|
|
| Γραμμή 70: |
Γραμμή 70: |
| | |process_evidence_related_process=Εξουσιοδότηση και ηλεκτρονική εξουσιοδότηση | | |process_evidence_related_process=Εξουσιοδότηση και ηλεκτρονική εξουσιοδότηση |
| | |process_evidence_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-exousiodoteses | | |process_evidence_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/psephiaka-eggrapha-gov-gr/ekdose-exousiodoteses |
| | + | |process_evidence_note=Σε περιπτωση που ο καταγγελων εκπροσωπειται απο τριτο προσωπο θα ζητηθει εξουσιοδοτηση και ταυτοτητα απο το νομιμο εκπροσωπο του καταγγελοντα. |
| | }} | | }} |
| | {{process steps | | {{process steps |
Αναθεώρηση της 07:44, 14 Μαρτίου 2025
73074023-a7ee-4129-8bd9-f56b00fa272d
737423
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και Υγειονομικές Περιφέρειες (Υ.Πε.), ΑΥΤΟΤΕΛΕΣ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΩΝ ΛΗΠΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ, ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΥΓΕΙΑΣ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην ενιαία διαχείριση των καταγγελιών και των παραπόνων, καθώς και στη συλλογή των θετικών εντυπώσεων που υποβάλλονται από τους λήπτες/τριες υπηρεσιών υγείας στα νοσοκομεία του Ε.Σ.Υ. και αφορούν σε οποιαδήποτε πτυχή των παρεχόμενων υπηρεσιών. Απευθύνεται σε δημόσιους υπαλλήλους και λοιπούς πολίτες.
Βασικές πληροφορίες
Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα
Γραφεια Προστασιας Δικαιωμα των Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Αυτεπάγγελτη (χειροκίνητα), Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Εντυπο Καταγγελιων καιΠαραπονων
Σημειώσεις
Το εντυπο καταγγελιων και παραπονων βρισκεται αναρτημενο στην ιστοσελιδα του καθε νοσοκομειου σε ευδιακριτο σημειο ωστε να εχει προσβαση σε αυτο ο Ληπτης/τρια που επιθυμει να προβει στην υποβολη του.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Διαβατήριο, Ταυτοποιητικό έγγραφο
Σχετικά
Έννομα μέσα προστασίας ή έφεσης:
Αίτηση θεραπείας, Δικαστική Προσφυγή
Κανόνες για την έλλειψη απάντησης από την αρμόδια αρχή και νομικές συνέπειες για τους χρήστες:
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Παραγωγή εγγράφου
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Κανονισμος ενιαιας διαχειρισης καταγγελιων και παραπονων απο τα Γραφεια Προστασιας Δικαιωματων Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας των νοσοκομειων του Ε.Σ.Υ.
Επίσημος τίτλος
Διαδικασία ενιαίας διαχείρισης καταγγελιών και παραπόνων από τα Γραφεία Προστασίας Δικαιωμάτων Ληπτών/τριών Υπηρεσιών Υγείας (Γ.Π.Δ.Λ.Υ.Υ.) των νοσοκομείων του Ε.Σ.Υ.
Τρόπος παροχής υπηρεσιών
Εγκατάστασης
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Δήλωση (έντυπο), Δήλωση (επιστολή), Τηλεφωνική επικοινωνία, email
ΔΔ
1
7
0
0
24
0
Όχι
3600
1800
Αόριστη
Διαβατήριο, Ταυτοποιητικό έγγραφο
1942, 8210
Εσωτερική διαδικασία
Η διαδικασια αφορα την υποβολη καταγγελιων/αναφορων και παραπονων στα Γραφεια Προστασιας Δικαιωματων Ληπτων Υπηρεσιων Υγειας των νοσοκομειων του Ε.Σ.Υ.
0.00
0.00
0
1
1
1 μήνας
12 μήνες
,,
1
Εννόμου συμφέροντος
Καθε Ληπτης/τρια Υπηρεσιων Υγειας σε νοσοκομειο του Ε.Σ.Υ. μπορει να υποβαλλει καταγγελια ειτε ο ιδιος αυτοπροσωπως ειτε ο νομιμος εκπροσωπος του.
Όχι
Όχι
2
Όχι
Όχι
1
Αστυνομική ταυτότητα
Κατάθεση από:
Επίδειξη από τον αιτούντα
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Ο καταγγελων προκειμενου να λαβει το απαντητικο εγγραφο ζητειται να προσκομισει καποιο ταυτοποιητικο εγγραφο ειτε οταν προκειται για τον νομιμο εκπροσωπο του ζητειται εξουσιοδοτηση.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Εννόμου συμφέροντος
Όχι
1860
2
Εξουσιοδότηση
Όχι
3070
1
Συμπληρωση και Υποβολη εντυπου καταγγελιας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Γραφείο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Ο καταγγελων συμπληρωνει το εντυπο καταγγελιων και παραπονων και το καταθετει στο γενικο πρωτοκολλο του νοσοκομειου ειτε στο γενικο πρωτοκολλο της Κεντρικης Υπηρεσιας του Υπουργειου.
Σημειώσεις
Τα εντυπα καταγγελιων και παραπονων λαμβανουν εμπιστευτικο αριθμο πρωτοκολλου και υποβαλλονται ειτε επωνυμα ειτε ανωνυμα.
Όχι
Όχι
2
Όχι
Όχι
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.