ab95b471-0d58-4e19-b84c-6c5a69e18de8
954710
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ, ΚΕΝΤΡΟ ΛΗΨΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ, ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (Ε.Φ.Ε.Τ.)
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων).
Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.
Βασικές πληροφορίες
Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Καταγγελία/Αναφορά
Σημειώσεις
Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.
Τι θα χρειαστείτε
Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Άλλο
Άλλες πληροφορίες
Επίσημος τίτλος
Υποβολή Αναφοράς/Καταγγελίας στον ΕΦΕΤ (Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων)
Κατηγορίες
Έναυσμα
Γνωστοποίηση/Ανακοίνωση
Τρόπος υποβολής
Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email
ΔΔ
3
12
0
0
4
0
Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝΤο «Φορέας:ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΑΓΡΟΤΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΡΟΦΙΜΩΝ» δεν είναι αριθμός.
Όχι
Ταυτοποιητικό έγγραφο
ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (Ε.Φ.Ε.Τ.)Το «ΕΝΙΑΙΟΣ ΦΟΡΕΑΣ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΡΟΦΙΜΩΝ (Ε.Φ.Ε.Τ.)» δεν είναι αριθμός.
Συντάκτες"Συντάκτες" is not in the list (EU-GO, EU-GO (υποστηρικτική)) of allowed values for the "Process source" property.
Είσοδος σε άλλη διαδικασία, Άλλο
Κάθε πολίτης (φυσικό ή νομικό πρόσωπο) έχει δικαίωμα να εκφράσει τις βάσιμες ανησυχίες του για την ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους.
Ο ΕΦΕΤ στην προσπάθεια του να διασφαλίσει το δικαίωμα των πολιτών να έχουν πρόσβαση σε ασφαλή τρόφιμα που στην ετικέτα τους παρέχονται οι σωστές πληροφορίες και παράγονται ή διακινούνται από επιχειρήσεις που λειτουργούν σύμφωνα με τις ορθές πρακτικές, έχει αναπτύξει ένα σύστημα αξιολόγησης και διαχείρισης των βάσιμων ανησυχιών που δέχεται, το οποίο περιγράφεται στην “Πολιτική Διαχείρισης Αναφορών/Καταγγελιών” και έχει δημιουργήσει στην Κεντρική Υπηρεσία του ειδική μονάδα το “Κέντρο Λήψης Αναφορών”
0
0
0
0
0
,,,,
1
Υγειονομικές
Να υπάρχουν βάσιμοι λόγοι αναφορικά με τη μη ορθή λειτουργία/υγιεινή των επιχειρήσεων τροφίμων, την καταλληλότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών και τροφίμων, καθώς και την ορθή επισήμανσή τους
Όχι
Όχι
Κοινή Υπουργική Απόφαση
15523
2006
1187
Β
Περιγραφή
Αναγκαία συμπληρωματικά μέτρα εφαρμογής των Κανονισμών (ΕΚ) υπ’ αριθμ. 178/2002, 852/2004, 853/2004, 854/2004 και 882/2004 του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου και εναρμόνιση της Οδηγίας 2004/41/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου.
Νομικές παραπομπές
https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20060201187
Κοινή Υπουργική Απόφαση
1288
2017
1763
Β
Ευρωπαϊκός Κανονισμός
140
625
2017
1
Λήψη καταγγελίας /αναφοράς από το αρμόδιο Κέντρο
Περιγραφή
Η παραλαβή αναφορών/ καταγγελιών μέσω των προβλεπομένων στη διοικητική διαδικασία επίσημων μορφών επικοινωνίας και μέσω της τηλεφωνικής σύνδεσης με αριθμό 11717
Όχι
Όχι
2
Πρωτοκόλληση των αναφορών/καταγγελιών
Όχι
Όχι
3
Η καταχώρηση των αναφορών/καταγγελιών σε βάση δεδομένων συνδεδεμένη με το ΟΠΣ
Όχι
Όχι
4
Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών στην επιτροπή αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών.
Όχι
Όχι
5
Αξιολόγηση καταγγελίας /αναφοράς από την Επιτροπή
Όχι
Όχι
6
Αρχειοθέτηση καταγγελίας
Ναι
Ναι
7
Διαβίβαση των αναφορών/καταγγελιών σε αρμόδιες υπηρεσίες σύμφωνα με την κατά περίπτωση απόφαση της επιτροπής αξιολόγησης αναφορών/καταγγελιών
Ναι
Όχι
8
Διερεύνηση της καταγγελίας
Ναι
Όχι
9
Καταχώριση των ευρημάτων στο Ολοκληρωμένο Πληροφοριακό Σύστημα
Ναι
Όχι
10
Ενημέρωση των ενδιαφερομένων για την πορεία της διερεύνησης της επώνυμης αναφοράς/καταγγελίας που υπέβαλαν.
Ναι
Ναι
ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΝΑΦΟΡΩΝ / ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΩΝ ΕΦΕΤ
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.