626044fb-b5d9-4aac-8f79-7fb405691b87
626445
Με μια ματιά
Σημεία εξυπηρέτησης
Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Περιγραφή
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, από οποιοδήποτε πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών, προς το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) αναφορικά με Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης.
Στις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης (γνωστές και ως Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης) ανήκουν κατηγορίες υπηρεσιών όπως, τυχερά παίγνια, ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, συμμετοχή σε τηλεοπτικά παιχνίδια μέσω τηλεφώνου, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), υπηρεσίες ενηλίκων, πρόγνωση καιρού, αστρολογία/χαρτομαντεία, αθλητικά νέα.
Βασικές πληροφορίες
Θεσμικός φορέας
ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ
Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα
ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΟΥ ΤΟΜΕΑ
Αίτηση
Τύπος αίτησης
Αναφορά/Καταγγελία
Κατάθεση
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από
Φυσικά πρόσωπα
Τίτλος
Υποβολή καταγγελίας για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Σημειώσεις
Οι καταγγελίες υποβάλλονται επώνυμα, με έναν από τους παρακάτω τρόπους:
• ηλεκτρονικά, με τη συμπλήρωση της ηλεκτρονικής φόρμας που είναι διαθέσιμη στον διαδικτυακό τόπο της ΕΕΤΤ (https://www.eett.gr/katanalotes/ypiresies-ayximenis-chreosis/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-ypiresies-ayximenis-chreosis/),
• μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr,
• αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
Σχετικά
Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν.2690/1999) και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση, καθώς και κάθε άλλη διάταξη αφορά σε δικαιώματα των πολιτών σε περίπτωση παρόδου άπρακτης της προθεσμίας αυτής ή παράνομης άρνησης απάντησης από τη δημόσια υπηρεσία.
Εξερχόμενα
Εξερχόμενα
Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Άλλο
Άλλες πληροφορίες
Εναλλακτικοί τίτλοι
Υποβολή καταγγελίας για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης, Καταγγελία για Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ)
Επίσημος τίτλος
Καταγγελία καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών για Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης
Γλώσσες παροχής
Αγγλικά, Ελληνικά
Κατηγορίες
Τρόπος υποβολής
Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
ΔΔ
3
0
0
64183
Όχι
172800
3600
-1
867072
8210
Συντάκτες, gov.gr
Άλλο
Η διαδικασία αφορά στην υποβολή καταγγελίας, από οποιοδήποτε φυσικό πρόσωπο φέρει την ιδιότητα του καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών, προς το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) αναφορικά με Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης. Στις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης (γνωστές και ως Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης) ανήκουν κατηγορίες υπηρεσιών όπως, τυχερά παίγνια, ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, συμμετοχή σε τηλεοπτικά παιχνίδια μέσω τηλεφώνου, αγορές (π.χ. ‘κατέβασμα’ παιχνιδιών, ringtone, video), υπηρεσίες ενηλίκων, πρόγνωση καιρού, αστρολογία/χαρτομαντεία, αθλητικά νέα.
0.00
0.00
0
1
0
50 ημέρες}}
}}
}}
,
1
Αντιστοίχισης
Ο καταναλωτής οφείλει να έχει προηγουμένως υποβάλει γραπτή καταγγελία στην εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία και να έχει λάβει από αυτήν το «μοναδικό αριθμό αναφοράς» (αριθμό ταυτοποίησης) της καταγγελίας. Τον αριθμό αυτό πρέπει να τον αναφέρει στην καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.
Όχι
Όχι
2
Παροχής στοιχείων
Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη, σαφής και βάσιμη. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες.
Όχι
Όχι
3
Συμμόρφωσης ή Μη συμμόρφωσης
Η καταγγελία δεν επιτρέπεται να έχει υβριστικό περιεχόμενο. Σύμφωνα με το άρθρο 4, παρ. 3 του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας (ν. 2690/1999), η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών, οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
Όχι
Όχι
4
Συναίνεσης
Ο καταγγέλλων πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει την καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.
Όχι
Όχι
1
Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία.
Αναφορά / Καταγγελία
Συνοδευτικά έγγραφα που τεκμηριώνουν την καταγγελία.
Κατάθεση από:
Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Κατατίθεται από:
Φυσικά πρόσωπα
Σημειώσεις:
Τα συνοδευτικά έγγραφα υποβάλλονται εφόσον υφίστανται και δεν είναι υποχρεωτικά. Σε κάθε περίπτωση, η καταγγελία πρέπει να κάνει αναφορά σε όλα τα απαραίτητα στοιχεία που τεκμηριώνουν την προηγούμενη γραπτή επικοινωνία µε την εταιρεία, καθώς και στο μοναδικό αριθμό αναφοράς (αριθμό ταυτοποίησης) που έχει αποδώσει η εταιρεία στην καταγγελία.
Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις:
Ναι
Προϋπόθεση δικαιολογητικού:
Άλλο
Όχι
6357
Νόμος
209
4727
2020
184
Α
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
578/29
2010
1651
Β
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
923/12
2020
651
Β
Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής
991/4
2021
2265
Β
1
Έναρξη διαδικασίας
Όχι
Όχι
2
Παραλαβή καταγγελίας ψηφιακά
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Λογισμικό
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται από τον καταναλωτή μέσω των αναφερόμενων Ψηφιακών Σημείων Παροχής
Ναι
Όχι
3
Παραλαβή καταγγελίας με email
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Η υποβολή διενεργείται από τον καταναλωτή μέσω του email : info@eett.gr
Ναι
Όχι
4
Παραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώς
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιο Τμήμα
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι)
Ναι
Όχι
5
Πρωτοκόλληση και χρέωση στον αρμόδιο υπάλληλο
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία ιεραρχικά στον Προϊστάμενο Διεύθυνσης που χρεώνει στον Προϊστάμενο Τμήματος που αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο
Όχι
Όχι
6
Εξέταση καταγγελίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Έλεγχος
Περιγραφή
Εξέταση του περιεχομένου της καταγγελίας κατά την οποία ελέγχεται η πληρότητα και εγκυρότητα αυτής, καθώς και η σχετικότητά της με το αντικείμενο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα και της ΕΕΤΤ γενικότερα.
Όχι
Όχι
7
Ενημέρωση καταναλωτή, για έλλειψη στοιχείων ή αναρμοδιότητα
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Στην περίπτωση έλλειψης στοιχείων ή αναρμοδιότητας, ενημερώνεται ο καταναλωτής, προκειμένου να επανυποβάλει την καταγγελία. Η επιστολή ενημέρωσης συντάσσεται από τον υπάλληλο και εγκρίνεται από τον αρμόδιο Προϊστάμενο.
Ναι
Ναι
8
Υποβολή καταγγελίας σε πληροφοριακό σύστημα της ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Ενέργεια μέσω λογισμικού
Περιγραφή
Η υποβολή καταγγελίας διενεργείται στο σύστημα ΕΡΜΗΣ της ΕΕΤΤ προκειμένου να έχει αυτόματα πρόσβαση στα στοιχεία της καταγγελίας ο αρμόδιος πάροχος της υπηρεσίας για τις δικές του ενέργειες.
Ναι
Όχι
9
Διεκπεραίωση καταγγελίας από τον αρμόδιο πάροχο
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Άλλο
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Ο αρμόδιος πάροχος έχει αυτόματα πρόσβαση στην καταγγελία στο πληροφοριακό σύστημα ΕΡΜΗΣ της ΕΕΤΤ. Εξετάζει την καταγγελία, δικπεραιώνει τις δικές του ενέργειες και υποβάλει την απάντησή του επί της καταγγελίας στον ΕΡΜΗ εντός προθεσμίας 20 ημερών. Η ΕΕΤΤ και ο καταναλωτής ενημερώνονται αυτόματα από το σύστημα για την απάντηση του παρόχου. Βλ. διαδικασία διαχείρισης καταγγελών από το σύστημα ΕΡΜΗΣ (θα καταχωρηθεί εν καιρώ).
Σημειώσεις
Ο πάροχος μπορεί να ζητήσει παράταση το πολύ 10 ημερών μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ. Η παράταση απαιτεί έγκριση από την ΕΕΤΤ στο σύστημα.
Ναι
Όχι
10
Περαιτέρω ενέργειες ελέγχου του παρόχου, στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδια υπηρεσία
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας εκκινούν περαιτέρω ενέργειες ελέγχου του παρόχου, όπως κλήση σε ακρόαση.
Ναι
Ναι
11
Αξιολόγηση της απάντησης από τον αρμόδιο υπάλληλο της ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Ο αρμόδιος υπάλληλος έχει αυτόματα πρόσβαση στην απάντηση του παρόχου στον ΕΡΜΗ.
Όχι
Όχι
12
Κλήση σε ακρόαση
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Σε περίπτωση σοβαρών ευρημάτων, εκκινούν διαδικασίες κλήσης του παρόχου σε ακρόαση με την εμπλοκή της Διεύθυνσης Νομικών Υπηρεσιών της ΕΕΤΤ.
Ναι
Ναι
13
Εντολή συμμόρφωσης του παρόχου στον Κανονισμό
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Ο καταναλωτής ενημερώνται από το σύστημα για την εξέλιξη της καταγγελίας του.
Ναι
Ναι
14
Κλείσιμο καταγγελίας από την ΕΕΤΤ
Αρμόδιος διεκπεραίωσης
Αρμόδιος Υπάλληλος
Τρόπος Υλοποίησης
Χειροκίνητη ενέργεια
Περιγραφή
Εάν μετά το κλείσιμο της καταγγελίας, ο καταναλωτής δεν θεωρεί την απάντηση ικανοποιητική, υποβάλει επαναληπτική καταγγελία. Το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα συγκεντρώνει τις καταγγελίες ανά δίμηνο σε αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης.
Ναι
Ναι
Διαχείριση καταγγελιών για τις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης
Xρήσιμες ερωταπαντήσεις για τις υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Συνήγορος του Καταναλωτή - Υποβολή αναφοράς
Αρμοδιότητες της ΕΕΤΤ ως προς τις Υπηρεσίες Αυξημένης Χρέωσης
Πλαίσιο βάσει του οποίου παρέχονται οι υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.