|
|
(11 ενδιάμεσες εκδόσεις από 6 χρήστες δεν εμφανίζονται) |
Γραμμή 5: |
Γραμμή 5: |
| |process_org_owner_is_private=Όχι | | |process_org_owner_is_private=Όχι |
| |process_org_owner=85324 | | |process_org_owner=85324 |
| + | |process_provision_org_group=5587, 8210, 9603 |
| |process_provision_org=37171 | | |process_provision_org=37171 |
− | |process_provision_org_directory=Περιφερειακές Διευθύνσεις ΕΦΕΤ, Διεύθυνση Ασφάλειας Τροφίμων ΕΦΕΤ, Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτών ΕΦΕΤ, Περιφέρειες, Περιφερειακές Ενότητες | + | |process_provision_org_directory=Περιφερειακές Διευθύνσεις ΕΦΕΤ, Διεύθυνση Ασφάλειας Τροφίμων ΕΦΕΤ, Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτών ΕΦΕΤ, |
− | |process_deadline_duration=7776000 | + | |process_deadline_duration=P3M |
| + | |process_see_also=Επιβολή διοικητικού προστίμου σε επιχειρήσεις τροφίμων; Προγραμματισμός και διενέργεια δειγματοληψίας από Περιφερειακή Διεύθυνση και Διαχείριση Αποτελεσμάτων; Προγραμματισμός και διενέργεια τακτικού - έκτακτου ελέγχου επιχείρησης από Περιφερειακή Διεύθυνση |
| |process_evidence_identification_type=Άλλο | | |process_evidence_identification_type=Άλλο |
| |process_evidence_identification_type_other=ΑΦΜ | | |process_evidence_identification_type_other=ΑΦΜ |
Γραμμή 13: |
Γραμμή 15: |
| |process_trigger=Αιτούμενη | | |process_trigger=Αιτούμενη |
| |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) | | |process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο) |
− | |process_usage=Άλλο | + | |process_usage=Δικαιολογητικό |
− | |process_output_type=Απόφαση | + | |process_output_type=Απόφαση, Κατάθεση ποσού, Παραγωγή εγγράφου |
− | |process_validity_duration=-1
| |
| |process_source=Συντάκτες | | |process_source=Συντάκτες |
− | |process_provided_to=Επιχειρήσεις,Νομικά Πρόσωπα – Νομικές Οντότητες | + | |process_provided_to=Κτηνοτροφικές επιχειρήσεις |
− | |process_tax_type=Έλεγχοι | + | |process_tax_type=Αιτήσεις,Κατασχέσεις |
− | |process_life_events=Τρόφιμα,Επιχειρηματική δραστηριότητα | + | |process_life_events=Τρόφιμα |
− | |process_total_duration_steps_min=0 | + | |process_total_duration_steps_min=86400 |
− | |process_total_duration_steps_max=0 | + | |process_total_duration_steps_max=432000 |
| |process_cost_min=500.00 | | |process_cost_min=500.00 |
| |process_cost_max=500.00 | | |process_cost_max=500.00 |
Γραμμή 36: |
Γραμμή 37: |
| |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα | | |process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα |
| |process_application_description=Έγγραφη Ένσταση Δεύτερης Επανεξέτασης | | |process_application_description=Έγγραφη Ένσταση Δεύτερης Επανεξέτασης |
− | |process_application_note=Κατατίθεται στην υπηρεσία στην οποία ανήκουν οι ελεγκτές που διενήργησαν την κατάσχεση εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την επίδοση της Έκθεσης Επανεξέτασης (δείτε σχετικά την διαδικασία «A Επιτροπή εξέτασης κατασχεθέντων τροφίμων, ΜΙΤΟΣ: 475267») | + | |process_application_note=Κατατίθεται στην υπηρεσία στην οποία ανήκουν οι ελεγκτές που διενήργησαν την κατάσχεση εντός πέντε (5) εργάσιμων ημερών από την επίδοση της Έκθεσης Επανεξέτασης (δείτε σχετικά την διαδικασία «A Επιτροπή εξέτασης κατασχεθέντων τροφίμων, ΜΙΤΟΣ: 475267»). |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 44: |
Γραμμή 45: |
| |process_conditions_name=Το δικαίωμα σε δεύτερη επανεξέταση, δίνεται για κατασχεθέντα | | |process_conditions_name=Το δικαίωμα σε δεύτερη επανεξέταση, δίνεται για κατασχεθέντα |
| α) τρόφιμα, με βάρος μεγαλύτερο των χιλίων (1.000) χιλιόγραμμων ή με αξία μεγαλύτερη των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ, | | α) τρόφιμα, με βάρος μεγαλύτερο των χιλίων (1.000) χιλιόγραμμων ή με αξία μεγαλύτερη των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ, |
− | β) για υλικά σε επαφή με τρόφιμα αξίας μεγαλύτερης των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ, | + | β) για υλικά σε επαφή με τρόφιμα αξίας μεγαλύτερης των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ. |
− | Για το παραδεκτό της ένστασης απαιτείται καταβολή παράβολου ποσού πεντακοσίων (500) ευρώ | + | Για το παραδεκτό της ένστασης απαιτείται καταβολή παράβολου ποσού πεντακοσίων (500) ευρώ. |
| }} | | }} |
| {{process conditions | | {{process conditions |
Γραμμή 56: |
Γραμμή 57: |
| |process_evidence_cost_num_id=1 | | |process_evidence_cost_num_id=1 |
| |process_evidence_cost_alternative=Όχι | | |process_evidence_cost_alternative=Όχι |
− | |process_evidence_cost_type=Παράβολο (δεν τηρείται στο e-παράβολο) | + | |process_evidence_cost_type=e-Παράβολο |
| |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ | | |process_evidence_cost_calculation=Εφάπαξ |
− | |process_evidence_cost_description=Για το παραδεκτό της ένστασης απαιτείται καταβολή παράβολου ποσού πεντακοσίων (500) ευρώ | + | |process_evidence_cost_code=7761, 7762, 7763 |
| + | |process_evidence_cost_description=Για το παραδεκτό της ένστασης απαιτείται καταβολή παράβολου ποσού πεντακοσίων (500) ευρώ. |
| |process_evidence_cost_min=500 | | |process_evidence_cost_min=500 |
| |process_evidence_cost_max=500 | | |process_evidence_cost_max=500 |
| + | |process_evidence_cost_payment_type=Ταμείο τραπέζης, Ψηφιακά (χρεωστική/πιστωτική κάρτα), Ψηφιακά (web banking) |
| }} | | }} |
| {{process rules | | {{process rules |
Γραμμή 66: |
Γραμμή 69: |
| |process_rule_decision_number=4235 | | |process_rule_decision_number=4235 |
| |process_rule_decision_year=2014 | | |process_rule_decision_year=2014 |
− | |process_rule_description=Διοικητικά μέτρα, διαδικασίες και κυρώσεις στην εφαρμογή της ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας στους τομείς των τροφίμων | + | |process_rule_description=Διοικητικά μέτρα, διαδικασίες και κυρώσεις στην εφαρμογή της ενωσιακής και εθνικής νομοθεσίας στους τομείς των τροφίμων. |
| |process_rule_gazette_doc_number=32 | | |process_rule_gazette_doc_number=32 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
Γραμμή 75: |
Γραμμή 78: |
| |process_rule_decision_number=4801 | | |process_rule_decision_number=4801 |
| |process_rule_decision_year=2021 | | |process_rule_decision_year=2021 |
− | |process_rule_description=Τροποποίηση του κυρωτικού πλαισίου στους τομείς των τροφίμων σε εφαρμογή του ν. 4512/2018 για την άσκηση εποπτείας - Τροποποίηση των άρθρων 3, 22 και 23 του ν. 4235/2014 | + | |process_rule_description=Τροποποίηση του κυρωτικού πλαισίου στους τομείς των τροφίμων σε εφαρμογή του ν. 4512/2018 για την άσκηση εποπτείας - Τροποποίηση των άρθρων 3, 22 και 23 του ν. 4235/2014. |
| |process_rule_gazette_doc_number=83 | | |process_rule_gazette_doc_number=83 |
| |process_rule_gazette_doc_issue=Α | | |process_rule_gazette_doc_issue=Α |
Γραμμή 93: |
Γραμμή 96: |
| |process_step_exit=Όχι | | |process_step_exit=Όχι |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
− | |process_step_title=Υποβολή Έγγραφης Ένστασης Δεύτερης Επανεξέτασης | + | |process_step_title=Παραλαβή Έγγραφης Ένστασης Δεύτερης Επανεξέτασης |
− | |process_step_official=Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο | + | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| |process_step_description=Η ένσταση για δεύτερη επανεξέταση κατατίθεται από την επιχείρηση, όπως νόμιμα εκπροσωπείται, εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την επίδοση της έκθεσης κατάσχεσης στην υπηρεσία στην οποία ανήκουν οι ελεγκτές, που διενήργησαν την κατάσχεση. | | |process_step_description=Η ένσταση για δεύτερη επανεξέταση κατατίθεται από την επιχείρηση, όπως νόμιμα εκπροσωπείται, εντός πέντε (5) εργασίμων ημερών από την επίδοση της έκθεσης κατάσχεσης στην υπηρεσία στην οποία ανήκουν οι ελεγκτές, που διενήργησαν την κατάσχεση. |
| }} | | }} |
Γραμμή 102: |
Γραμμή 106: |
| |process_step_child=Όχι | | |process_step_child=Όχι |
| |process_step_title=Αξιολόγηση του παραδεκτού της ένστασης για δεύτερη επανεξέταση | | |process_step_title=Αξιολόγηση του παραδεκτού της ένστασης για δεύτερη επανεξέταση |
| + | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| |process_step_description=Ελέγχεται αν πληρούνται οι προϋποθέσεις άσκησης ένστασης, δηλαδή αν | | |process_step_description=Ελέγχεται αν πληρούνται οι προϋποθέσεις άσκησης ένστασης, δηλαδή αν |
| α) η ποσότητα των τροφίμων έχει βάρος μεγαλύτερο των χιλίων (1.000) χιλιόγραμμων ή αξία μεγαλύτερη των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ, β) η αξία των υλικών σε επαφή με τρόφιμα είναι μεγαλύτερη των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ, | | α) η ποσότητα των τροφίμων έχει βάρος μεγαλύτερο των χιλίων (1.000) χιλιόγραμμων ή αξία μεγαλύτερη των πέντε χιλιάδων (5.000) ευρώ, β) η αξία των υλικών σε επαφή με τρόφιμα είναι μεγαλύτερη των δέκα χιλιάδων (10.000) ευρώ, |
Γραμμή 113: |
Γραμμή 119: |
| |process_step_previous_child=2 | | |process_step_previous_child=2 |
| |process_step_title=Απόρριψη Ένστασης Δεύτερης Επανεξέτασης Κατασχεθέντων Τροφίμων | | |process_step_title=Απόρριψη Ένστασης Δεύτερης Επανεξέτασης Κατασχεθέντων Τροφίμων |
| + | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| + | |process_step_implementation=Έλεγχος |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 122: |
Γραμμή 130: |
| |process_step_title=Εκδοση Απόφασης Συγκρότησης Πενταμελούς Επιτροπής Επανεξέτασης Κατασχεθέντων Τροφίμων | | |process_step_title=Εκδοση Απόφασης Συγκρότησης Πενταμελούς Επιτροπής Επανεξέτασης Κατασχεθέντων Τροφίμων |
| |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής | | |process_step_official=Αρμόδιος Διευθυντής |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
− | |process_step_duration_max=432000 | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P5D |
| |process_step_description=Η Πενταμελής Επιτροπής Δεύτερης Επανεξέτασης αποτελείται από: | | |process_step_description=Η Πενταμελής Επιτροπής Δεύτερης Επανεξέτασης αποτελείται από: |
| α) τέσσερις (4) ελεγκτές της υπηρεσίας που διενήργησε τον έλεγχο, εκτός εκείνων που διενήργησαν την κατάσχεση και εκτός εκείνων που συμμετείχαν στην επιτροπή πρώτης επανεξέτασης, | | α) τέσσερις (4) ελεγκτές της υπηρεσίας που διενήργησε τον έλεγχο, εκτός εκείνων που διενήργησαν την κατάσχεση και εκτός εκείνων που συμμετείχαν στην επιτροπή πρώτης επανεξέτασης, |
Γραμμή 138: |
Γραμμή 147: |
| |process_step_title=Συνεδρίαση Πενταμελούς Επιτροπής Επανεξέτασης Κατασχεθέντων Τροφίμων | | |process_step_title=Συνεδρίαση Πενταμελούς Επιτροπής Επανεξέτασης Κατασχεθέντων Τροφίμων |
| |process_step_official=Συλλογικό όργανο | | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
− | |process_step_duration_min=86400 | + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
− | |process_step_duration_max=432000 | + | |process_step_duration_min=P1D |
| + | |process_step_duration_max=P5D |
| |process_step_description=Οι πενταμελείς επιτροπές της δεύτερης επανεξέτασης, αφού εξετάσουν τα κατασχεθέντα, με τη χρησιμοποίηση κάθε προβλεπόμενου και ενδεδειγμένου επιστημονικού μέσου και λάβουν υπόψη την έκθεση επανεξέτασης των τριμελών επιτροπών και τα λοιπά στοιχεία του φακέλου, αποφαίνονται επί της ένστασης και για την τύχη των κατασχεθέντων και συντάσσουν σχετική έκθεση δεύτερης επανεξέτασης. | | |process_step_description=Οι πενταμελείς επιτροπές της δεύτερης επανεξέτασης, αφού εξετάσουν τα κατασχεθέντα, με τη χρησιμοποίηση κάθε προβλεπόμενου και ενδεδειγμένου επιστημονικού μέσου και λάβουν υπόψη την έκθεση επανεξέτασης των τριμελών επιτροπών και τα λοιπά στοιχεία του φακέλου, αποφαίνονται επί της ένστασης και για την τύχη των κατασχεθέντων και συντάσσουν σχετική έκθεση δεύτερης επανεξέτασης. |
| }} | | }} |
Γραμμή 149: |
Γραμμή 159: |
| |process_step_previous_child=5 | | |process_step_previous_child=5 |
| |process_step_title=Σύνταξη Έκθεσης Επανεξέτασης Πενταμελούς Eπιτροπής | | |process_step_title=Σύνταξη Έκθεσης Επανεξέτασης Πενταμελούς Eπιτροπής |
− | |process_step_description=Στην έκθεση δεύτερης επανεξέτασης, καταγράφεται η τύχη των κατασχεθέντων, αφού ληφθεί υπόψιν η πρόθεση του υπευθύνου (μετά από προφορικό ή γραπτό αίτημα) για τη διαχείριση των οριστικώς κατασχεμένων προϊόντων. | + | |process_step_official=Συλλογικό όργανο |
− | Για την σύνταξη της έκθεσης 2ης επανεξέτασης χρησιμοποιείται το υποδείγμα 10 της Υπουργικής Απόφασης 673/141426/2014 (ΦΕΚ Β 3109/2014). | + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| + | |process_step_description=Στην έκθεση δεύτερης επανεξέτασης, καταγράφεται η τύχη των κατασχεθέντων, αφού ληφθεί υπόψιν η πρόθεση του υπευθύνου (μετά από προφορικό ή γραπτό αίτημα) για τη διαχείριση των οριστικώς κατασχεμένων προϊόντων. Για την σύνταξη της έκθεσης 2ης επανεξέτασης χρησιμοποιείται το υποδείγμα 10 της Υπουργικής Απόφασης 673/141426/2014 (ΦΕΚ Β 3109/2014). |
| |process_step_note=Ένα αντίγραφο της έκθεσης 2ης επανεξέτασης κοινοποιείται άμεσα στην επιχείρηση, δια του Προέδρου της επιτροπής και ένα στην υπηρεσία που την συγκρότησε. | | |process_step_note=Ένα αντίγραφο της έκθεσης 2ης επανεξέτασης κοινοποιείται άμεσα στην επιχείρηση, δια του Προέδρου της επιτροπής και ένα στην υπηρεσία που την συγκρότησε. |
| }} | | }} |
Γραμμή 160: |
Γραμμή 171: |
| |process_step_previous_child=6 | | |process_step_previous_child=6 |
| |process_step_title=Διαχείριση Κατασχεθέντων | | |process_step_title=Διαχείριση Κατασχεθέντων |
| + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_description=Αποφασίζεται, αφού ληφθούν υπόψη τα αιτήματα των επιχειρήσεων τροφίμων, η τύχη των κατασχεθέντων, ως εξής: α) Επιβάλλονται διαδικασίες εξυγίανσης ή κάθε άλλο μέτρο που κρίνεται αναγκαίο, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των τροφίμων ή ζωοτροφών και η συμμόρφωση με τις κείμενες διατάξεις. β) Εγκρίνεται η χρήση των τροφίμων ή ζωοτροφών για σκοπούς άλλους εκτός από εκείνους για τους οποίους προορίζονταν αρχικά. γ) Επιβάλλεται η καταστροφή των τροφίμων ή ζωοτροφών. δ) Εγκρίνεται η επαναποστολή των τροφίμων ή ζωοτροφών στο κράτος-μέλος προέλευσης, εφόσον γίνονται αποδεκτά από αυτό. | | |process_step_description=Αποφασίζεται, αφού ληφθούν υπόψη τα αιτήματα των επιχειρήσεων τροφίμων, η τύχη των κατασχεθέντων, ως εξής: α) Επιβάλλονται διαδικασίες εξυγίανσης ή κάθε άλλο μέτρο που κρίνεται αναγκαίο, προκειμένου να διασφαλιστεί η ασφάλεια των τροφίμων ή ζωοτροφών και η συμμόρφωση με τις κείμενες διατάξεις. β) Εγκρίνεται η χρήση των τροφίμων ή ζωοτροφών για σκοπούς άλλους εκτός από εκείνους για τους οποίους προορίζονταν αρχικά. γ) Επιβάλλεται η καταστροφή των τροφίμων ή ζωοτροφών. δ) Εγκρίνεται η επαναποστολή των τροφίμων ή ζωοτροφών στο κράτος-μέλος προέλευσης, εφόσον γίνονται αποδεκτά από αυτό. |
| }} | | }} |
Γραμμή 170: |
Γραμμή 182: |
| |process_step_title=Κατάθεση Έγγραφης Αίτησης για Διακίνηση Κατασχεθέντων | | |process_step_title=Κατάθεση Έγγραφης Αίτησης για Διακίνηση Κατασχεθέντων |
| |process_step_official=Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο | | |process_step_official=Ενέργεια από φυσικό/νομικό πρόσωπο |
| + | |process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια |
| }} | | }} |
| {{process steps | | {{process steps |
Γραμμή 178: |
Γραμμή 191: |
| |process_step_previous_child=8 | | |process_step_previous_child=8 |
| |process_step_title=Έκδοση Άδειας Διακίνησης Τροφίμων / ΥΑΕΤ | | |process_step_title=Έκδοση Άδειας Διακίνησης Τροφίμων / ΥΑΕΤ |
| + | |process_step_official=Αρμόδια υπηρεσία |
| + | |process_step_implementation=Υπογραφή |
| |process_step_description=Τα οριστικώς κατασχεθέντα προς καταστροφή, ειδική μεταχείριση, εξυγίανση ή άλλη ενέργεια, κατά τη μεταφορά τους προς τον τόπο προορισμού, συνοδεύονται από σχετικό έγγραφο, που εκδίδεται από τον ΕΦΕΤ. Η διαδικασία πραγματοποιείται υπό την εποπτεία της κατά τόπο αρμόδιας αρχής. Ο υπεύθυνος της επιχείρησης έχει την ευθύνη της γνωστοποίησης στον ΕΦΕΤ της ολοκλήρωσης των σχετικών διαδικασιών. | | |process_step_description=Τα οριστικώς κατασχεθέντα προς καταστροφή, ειδική μεταχείριση, εξυγίανση ή άλλη ενέργεια, κατά τη μεταφορά τους προς τον τόπο προορισμού, συνοδεύονται από σχετικό έγγραφο, που εκδίδεται από τον ΕΦΕΤ. Η διαδικασία πραγματοποιείται υπό την εποπτεία της κατά τόπο αρμόδιας αρχής. Ο υπεύθυνος της επιχείρησης έχει την ευθύνη της γνωστοποίησης στον ΕΦΕΤ της ολοκλήρωσης των σχετικών διαδικασιών. |
| |process_step_note=Αν η επιχείρηση επιλέξει η διαδικασία αυτή να γίνει σε άλλο κράτος-μέλος, τα προς καταστροφή, ειδική μεταχείριση, εξυγίανση ή άλλη ενέργεια τρόφιμα ή ζωοτροφές συνοδεύονται από σχετικό έγγραφο του ΕΦΕΤ. Στην περίπτωση που η διαδικασία ολοκληρώνεται σε άλλο κράτος μέλος, η αρμόδια αρχή επαληθεύει τη διαδικασία σε συνεργασία με την αρμόδια αρχή του κράτους- μέλους. | | |process_step_note=Αν η επιχείρηση επιλέξει η διαδικασία αυτή να γίνει σε άλλο κράτος-μέλος, τα προς καταστροφή, ειδική μεταχείριση, εξυγίανση ή άλλη ενέργεια τρόφιμα ή ζωοτροφές συνοδεύονται από σχετικό έγγραφο του ΕΦΕΤ. Στην περίπτωση που η διαδικασία ολοκληρώνεται σε άλλο κράτος μέλος, η αρμόδια αρχή επαληθεύει τη διαδικασία σε συνεργασία με την αρμόδια αρχή του κράτους- μέλους. |
| }} | | }} |