Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Διαχείριση αιτημάτων/καταγγελιών για ηλεκτρονικές επικοινωνίες»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(53 ενδιάμεσες εκδόσεις από 6 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
|process_official_title=Καταγγελία για τηλεφωνία & Διαδίκτυο
+
|process_official_title=Υποβολή καταγγελίας για τηλεφωνία και Διαδίκτυο
|process_alternative_titles=Υποβολή καταγγελίας για ηλεκτρονικές επικοινωνίες
+
|process_alternative_titles=Υποβολή καταγγελίας για ηλεκτρονικές επικοινωνίες, Υποβολή καταγγελίας για πάροχο τηλεφωνίας, Καταγγελία / παράπονα για τηλεφωνία - διαδίκτυο
Υποβολή καταγγελίας για πάροχο τηλεφωνίας
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με υπηρεσίες τηλεφωνίας ή/και Διαδικτύου, στην προώθηση αυτής από την ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση.
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με υπηρεσίες τηλεφωνίας ή/και Διαδικτύου, στην προώθηση αυτής από την ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση.
 
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=64183
 
|process_org_owner=64183
|process_provision_org_owner_directory=867072
+
|process_provision_org_owner_directory=131631
 
|process_provision_org_group=8210
 
|process_provision_org_group=8210
|process_remarks=Οι αναφορές/καταγγελίες καταναλωτών που υποβάλλονται στην ΕΕΤΤ διαβιβάζονται στην καταγγελλόμενη επιχείρηση, με συνοδευτικό αίτημα που της ζητά να απαντήσει επί των αναφερόμενων, μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Τόσο το αίτημα, όσο και η απάντηση διαβιβάζονται στον ενδιαφερόμενο καταναλωτή.
+
|process_provision_org_directory=Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα
Η ΕΕΤΤ προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών με βάση τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων της νομοθεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών και προβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, σε ενέργειες στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της. Επισημαίνεται ότι οι ενέργειες της ΕΕΤΤ έχουν είτε ρυθμιστικό, είτε κατασταλτικό περιεχόμενο χαρακτήρα όταν από σειρά καταγγελιών/αναφορών καταναλωτών αναδεικνύεται παράβαση από εποπτευόμενο πάροχο/φορέα, διατάξεων της νομοθεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δεν αποτελούν μέσο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και παρόχων.
+
|process_remarks=Οι αναφορές/καταγγελίες καταναλωτών που υποβάλλονται στην ΕΕΤΤ διαβιβάζονται στην καταγγελλόμενη επιχείρηση μέσω λογισμικού, με συνοδευτικό αίτημα που της ζητά να απαντήσει επί των αναφερόμενων, μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Τόσο το αίτημα, όσο και η απάντηση διαβιβάζονται στον ενδιαφερόμενο καταναλωτή μέσω του λογισμικού.
|process_deadline_duration=4320000
+
Η ΕΕΤΤ προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών με βάση τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων της νομοθεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών και προβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, σε ενέργειες στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της. Επισημαίνεται ότι οι ενέργειες της ΕΕΤΤ έχουν είτε ρυθμιστικό, είτε κατασταλτικό περιεχόμενο όταν από σειρά καταγγελιών/αναφορών καταναλωτών αναδεικνύεται παράβαση από εποπτευόμενο πάροχο/φορέα, διατάξεων της νομοθεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δεν αποτελούν μέσο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και παρόχων.
 +
|process_estimated_implementation_duration_max=P50D
 
|process_provided_language=Αγγλικά, Ελληνικά
 
|process_provided_language=Αγγλικά, Ελληνικά
 +
|process_see_also=Καταγγελία καταναλωτή ηλεκτρονικών επικοινωνιών για υπηρεσίες αυξημένης χρέωσης
 
|process_evidence_identification_type=Άλλο
 
|process_evidence_identification_type=Άλλο
 
|process_evidence_identification_type_other=Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα
 
|process_evidence_identification_type_other=Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Καταγγελία
 
|process_trigger=Καταγγελία
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (ψηφιακά), email
+
|process_trigger_type=Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email
|process_usage=Εσωτερική διαδικασία
+
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία, Μη χρήση ως δικαιολογητικό
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
 
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)
|process_validity_duration=-1
+
|process_validity_duration_set=Αόριστη
|process_source=Συντάκτες
+
|process_source=Συντάκτες, gov.gr, SDG
|process_provided_to=Πολίτες
+
|process_provided_to=Επιχειρήσεις,Καταναλωτές
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών
+
|process_tax_type=Καταγγελίες πολιτών,Παράπονα πολιτών
 
|process_life_events=Καταγγελίες,Τηλεπικοινωνίες
 
|process_life_events=Καταγγελίες,Τηλεπικοινωνίες
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση, καθώς και κάθε άλλη διάταξη αφορά σε δικαιώματα των πολιτών σε περίπτωση παρόδου άπρακτης της προθεσμίας αυτής ή παράνομης άρνησης απάντησης από τη διοίκηση.
+
|process_sdg_notes=Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.
|process_total_duration_steps_min=950400
+
|process_total_duration_steps_min=172801
|process_total_duration_steps_max=5443200
+
|process_total_duration_steps_max=864001
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 38: Γραμμή 39:
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_nace_codes=61
 
|process_nace_codes=61
 +
|process_sdg_codes=H3
 +
|process_govgr_codes=15730
 +
|process_govgr_full_info=15730
 
|process_application_type=Αναφορά/Καταγγελία
 
|process_application_type=Αναφορά/Καταγγελία
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_application_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
|process_application_owner=Φυσικά πρόσωπα
+
|process_application_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
 
|process_application_description=Υποβολή καταγγελίας για τηλεφωνία & Διαδίκτυο
 
|process_application_description=Υποβολή καταγγελίας για τηλεφωνία & Διαδίκτυο
 
|process_application_related_url=https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/
 
|process_application_related_url=https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/
 
|process_application_note=Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
 
|process_application_note=Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
Με ηλεκτρονική υποβολή στην διεύθυνση https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/
+
Με ηλεκτρονική υποβολή στην διεύθυνση https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/
Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
+
Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνσης Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι
+
Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι.
 
 
 
Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
 
Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών,  οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
+
Επίσης, η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών,  οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
 +
|process_estimated_implementation_duration=4320000
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
 
|process_conditions_num_id=1
 
|process_conditions_num_id=1
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
|process_conditions_type=Άλλο
+
|process_conditions_type=Παροχής στοιχείων
|process_conditions_name=Πρότερη επικοινωνία με τον Πάροχο επί του θέματος. Ο Πάροχος πρέπει να έχει αποδώσει στην καταγγελία μοναδικό αριθμό, ο οποίος πρέπει να περιλαμβάνεται στην καταγγελία του καταναλωτή
+
|process_conditions_name=Πριν την υποβολή της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με τον Πάροχο επί του θέματος. Ο Πάροχος πρέπει να έχει αποδώσει στην καταγγελία μοναδικό αριθμό, ο οποίος πρέπει να περιλαμβάνεται στην καταγγελία του καταναλωτή.
 
|process_conditions_url=https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/
 
|process_conditions_url=https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/
 
}}
 
}}
Γραμμή 62: Γραμμή 66:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Παροχής στοιχείων
 
|process_conditions_type=Παροχής στοιχείων
|process_conditions_name=Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη και σαφής. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες
+
|process_conditions_name=Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη και σαφής. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες. Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών,  οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
 
|process_conditions_url=https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/
 
|process_conditions_url=https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=3
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Συναίνεσης
 +
|process_conditions_name=Ο καταναλωτής πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει το αίτημα/καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.
 +
|process_conditions_url=https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/dilosi-peri-aporritoy-kai-prostasias-dedomenon-prosopikoy-charaktira-stis-kataggelies-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/
 
}}
 
}}
 
{{process evidences
 
{{process evidences
 
|process_evidence_num_id=1
 
|process_evidence_num_id=1
|process_evidence_type=6357
+
|process_evidence_type=3798
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι
 
|process_evidence_is_under_prerequisite=Ναι
|process_evidence_prerequisite=Άλλο
+
|process_evidence_prerequisite=Διοικητικές
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_alternative=Όχι
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_evidence_submission_type=Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
|process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
+
|process_evidence_owner=Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα
|process_evidence_description=Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (Έγγραφα, αντίγραφα, φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας.) για την υποστήριξη της καταγγελίας.
+
|process_evidence_description=Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (έγγραφα, αντίγραφα, φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.
|process_evidence_note=Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλοντα.
+
|process_evidence_note=Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.
 
}}
 
}}
 
{{process rules
 
{{process rules
Γραμμή 81: Γραμμή 92:
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_decision_year=2020
 
|process_rule_article=209 (παραπέμπουν στα άρθρα 210-223)
 
|process_rule_article=209 (παραπέμπουν στα άρθρα 210-223)
|process_rule_description=Προβλέψεις για την προστασία των τελικών χρηστών ηλεκτρονικών επικοινωνιών
+
|process_rule_description=Προβλέψεις για την προστασία των τελικών χρηστών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.
 
|process_rule_gazette_doc_number=184
 
|process_rule_gazette_doc_number=184
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
Γραμμή 91: Γραμμή 102:
 
|process_rule_decision_year=2021
 
|process_rule_decision_year=2021
 
|process_rule_article=3.6.1
 
|process_rule_article=3.6.1
|process_rule_description=Κανονισμός Γενικών Αδειών - Υποχρεώσεις παρόχων ως προς την αποδοχή και ανταπόκριση σε αιτήματα/καταγγελίες πελατών
+
|process_rule_description=Κανονισμός Γενικών Αδειών - Υποχρεώσεις παρόχων ως προς την αποδοχή και ανταπόκριση σε αιτήματα/καταγγελίες πελατών, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (https://www.eett.gr/parochoi/ilektronikes-epikoinonies/adeiodotisi/genikes-plirofories/).
 
|process_rule_gazette_doc_number=2265
 
|process_rule_gazette_doc_number=2265
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
Γραμμή 100: Γραμμή 111:
 
|process_rule_decision_number=1032/006
 
|process_rule_decision_number=1032/006
 
|process_rule_decision_year=2022
 
|process_rule_decision_year=2022
|process_rule_description=Κώδικας Δεοντολογίας της ΕΕΤΤ για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές
+
|process_rule_description=Κώδικας Δεοντολογίας της ΕΕΤΤ για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές.
 
|process_rule_gazette_doc_number=3242
 
|process_rule_gazette_doc_number=3242
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
Γραμμή 117: Γραμμή 128:
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_previous_child=1
|process_step_title=Υποβολή αίτησης ψηφιακά
+
|process_step_title=Παραλαβή καταγγελίας ψηφιακά
|process_step_implementation=Ψηφιακή υπογραφή
+
|process_step_official=Λογισμικό
|process_step_duration_min=600
+
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_max=3600
+
|process_step_description=Υποβολή καταγγελίας μέσω της σελίδας https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/
|process_step_description=Υποβολή αίτησης μέσω της σελίδας https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/
 
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 129: Γραμμή 139:
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_previous_child=1
|process_step_title=Παραλαβή αίτησης μέσω emal
+
|process_step_title=Παραλαβή καταγγελίας μέσω emal
|process_step_duration_min=600
+
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
|process_step_duration_max=3600
+
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
|process_step_description=Αποστολή της καταγγελίας και τυχόν αποδεικτικών στη διεύθυνση info@eett.gr
+
|process_step_description=Αποστολή της καταγγελίας και τυχόν αποδεικτικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 140: Γραμμή 150:
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child_selector=1
 
|process_step_previous_child=1
 
|process_step_previous_child=1
|process_step_title=Υποβολή αίτησης χειροκίνητα
+
|process_step_title=Παραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώς
|process_step_description=Υποβολή διαπροσωπικά ή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι
+
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_description=Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον καταγγέλλοντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 147: Γραμμή 159:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Παραλαβή καταγγελίας
+
|process_step_title=Πρωτοκόλληση καταγγελίας και χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλο
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιο Τμήμα
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
+
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=86400
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=259200
+
|process_step_duration_max=P5D
|process_step_description=Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η καταγγελία παραλαμβάνεται από το Τμήμα Πρωτοκόλλου, πρωτοκολλείται, προωθείται στον αρμόδιο Τμηματάρχη και χρεώνεται στον αρμόδιο υπάλληλο
+
|process_step_description=Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών που χρεώνει στον Προϊστάμενο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών του Τηλεπικοινωνιακού Τομέα που αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.
|process_step_note=Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
+
|process_step_note=Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
Με ηλεκτρονική υποβολή στην διεύθυνση https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/
 
Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διευθυνση info@eett.gr
 
Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διέυθυνσης Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι
 
 
 
Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.
 
 
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών,  οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
 
Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών,  οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.
 
}}
 
}}
Γραμμή 165: Γραμμή 172:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
 
|process_step_child=Όχι
|process_step_title=Εξέταση καταγγελίας
+
|process_step_title=Αξιολόγηση καταγγελίας
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
+
|process_step_implementation=Έλεγχος
 +
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P5D
 +
|process_step_description=Αξιολόγηση της καταγγελίας από τον αρμόδιο υπάλληλο, προκειμένου να αποφασίσει για τις επόμενες ενέργειες.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 173: Γραμμή 183:
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=2
+
|process_step_previous_child_selector=6
|process_step_previous_child=2
+
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Αποστολή πρότυπης επιστολής προς υποβάλλοντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤ
+
|process_step_title=Αποστολή πρότυπης επιστολής προς καταγγέλλοντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤ
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
+
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=432000
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=4320000
+
|process_step_duration_max=P10D
|process_step_description=Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του καταγγέλοντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Τμηματάρχη πριν την αποστολή της στον καταγγέλοντα. Ταυτόχρονα ενημερώνεται και το σύστημα διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ
+
|process_step_description=Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του καταγγέλλοντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Τμηματάρχη πριν την αποστολή της στον καταγγέλοντα. Ταυτόχρονα ενημερώνεται και το σύστημα διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 186: Γραμμή 196:
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=2
+
|process_step_previous_child_selector=6
|process_step_previous_child=2
+
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Επιστροφή για αποστολή σε αρμόδιο τμήμα / φορέα
+
|process_step_title=Επιστροφή για επαναχρέωση σε αρμόδιο τμήμα
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
+
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_description=Αν διαπιστωθεί ότι η καταγγελία αφορά άλλο τμήμα της ΕΕΤΤ ή άλλο φορέα επιστρέφεται στο Πρωτόκολλο για διεκπεραίωση
+
|process_step_duration_min=PT5M
 +
|process_step_duration_max=P1D
 +
|process_step_description=Αν διαπιστωθεί ότι η καταγγελία αφορά άλλο τμήμα της ΕΕΤΤ επιστρέφεται στο Τμήμα Κεντρικής Γραμματείας για επαναχρέωση.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=9
 
|process_step_num_id=9
|process_step_exit=Όχι
+
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=2
+
|process_step_previous_child_selector=6
|process_step_previous_child=2
+
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Καταχώρηση καταγγελίας στο σύστημα ΕΡΜΗΣ και αποστολή στον Πάροχο
+
|process_step_title=Αποστολή απαντητικής επιστολής στον καταγγέλλοντα σε ερώτηση που αφορά την ΕΕΤΤ
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
+
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_min=21600
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_duration_max=432000
+
|process_step_duration_max=P40D
|process_step_description=Εφόσον η καταγγελία είναι ορθή και πλήρησης, στο σύστημα διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ και αποστέλλεται στον Πάροχο για τις δικές του ενέργειες
+
|process_step_description=Εάν το ερώτημα του καταγγέλλοντος αφορά την ΕΕΤΤ, τότε αποστέλλεται απαντητική επιστολή.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 210: Γραμμή 222:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=5
+
|process_step_previous_child_selector=6
|process_step_previous_child=5
+
|process_step_previous_child=6
|process_step_title=Διεκπεραίωση καταγγελίας από Πάροχο
+
|process_step_title=Καταχώρηση καταγγελίας στο σύστημα ΕΡΜΗΣ και αποστολή στον Πάροχο
|process_step_official=Άλλο
+
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
|process_step_duration_min=864000
+
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
|process_step_duration_max=2592000
+
|process_step_duration_min=P1D
|process_step_description=Ο Πάροχος παραλαμβάνει την καταγγελία μέσω του συστήματος διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ και προχωρά στις απαιτούμενες ενέργειες κατά την κρίση του. Στη συνέχεια ενημερώνει το σύστημα με την απάντησή του. Δείτε σχετικά και τη διαδικασία ***** (θα μπει ο αριθμός της διαδικασίας που θα δημιουργηθεί σχετικά με το σύστημα διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ)
+
|process_step_duration_max=P5D
 +
|process_step_description=Εφόσον η καταγγελία είναι ορθή και πλήρης, καταχωρείται στο Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών της ΕΕΤΤ (ΕΡΜΗΣ) και αποστέλλεται στον Πάροχο για τις δικές του ενέργειες.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 222: Γραμμή 235:
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_exit=Όχι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=6
+
|process_step_previous_child_selector=10
|process_step_previous_child=6
+
|process_step_previous_child=10
|process_step_title=Ενημέρωση καταγγέλοντα και ΕΕΤΤ
+
|process_step_title=Εξέταση καταγγελίας από τον Πάροχο
 
|process_step_official=Άλλο
 
|process_step_official=Άλλο
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
+
|process_step_implementation=Έλεγχος
 +
|process_step_duration_min=P1D
 +
|process_step_duration_max=P30D
 +
|process_step_description=Ο Πάροχος παραλαμβάνει την καταγγελία μέσω του συστήματος διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ και προχωρά στις απαιτούμενες ενέργειες κατά την κρίση του. Στη συνέχεια ενημερώνει το σύστημα με την απάντησή του εντός προθεσμίας 20 ημερών. Ο πάροχος μπορεί να ζητήσει παράταση το πολύ 10 ημερών μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ. Η παράταση απαιτεί έγκριση από την ΕΕΤΤ στο σύστημα.
 +
|process_step_note=Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας (20 ημέρες συν τυχόν παράταση το πολύ 10 ημέρες) που έχει ο Πάροχος για να υποβάλει την απάντησή του στο σύστημα, εκκινούν ενέργειες κλήσης του σε ακρόαση.
 
}}
 
}}
 
{{process steps
 
{{process steps
Γραμμή 232: Γραμμή 249:
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
|process_step_previous_child_selector=7
+
|process_step_previous_child_selector=11
|process_step_previous_child=7
+
|process_step_previous_child=11
|process_step_title=Τέλος διαδικασίας
+
|process_step_title=Ενημέρωση καταγγέλλοντα και ΕΕΤΤ για την απάντηση του Παρόχου μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
+
|process_step_official=Άλλο
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
+
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
}}
+
|process_step_duration_min=PT1S
{{process steps
+
|process_step_duration_max=PT1S
|process_step_num_id=13
+
|process_step_description=Μέσω του συστήματος καταγγελιών ΕΡΜΗΣ, ο Πάροχος αποστέλλει την απάντησή του η οποία κοινοποιείται στον καταγγέλλοντα και στην ΕΕΤΤ. Εφόσον δεν κρίνει την απάντηση ικανοποιητική, η ΕΕΤΤ δύναται να επιστρέφει την υπόθεση στον Πάροχο για να την επανεξετάσει. Επίσης, στην περίπτωση που ο καταγγέλλων δεν θεωρεί την απάντηση του Παρόχου ικανοποιητική, τότε δύναται να υποβάλει επαναληπτική καταγγελία. Σε κάθε περίπτωση, το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα συγκεντρώνει σε τακτική βάση τις καταγγελίες σε μία αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης και για τυχόν περαιτέρω ενέργειες.
|process_step_exit=Όχι
+
|process_step_note=Αν αποσταλεί εκ μέρους του καταγγέλοντα αμφισβήτηση της απάντησης του Παρόχου ή επερώτηση για την γνώμη της ΕΕΤΤ, αν η ΕΕΤΤ διαπιστώσει ενδεχόμενες παραβάσεις ή αν πρόκειται για επαναλαμβανόμενο θέμα καταγγελίας προς τον ίδιο Πάροχο από πολλούς καταναλωτές, τότε η ΕΕΤΤ προχωρά σε περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης.
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=7
 
|process_step_previous_child=7
 
|process_step_title=Παραιτέρω εξέταση αιτήματος
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=864000
 
|process_step_duration_max=4320000
 
|process_step_description=Αν αποσταλεί εκ μέρους του καταγγέλοντα αμφισβήση της απάντησης του Παρόχου ή επερώτηση για την γνώμη της ΕΕΤΤ, αν η ΕΕΤΤ διαπιστώσει ενδεχόμενες παραβάσεις ή αν πρόκειται για επαναλαμβανόμενο θέμα καταγγελίας προς τον ίδιο Πάροχο από πολλούς καταναλωτές, τότε η ΕΕΤΤ προχωρά σε περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης.
 
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=14
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=9
 
|process_step_previous_child=9
 
|process_step_title=Μη διαπίστωση παράβασης
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=15
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=9
 
|process_step_previous_child=9
 
|process_step_title=Αποστολή επιστολής συμμόρφωσης προς τον Πάροχο
 
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_description=Αν διαπιστωθεί ήπια παράβαση τότε συντάσσεται και αποστέλλεται επιστολή συμμόρφωσης προς τον Πάροχο
 
}}
 
{{process steps
 
|process_step_num_id=16
 
|process_step_exit=Ναι
 
|process_step_child=Ναι
 
|process_step_previous_child_selector=9
 
|process_step_previous_child=9
 
|process_step_title=Έναρξη ελέγχου
 
|process_step_official=Αρμόδια Διεύθυνση
 
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 
|process_step_duration_min=2592000
 
|process_step_duration_max=15552000
 
|process_step_description=Αν διαπιστωθεί σοβαρή παράβαση τότε εκκινεί διαδικασία ελέγχου με εμπολκή των αρμόδιων μονάδων της ΕΕΤΤ
 
}}
 
{{process provision digital locations
 
|process_provision_digital_location_title=Υποβολή καταγγελίας για τηλεφωνία & Διαδίκτυο
 
|process_provision_digital_location_url=https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/
 
 
}}
 
}}
 
{{process useful links
 
{{process useful links
Γραμμή 300: Γραμμή 270:
 
|process_useful_link_title=Συχνές ερωτήσεις
 
|process_useful_link_title=Συχνές ερωτήσεις
 
|process_useful_link_url=https://www.eett.gr/docs/sychnes-erotiseis-gia-katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/chreoseis/
 
|process_useful_link_url=https://www.eett.gr/docs/sychnes-erotiseis-gia-katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/chreoseis/
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Συνήγορος του Καταναλωτή - Αρμόδιο όργανο για την εξωδικαστική επίλυση διαφορών μεταξύ καταναλωτή και εταιρείας που αφορούν στην εκτέλεση της σύμβασης
 +
|process_useful_link_url=http://www.synigoroskatanaloti.gr/index.html
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 10:19, 25 Ιουλίου 2024



3e32aea1-439e-4bda-ad5b-a2694633c669 332143 Handling requests/complaints about electronic communications

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης

Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα, ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ, ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Αριθμός δικαιολογητικών

0 έως 1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

50 ημέρες

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην υποβολή στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) καταγγελίας από καταναλωτές που αντιμετωπίζουν προβλήματα σχετικά με υπηρεσίες τηλεφωνίας ή/και Διαδικτύου, στην προώθηση αυτής από την ΕΕΤΤ στον αρμόδιο Πάροχο και την ενημέρωση του καταγγέλλοντος για τις ενέργειες του τελευταίου και την τελική έκβαση.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΕΘΝΙΚΗ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ ΚΑΙ ΤΑΧΥΔΡΟΜΕΙΩΝ

Οργανική μονάδα θεσμικού φορέα

ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΛΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Αόριστη

Παρατηρήσεις

Οι αναφορές/καταγγελίες καταναλωτών που υποβάλλονται στην ΕΕΤΤ διαβιβάζονται στην καταγγελλόμενη επιχείρηση μέσω λογισμικού, με συνοδευτικό αίτημα που της ζητά να απαντήσει επί των αναφερόμενων, μέσα σε συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Τόσο το αίτημα, όσο και η απάντηση διαβιβάζονται στον ενδιαφερόμενο καταναλωτή μέσω του λογισμικού. Η ΕΕΤΤ προβαίνει σε ταξινόμηση των καταγγελιών με βάση τη βαρύτητα των καταγγελλόμενων παραβάσεων της νομοθεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών και προβαίνει, όπου κρίνεται αναγκαίο, σε ενέργειες στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων της. Επισημαίνεται ότι οι ενέργειες της ΕΕΤΤ έχουν είτε ρυθμιστικό, είτε κατασταλτικό περιεχόμενο όταν από σειρά καταγγελιών/αναφορών καταναλωτών αναδεικνύεται παράβαση από εποπτευόμενο πάροχο/φορέα, διατάξεων της νομοθεσίας ηλεκτρονικών επικοινωνιών και δεν αποτελούν μέσο εξωδικαστικής επίλυσης διαφορών μεταξύ καταναλωτών και παρόχων.

Τελευταία ενημέρωση

25/07/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αναφορά/Καταγγελία

Κατάθεση

Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Υποβολή καταγγελίας για τηλεφωνία & Διαδίκτυο

Σημειώσεις

Η καταγγελία μπορεί να υποβληθεί με τους ακόλουθους τρόπους:

• Με ηλεκτρονική υποβολή στην διεύθυνση https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ • Με αποστολή email στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr • Με υποβολή με φυσική παρουσία στα γραφεία ή με αποστολή μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ), Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι. Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται.

Επίσης, η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών, οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Δεν απαιτούνται κωδικοί για την εισαγωγή στην πλατφόρμα

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Σχετικά



        Εφαρμόζονται κατά περίπτωση οι γενικές διατάξεις του Κώδικα Διοικητικής Διαδικασίας, ν. 2690/1999 και ειδικότερα το άρθρο 4 για τις προθεσμίες διεκπεραίωσης υποθέσεων πολιτών από τη διοίκηση.

        NACE

        • 61 Τηλεπικοινωνίες

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό)

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Υποβολή καταγγελίας για ηλεκτρονικές επικοινωνίες, Υποβολή καταγγελίας για πάροχο τηλεφωνίας, Καταγγελία / παράπονα για τηλεφωνία - διαδίκτυο

            Επίσημος τίτλος

            Υποβολή καταγγελίας για τηλεφωνία και Διαδίκτυο

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά, Αγγλικά

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Έναυσμα

              Καταγγελία

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (έντυπο), Αίτηση (επιστολή), Αίτηση (ψηφιακά), email

              Τύπος

              Εξωστρεφής
              H3

              ,,,


            • 1 Παροχής στοιχείων Πριν την υποβολή της καταγγελίας στην ΕΕΤΤ πρέπει να έχει προηγηθεί επικοινωνία με τον Πάροχο επί του θέματος. Ο Πάροχος πρέπει να έχει αποδώσει στην καταγγελία μοναδικό αριθμό, ο οποίος πρέπει να περιλαμβάνεται στην καταγγελία του καταναλωτή.

              Όχι Όχι

            • 2 Παροχής στοιχείων Η καταγγελία πρέπει να είναι επώνυμη και σαφής. Η ΕΕΤΤ δεν εξετάζει καταγγελίες οι οποίες είναι είτε ανώνυμες/ανυπόγραφες είτε αόριστες/προδήλως αβάσιμες. Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών, οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

              Όχι Όχι

            • 3 Συναίνεσης Ο καταναλωτής πρέπει να λάβει γνώση και να συμφωνήσει με τη "Δήλωση περί απορρήτου και προστασίας δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα", προτού υποβάλει το αίτημα/καταγγελία του στην ΕΕΤΤ.

              Όχι Όχι

            • 1 Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (έγγραφα, αντίγραφα, φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας. Αποδεικτικό

              Οποιοδήποτε αποδεικτικό στοιχείο (έγγραφα, αντίγραφα, φωτογραφίες ή άλλα αρχεία σχετικά με το θέμα της καταγγελίας) για την υποστήριξη της καταγγελίας.

              Κατάθεση από: Κατάθεση από τον αιτούντα (δια ζώσης ή ταχυδρομικά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

              Κατατίθεται από: Νομικά πρόσωπα, Φυσικά πρόσωπα

              Σημειώσεις: Η προσκόμιση είναι προαιρετική και επαφίεται στον καταγγέλλοντα.

              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Ναι

              Προϋπόθεση δικαιολογητικού: Διοικητικές

              Όχι 3798

            • Νόμος 209 (παραπέμπουν στα άρθρα 210-223) 4727 2020 184 Α

              Περιγραφή Προβλέψεις για την προστασία των τελικών χρηστών ηλεκτρονικών επικοινωνιών.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200100184

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 3.6.1 991/004 2021 2265 Β

              Περιγραφή Κανονισμός Γενικών Αδειών - Υποχρεώσεις παρόχων ως προς την αποδοχή και ανταπόκριση σε αιτήματα/καταγγελίες πελατών, όπως έχει τροποποιηθεί και ισχύει (https://www.eett.gr/parochoi/ilektronikes-epikoinonies/adeiodotisi/genikes-plirofories/).

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20210202265

            • Απόφαση Ανεξάρτητης Αρχής 1032/006 2022 3242 Β

              Περιγραφή Κώδικας Δεοντολογίας της ΕΕΤΤ για την Παροχή Υπηρεσιών Ηλεκτρονικών Επικοινωνιών στους Καταναλωτές.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220203242

            • 1 Εκκίνηση διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Παραλαβή καταγγελίας ψηφιακά

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Λογισμικό

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Υποβολή καταγγελίας μέσω της σελίδας https://www.eett.gr/katanalotes/tilefonia-amp-diadiktyo/diacheirisi-kataggelion/ypovoli-kataggelias-gia-tilefonia-amp-diadiktyo/

              Ναι Όχι


            • 3 Παραλαβή καταγγελίας μέσω emal

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Αποστολή της καταγγελίας και τυχόν αποδεικτικών στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@eett.gr

              Ναι Όχι


            • 4 Παραλαβή καταγγελίας δια ζώσης ή ταχυδρομικώς

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η υποβολή της καταγγελίας διενεργείται αυτοπροσώπως ή ταχυδρομικώς από τον καταγγέλλοντα, στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (Λεωφ. Κηφισίας 60, 151 25 Μαρούσι).

              Ναι Όχι


            • 5 Πρωτοκόλληση καταγγελίας και χρέωσή της στον αρμόδιο υπάλληλο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιο Τμήμα

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Ανεξαρτήτως του τρόπου υποβολής, η χρέωση της καταγγελίας διενεργείται από την Κεντρική Γραμματεία της ΕΕΤΤ ιεραρχικά στον Προϊστάμενο της Διεύθυνσης Τηλεπικοινωνιών που χρεώνει στον Προϊστάμενο του Τμήματος Προστασίας Καταναλωτών του Τηλεπικοινωνιακού Τομέα που αναθέτει σε αρμόδιο υπάλληλο.

              Σημειώσεις Η υποβολή της καταγγελίας πρέπει σε κάθε περίπτωση να είναι επώνυμη. Ανώνυμες καταγγελίες δεν εξετάζονται. Επίσης η ΕΕΤΤ απαλλάσσεται από την υποχρέωση διεκπεραίωσης αιτήσεων καταναλωτών, οι οποίες είτε έχουν υβριστικό περιεχόμενο είτε επαναλαμβάνονται κατά τρόπο καταχρηστικό.

              Όχι Όχι


            • 6 Αξιολόγηση καταγγελίας

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Αξιολόγηση της καταγγελίας από τον αρμόδιο υπάλληλο, προκειμένου να αποφασίσει για τις επόμενες ενέργειες.

              Όχι Όχι


            • 7 Αποστολή πρότυπης επιστολής προς καταγγέλλοντα λόγω ελλείψεων στοιχείων ή αναρμοδιότητας ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Συμπληρώνεται πρότυπη επιστολή για ενημέρωση του καταγγέλλοντα, στην περίπτωση που διαπιστωθεί ότι η ΕΕΤΤ είναι αναρμόδια ή αν τα προσκομισθέντα στοιχεία είναι ελλιπή. Η επιστολή πρέπει να εγκριθεί από τον Τμηματάρχη πριν την αποστολή της στον καταγγέλοντα. Ταυτόχρονα ενημερώνεται και το σύστημα διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ.

              Ναι Ναι


            • 8 Επιστροφή για επαναχρέωση σε αρμόδιο τμήμα

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Αν διαπιστωθεί ότι η καταγγελία αφορά άλλο τμήμα της ΕΕΤΤ επιστρέφεται στο Τμήμα Κεντρικής Γραμματείας για επαναχρέωση.

              Ναι Ναι


            • 9 Αποστολή απαντητικής επιστολής στον καταγγέλλοντα σε ερώτηση που αφορά την ΕΕΤΤ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Εάν το ερώτημα του καταγγέλλοντος αφορά την ΕΕΤΤ, τότε αποστέλλεται απαντητική επιστολή.

              Ναι Ναι


            • 10 Καταχώρηση καταγγελίας στο σύστημα ΕΡΜΗΣ και αποστολή στον Πάροχο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Εφόσον η καταγγελία είναι ορθή και πλήρης, καταχωρείται στο Σύστημα Διαχείρισης Καταγγελιών της ΕΕΤΤ (ΕΡΜΗΣ) και αποστέλλεται στον Πάροχο για τις δικές του ενέργειες.

              Ναι Όχι


            • 11 Εξέταση καταγγελίας από τον Πάροχο

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο Πάροχος παραλαμβάνει την καταγγελία μέσω του συστήματος διαχείρισης καταγγελιών ΕΡΜΗΣ και προχωρά στις απαιτούμενες ενέργειες κατά την κρίση του. Στη συνέχεια ενημερώνει το σύστημα με την απάντησή του εντός προθεσμίας 20 ημερών. Ο πάροχος μπορεί να ζητήσει παράταση το πολύ 10 ημερών μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ. Η παράταση απαιτεί έγκριση από την ΕΕΤΤ στο σύστημα.

              Σημειώσεις Στην περίπτωση παρέλευσης της προθεσμίας (20 ημέρες συν τυχόν παράταση το πολύ 10 ημέρες) που έχει ο Πάροχος για να υποβάλει την απάντησή του στο σύστημα, εκκινούν ενέργειες κλήσης του σε ακρόαση.

              Ναι Όχι


            • 12 Ενημέρωση καταγγέλλοντα και ΕΕΤΤ για την απάντηση του Παρόχου μέσω του συστήματος ΕΡΜΗΣ

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Άλλο

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Μέσω του συστήματος καταγγελιών ΕΡΜΗΣ, ο Πάροχος αποστέλλει την απάντησή του η οποία κοινοποιείται στον καταγγέλλοντα και στην ΕΕΤΤ. Εφόσον δεν κρίνει την απάντηση ικανοποιητική, η ΕΕΤΤ δύναται να επιστρέφει την υπόθεση στον Πάροχο για να την επανεξετάσει. Επίσης, στην περίπτωση που ο καταγγέλλων δεν θεωρεί την απάντηση του Παρόχου ικανοποιητική, τότε δύναται να υποβάλει επαναληπτική καταγγελία. Σε κάθε περίπτωση, το Τμήμα Προστασίας Καταναλωτών Τηλεπικοινωνιακού Τομέα συγκεντρώνει σε τακτική βάση τις καταγγελίες σε μία αναφορά προς ενημέρωση της Διοίκησης και για τυχόν περαιτέρω ενέργειες.

              Σημειώσεις Αν αποσταλεί εκ μέρους του καταγγέλοντα αμφισβήτηση της απάντησης του Παρόχου ή επερώτηση για την γνώμη της ΕΕΤΤ, αν η ΕΕΤΤ διαπιστώσει ενδεχόμενες παραβάσεις ή αν πρόκειται για επαναλαμβανόμενο θέμα καταγγελίας προς τον ίδιο Πάροχο από πολλούς καταναλωτές, τότε η ΕΕΤΤ προχωρά σε περαιτέρω διερεύνηση της υπόθεσης.

              Ναι Ναι






            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.