Διαφορά μεταξύ των αναθεωρήσεων του «ΔΔ:Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους»

Από Εθνικό Μητρώο Διοικητικών Διαδικασιών
Μετάβαση σε:πλοήγηση, αναζήτηση
 
(31 ενδιάμεσες εκδόσεις από 6 χρήστες δεν εμφανίζονται)
Γραμμή 1: Γραμμή 1:
 
{{process
 
{{process
 
|process_official_title=Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους (ΔΥΠΑ)
 
|process_official_title=Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους (ΔΥΠΑ)
|process_alternative_titles=Συμβουλευτική εγγεγραμμένων ανέργων, Σύνταξη Ατομκού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ)
+
|process_alternative_titles=Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Προς Αναζητούντες Εργασία, Συμβουλευτική Εγγεγραμμένων Ανέργων στη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.), Σύνταξη Ατομκού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ)
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην παροχή εξατομικευμένων συμβουλών από εργασιακό σύμβουλο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ). Απευθύνεται σε εγγεγραμμένους στο Μητρώο ανέργων της ΔΥΠΑ.
+
|process_description=Η διαδικασία αφορά στην παροχή εξατομικευμένων συμβουλών από εργασιακό σύμβουλο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.) και απευθύνεται σε εγγεγραμμένους αναζητούντες εργασία στο Ψηφιακό Μητρώο (Μητρώο ανέργων) της ΔΥΠΑ.
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner_is_private=Όχι
 
|process_org_owner=80136
 
|process_org_owner=80136
 
|process_provision_org_group_remote=3954
 
|process_provision_org_group_remote=3954
|process_provision_org_group=6891
+
|process_provision_org_group=8210
 
|process_provision_org=68115
 
|process_provision_org=68115
|process_provision_org_directory=Κέντρα Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2)
+
|process_provision_org_directory=ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ΚΠΑ2)
 
|process_output_registries=884562
 
|process_output_registries=884562
 
|process_remarks=Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:
 
|process_remarks=Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:
Γραμμή 14: Γραμμή 14:
 
- Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας
 
- Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας
 
- Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας
 
- Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας
 +
 
Μέσω της Υπηρεσίας myDYPAlive, παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με διερμηνεία σε επιλεγμένες ξένες γλώσσες, εφόσον ο πολίτης το αιτηθεί κατά τον ορισμό του ραντεβού.
 
Μέσω της Υπηρεσίας myDYPAlive, παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με διερμηνεία σε επιλεγμένες ξένες γλώσσες, εφόσον ο πολίτης το αιτηθεί κατά τον ορισμό του ραντεβού.
|process_deadline_duration=P60D
 
 
|process_estimated_implementation_duration_min=PT15M
 
|process_estimated_implementation_duration_min=PT15M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
 
|process_estimated_implementation_duration_max=PT30M
|process_provided_language=Ελληνικά
+
|process_border_provision=Εγκατάστασης
|process_see_also=Έκδοση δελτίου ανεργίας; Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (πρώην ΟΑΕΔ)
+
|process_see_also=Βεβαίωση συμμετοχής σε δράσεις συμβουλευτικών υπηρεσιών της ΔΥΠΑ; Έκδοση δελτίου ανεργίας; Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (πρώην ΟΑΕΔ)
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποιητικό έγγραφο
+
|process_evidence_identification_type=Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_type=Εξωστρεφής
 
|process_trigger=Αιτούμενη, Αυτεπάγγελτη, Ηλεκτρονική ειδοποίηση / Ενημέρωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας
 
|process_trigger=Αιτούμενη, Αυτεπάγγελτη, Ηλεκτρονική ειδοποίηση / Ενημέρωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email
 
|process_trigger_type=Αίτηση (ψηφιακά), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία, Ψηφιακό δικαιολογητικό, Άλλο
 
|process_usage=Είσοδος σε άλλη διαδικασία, Ψηφιακό δικαιολογητικό, Άλλο
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου, Σύμβαση
+
|process_output_type=Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου
 
|process_validity_duration_set=Κυμαινόμενη υπό προϋποθέσεις
 
|process_validity_duration_set=Κυμαινόμενη υπό προϋποθέσεις
|process_source=Συντάκτες
+
|process_source=Συντάκτες, gov.gr
 
|process_provided_to=Ανέργους
 
|process_provided_to=Ανέργους
 
|process_tax_type=Καταχωρίσεις,Μητρώα
 
|process_tax_type=Καταχωρίσεις,Μητρώα
|process_life_events=Παροχή υπηρεσιών (Ανεργία)
+
|process_life_events=Ανεργία
|process_sdg_resource=Άλλο
+
|process_total_duration_steps_min=900
|process_sdg_resource_other=Αίτηση θεραπείας ή ιεραρχική προσφυγή κατά το άρθρο 24 του ν. 2690/1999.
+
|process_total_duration_steps_max=1800
|process_sdg_notes=Ο ενδιαφερόμενος μπορεί να ζητήσει, είτε από τη διοικητική αρχή η οποία εξέδωσε την πράξη, την ανάκληση ή την τροποποίησή της (αίτηση θεραπείας), είτε, από την αρχή η οποία προΐσταται εκείνης που εξέδωσε την πράξη, την ακύρωσή της (ιεραρχική προσφυγή). Η διοικητική αρχή στην οποία υποβάλλεται η σχετική αίτηση οφείλει να γνωστοποιήσει στον ενδιαφερόμενο την απόφασή της για την αίτηση αυτή το αργότερο μέσα σε τριάντα (30) ημέρες, εκτός αν από ειδικές διατάξεις προβλέπεται διαφορετική προθεσμία.
 
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_min=0.00
 
|process_cost_max=0.00
 
|process_cost_max=0.00
Γραμμή 44: Γραμμή 43:
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 
|process_evidence_step_digital_total_number=0
 +
|process_govgr_codes=16567
 +
|process_govgr_full_info=16567
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_type=Αίτηση
 
|process_application_submission_type=Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
 
|process_application_submission_type=Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)
Γραμμή 49: Γραμμή 50:
 
|process_application_description=Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους
 
|process_application_description=Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους
 
|process_application_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed
 
|process_application_related_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed
|process_application_note=Η Υπηρεσία διατίθεται μέσω του myDYPAlive (σχετικός σύνδεσμος) και μέσω των ΚΠΑ2. Για τον ορισμό ραντεβού στα ΚΠΑ2 ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με email με το αρμόδιο ΚΠΑ2 (https://www.dypa.gov.gr/epikoinonia) ή να κλείσει ραντεβού μέσω του συνδέσμου: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-organismou-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed ή να επικοινωνήσει
+
|process_application_note=Η Υπηρεσία διατίθεται μέσω του myDYPAlive (σχετικός σύνδεσμος) και μέσω των ΚΠΑ2. Για τον ορισμό ραντεβού στα ΚΠΑ2 ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με email με το αρμόδιο ΚΠΑ2 (https://www.dypa.gov.gr/epikoinonia) ή να κλείσει ραντεβού μέσω του συνδέσμου: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-organismou-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
Γραμμή 55: Γραμμή 56:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Ένταξης σε Μητρώο
 
|process_conditions_type=Ένταξης σε Μητρώο
|process_conditions_name=Εγγραφή στο Ψηφιακό Μητρώο (Μητρώο ανέργων)
+
|process_conditions_name=Προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας "Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους" είναι η εγγραφή στο Ψηφιακό Μητρώο (Μητρώο ανέργων)
 
|process_conditions_url=https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/anergia/ekdose-deltiou-anergias
 
|process_conditions_url=https://www.gov.gr/ipiresies/ergasia-kai-asphalise/anergia/ekdose-deltiou-anergias
 
}}
 
}}
Γραμμή 62: Γραμμή 63:
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
|process_conditions_name=Για τον ορισμό ραντεβού απαιτείται είσοδος στους σχετικούς συνδέσμους με κωδικούς taxisnet
+
|process_conditions_name=Για την εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης θα πρέπει να κλειστεί ψηφιακό ραντεβού μέσω της σελίδας myDYPA.live.gov.gr και απαιτείται η χρήση των διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).
 
|process_conditions_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed
 
|process_conditions_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/exuperetese-me-telediaskepse-apo-ton-organismo-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed
 
}}
 
}}
 
{{process conditions
 
{{process conditions
 
|process_conditions_num_id=3
 
|process_conditions_num_id=3
 +
|process_conditions_alternative=Όχι
 +
|process_conditions_type=Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό
 +
|process_conditions_name=Για την εξυπηρέτηση με φυσικό ραντεβού εφόσον δεν έχει οριστεί το ραντεβού από το αρμόδιο ΚΠΑ2, θα πρέπει να κλειστεί ραντεβού μέσω της σελίδας της Δ.ΥΠ.Α και απαιτείται η χρήση των διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).
 +
|process_conditions_url=https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-organismou-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed
 +
}}
 +
{{process conditions
 +
|process_conditions_num_id=4
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_alternative=Όχι
 
|process_conditions_type=Παροχής στοιχείων
 
|process_conditions_type=Παροχής στοιχείων
Γραμμή 79: Γραμμή 87:
 
|process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_owner=Φυσικά πρόσωπα
 
|process_evidence_description=Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο ή Ταυτότητα χώρας μέλους της Ε.Ε.
 
|process_evidence_description=Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο ή Ταυτότητα χώρας μέλους της Ε.Ε.
 +
}}
 +
{{process rules
 +
|process_rule_type=Νόμος
 +
|process_rule_decision_number=4921
 +
|process_rule_decision_year=2022
 +
|process_rule_article=21
 +
|process_rule_description=Δουλειές Ξανά: Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις. Υποχρεώσεις αναζητούντων εργασία
 +
|process_rule_gazette_doc_number=75
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Α
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20220100075
 +
}}
 +
{{process rules
 +
|process_rule_type=Απόφαση
 +
|process_rule_decision_number=49926/14976
 +
|process_rule_decision_year=2020
 +
|process_rule_description=Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη.
 +
|process_rule_gazette_doc_number=5517
 +
|process_rule_gazette_doc_issue=Β
 +
|process_rule_url=https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek_pdf=20200205517
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=1
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Εκκίνηση διαδικασίας
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=2
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Ορισμός ραντεβού στην υπηρεσία myDYPAlive
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_duration_min=PT1M
 +
|process_step_duration_max=PT3M
 +
|process_step_description=Για να εξυπηρετηθεί ο πολίτης την ημέρα και ώρα που επιθυμεί, μέσω βίντεο-κλήσης/ τηλεδιάσκεψης της υπηρεσίας myDYPAlive θα πρέπει να κλείσει ραντεβού μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» «Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών» «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α)». Για να επιτραπεί η είσοδος απαιτούνται τα διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).
 +
|process_step_note=ΒΗΜΑ 1ο : Επιλογή παρεχόμενης υπηρεσίας
 +
ΒΗΜΑ 2ο : Επιλογή ημερομηνίας και ώρας
 +
ΒΗΜΑ 3ο : Καταχώριση στοιχείων
 +
ΒΗΜΑ 4ο : Ολοκλήρωση της κράτησης
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=3
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=2
 +
|process_step_previous_child=2
 +
|process_step_title=Σύνδεση στη τηλεδιάσκεψη και ταυτοποίηση στοιχείων
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_duration_min=PT1M
 +
|process_step_duration_max=PT2M
 +
|process_step_description=Κατά την προγραμματισμένη ημερομηνία και ώρα του ραντεβού, ο πολίτης για να μεταφερθεί στο περιβάλλον σύσκεψης με τον σύμβουλο της Δ.ΥΠ.Α. , θα πρέπει να επιλέξει «Συμμετοχή στη συνάντηση» από το μήνυμα επιβεβαίωσης που έχει λάβει στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο την ημέρα που πραγματοποίησε την κράτηση.
 +
|process_step_note=Με την έναρξη σας τηλεδιάσκεψη θα πρέπει να γίνει επίδειξη του εγγράφου ταυτοποίησης του εξυπηρετούμενου (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, κλπ).
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=4
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=3
 +
|process_step_previous_child=3
 +
|process_step_title=Διενέργεια τηλεδιάσκεψης στο myDYPAlive
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_duration_min=PT15M
 +
|process_step_duration_max=PT30M
 +
|process_step_description=Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών μέσω της Υπηρεσίας myDYPAlive πραγματοποιείται από εξειδικευμένους συμβούλους της Δ.ΥΠ.Α. που υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη Υπηρεσία.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=5
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=1
 +
|process_step_previous_child=1
 +
|process_step_title=Ορισμός φυσικού ραντεβού στο ΚΠΑ2
 +
|process_step_implementation=Ενέργεια μέσω λογισμικού
 +
|process_step_duration_min=PT1M
 +
|process_step_duration_max=PT3M
 +
|process_step_description=Επιλέγοντας τον συγκεκριμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο πολίτης θα πρέπει να συνδεθεί στην πλατφόρμα των φυσικών ραντεβού με κωδικούς taxisnet, ώστε να κλείσει ραντεβού στην Δ.ΥΠ.Α. την διαθέσιμη ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί και να εξυπηρετηθεί στα υποκαταστήματα ΚΠΑ2 με φυσική παρουσία. Για να κλείσει το ψηφιακό ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει: - ονοματεπώνυμο - ηλεκτρονική διεύθυνση (email) - αριθμό κινητού τηλεφώνου - διεύθυνση κατοικίας - ΑΦΜ. Ο πολίτης επιλέγει από τις Υπηρεσίες Συμβουλευτικής τη "Συμβουλευτική ανέργων". Η επιλογή του ΚΠΑ2 γίνεται αυτόματα με τη συμπλήρωση του Τ.Κ. της διεύθυνσης κατοικίας του. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο πολίτης λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού στη διεύθυνη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσε.
 +
|process_step_note=Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού του από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και για 30 ημέρες μετά (εξαιρουμένων των αργιών). Εναλλακτικά το ραντεβού μπορεί να οριστεί και από υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. μετά από τηλεφωνική επικοινωνία ή αποστολή email με το αίτημα του πολίτη. Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει ή να ακυρώσει το ραντεβού του πατώντας τον σχετικό σύνδεσμο “Αλλαγή της συνάντησης” στο email επιβεβαίωσης που έλαβε. Για κάθε ενέργεια ακύρωσης εμφανίζεται και μια επιβεβαιωτική ένδειξη σε μορφή αναδυόμενου παραθύρου. Ολοκληρώνοντας την ακύρωση λαμβάνει σχετικό email ακύρωσης. Η ακύρωση είναι εφικτή μέχρι 24 ώρες πριν την ώρα του ραντεβού.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=6
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=5
 +
|process_step_previous_child=5
 +
|process_step_title=Μετάβαση στην Υπηρεσία και ταυτοποίηση στοιχείων
 +
|process_step_implementation=Έλεγχος
 +
|process_step_duration_min=PT1M
 +
|process_step_duration_max=PT2M
 +
|process_step_description=Ο πολίτης θα πρέπει την προγραμματισμένη ώρα του φυσικού ραντεβού, να μεταβεί στο ΚΠΑ2 στο οποίο έχει οριστεί. Κατά τη διάρκεια του ραντεβού θα πρέπει να επιδείξει στον αρμόδιο υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. το νομιμοποιητικό έγγραφο για την ταυτοποίησή του (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, κλπ).
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=7
 +
|process_step_exit=Όχι
 +
|process_step_child=Ναι
 +
|process_step_previous_child_selector=6
 +
|process_step_previous_child=6
 +
|process_step_title=Παροχή συμβουλευτικής υπηρεσίας με φυσική παρουσία
 +
|process_step_official=Αρμόδιος Υπάλληλος
 +
|process_step_implementation=Χειροκίνητη ενέργεια
 +
|process_step_duration_min=PT15M
 +
|process_step_duration_max=PT30M
 +
|process_step_description=Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών πραγματοποιείται από εξειδικευμένους συμβούλους του αρμοδίου ΚΠΑ2 της Δ.ΥΠ.Α.
 +
}}
 +
{{process steps
 +
|process_step_num_id=8
 +
|process_step_exit=Ναι
 +
|process_step_child=Όχι
 +
|process_step_title=Ολοκλήρωση Διαδικασίας
 +
|process_step_description=Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας δύνανται να χορηγηθούν από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ):
 +
1. Βεβαίωση Εξατομικευμένης Προσέγγισης, για την ατομική συμβουλευτική ή/και
 +
2. Συστατικό σημείωμα προς εύρεση εργασίας
 +
|process_step_note=Η έκδοση Βεβαίωσης Εξατομικευμένης Προσέγγισης πραγματοποιείται μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Δ.ΥΠ.Α. (e-Services) εφόσον έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της εξατομικευμένης προσέγγισης και της σύνταξης του Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ), η οποία αποτελεί υποστηρικτική διαδικασία για τη σύζευξη προσφοράς – ζήτησης εργασίας και προϋπόθεση για τη σύνδεση των εγγεγραμμένων στα μητρώα ανέργων με τις ενεργητικές μορφές απασχόλησης.
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Συχνές ερωτήσεις για το myDYPAlive
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/polites-epiheiriseis/stoiheia-politon-kai-ex-apostaseos-exypiretisi/myDYPAlive/faqs-myDYPAlive
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Εγχειρίδιο χρήσης της εφαρμογής myDYPAlive
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/2020-11/25-11-2020_CitizensManual_MyOAEDlive.pdf
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Εγχειρίδιο χρήσης της εφαρμογής ραντεβού από τον πολίτη, για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία από τη Δ.ΥΠ.Α.
 +
|process_useful_link_url=https://www.gsis.gr/sites/default/files/oaed/OAED_platformaepiskepseon_manualpoliti.pdf
 +
}}
 +
{{process useful links
 +
|process_useful_link_title=Ιστότοπος Δ.ΥΠ.Α. - Πληροφορίες για συμβουλευτική
 +
|process_useful_link_url=https://www.dypa.gov.gr/eksatomikefmenh-proseggish
 
}}
 
}}

Τελευταία αναθεώρηση της 19:39, 24 Οκτωβρίου 2024



cf3d9065-0c1d-4f3f-b32e-d4e88381d7c0 396514

Με μια ματιά

Σημεία εξυπηρέτησης ή Υπεύθυνη οργανική μονάδα για την εκκίνηση της διαδικασίας

ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ΚΠΑ2), ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)

Eξ αποστάσεως σημεία εξυπηρέτησης

Αριθμός δικαιολογητικών

1

Κόστος

Παρέχεται χωρίς κόστος

Εκτιμώμενος χρόνος

15 έως 30 λεπτά

Περιγραφή

Η διαδικασία αφορά στην παροχή εξατομικευμένων συμβουλών από εργασιακό σύμβουλο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.) και απευθύνεται σε εγγεγραμμένους αναζητούντες εργασία στο Ψηφιακό Μητρώο (Μητρώο ανέργων) της ΔΥΠΑ.

Βασικές πληροφορίες

Θεσμικός φορέας

ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ

Εποπτευόμενος ή θεσμικός φορέας ως σημείο εξυπηρέτησης

ΔΗΜΟΣΙΑ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (Δ.ΥΠ.Α.)

Υπηρεσία / οργανική μονάδα εποπτευόμενου φορέα

ΚΕΝΤΡΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗΣ (ΚΠΑ2)

Παρέχεται σε

Σχετικοί σύνδεσμοι

Διάρκεια Ισχύος

Κυμαινόμενη υπό προϋποθέσεις

Παρατηρήσεις

Μέσα από τη συγκεκριμένη επιλογή ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από εργασιακό σύμβουλο αναζητούντων εργασία για:

- Αποτύπωση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών και αναγκών του - Σύνταξη Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) προς ένταξη/επανένταξη στην αγορά εργασίας - Έκδοση συστατικών σημειωμάτων προς εύρεση εργασίας

Μέσω της Υπηρεσίας myDYPAlive, παρέχεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης με διερμηνεία σε επιλεγμένες ξένες γλώσσες, εφόσον ο πολίτης το αιτηθεί κατά τον ορισμό του ραντεβού.

Τελευταία ενημέρωση

24/10/2024

Αίτηση

Τύπος αίτησης

Αίτηση

Κατάθεση

Αυτεπάγγελτη (ψηφιακά), Κατάθεση από τον αιτούντα (ψηφιακή), Κατάθεση από τον αιτούντα (email)

Κατατίθεται από

Φυσικά πρόσωπα

Τίτλος

Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους

Σημειώσεις

Η Υπηρεσία διατίθεται μέσω του myDYPAlive (σχετικός σύνδεσμος) και μέσω των ΚΠΑ2. Για τον ορισμό ραντεβού στα ΚΠΑ2 ο ενδιαφερόμενος μπορεί να επικοινωνήσει τηλεφωνικά ή με email με το αρμόδιο ΚΠΑ2 (https://www.dypa.gov.gr/epikoinonia) ή να κλείσει ραντεβού μέσω του συνδέσμου: https://www.gov.gr/ipiresies/polites-kai-kathemerinoteta/ex-apostaseos-exuperetese-politon/elektroniko-aitema-rantebou-se-uperesies-tou-organismou-apaskholeses-ergatikou-dunamikou-oaed

Τι θα χρειαστείτε

Μέσα εξακρίβωσης της ταυτότητας, ταυτοποίησης και υπογραφής

Ταυτοποίηση με κωδικούς TAXISnet, Ταυτοποιητικό έγγραφο

    Εκτύπωση

    Προϋποθέσεις

      Κόστος

        Εξερχόμενα

        Εξερχόμενα

        Έναυσμα σε άλλη διαδικασία, Ενημέρωση Μητρώου, Ενημέρωση πολίτη (λογισμικό), Παραγωγή Ψηφιακού εγγράφου

        Βήματα

          Ψηφιακά βήματα

            Άλλες πληροφορίες

            Εναλλακτικοί τίτλοι

            Συμβουλευτικές Υπηρεσίες Προς Αναζητούντες Εργασία, Συμβουλευτική Εγγεγραμμένων Ανέργων στη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α.), Σύνταξη Ατομκού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ)

            Επίσημος τίτλος

            Συμβουλευτικές υπηρεσίες προς εγγεγραμμένους ανέργους (ΔΥΠΑ)

            Γλώσσες παροχής

            Ελληνικά

            Τρόπος παροχής υπηρεσιών

            Εγκατάστασης

            Μητρώα που τηρούνται

            Μητρώο Εγγεγραμμένων Ανέργων ΟΑΕΔ

            Νομοθεσία

              Κατηγορίες

              Είδος διαδικασίας

              Έναυσμα

              Αιτούμενη, Αυτεπάγγελτη, Ηλεκτρονική ειδοποίηση / Ενημέρωση, Συνέχεια άλλης διαδικασίας

              Τρόπος υποβολής

              Αίτηση (ψηφιακά), Έγγραφο δημόσιας υπηρεσίας/δημόσιου φορέα, Τηλεφωνική επικοινωνία, email

              Συμβάντα ζωής

              Τύπος

              Εξωστρεφής

              ,


            • 1 Ένταξης σε Μητρώο Προϋπόθεση για την παροχή της υπηρεσίας "Συμβουλευτική προς εγγεγραμμένους ανέργους" είναι η εγγραφή στο Ψηφιακό Μητρώο (Μητρώο ανέργων)

              Όχι Όχι

            • 2 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Για την εξυπηρέτηση μέσω τηλεδιάσκεψης θα πρέπει να κλειστεί ψηφιακό ραντεβού μέσω της σελίδας myDYPA.live.gov.gr και απαιτείται η χρήση των διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).

              Όχι Όχι

            • 3 Κατοχής κωδικών για είσοδο σε λογισμικό Για την εξυπηρέτηση με φυσικό ραντεβού εφόσον δεν έχει οριστεί το ραντεβού από το αρμόδιο ΚΠΑ2, θα πρέπει να κλειστεί ραντεβού μέσω της σελίδας της Δ.ΥΠ.Α και απαιτείται η χρήση των διαπιστευτηρίων της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).

              Όχι Όχι

            • 4 Παροχής στοιχείων Για τη Σύνταξη του Ατομικού Σχεδίου Δράσης(ΑΣΔ) απαιτείται η συμπλήρωση ενός Ερωτηματολογίου (profiling) μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Δ.ΥΠ.Α. (e-Services Δ.ΥΠ.Α.)

              Όχι Όχι

            • 1 Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο ή Ταυτότητα χώρας μέλους της Ε.Ε. Ταυτοποιητικό έγγραφο

              Δελτίο αστυνομικής ταυτότητας ή Διαβατήριο ή Ταυτότητα χώρας μέλους της Ε.Ε.

              Κατάθεση από: Επίδειξη από τον αιτούντα

              Κατατίθεται από: Φυσικά πρόσωπα


              Αποτελεί δικαιολογητικό υπό προϋποθέσεις: Όχι


              Όχι 2244

            • Νόμος 21 4921 2022 75 Α

              Περιγραφή Δουλειές Ξανά: Αναδιοργάνωση Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης και ψηφιοποίηση των υπηρεσιών της, αναβάθμιση δεξιοτήτων εργατικού δυναμικού και διάγνωσης των αναγκών εργασίας και άλλες διατάξεις. Υποχρεώσεις αναζητούντων εργασία

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20220100075

            • Απόφαση 49926/14976 2020 5517 Β

              Περιγραφή Διαδικασία παροχής συμβουλευτικών υπηρεσιών σε εγγεγραμμένους ανέργους και επιχειρήσεις από τον Οργανισμό Απασχόλησης Εργατικού Δυναμικού (Ο.Α.Ε.Δ.) με τηλεδιάσκεψη.

              Νομικές παραπομπές https://www.et.gr/api/DownloadFeksApi/?fek pdf=20200205517

            • 1 Εκκίνηση διαδικασίας



              Όχι Όχι


            • 2 Ορισμός ραντεβού στην υπηρεσία myDYPAlive


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Για να εξυπηρετηθεί ο πολίτης την ημέρα και ώρα που επιθυμεί, μέσω βίντεο-κλήσης/ τηλεδιάσκεψης της υπηρεσίας myDYPAlive θα πρέπει να κλείσει ραντεβού μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης gov.gr, ακολουθώντας τη διαδρομή: «Πολίτης και καθημερινότητα» «Εξ αποστάσεως Εξυπηρέτηση Πολιτών» «Εξυπηρέτηση με τηλεδιάσκεψη από Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (Δ.ΥΠ.Α)». Για να επιτραπεί η είσοδος απαιτούνται τα διαπιστευτήρια της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης (κωδικοί TAXISnet).

              Σημειώσεις ΒΗΜΑ 1ο : Επιλογή παρεχόμενης υπηρεσίας ΒΗΜΑ 2ο : Επιλογή ημερομηνίας και ώρας ΒΗΜΑ 3ο : Καταχώριση στοιχείων ΒΗΜΑ 4ο : Ολοκλήρωση της κράτησης

              Ναι Όχι


            • 3 Σύνδεση στη τηλεδιάσκεψη και ταυτοποίηση στοιχείων


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Κατά την προγραμματισμένη ημερομηνία και ώρα του ραντεβού, ο πολίτης για να μεταφερθεί στο περιβάλλον σύσκεψης με τον σύμβουλο της Δ.ΥΠ.Α. , θα πρέπει να επιλέξει «Συμμετοχή στη συνάντηση» από το μήνυμα επιβεβαίωσης που έχει λάβει στο ηλεκτρονικό του ταχυδρομείο την ημέρα που πραγματοποίησε την κράτηση.

              Σημειώσεις Με την έναρξη σας τηλεδιάσκεψη θα πρέπει να γίνει επίδειξη του εγγράφου ταυτοποίησης του εξυπηρετούμενου (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, κλπ).

              Ναι Όχι


            • 4 Διενέργεια τηλεδιάσκεψης στο myDYPAlive

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών μέσω της Υπηρεσίας myDYPAlive πραγματοποιείται από εξειδικευμένους συμβούλους της Δ.ΥΠ.Α. που υποστηρίζουν τη συγκεκριμένη Υπηρεσία.

              Ναι Όχι


            • 5 Ορισμός φυσικού ραντεβού στο ΚΠΑ2


              Τρόπος Υλοποίησης Ενέργεια μέσω λογισμικού

              Περιγραφή Επιλέγοντας τον συγκεκριμένο τρόπο εξυπηρέτησης, ο πολίτης θα πρέπει να συνδεθεί στην πλατφόρμα των φυσικών ραντεβού με κωδικούς taxisnet, ώστε να κλείσει ραντεβού στην Δ.ΥΠ.Α. την διαθέσιμη ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί και να εξυπηρετηθεί στα υποκαταστήματα ΚΠΑ2 με φυσική παρουσία. Για να κλείσει το ψηφιακό ραντεβού θα χρειαστεί να καταχωρίσει: - ονοματεπώνυμο - ηλεκτρονική διεύθυνση (email) - αριθμό κινητού τηλεφώνου - διεύθυνση κατοικίας - ΑΦΜ. Ο πολίτης επιλέγει από τις Υπηρεσίες Συμβουλευτικής τη "Συμβουλευτική ανέργων". Η επιλογή του ΚΠΑ2 γίνεται αυτόματα με τη συμπλήρωση του Τ.Κ. της διεύθυνσης κατοικίας του. Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας, ο πολίτης λαμβάνει email επιβεβαίωσης του ραντεβού στη διεύθυνη ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσε.

              Σημειώσεις Ο πολίτης μπορεί να προγραμματίσει το ραντεβού του από την επόμενη εργάσιμη ημέρα και για 30 ημέρες μετά (εξαιρουμένων των αργιών). Εναλλακτικά το ραντεβού μπορεί να οριστεί και από υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. μετά από τηλεφωνική επικοινωνία ή αποστολή email με το αίτημα του πολίτη. Ο πολίτης έχει τη δυνατότητα να αλλάξει ή να ακυρώσει το ραντεβού του πατώντας τον σχετικό σύνδεσμο “Αλλαγή της συνάντησης” στο email επιβεβαίωσης που έλαβε. Για κάθε ενέργεια ακύρωσης εμφανίζεται και μια επιβεβαιωτική ένδειξη σε μορφή αναδυόμενου παραθύρου. Ολοκληρώνοντας την ακύρωση λαμβάνει σχετικό email ακύρωσης. Η ακύρωση είναι εφικτή μέχρι 24 ώρες πριν την ώρα του ραντεβού.

              Ναι Όχι


            • 6 Μετάβαση στην Υπηρεσία και ταυτοποίηση στοιχείων


              Τρόπος Υλοποίησης Έλεγχος

              Περιγραφή Ο πολίτης θα πρέπει την προγραμματισμένη ώρα του φυσικού ραντεβού, να μεταβεί στο ΚΠΑ2 στο οποίο έχει οριστεί. Κατά τη διάρκεια του ραντεβού θα πρέπει να επιδείξει στον αρμόδιο υπάλληλο της Δ.ΥΠ.Α. το νομιμοποιητικό έγγραφο για την ταυτοποίησή του (δελτίο αστυνομικής ταυτότητας, διαβατήριο, κλπ).

              Ναι Όχι


            • 7 Παροχή συμβουλευτικής υπηρεσίας με φυσική παρουσία

              Αρμόδιος διεκπεραίωσης Αρμόδιος Υπάλληλος

              Τρόπος Υλοποίησης Χειροκίνητη ενέργεια

              Περιγραφή Η παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών πραγματοποιείται από εξειδικευμένους συμβούλους του αρμοδίου ΚΠΑ2 της Δ.ΥΠ.Α.

              Ναι Όχι


            • 8 Ολοκλήρωση Διαδικασίας


              Περιγραφή Με την ολοκλήρωση της διαδικασίας δύνανται να χορηγηθούν από τη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης (ΔΥΠΑ): 1. Βεβαίωση Εξατομικευμένης Προσέγγισης, για την ατομική συμβουλευτική ή/και 2. Συστατικό σημείωμα προς εύρεση εργασίας

              Σημειώσεις Η έκδοση Βεβαίωσης Εξατομικευμένης Προσέγγισης πραγματοποιείται μέσω των ηλεκτρονικών υπηρεσιών της Δ.ΥΠ.Α. (e-Services) εφόσον έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία της εξατομικευμένης προσέγγισης και της σύνταξης του Ατομικού Σχεδίου Δράσης (ΑΣΔ), η οποία αποτελεί υποστηρικτική διαδικασία για τη σύζευξη προσφοράς – ζήτησης εργασίας και προϋπόθεση για τη σύνδεση των εγγεγραμμένων στα μητρώα ανέργων με τις ενεργητικές μορφές απασχόλησης.

              Όχι Ναι






            • Τα cookies μας βοηθούν να παρέχουμε τις υπηρεσίες μας. Χρησιμοποιώντας τις υπηρεσίες μας, συμφωνείτε στην χρήση των cookies από εμάς.