Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους (Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης / Δ.ΥΠ.Α.)

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση



cf3d9065-0c1d-4f3f-b32e-d4e88381d7c0 396514

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ΚΠΑ2), ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)

Ψηφιακά σημεία παροχής

  • Ενιαία Ψηφιακή Πύλη δημόσιας διοίκησης (ΕΨΠ - gov.gr) Μέσω του συνδέσμου ο εγγεγραμμένος στο Ψηφιακό μητρώο (Μητρώο ανέργων) της Δ.ΥΠ.Α. μπορεί να κλείσει ψηφιακό ραντεβού στο myDYPAlive για να εξυπηρετηθεί μέσω τηλεδιάσκεψης από εξειδικευμένο υπάλληλο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών
  • Ενιαία Ψηφιακή Πύλη δημόσιας διοίκησης (ΕΨΠ - gov.gr) Μέσω του συνδέσμου ο εγγεγραμμένος στο Ψηφιακό μητρώο (Μητρώο ανέργων) της Δ.ΥΠ.Α. μπορεί να κλείσει ραντεβού στην υπηρεσία της ΔΥΠΑ (ΚΠΑ2) που ανήκει για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

15 έως 30 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην παροχή εξατομικευμένων συμβουλών από εργασιακό σύμβουλο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.) και απευθύνεται σε εγγεγραμμένους αναζητούντες εργασία στο Ψηφιακό Μητρώο (Μητρώο ανέργων) της ΔΥΠΑ.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ΚΠΑ2)

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Κυμαινόμενη υπό προϋποθέσεις

Παρατηρήσεις

Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:

- Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του - Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας - Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας

Μέσω της Υπηρεσίας myDYPAlive, παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με διερμηνεία σε επιλεγμένες ξένες γλώσσες, εφόσον ο πολίτης το αιτηθεί κατά τον ορισμό του ραντεβού.

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους

Σημειώσεις

Η Υπηρεσία διατίθεται μέσω του myDYPAlive (σχετικός σύνδεσμος) και μέσω των ΚΠΑ2. Για τον ορισμό ραντεβού στα ΚΠΑ2 ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με email με το αρμόδιο ΚΠΑ2 (https://www.dypa.gov.gr/epikoinonia) ή να κλείσει ραντεβού μέσω του συνδέσμου: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-organismou-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Προς Αναζητούντες Εργασία, Συμβουλευτική Εγγεγραμμένων Ανέργων στη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.), Σύνταξη Ατομκού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ)

            Επίσημος τίτλος

            Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους (ΔΥΠΑ)

            Τρόπος παροχής υπηρεσιών

            Εγκατάστασης

            Μητρώα που τηρούνται

            Μητρώο Εγγεγραμμένων Ανέργων ΟΑΕΔ

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη, Αυτεπάγγελτη, Ηλεκτρονική ειδοποίηση / Ενημέρωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Ένταξης σε Μητρώο Προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας "Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους" είναι η εγγραφή στο Ψηφιακό Μητρώο (Μητρώο ανέργων)

              Όχι Όχι

            • 2 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Για την εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης θα πρέπει να κλειστεί ψηφιακό ραντεβού μέσω της σελίδας myDYPA.live.gov.gr και απαιτείται η χρήση των διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).

              Όχι Όχι

            • 3 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Για την εξυπηρέτηση με φυσικό ραντεβού εφόσον δεν έχει οριστεί το ραντεβού από το αρμόδιο ΚΠΑ2, θα πρέπει να κλειστεί ραντεβού μέσω της σελίδας της Δ.ΥΠ.Α και απαιτείται η χρήση των διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).

              Όχι Όχι

            • 4 Παροχής στοιχείων Για τη Σύνταξη του Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) απαιτείται η συμπλήρωση ενός Ερωτηματολογίου (profiling) μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Δ.ΥΠ.Α. (e-Services Δ.ΥΠ.Α.)


              Όχι Όχι

            • 1 Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο ή Ταυτότητα χώρας μέλους της Ε.Ε. Ταυτοποιητικό έγγραφο

              Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο ή Ταυτότητα χώρας μέλους της Ε.Ε.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 2244

            • Νόμος 21 4921 2022 75 Α

              Περιγραφή Δουλειές Ξανά: Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις. Υποχρεώσεις αναζητούντων εργασία

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220100075

            • Απόφαση 49926/14976 2020 5517 Β

              Περιγραφή Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200205517

            • 1 Εκκίνηση διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Ορισμός ραντεβού στην υπηρεσία myDYPAlive


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Για να εξυπηρετηθεί ο πολίτης την ημέρα και ώρα που επιθυμεί, μέσω βίντεο-κλήσης/ τηλεδιάσκεψης της υπηρεσίας myDYPAlive θα πρέπει να κλείσει ραντεβού μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» «Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών» «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α)». Για να επιτραπεί η είσοδος απαιτούνται τα διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).

              Σημειώσεις ΒΗΜΑ 1ο : Επιλογή παρεχόμενης υπηρεσίας ΒΗΜΑ 2ο : Επιλογή ημερομηνίας και ώρας ΒΗΜΑ 3ο : Καταχώριση στοιχείων ΒΗΜΑ 4ο : Ολοκλήρωση της κράτησης

              Ναι Όχι


            • 3 Σύνδεση στη τηλεδιάσκεψη και ταυτοποίηση στοιχείων


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Κατά την προγραμματισμένη ημερομηνία και ώρα του ραντεβού, ο πολίτης για να μεταφερθεί στο περιβάλλον σύσκεψης με τον σύμβουλο της Δ.ΥΠ.Α. , θα πρέπει να επιλέξει «Συμμετοχή στη συνάντηση» από το μήνυμα επιβεβαίωσης που έχει λάβει στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο την ημέρα που πραγματοποίησε την κράτηση.

              Σημειώσεις Με την έναρξη σας τηλεδιάσκεψη θα πρέπει να γίνει επίδειξη του εγγράφου ταυτοποίησης του εξυπηρετούμενου (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, κλπ).

              Ναι Όχι


            • 4 Διενέργεια τηλεδιάσκεψης στο myDYPAlive

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών μέσω της Υπηρεσίας myDYPAlive πραγματοποιείται από εξειδικευμένους συμβούλους της Δ.ΥΠ.Α. που υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη Υπηρεσία.

              Ναι Όχι


            • 5 Ορισμός φυσικού ραντεβού στο ΚΠΑ2


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Επιλέγοντας τον συγκεκριμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο πολίτης θα πρέπει να συνδεθεί στην πλατφόρμα των φυσικών ραντεβού με κωδικούς taxisnet, ώστε να κλείσει ραντεβού στην Δ.ΥΠ.Α. την διαθέσιμη ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί και να εξυπηρετηθεί στα υποκαταστήματα ΚΠΑ2 με φυσική παρουσία. Για να κλείσει το ψηφιακό ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει: - ονοματεπώνυμο - ηλεκτρονική διεύθυνση (email) - αριθμό κινητού τηλεφώνου - διεύθυνση κατοικίας - ΑΦΜ. Ο πολίτης επιλέγει από τις Υπηρεσίες Συμβουλευτικής τη "Συμβουλευτική ανέργων". Η επιλογή του ΚΠΑ2 γίνεται αυτόματα με τη συμπλήρωση του Τ.Κ. της διεύθυνσης κατοικίας του. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο πολίτης λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού στη διεύθυνη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσε.

              Σημειώσεις Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού του από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και για 30 ημέρες μετά (εξαιρουμένων των αργιών). Εναλλακτικά το ραντεβού μπορεί να οριστεί και από υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. μετά από τηλεφωνική επικοινωνία ή αποστολή email με το αίτημα του πολίτη. Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει ή να ακυρώσει το ραντεβού του πατώντας τον σχετικό σύνδεσμο “Αλλαγή της συνάντησης” στο email επιβεβαίωσης που έλαβε. Για κάθε ενέργεια ακύρωσης εμφανίζεται και μια επιβεβαιωτική ένδειξη σε μορφή αναδυόμενου παραθύρου. Ολοκληρώνοντας την ακύρωση λαμβάνει σχετικό email ακύρωσης. Η ακύρωση είναι εφικτή μέχρι 24 ώρες πριν την ώρα του ραντεβού.

              Ναι Όχι


            • 6 Μετάβαση στην Υπηρεσία και ταυτοποίηση στοιχείων


              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο πολίτης θα πρέπει την προγραμματισμένη ώρα του φυσικού ραντεβού, να μεταβεί στο ΚΠΑ2 στο οποίο έχει οριστεί. Κατά τη διάρκεια του ραντεβού θα πρέπει να επιδείξει στον αρμόδιο υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. το νομιμοποιητικό έγγραφο για την ταυτοποίησή του (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, κλπ).

              Ναι Όχι


            • 7 Παροχή συμβουλευτικής υπηρεσίας με φυσική παρουσία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών πραγματοποιείται από εξειδικευμένους συμβούλους του αρμοδίου ΚΠΑ2 της Δ.ΥΠ.Α.

              Ναι Όχι


            • 8 Ολοκλήρωση Διαδικασίας


              Περιγραφή Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας δύνανται να χορηγηθούν από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ): 1. Βεβαίωση Εξατομικευμένης Προσέγγισης, για την ατομική συμβουλευτική ή/και 2. Συστατικό σημείωμα προς εύρεση εργασίας

              Σημειώσεις Η έκδοση Βεβαίωσης Εξατομικευμένης Προσέγγισης πραγματοποιείται μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Δ.ΥΠ.Α. (e-Services) εφόσον έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της εξατομικευμένης προσέγγισης και της σύνταξης του Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ), η οποία αποτελεί υποστηρικτική διαδικασία για τη σύζευξη προσφοράς – ζήτησης εργασίας και προϋπόθεση για τη σύνδεση των εγγεγραμμένων στα μητρώα ανέργων με τις ενεργητικές μορφές απασχόλησης.

              Όχι Ναι








            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.