτε πτυχή των παρεχόμενων υπηρεσιών. Απευθύνεται σε δημόσιους υπαλλήλους και λοιπούς πολίτες.
Βασικές πληροφορίες
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Γραφεια Προστασιας Δικαιωματων Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Εντυπο Καταγγελιων και Παραπονων
Σημειώσεις
Το εντυπο καταγγελιων και παραπονων βρισκεται αναρτημενο στην ιστοσελιδα του καθε νοσοκομειου σε ευδιακριτο σημειο ωστε να εχει προσβαση σε αυτο ο Ληπτης/τρια που επιθυμει να προβει στην υποβολη του.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Διαβατήριο, Ταυτοποιητικό έγγραφο
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Παραγωγή εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Κανονισμος ενιαιας διαχειρισης καταγγελιων και παραπονων απο τα Γραφεια Προστασιας Δικαιωματων Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας των νοσοκομειων του Ε.Σ.Υ.
Επίσημος τίτλος
Διαδικασία ενιαίας διαχείρισης καταγγελιών και παραπόνων από τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.) των νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ.
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Δήλωση (έντυπο), Δήλωση (επιστολή), Τηλεφωνική επικοινωνία, email
ΔΔ
1
7
0
0
24
0
Όχι
3600
1800
Αόριστη
Διαβατήριο, Ταυτοποιητικό έγγραφο
1942, 8210
Εσωτερική διαδικασία
Η διαδικασια αφορα στην ενιαια διαχειριση καταγγελιων/αναφορων και παραπονων που υποβαλλονται στα Γραφεια Προστασιας Δικαιωματων Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας των νοσοκομειων του Ε.Σ.Υ. Απευθυνεται σε δημοσιους υπαλληλους και σε φυσικα προσωπα.
0.00
0.00
0
1
1
,,
1
Εννόμου συμφέροντος
Καθε Ληπτης/τρια Υπηρεσιων Υγειας σε νοσοκομειο του Ε.Σ.Υ. μπορει να υποβαλλει καταγγελια ειτε ο ιδιος αυτοπροσωπως ειτε ο νομιμος εκπροσωπος του.
Όχι
Όχι
2
Νόμιμης εκπροσώπησης
Οταν την καταγγελια υποβαλλει στο νοσοκομειο ο νομιμος εκπροσωπος του Ληπτη/τριας προκειμενου να λαβει την απαντηση ζητειται εξουσιοδοτηση.
Ναι
Ναι
1
Αντιγραφο της αστυνομικης ταυτοτητας, του διαβατηριου η οποιουδηποτε αλλου ταυτοποιητικου εγγραφου φερει το φυσικο προσωπο.
Αστυνομική ταυτότητα
Αντιγραφο της αστυνομικης ταυτοτητας, του διαβατηριου η οποιουδηποτε αλλου ταυτοποιητικου εγγραφου φερει το φυσικο προσωπο.
Κατάθεση από:
Επίδειξη από τον αιτούντα
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Ο καταγγελων προκειμενου να λαβει το απαντητικο εγγραφο ζητειται να προσκομισει καποιο ταυτοποιητικο εγγραφο. Οταν προκειται για τον νομιμο εκπροσωπο του ζητειται εξουσιοδοτηση.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Εννόμου συμφέροντος
Όχι
1860
2
Εξουσιοδότηση
Όχι
3070
Νόμος
4624
2019
137
Α
Περιγραφή
«Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, μέτρα εφαρμογής του Κανονισμού (ΕΕ) 2016/679 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και ενσωμάτωση στην εθνική νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/680 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου της 27ης Απριλίου 2016 και άλλες διατάξεις».
Νόμος
3528
2007
26
Α
Περιγραφή
3528/2007 «Κύρωση του Κώδικα Κατάστασης Δημοσίων Πολιτικών Διοικητικών Υπαλλήλων και Υπαλλήλων Ν.Π.Δ.Δ.» (Α 26), όπως ισχύει.
Νόμος
2690
1999
45
Α
Περιγραφή
2690/1999 «Κύρωση του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας και άλλες διατάξεις» (Α 45).
Προεδρικό Διάταγμα
121
2017
148
Α
Περιγραφή
121/2017 «Οργανισμός του Υπουργείου Υγείας» (Α 148).
Υπουργική Απόφαση
Α3δ/Γ.Π. οικ.10976
2017
662
Β
Περιγραφή
Α3δ/Γ.Π. οικ.10976/2017 «Πλαίσιο οργάνωσης και λειτουργίας του Γραφείου Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/ριών Υπηρεσιών Υγείας των Νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ.» (Β 662).
Νόμος
4727
2020
184
Α
Περιγραφή
«Ψηφιακή Διακυβέρνηση (Ενσωμάτωση στην Ελληνική Νομοθεσία της Οδηγίας (ΕΕ) 2016/2102 και της Οδηγίας (ΕΕ) 2019/1024) - Ηλεκτρονικές Επικοινωνίες (Ενσωμάτωση στο Ελληνικό Δίκαιο, της Οδηγίας (ΕΕ) 2018/1972) και άλλες διατάξεις».
Νόμος
33, 59-61
4368
2016
21
Α
Περιγραφή
«Μέτρα για την επιτάχυνση του κυβερνητικού έργου και άλλες διατάξεις».
Νόμος
4661
2017
38
Α
Περιγραφή
«Μεταρρύθμιση της Διοικητικής Οργάνωσης των υπηρεσιών ψυχικής υγείας, Κέντρα Εμπειρογνωμοσύνης σπάνιων και πολύπλοκων νοσημάτων, τροποποίηση συνταξιοδοτικών ρυθμίσεων του ν. 4387/2016 και άλλες διατάξεις».
Νόμος
7, 12-13
4325
2015
47
Α
Περιγραφή
Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις.
Περιγραφή
4325/2015 «Εκδημοκρατισμός της Διοίκησης - Καταπολέμηση Γραφειοκρατίας και Ηλεκτρονική Διακυβέρνηση. Αποκατάσταση αδικιών και άλλες διατάξεις» (Α 47), άρθρα 7, 12 και 13.
1
Συμπληρωση και Υποβολη εντυπου καταγγελιας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Γραφείο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Ο καταγγελων συμπληρωνει το εντυπο καταγγελιων και παραπονων και το καταθετει στο γενικο πρωτοκολλο του νοσοκομειου ειτε στο γενικο πρωτοκολλο της Κεντρικης Υπηρεσιας του Υπουργειου.
Σημειώσεις
Τα εντυπα καταγγελιων και παραπονων λαμβανουν εμπιστευτικο αριθμο πρωτοκολλου και υποβαλλονται ειτε επωνυμα ειτε ανωνυμα.
Όχι
Όχι
2
Παραλαβη της καταγγελιας απο τον αρμοδιο υπαλληλο του Γραφειου Π.Δ.Λ.Υ.Υ.
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Γραφείο
Όχι
Όχι
3
Όχι
Όχι
Ιστοσελιδα Υπουργειου Υγειας